MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 79
  1. #51
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Shikoku View Post
    Clay is veel te bang voor de stand-up van Pettis. Hij zal het gevecht wel winnen met zijn middelmatig geworstel wat hem nergens zal brengen tegen maynard en edgar. Ik vind het heel erg tegenvallen van Clay Guida dat hij zo beslist te vechten in tegenstelling wat we van hem gewend zijn.

    Tenzij pettis 1 van zijn 1000 mislukte submission attempts weet te landen.
    In tegenstelling tot wat we gewend zijn? Dit was toch typisch guida? Non stop actie, aanvallen, en altijd leuke partijen....

    Denk wel dat hij worstelend inderdaad tekort komt, vooral tegen Maynard.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  2. #52
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FightingDutchman View Post
    In tegenstelling tot wat we gewend zijn? Dit was toch typisch guida? Non stop actie, aanvallen, en altijd leuke partijen....

    Denk wel dat hij worstelend inderdaad tekort komt, vooral tegen Maynard.
    Ik vind het wel meevallen. Zijn actie van de grond was vooral veel kleine schouderstrikes omdat hij niks kon bereiken vanuit de open guard doordat Pettis steeds tussen de triangle en de armbar zat te switchen. Guida doet net alsof we naar Griffin-Bonnar I hebben gekeken terwijl ik alleen maar Guida voor 15 minuten bovenop een taekwondo gozer heb zien zitten. Ik had wel wat meer actie van Guida verwacht.

  3. #53
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    zal allemaal wel, ik heb een leuk gevecht gezien.
    nu nig eentje en dan lekker me nest in

  4. #54
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Shikoku View Post
    Ik vind het wel meevallen. Zijn actie van de grond was vooral veel kleine schouderstrikes omdat hij niks kon bereiken vanuit de open guard doordat Pettis steeds tussen de triangle en de armbar zat te switchen. Guida doet net alsof we naar Griffin-Bonnar I hebben gekeken terwijl ik alleen maar Guida voor 15 minuten bovenop een taekwondo gozer heb zien zitten. Ik had wel wat meer actie van Guida verwacht.
    Mwuah, dat is ook wel wat extreem. Actie was er wel, stoten, proberen te passen en submission attempts verdedigen.... Niets fancy inderdaad, en ook niet erg succesvol mbt passen, maar gewoon degelijk en constant actie, blueprint Guida imo. Vond het wel een vermakelijke partij.
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  5. #55
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    zoooooo die linkse zat erop
    pats afgelopen

  6. #56
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FightingDutchman View Post
    Mwuah, dat is ook wel wat extreem. Actie was er wel, stoten, proberen te passen en submission attempts verdedigen.... Niets fancy inderdaad, en ook niet erg succesvol mbt passen, maar gewoon degelijk en constant actie, blueprint Guida imo. Vond het wel een vermakelijke partij.
    Het ding is dat Guida vroeger een hele wilde vechter was die alleen maar gejuich kreeg en zoals Joe altijd zegt ´the most exciting lightweigt´ van de ufc was. Maar sinds hij bij Greg Jackson zit is hij veel beheersder geworden en komt hij met gameplans en het inspelen op de zwaktes van de tegenstander iets wat hij vroeger veel minder deed. Het probleem is dat hij dan niet meer zo exciting is en zelfs geboed wordt maar zelf net doet alsof hij iets geweldigs heeft neergezet.

    Ik heb er geen problemen mee dat Guida op die manier wil vechten want het brengt op een zekerdere manier brood op de pland dan balls to the wall gaan kickboksen tegen Pettis. Maar het is minder leuk voor de fans. Én we weten dat Guida niet op hetzelfde niveau is als Edgar en Maynard wat het voor mij vooral jammer maakt dat hij er dan tegen Pettis geen mooie show van maakt. Maarja Miss Guida will vast wel een nieuwe auto, dus ik snap dat hij wat berekender is.

  7. #57
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Shikoku View Post
    Het ding is dat Guida vroeger een hele wilde vechter was die alleen maar gejuich kreeg en zoals Joe altijd zegt ´the most exciting lightweigt´ van de ufc was. Maar sinds hij bij Greg Jackson zit is hij veel beheersder geworden en komt hij met gameplans en het inspelen op de zwaktes van de tegenstander iets wat hij vroeger veel minder deed. Het probleem is dat hij dan niet meer zo exciting is en zelfs geboed wordt maar zelf net doet alsof hij iets geweldigs heeft neergezet.

    Ik heb er geen problemen mee dat Guida op die manier wil vechten want het brengt op een zekerdere manier brood op de pland dan balls to the wall gaan kickboksen tegen Pettis. Maar het is minder leuk voor de fans. Én we weten dat Guida niet op hetzelfde niveau is als Edgar en Maynard wat het voor mij vooral jammer maakt dat hij er dan tegen Pettis geen mooie show van maakt. Maarja Miss Guida will vast wel een nieuwe auto, dus ik snap dat hij wat berekender is.
    Daar heb je inderdaad wel gelijk in, hij vecht een stuk minder wild dan vroeger. Maar desondanks draait hij wel nog altijd een hoger tempo dan dat de meeste kunnen volgen.
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  8. #58
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Guida vecht een stuk berekender dan voorheen, niets mis mee.

    Wil hem tegen Ben Henderson zien!

  9. #59
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Guida vecht een stuk berekender dan voorheen, niets mis mee.

    Wil hem tegen Ben Henderson zien!
    Ben Henderson zal tegen Jim Miller vechten in Augustus. Ik zou hem wel tegen Sean Sherk willen zien, lijkt me een leuke match up.
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  10. #60
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    ik kijk de UFC om mma te kijken.

    Niet om de ultimate dry humping championship te zien.

    Clay Guida = fail
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  11. #61
    Join Date
    May 2010
    Location
    Leiden
    Posts
    58
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    ik kijk de UFC om mma te kijken.

    Niet om de ultimate dry humping championship te zien.

    Clay Guida = fail
    Amen to that!

    Hoewel het begrijpelijk is dat de vechters willen winnen en dus een strategie kiezen die hen de meeste zekerheid daarop biedt is het op de lange termijn niet goed voor de sport imo.

    De sport draait om entertainment, niet perse om het uitgrinden van wedstrijden om zo maar te winnen!

    Ik kies een willekeurige partij van Pettis of Miguel Torres boven eentje van de Guida van laatste zaterdag, ookal verloren die twee hun laatste partij. Ze gaan tenminste voor de kill.

    Zelfde geldt voor Manhoef, ik kijk meer uit naar één van zijn partijen dan die van menig absoluut topper omdat er op zeker spektakel komt, ookal loopt het niet altijd af in zijn voordeel.

    Het wordt serieus tijd voor een verandering in de regels bij de UFC. Takedowns zijn 1 ding maar moeten er ook punten aan worden toegekend als er daarna geen schade wordt gedaan?

    Bij Pride was de bedrijfsvoering misschien bagger, maar ze begrepen beter dat spektakel minstens zo belangrijk was als de zege...

  12. #62
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Clay Guida heeft 4x fight of the night , 2x submission of the night & 2x fight of the year gewonnen. Clay Guida is verre van saai...
    1 niet zo'n exciting performance & opeens is hij een dry humper...
    haters gonna hate
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  13. #63
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    Clay Guida heeft 4x fight of the night , 2x submission of the night & 2x fight of the year gewonnen. Clay Guida is verre van saai...
    1 niet zo'n exciting performance & opeens is hij een dry humper...
    haters gonna hate
    och menneke toch, voel je je weer aangevallen?

    15 minuten geen guard passen en vanuit de guard op het blok slaan is idd niks anders dan dry humpen.

    Een 15 minuten gevecht met Guida is alleen leuk wanneer hij zijn tegenstander niet naar de grond krijgt...
    Last edited by dirk5; 06-06-2011 at 14:44.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  14. #64
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    338
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    Clay Guida heeft 4x fight of the night , 2x submission of the night & 2x fight of the year gewonnen. Clay Guida is verre van saai...
    1 niet zo'n exciting performance & opeens is hij een dry humper...
    haters gonna hate
    X2 Ik vind Guida over het algemeen best vermakelijk. HEt probleem met Pettis was dat die na een takedown bijna niet meer overeind kon komen, waardoor die alleen maar op zijn rug lag. De meeste tegenstanders van Guida staan vrij snel weer op, waardoor er meer actie is.

  15. #65
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    dubbel
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  16. #66
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    och menneke toch, voel je je weer aangevallen?

    15 minuten geen guard passen en vanuit de guard op het blok slaan is idd niks anders dan dry humpen.

    Een gevecht met Guida is alleen leuk wanneer hij zijn tegenstander niet naar de grond krijgt...
    Nee hoor dirkie ik voel me helemaal niet aangevallen meiske...
    Het feit dat jij een hater bent en hem negatieve kritiek geeft om 1 slechte performance zegt meer over jou. Als Wanderlei nou 1 slechte/saaie performance heeft dan ga ik toch ook niet roepen oooooh wat een saaie vechter terwijl hij 1 van de meest exciting vechters in de wereld is...
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  17. #67
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Ik vind niets aan die Guida. Hij is taai, maar daar is naar mijn mening ook alles mee gezegd. Hij heeft 3 van de 4 fight of the nights verloren. De enige die die won was tegen Nate Diaz, waar hij eigenlijk de hele tijd een beetje tegen aan heeft staan hangen. Als je niet KO gaat en de energie hebt om maar te blijven komen, dan heb je al snel een fight of the night. Maar technisch en taktisch is hij erg beperkt.

  18. #68
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    Nee hoor dirkie ik voel me helemaal niet aangevallen meiske...
    Het feit dat jij een hater bent en hem negatieve kritiek geeft om 1 slechte performance zegt meer over jou. Als Wanderlei nou 1 slechte/saaie performance heeft dan ga ik toch ook niet roepen oooooh wat een saaie vechter terwijl hij 1 van de meest exciting vechters in de wereld is...
    lezen....

    ik zeg toch dat ie vaker saai is?

    Diaz 2 rondes lang staand humpen, nee idd, dik verdiend die FOTN
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  19. #69
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    lezen....

    ik zeg toch dat ie vaker saai is?

    Diaz 2 rondes lang staand humpen, nee idd, dik verdiend die FOTN

    WARR GUIDA

    HATERS GONNA HATE!!!!
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  20. #70
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    WARR GUIDA

    HATERS GONNA HATE!!!!
    Goed punt, ik ben om.












    sarcasme voor het geval je het niet door had.

  21. #71
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    WARR GUIDA

    HATERS GONNA HATE!!!!
    Goed punt man, discussiebeest dat je bent
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  22. #72
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Goed punt man, discussiebeest dat je bent
    WAR GUIDA!

    HATERS GONNA HATE
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  23. #73
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    WAR GUIDA!

    HATERS GONNA HATE
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  24. #74
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •