MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 36 of 36
  1. #26
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Hij heeft sinds 2007 2 keer in de ring gestaan. Ik vind het niet zo gek. Hij heeft geld genoeg en was juist gestopt omdat hij genoeg geld kon verdienen met andere dingen. Het is misschien de hoogste purse aangeboden, maar zelfs dat heeft hij niet nodig. Hij kan nu misschien met pensioen gaan of nog 1 of 2 keer een mindere tegenstander aannemen. Maar Pacquaio is denk ik voor hem een maatje te groot om nu in zijn carreire aan te nemen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Dus hij is geen echte boxer maar een lafaard.

  3. #28
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Washington DC
    Posts
    556
    vCash
    126000

    Default

    Je kan dan wel heeeel veel geld hebben, ik kan mij toch moeilijk voorstellen dat je $65(!) voor een gevecht afwijst. Daar zullen vast wel de nodige addertjes onder het gras zitten.

  4. #29
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    The Netherlands
    Posts
    721
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Dus hij is geen echte boxer maar een lafaard.
    Floyd Mayweather houdt ook helemaal niet van boksen heeft hij gezegd hij deed/doet het puur om het geld..
    He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life.

  5. #30
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by DAWK1D View Post
    Floyd Mayweather houdt ook helemaal niet van boksen heeft hij gezegd hij deed/doet het puur om het geld..
    Daarom,. zou een directe disqualificatie moeten zijn voor de Hall of Fame. Hij hoopt gewoon ooit omdat hij Amerikaan is dat ze hem boven Pac zetten in rankings/geschiedenis.

  6. #31
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    The Netherlands
    Posts
    721
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Daarom,. zou een directe disqualificatie moeten zijn voor de Hall of Fame. Hij hoopt gewoon ooit omdat hij Amerikaan is dat ze hem boven Pac zetten in rankings/geschiedenis.
    Yup, maar toch ben ik ervan overtuigd dat Mayweather instaat is om Pacquiao te verslaan. Je kan zeggen wat je wilt over Mayweather, maar de skills heeft ie zeker wel.
    He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life.

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    ja en de belachelijke eisen van mr money met die bloedtests die vlak voor het gevecht gedaan moeten worden...
    Floyd is een groot boxer, maar hij is (imo terecht) bang voor PACMAN

  8. #33
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by biggz View Post
    Zegt genoeg over Mayweather
    Het is hem niet om het geld te doen?

  9. #34
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    177
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by DAWK1D View Post
    Yup, maar toch ben ik ervan overtuigd dat Mayweather instaat is om Pacquiao te verslaan. Je kan zeggen wat je wilt over Mayweather, maar de skills heeft ie zeker wel.
    Dat vind ik ook. Ik denk dat Mayweather groter kans heeft om te winnen dan Manny. Zijn "counterpunch" en verdediging is zo sterk en het aanvallende Pacman zou hem alleen in de kaart spelen. Plus het feit dat hij waarschijnlijk zwaarder en sterker is. Kennelijk heeft hijzelf niet zoveel vertrouwen in zijn eigen skills.

    Overigens hoop ik dat ik volkomen naast zit en dat Pacman hem sloopt.

  10. #35
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Shikoku View Post
    Hij heeft sinds 2007 2 keer in de ring gestaan. Ik vind het niet zo gek. Hij heeft geld genoeg en was juist gestopt omdat hij genoeg geld kon verdienen met andere dingen. Het is misschien de hoogste purse aangeboden, maar zelfs dat heeft hij niet nodig. Hij kan nu misschien met pensioen gaan of nog 1 of 2 keer een mindere tegenstander aannemen. Maar Pacquaio is denk ik voor hem een maatje te groot om nu in zijn carreire aan te nemen.
    Met al z'n rechtzaken en geldverkwisting zal hij niet eeuwig 'money' blijven. Dan krijg je over een paar jaar twee boxers die uit hun prime zijn, die een matige wedstrijd neerzetten voor veel te veel geld.

  11. #36
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    The Netherlands
    Posts
    721
    vCash
    126000

    Default

    Vergeet niet dat Floyd verschrikkelijk veel geld krijgt voor reclame's e.d. die hij doet
    He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •