MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 35 of 35
  1. #26
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    Soms vraag ik me af, waarom worden de joden bijna overal gehaat? niet alleen nu, al sinds het ontstaan van het joods volk worden ze gehaat door erg veel mensen, ikzelf ben ook geen fan van joden. Ik denk dat ze altijd handelen tegen hun medemens zoals we nu zien m(zie vb palestijnen), dat is waarom ze vaak gehaat worden
    Waarom ? Was dat niet oa omdat ze gezien werden als de moordenaars van Jesus Christus van Nazareth en omstreken ?
    Dat was volgens mij de eerste stok om te slaan....
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    Dat GET OVER IT principe lijkt me geen goede, je moet voor je rechten opkomen.
    Zou toch gek zijn als de joden over the holocaust zouden zeggen: Get over it.

    Nee vriend niks ervan met get over it, ze hebben een heel vies spelletje gespeeld en nu mogen ze er ook voor boeten.

    Soms vraag ik me af, waarom worden de joden bijna overal gehaat? niet alleen nu, al sinds het ontstaan van het joods volk worden ze gehaat door erg veel mensen, ikzelf ben ook geen fan van joden. Ik denk dat ze altijd handelen tegen hun medemens zoals we nu zien m(zie vb palestijnen), dat is waarom ze vaak gehaat worden.

    Geloof mij, er zal weer een dag komen dat minimaal 6 miljoen joden weer vermoord zullen worden, ik ben er geen voorstander van maar het zal wel weer gebeuren. als het niet aan amerika en het westen lag, hadden de arabieren het al geklaard. Op een dag zullen er andere wereldmachten opstaan en amerika en het westen zullen macht moeten inperken, dan gaan we zien of israel nog steeds zo stoer is.

    nogmaals, niet dat ik dit wil zien gebeuren, maar ik kan er niet tegen dat ze medemensen als stuk vuil behandelen.
    Ik begrijp je frustratie, ik heb er zelf ook een behoorlijk dubbel gevoel bij, maar denk niet dat dit de echte joden zijn, die achter deze verschrikkleijke misdaden zit. call it conspiracy theory, maar zoals je misschien in de filmpjes hebt gezien staan er een heleboel echte Joden en israeliers achter de palestijnen.

    Volgens hhet joodse geloof mogen zij geen land hebben, en is het juist de bedoeling om samen te leven met mensen die ook een ander geloof/afkomst hebben. Zij noemen de mensen die de palestijnen terroriseren dan ook geen joden maar zionists, of settlers.

    Dat verhaal van die joodse man die zegt dat zijn moeder vroeger met een palestijnse buurvrouw op elkaars kinderen lette en elkaar hielp waar mogelijk. Dat wil ik weer graag zien.

    Wat dat bereft heb ik geen haat jegens de joden, wel haat tegen degene die dit soort gruwel misdaden pleegt, ongeacht geloof of afkomst.


    Weet niet of je dit al gelezen hebt, maar is zeker de meoite waard.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  3. #28
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Klopt, maar zo zien de mensen dat niet. mensen scheren wat de zionisten doen ook over de joden, tuurlijk heb je er ook veel goeien tussenzitten. Maar ik voorspel nu al een slechte toekomst voor bijna alle joden door wat de zionisten doen.

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    Ik begrijp je frustratie, ik heb er zelf ook een behoorlijk dubbel gevoel bij, maar denk niet dat dit de echte joden zijn, die achter deze verschrikkleijke misdaden zit. call it conspiracy theory, maar zoals je misschien in de filmpjes hebt gezien staan er een heleboel echte Joden en israeliers achter de palestijnen.

    Volgens hhet joodse geloof mogen zij geen land hebben, en is het juist de bedoeling om samen te leven met mensen die ook een ander geloof/afkomst hebben. Zij noemen de mensen die de palestijnen terroriseren dan ook geen joden maar zionists, of settlers.

    Dat verhaal van die joodse man die zegt dat zijn moeder vroeger met een palestijnse buurvrouw op elkaars kinderen lette en elkaar hielp waar mogelijk. Dat wil ik weer graag zien.

    Wat dat bereft heb ik geen haat jegens de joden, wel haat tegen degene die dit soort gruwel misdaden pleegt, ongeacht geloof of afkomst.


    Weet niet of je dit al gelezen hebt, maar is zeker de meoite waard.

  4. #29

    Default

    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  5. #30
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    320
    vCash
    126000

    Default

    Misschien geen oplossing en vergezocht, maar was het niet beter om de Joden na de WOII de Ruhrgebied te geven als Joodse staat. Dan hadden kenden ze geen oorlog meer, waren ze aangesloten bij de EU en de NAVO (als ze dat wilden), konden ze dienen als brughoofd tussen Ussr en Vs tijdens de koude oorlog. Niet te vergeten dat al die haat tegenover het westen in de Arabische landen veel minder zou zijn en figuren zoals Bin Laden en co zouden weinig kunnen uitvreten.

  6. #31
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Als we dan toch bezig zijn:
    LiveLeak.com - Fitna the Movie (New Version 4-4-2008)

    (Fitna)
    Ik weet dat er enkele fouten in zitten bijv: Mohammed B.
    Ik heb hem mooi op school mogen kijken tijdens maatschappijleer en ik moet zeggen, ik werd er niet vrolijk van..

    Ps: de link doet het op een of andere manier niet, maar voor degene die hem nog niet hebben gezien google -> fitna en je hebt hem.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  7. #32

    Default

    Hebben ze je bij maatschappij leer niet verteld dat dit filmpje van je niets met de kwestie Israel/palestina te maken heeft. Naast het feit dat de idioot die al deze stukjes film verzameld en achter elkaar geplakt heeft (zich een filmmaker noemt,) een hele grote vriend is van israel, een zelfgemaakte jood en anti islam.


    Begon net een beetje te denken dat je was bijgedraaid betreft domme opmerkingen en posts, en nu kom je hiermee.

    Wat wil je hiermee zeggen? Of wil je alleen maar provoceren?

    Maak effe een nieuwe topic aan als je hier zo graag over wilt discussieren. En zet er even een leuk verhaaltje bij, wat jij ervan vind en waarom. ipv doelloos dingen doorelkaar tehalen. Dan kunnen we daar weer in vrede over discussieren.


    Ps : Ctrl + c = copieren Ctrl + v = plakken. zal je wel even helpen ik heb een nieuwe topic voor je aangemaakt.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  8. #33
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    Hebben ze je bij maatschappij leer niet verteld dat dit filmpje van je niets met de kwestie Israel/palestina te maken heeft. Naast het feit dat de idioot die al deze stukjes film verzameld en achter elkaar geplakt heeft (zich een filmmaker noemt,) een hele grote vriend is van israel, een zelfgemaakte jood en anti islam.


    Begon net een beetje te denken dat je was bijgedraaid betreft domme opmerkingen en posts, en nu kom je hiermee.

    Wat wil je hiermee zeggen? Of wil je alleen maar provoceren?

    Maak effe een nieuwe topic aan als je hier zo graag over wilt discussieren. En zet er even een leuk verhaaltje bij, wat jij ervan vind en waarom. ipv doelloos dingen doorelkaar tehalen. Dan kunnen we daar weer in vrede over discussieren.


    Ps : Ctrl + c = copieren Ctrl + v = plakken. zal je wel even helpen ik heb een nieuwe topic voor je aangemaakt.
    jij wil hier zo graag over discussieren, dan komt pansier met een andere mening en is hij weer dom. kom op zeg..

  9. #34

    Default

    Quote Originally Posted by R.H. View Post
    jij wil hier zo graag over discussieren, dan komt pansier met een andere mening en is hij weer dom. kom op zeg..
    1 de topic gaat niet over hoe slecht extremistische moslims zijn, maar over The USA In The Middle East.
    2 ik respecteer ieder zijn mening.
    3 ik noem hem niet dom. Je kan heel slim zijn maar toch domme opmerkingen maken.

    Daarnaast help ik hem nog omdat hij het niet voor elkaar kreeg om het filmje te posten door een topic voor hem aan temaken, en daar in vrede verder te discusieren. Dus kom op zeg..
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Dit zijn van die zaken waar je tot in het oneinige over kan discusieren. Imo allemaal politiek, en politiek is van de ergste dictatuur tot aan bananen republiek tot aan onze zogenaame democratie een achterbakse op geld, macht, belangenverstrengelingen gebasseerde bende over de rug van gewone mensen.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •