MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 7 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 165
  1. #1

    Default Speciaal voor forum broer PANSIER "Fitna" de knip en plak movie.

    http://www.youtube.com/watch?v=37w-aXGk8M0

    Alsjeblieft Pansier, brand maar los. Lucht je hart. Laat ons weten wat je van moslims en de Islam vind.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Nee. Gewoon nee leuk geprobeerd maar tog nee.

  4. #4
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  5. #5
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default


  6. #6
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    shit heyy, die fitna film is wel erg.. jammer dat er zulke idioten bestaan, echt jammer.. want het is niet nodig. Ik ben christelijk en mijn buurman is moslim, so what? geloof waarin je wilt geloven! heel erg jammer dat er zulke extremistische moslims bestaan

  7. #7

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    shit heyy, die fitna film is wel erg.. jammer dat er zulke idioten bestaan, echt jammer.. want het is niet nodig. Ik ben christelijk en mijn buurman is moslim, so what? geloof waarin je wilt geloven! heel erg jammer dat er zulke extremistische moslims bestaan
    Helemaal mee eens, maar er bestaan extremisten in elke geloof. Wat ik jammer vind is dat mensen denken dat als je moslim bent achter elke handeling staat die een extremistische moslim uitvoert. Over 1 kam scheren. En dat wordt op dit moment bewust aangemoedigd.

    Beoordeel mensen naar wie ze zijn, en hoe ze zich gedragen.

    Ik heb vrienden van elk soort geloof. moslims, christenen, joden, niet gelovigen, uit elke hoek van de wereld, antilianen, marokanen turken, bosniers, serviers, joden, surinamers indo's, brazilianen, arubanen, armeniers, koerden, belgen, nederlanders etc etc. We gaan goed met elkaar om, en veroordelen elkaar niet om wat we wel of niet geloven, maar hoe we ons gedragen.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default



    Laten we dit onderwerp alsjeblieft rusten, eindeloze discussie die tot onderlinge frustratie leidt. Niet echt prettig.

  9. #9
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    @Choliztzu, Klopt helemaal. Maar als je dat daadwerkelijk vindt, hoe kun je dan begrip opbrengen voor een uitgesproken racistische reactie zoals deze hieronder in het andere topic.

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    Soms vraag ik me af, waarom worden de joden bijna overal gehaat? niet alleen nu, al sinds het ontstaan van het joods volk worden ze gehaat door erg veel mensen, ikzelf ben ook geen fan van joden. Ik denk dat ze altijd handelen tegen hun medemens zoals we nu zien m(zie vb palestijnen), dat is waarom ze vaak gehaat worden.

  10. #10
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    deventer
    Posts
    1.437
    vCash
    126000

    Default

    NEE!!!!! Niet weer he....
    What the ßleep do w∑ (K)π0w!?
    As a ATHEIST.... If you exist and will prove mine unbelief was wrong:
    PLEASE GIVE US BACK STEVE JOBS AND TAKE JUSTIN BIEBER!!

  11. #11
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    @Choliztzu, Klopt helemaal. Maar als je dat daadwerkelijk vindt, hoe kun je dan begrip opbrengen voor een uitgesproken racistische reactie zoals deze hieronder in het andere topic.
    Maar is het geen feit dan dat zionisten doen wat ik vandaag al eerder zei, ik had beter het woord zionisme kunnen gebruiken in plaats van het woord joden.

    Facade, hoe denk jij dat het komt dat joden vaak verafschuwt worden?

    Waar vuur is, is ook rook. Het is geen toeval meer als heel volkeren je niet mogen, dan betekent dat, dat het aan jezelf ligt.

  12. #12

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    @Choliztzu, Klopt helemaal. Maar als je dat daadwerkelijk vindt, hoe kun je dan begrip opbrengen voor een uitgesproken racistische reactie zoals deze hieronder in het andere topic.
    Misschien omdat ik ook begrip kan hebben voor de rasistische opmerkingen die nederlanders maken en verkondigen in de media.

    IK kan me voorstellen dat sommige mensen in bepaalde situaties, een andere bevolkings groep de schuld gaan geven van het onrecht dat hun wordt aangedaan. Ongeacht geloof of afkomst.

    Dit wordt namelijk aangemoedigd, en in bepaalde situaties is het voor mensen gewoon moeilijk om tegen de stroom in te zwemmen, en achter je eigen mening t estaan.


    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    Ik begrijp je frustratie, ik heb er zelf ook een behoorlijk dubbel gevoel bij, maar denk niet dat dit de echte joden zijn, die achter deze verschrikkleijke misdaden zit. call it conspiracy theory, maar zoals je misschien in de filmpjes hebt gezien staan er een heleboel echte Joden en israeliers achter de palestijnen.

    Volgens hhet joodse geloof mogen zij geen land hebben, en is het juist de bedoeling om samen te leven met mensen die ook een ander geloof/afkomst hebben. Zij noemen de mensen die de palestijnen terroriseren dan ook geen joden maar zionists, of settlers.

    Dat verhaal van die joodse man die zegt dat zijn moeder vroeger met een palestijnse buurvrouw op elkaars kinderen lette en elkaar hielp waar mogelijk. Dat wil ik weer graag zien.

    Wat dat bereft heb ik geen haat jegens de joden, wel haat tegen degene die dit soort gruwel misdaden pleegt, ongeacht geloof of afkomst.


    Weet niet of je dit al gelezen hebt, maar is zeker de meoite waard.
    Ik begrijp dat de zuid afrikanen een hekel hebben aan blanken omdat ze al jaren/eeuwen worden onderdrukt. wil niet zeggen dat ik het aanmoedig of het er mee eens ben, maar ik kan me wel voorstellen dat ze zo gaan denken.

    Dat zelfde geld voor de nederlanders die slecht denken over moslims. Ik begrijp wel waar dat beeld vandaan komt, maar ben het er alleen niet mee eens, ik denk niet zo.

    Als je een tijd lang wordt geterrorisseerd door 10 marsmannetjes, denk ik niet dat je nummer 11 snel op de koffie zou uitnodigen....ook al komt hij in vrede.
    Last edited by cholitzu; 09-06-2011 at 00:06.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  13. #13

    Default

    Quote Originally Posted by Bagheera View Post
    NEE!!!!! Niet weer he....
    Sorry vriend maar je bent in overtreding..
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  14. #14
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Het probleem is dat in het midden-oosten, de regeringen of bang zijn of zelf extremistische moslims zijn. Wat helaas veel mensen niet weten over politiek, vooral omdat politici de politiek graag als barmhartig en idealistisch promoten, is dat landen vaak hun immigranten als wapen gebruiken.
    In de tweede wereld oorlog, gebruikten de Duitsers, Duitse immigranten om invloed op buitenlandse regeringen te zetten.

    Een recent voorbeeld in Europa is dat Rusland de Russen in de Ukraine beïnvloed om de criminaliteit in te gaan. Als Ukraine dit probleem keihard wil aanpakken, zegt Rusland:
    Je behandelt de Russen in ons land slecht, wij waarschuwen jouw hiermee te stoppen.
    Dit is een waargebeurd verhaal, rond 2006 als ik me herinner. Ze gebruiken ook de russische minderheden om te rellen wanneer dit nodig is voor Russische belangen.

    In het midden-oosten zijn dit soort tactieken de belangrijkste vorm van politiek bedrijven. En deze tactieken gebruiken landen als Marokka, Turkije dus ook in Nederland.

    Vraag Marokko over wat Algerije in hun land doet, je vind politieke strategieën die erg slim zijn, maar wat je nooit hier op TV hebt gehoord. Waarom denk je dat Marokko of Turkije persé zijn eigen Imams wil trainen die in Nederland lesgeven?
    Omdat ze bezorgd zijn om NL Moslims?
    Geloof mij, als immigrant is er geen beter land in de wereld dan NL, ondanks wat de media zegt. En Turkije is een van de slechtste landen voor minderheden, dus het lijkt me sterk dat de angst voor discriminatie de motivatie is voor hun politieke invloed op Imams. De reden van het trainen van eigen Imams is politiek, en het is hiernaast ook al vaker gebleken dat NL vol zit met Marokkaanse geheimen agenten, extremistische organisaties en dergelijke. Maar zal Groenlinks een aanval op dit openen, en 20% van hun stemmen in gevaar brengen? Nee.

    Het feit is dat ook nederlandse politici heel bang zijn geweest om zich op te stellen tegen extremistische moslims. Dit omdat ze bang zijn stemmen van Moslims kwijt te raken, omdat helaas extremisten een manier vinden om veel invloed te hebben om Moslims, en omdat ze bang zijn om zoals Wilders met een keihard vest moeten lopen. Tevens weet iedereen hier wel dat als een Nederlander het heeft over de negatieve kant van de marokaanse, turkse of surinaamse cultuur, het eerste wat iedereen doet is stoppen met nadenken en racist roepen. Elke cultuur heeft zijn positieve kanten en zijn negatieve kanten. Ook is het zo dat de reden van immigratie naar NL helaas voor een deel economisch is. Dit trekt dan de immigranten aan die naar NL komen voor het vangnet, dit zijn dan vaak ook de immigranten die in hun eigen land als minder goed bekend staan.
    Ik ken jongens uit Marokko die een spuughekel hebben aan de Mocro's die Damsco of 28 in Paris' onveilig maken.

    Ik als wijze nederlander zeg dan dat idd een deel van de Marokanen op straat nederlandse jongens in elkaar schopt en onze dames uitschelden voor blanke hoer, maar dat er ook veel aardige marokkanen zijn waar ze wel blij mee kunnen zijn. Wilders is een vijand van de politieke elite, en daarom haat de media hem, zoals ze PF haten. Denk je nou echt dat ze zoveel moeite deden tegen PF omdat ze echt bang waren dat hij een soort Hitler was?...
    D66 erkent niet eens de Armeense genocide zodat ze de Turkse stem en de gunst van Erdogan hebben. Hier hoor je de media....... nooit.. over. Zie je het verschil?


    Ik stem op Wilders want hij heeft als enige het lef hierover iets te zeggen. De grenzen moeten dichter en iedereen die NL haat moet NL uit. Heel logisch allemaal. Meer Marokkanen en Turken hebben in mijn huis gegeten en geslapen en meer Suri's hebben panja op me bank gezeten dan in het huis van fucking Pechtold, dus dat de media mensen als mij als racist neerzetten, is des te meer reden om op Wilders te gaan stemmen. Het is namelijk een walgelijke leugen. En Cholitzu, inderdaad maken veel NL's, maar ook battyboys en andere immigranten, discriminatie, geweld of criminaliteit mee van buitenlandse jongens. Maar je moet juist tegen de stroom inzwemmen om er iets van te zeggen, want ongeacht wat je hebt meegemaakt, zodra je zegt: wellicht is er een probleem met immigranten ben je een racist.
    Mensen durven vaak niet eens te zeggen dat ze op Wilders stemmen, hoewel het in de tijd van PF nog veel erger was, omdat de media toen voluit aan propaganda deden.Doen ze nog steeds, maar ze weten nu dat mensen opletten.

    Anyway, ik kom hier voor me plezier en politiek is niets plezierigs. Over een tijdje trol ik deze topics tot de mods geen politiek meer toelaten, en zeker niet haat tegen posters vanwege hun politieke affiniteit.

    Een en al waarheid jongens, doe er mee wat je wil. Ben je het er niet mee eens, schrijf je in voor het Mixfight café en probeer je "speciale ingrediënt" in me biertje te krijgen als ik niet kijk .


    Link beneden^^ . Schrijf je in.
    Last edited by Asura; 09-06-2011 at 01:37.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  15. #15
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    kijk, als we hier in NL nog in de oud noorse goden geloofde dan was dit natuurlijk allemaal niet gebeurt.....

  16. #16
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    nee ff serieus, kan de mongool die elke keer dit soort topics opent stoppen?

    deze shit brengt alleen maar ruzie met zich mee en andere gekke dingen.
    En wat maakt het nou uit dat mohammed van om de hoek een moslim is en jantje de buurjonge een christene en de oude gekke man aan het eind van de straat een atheist is... niks toch?

    ik zeg dat er regels gemaakt moeten worden op MF van het maken van godsdienst topics en discussies. meschien een ban voor weet ik veel, een week ofzo? (ik noem nu maar iets lomps he, dus niet dat ik nu de nerd rage over me heen krijg) en gelijk sluiten dit soort topics.

  17. #17
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    nee ff serieus, kan de mongool die elke keer dit soort topics opent stoppen?

    deze shit brengt alleen maar ruzie met zich mee en andere gekke dingen.
    En wat maakt het nou uit dat mohammed van om de hoek een moslim is en jantje de buurjonge een christene en de oude gekke man aan het eind van de straat een atheist is... niks toch?

    ik zeg dat er regels gemaakt moeten worden op MF van het maken van godsdienst topics en discussies. meschien een ban voor weet ik veel, een week ofzo? (ik noem nu maar iets lomps he, dus niet dat ik nu de nerd rage over me heen krijg) en gelijk sluiten dit soort topics.

  18. #18
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    deventer
    Posts
    1.437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    Sorry vriend maar je bent in overtreding..
    hmmmmm
    What the ßleep do w∑ (K)π0w!?
    As a ATHEIST.... If you exist and will prove mine unbelief was wrong:
    PLEASE GIVE US BACK STEVE JOBS AND TAKE JUSTIN BIEBER!!

  19. #19
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Knappe reactie Asura! Je kan het er niet mee eens zijn, maar hierover is nagedacht

  20. #20
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    Ik heb vrienden van elk soort geloof. moslims, christenen, joden, niet gelovigen, uit elke hoek van de wereld, antilianen, marokanen turken, bosniers, serviers, joden, surinamers indo's, brazilianen, arubanen, armeniers, koerden, belgen, nederlanders etc etc.
    Shit, jij hebt echt veel vrienden zeg, ik wou dat ik jou was

  21. #21

    Default

    Quote Originally Posted by Mauro View Post
    Shit, jij hebt echt veel vrienden zeg, ik wou dat ik jou was
    You wouldn't last a mile in my shoes...
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  22. #22
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Mauro View Post
    Shit, jij hebt echt veel vrienden zeg, ik wou dat ik jou was
    Hij huurt ahoy af als ie jarig is want anders passen ze niet in zijn huis.

  23. #23
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Mensen, je bent niet verplicht te posten in dit soort topics.
    En al helemaal niet verplicht om het te lezen.

    Het is in de offtopic gedeelte, dus ik heb er geen moeite mee.

    @ Asura,

    Mooi stuk tekst, zit zeker een bron van waarheid in Mbt het trainen van imams maar wat ik uitmaak er van is dat je wel erg bang bent voor een islamitische overheersing of extremistische moslims.

    Ik ben al bijna 25 jaar moslim maar ben nog nooit 1 extremistische moslim tegen gekomen. Hoe kan dat? Ook heb ik in mijn verre omgeving niemand lopen in een burka, hoe kan dat?

    Wat houd extremistisch in ? Een moslim die zich aan de 5 zuilen van de islam houd,5 x per dag bid, zekaat geeft aan de armen, 1 bedevaarts tocht maakt, ramadan doet, en allah erkend als zijn god en mohammed s.a.w als zijn profeet,

    Is dat een extremistische moslim? Of ben je extremist als je zegt dat alles en iedereen behalve moslims dood moet?
    Want op het moment dat je vermoorden etc etc in je hoofd krijgt ben je in principe al geen moslim.

    In de Koran staat, hij die 1 persoon vermoord (buiten tijden van oorlog) zal in het hiernamaals berecht worden alsof hij heel de mens eenheid heeft vermoord. Dat is 1 van de zwaarste straffen die der is.

    Wat is extremistisch? Wanneer ben je een goede moslim (kan dit uberhaupt wel?) wanneer overschrijd je de grens?

    I ben zelf geen moeilijk mens. Ik weet dat we in Nederland leven en ik bepaalde dingen niet kan eisen. Ik weet ook dat er bepaalde waarden en normen zijn.

    Ik kan het begrijpen dat een man een vrouw geen hand wilt geven. Maar vind het soms wel onbegrijpelijk waarom die mensen dan bijv een functie aan nemen waarbij dat wel wordt verwacht of gewoonte is. Dit is Nederland en geen saudie arabie.
    Als je er niet tegen kan dat vrouwen in de zomer half naakt lopen, mannen hand in hand lopen op straat, je overal alcohol kan kopen, jointjes voor je deur worden geblowed, mannen en vrouwen op school in gemenge klassen zitten etc dan moet je gewoon naar saudie arabie of een land waarbij die dingen niet gebeuren.

    Zeuren en eisen dat die dingen hier niet mogen gebeuren etc vind ik wel achterlijk want je wist dat al voordat je naar nederland kwam.
    Net zoals ik regels achterlijk vind die puur worden gemaakt om het ons moslims hier moeilijker te maken zoals een hoofddoeken verbod. Ik bedoel, waar the fuck heb jij last van als je over buurvrouw ene hoofddoek draagt?

    Ze zeggen dat vrouwen onderdrukt worden dmv een hoofddoek, maar ze verbieden een hoofddoek te dragen is precies net zo hard onderdrukken als ze verplichten een hoofddoek te dragen.
    Home mtk-gym.nl


  24. #24
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Mooi gezegd! Einde discussie ok dan.

  25. #25
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    In de Koran staat, hij die 1 persoon vermoord (buiten tijden van oorlog) zal in het hiernamaals berecht worden alsof hij heel de mens eenheid heeft vermoord. Dat is 1 van de zwaarste straffen die der is.
    Da's net het probleem....voor die idioten is het oorlog dus gerechtvaardigd!
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •