MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 101 to 125 of 165
  1. #101
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    ik kies voor A geert wilders
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    ik kies voor A geert wilders
    x 2

  3. #103
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Ik kies voor C, waarom heeft iemand niet het recht feiten te laten zien.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  4. #104
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Ik kies voor C, waarom heeft iemand niet het recht feiten te laten zien.
    hier heb je de feiten

    http://www.youtube.com/watch?v=z2VTj...layer_embedded

  5. #105
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    Je wilt zeggen dat moslims braaf zijn? Er zijn filmpjes vrijgegeven waar er het hoofd van een journalist werd afgesneden door extremisten.

    Het filmpje wat jij laat zien is precies hetzelfde als fitna, maar dan van de andere kant. Propaganda...
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  6. #106
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    waar zie jij ergens dat hij zegt dat Moslims braaf zijn? Ook al zijn we dat zeer zeker wel.

    Achterlijke voorbeeld die je geeft.

    Pansier serieus, je weet voor een 16 jarige veel over kickboksen, over voeding, over techniek, over trainingen etc hou je gewoon lekker daar bij en mensen geven je nog respect ook.

    maar je weet totaal niets over de wereld, over geloof, over mensen echt helemaal niets.

    je zet je zelf elke x voor schut, niemand die je serieus neemt en iedereen bespot je hier door ook.

    Neem dit advies van een grote broer aan en stop met posten in de offtopic gedeeltes en ga ook gewoon niet offtopic in andere topics. Hou je bij vechtsporten en je zit goed.
    Home mtk-gym.nl


  7. #107
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    waar zie jij ergens dat hij zegt dat Moslims braaf zijn? Ook al zijn we dat zeer zeker wel.

    Achterlijke voorbeeld die je geeft.

    Pansier serieus, je weet voor een 16 jarige veel over kickboksen, over voeding, over techniek, over trainingen etc hou je gewoon lekker daar bij en mensen geven je nog respect ook.

    maar je weet totaal niets over de wereld, over geloof, over mensen echt helemaal niets.

    je zet je zelf elke x voor schut, niemand die je serieus neemt en iedereen bespot je hier door ook.

    Neem dit advies van een grote broer aan en stop met posten in de offtopic gedeeltes en ga ook gewoon niet offtopic in andere topics. Hou je bij vechtsporten en je zit goed.
    Dus jij wilt zeggen dat moslims altijd braaf zijn (ik bedoel de extremisten) en de Westerse die oorlog voeren met deze extremisten doen alles fout? Ik vind dat beide partijen fout zitten, maar heb het gevoel dat niemand door heeft wat er echt gebeurd doordat alles verborgen wordt gehouden door de overheid.

    Lokken ze het trouwens niet een beetje uit? Ze vragen om mijn mening, kijk wie het topic start en de titel . Wie ben ik om dan te zwijgen.

    Maar ik zal deze tip van je aannemen en me niet meer bemoeien met deze topics.

    Wat ik wel zou doen is soms even wat lopen trollen, want dat vind ik gewoon leuk, excuses alvast .
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  8. #108
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Dus jij wilt zeggen dat moslims altijd braaf zijn (ik bedoel de extremisten) en de Westerse die oorlog voeren met deze extremisten doen alles fout? Ik vind dat beide partijen fout zitten, maar heb het gevoel dat niemand door heeft wat er echt gebeurd doordat alles verborgen wordt gehouden door de overheid.
    Vrdomme nog aan toe! WEER DIE OVERHEID! COMPLOT, VERRAAD, AAAAHHHH!!!!!

  9. #109
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Vrdomme nog aan toe! WEER DIE OVERHEID! COMPLOT, VERRAAD, AAAAHHHH!!!!!
    Volgens mij heb ik weer iets doms gezegd?
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  10. #110
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Volgens mij heb ik weer iets doms gezegd?
    Maakt niet uit je bent nu eenmaal niet zo slim

  11. #111
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    Maakt niet uit je bent nu eenmaal niet zo slim
    Hint: Zo zijn er meer
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  12. #112
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Daar heb je groot gelijk in Pansier. Helaas is het voor Moslims erg lastig om hun eigen geloof te bekritiseren, dit is omdat erg zware straffen staan in de koran voor het verlaten van Islam, en dat niet-gelovigen worden neergezet als minder, als geniepig en als vijandelijk. Voor de mensen die dit tegen willen gaan, bespaar je de moeite, ik ken de koran en ik kan je zo tientallen verzen aanwijzen die dit bevestigen.

    Ik snap ook dat veel Moslims dit anders interpreteren,en gelukkig ook,maar het is duidelijk dat Islamitische politici en Westerse politici die zoeken naar een eenstemmig stemblok een bepaalde interpretatie willen zien. De Saudi-Arabieren willen juist geradicaliseerde Moslims zien in Europa, aangezien dit hun meer macht geeft, en daarom is dit ook een probleem.

    Feit is inderdaad Pansier dat de grote olielanden de prijzen stabiel en begrijpelijk houden voor de Westerse landen in ruil voor censuur van kritiek op Islam en het negeren van dreigingen vanuit de radicalere Islam. Er zijn talloze voorbeelden maar ik hou het bij Rasmussen, die geen hoofd van de NATO mocht worden omdat hij de nu voor zijn leven vrezende tekenaar van Mohammed steunde. Rasmussen steunde vrijheid van meningsuiting en dit koste hem zijn baan als hoofd van de NATO door druk van Turkije en de OIC.

    Daarnaast zijn er ook andere redenen, die simpel te maken hebben met de inrichting van de NL staat en de voordelen van onbegrensde immigratie voor politici.

    Ook al ben je jong, je ziet iedergeval hoe absurd het is hoe weinig er naar de dreiging vanuit de Islam word gekeken, alleen omdat men bang is voor aanslagen en dat men liever de mensen aanvalt die dit doen, decennia te laat. Zolang je maar snapt dat mensen mensen zijn en dat de kern van het probleem in cultuur of ideologie huist, maar ik zie ook dat je dit doet.

    Maar er moet inderdaad meer open over gesproken, maar de vraag blijft, wie durft. Als Pansier een andere politieke overtuiging had, was er geen thread om hem hierop aan te vallen, en dat is Nederland in een notendop.

    Niet alles wat ze op TV zeggen is waar jongens, en ik ken geen enkele wilderstemmer die een racist is. Iets kritischer zijn naar wat je hoort. Ik ken wel genoeg groenlinksstemmers die Nederlanders flikkers noemen en Nederlandse vrouwen hoeren. Maar dat is geen dagelijks item in de media, sterker nog, dat hoor je nooit. Past niet bij het idee van de maakbare mens in een multiculturele samenleving, dat idee van de PVDA, de partij die zorgt voor al die miljarden voor de media

  13. #113
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post

    Lokken ze het trouwens niet een beetje uit? Ze vragen om mijn mening, kijk wie het topic start en de titel . Wie ben ik om dan te zwijgen.
    Uiteraard, dit is ook erg triest.

  14. #114
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Asura,

    you must be trolling right?
    Home mtk-gym.nl


  15. #115
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Hoezo Sadix?

    Ik snap dat kritiek op Islam, wat niet toegestaan is in het midden-oosten, en zelfs zwaar bestraft word in landen zich baseren op sharia, erg vreemd klinkt als je het nooit hoort.
    Last edited by Asura; 22-06-2011 at 22:37.

  16. #116

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Hint: Zo zijn er meer
    Last edited by cholitzu; 22-06-2011 at 23:07.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  17. #117
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    647
    vCash
    30000

    Default

    Daar heb je groot gelijk in Pansier.
    Feit is inderdaad Pansier dat de...
    Ook al ben je jong, je ziet iedergeval...
    Als Pansier een andere...
    Uiteraard, dit is ook erg triest.
    Ga je ook nog een fanclub voor hem oprichten of niet?

  18. #118
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by citrusfruit View Post
    Ga je ook nog een fanclub voor hem oprichten of niet?
    Heb ik al lang, wil je erbij? 5 euro inschrijvingskosten!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  19. #119
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    5 euro, maar daar krijg je wel tien geweldige dumpertfilmpjes voor terug!

  20. #120
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    647
    vCash
    30000

    Default

    Denk niet dat ik het aankan...

  21. #121
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    5 euro, maar daar krijg je wel tien geweldige dumpertfilmpjes voor terug!
    Is dat een ja? Ik zal je wel een inschrijvingsformulier sturen.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  22. #122
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    Helemaal mee eens, maar er bestaan extremisten in elke geloof. Wat ik jammer vind is dat mensen denken dat als je moslim bent achter elke handeling staat die een extremistische moslim uitvoert. Over 1 kam scheren. En dat wordt op dit moment bewust aangemoedigd.

    Beoordeel mensen naar wie ze zijn, en hoe ze zich gedragen.

    Ik heb vrienden van elk soort geloof. moslims, christenen, joden, niet gelovigen, uit elke hoek van de wereld, antilianen, marokanen turken, bosniers, serviers, joden, surinamers indo's, brazilianen, arubanen, armeniers, koerden, belgen, nederlanders etc etc. We gaan goed met elkaar om, en veroordelen elkaar niet om wat we wel of niet geloven, maar hoe we ons gedragen.
    X2

  23. #123

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Ik heb het geprobeerd kort te houden, ik weet dat je hier veel mensen niet mee eens zijn, maar ik stap uit deze discussie en ik hoop dat er minder negatieve politieke topics worden geopend op MF.
    Je bent in ieder geval een man van je woord. (not)
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  24. #124
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Als jij doorgaat met het topic lol. Heb dagen niet gepost maar als jij het niet fucking zielig vind om een 16 jarig ventje anders te behandelen voor zijn politieke ideeën. Leuk man als je hier voor vechtsport komt en elke dag je naam voorbij ziet komen op een negatieve manier. En dat zijn dan een stuk of 5 volwassenen. Slap en respectloos. Sorry man, vind ik echt.

    En ben waarschijnlijk meer een man van me woord dan jij ooit zult zijn, hoef ook geen beoordeling van mijn persoon van iemand die kids pest

  25. #125
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by citrusfruit View Post
    Ga je ook nog een fanclub voor hem oprichten of niet?
    Als jij dit niet triest vind, zegt het genoeg over jou gast. Tjappie.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •