MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 7 FirstFirst ... 234567 LastLast
Results 126 to 150 of 165
  1. #126
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Zover ik weet wordt ik niet gepest hier, ze respecteren alleen niet andermans meningen... Tjah wat zal ik zeggen... Kenmerk van de Islam vind ik..
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  2. #127
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    pfffffffffffff
    Home mtk-gym.nl


  3. #128
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    647
    vCash
    30000

    Default

    Als jij dit niet triest vind, zegt het genoeg over jou gast. Tjappie.
    Blabla

  4. #129
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Ey als je niet ziet waarom heel de titel van deze thread fokop is duurt het wel even voor we op 1 lijn zitten.Niet netjes gewoon, en wellicht zou jet het meer snappen als jij in een hoek word gezet vanwege hele normale, niet radicale idëeen. Belachelijk.

    De NRC besteed er ook elke dag wel een artikel aan om ons te vertellen dat kritiek op Islam racistisch is en dat juist diegene die tekeningtjes maken van Mohammed het probleem zijn, het beetje dezelfde mentaliteit in landen waar mensen om de haverklap worden opgepakt als ze iets verkeerds zeggen over Islam. Meestal heeft de buurman gewoon een hekel aan ze. Jammer dat we die "wijsheden" hier navolgen. Jammer dat niet meer Moslims het snappen dat Islam gebruikt wordt als politiek middel en dat alleen vrijheid van meningsuiting de oplossing is. Dat is namelijk ook gelukt toen de bijbel nog gebruikt werd om mensen maffe dingen te laten denken of doen.

  5. #130
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    647
    vCash
    30000

    Default

    Ok luister,

    de Islam wordt inderdaad voor politieke doeleinden gebruikt, net als zo'n beetje elke andere godsdienst. Het is een beetje bekrompen om de Islam dom of slecht te noemen. Een religie kan nooit dom of slecht zijn, mensen zijn dat. Om de Islam de schuld te geven van de problemen met bepaalde hangjongeren/criminelen kan ook niet. Die jongens zijn geen Moslims, anders zouden ze bepaald gedrag niet vertonen.

    Tuurlijk zijn er domme/slechte Moslims, maar de "angst" waarmee er over wordt gesproken is enorm overtrokken. Heus niet elke Moslim heeft een zwarte band fietsen stelen of een bomgordel thuisliggen. De meesten zijn gewoon normale mensen die hun best doen om iets te bereiken. Inderdaad zijn er problemen met groepen Marokkaanse jongeren. Maar die problemen zijn er om opgelost te worden, niet om simpelweg de hele Marokkaanse gemeenschap er maar de schuld van te geven.

  6. #131
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by citrusfruit View Post
    Ok luister,

    de Islam wordt inderdaad voor politieke doeleinden gebruikt, net als zo'n beetje elke andere godsdienst. Het is een beetje bekrompen om de Islam dom of slecht te noemen. Een religie kan nooit dom of slecht zijn, mensen zijn dat. Om de Islam de schuld te geven van de problemen met bepaalde hangjongeren/criminelen kan ook niet. Die jongens zijn geen Moslims, anders zouden ze bepaald gedrag niet vertonen.

    Tuurlijk zijn er domme/slechte Moslims, maar de "angst" waarmee er over wordt gesproken is enorm overtrokken. Heus niet elke Moslim heeft een zwarte band fietsen stelen of een bomgordel thuisliggen. De meesten zijn gewoon normale mensen die hun best doen om iets te bereiken. Inderdaad zijn er problemen met groepen Marokkaanse jongeren. Maar die problemen zijn er om opgelost te worden, niet om simpelweg de hele Marokkaanse gemeenschap er maar de schuld van te geven.
    1. De Islam is bedacht door mensen.

    2. Dan zijn er waarschijnlijk ook geen moslims die vechtsport doen, aangezien het gezicht heilig is voor de Islam.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  7. #132
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Asura ter verduidelijking,

    Ik snap wel dat je de titel van de thread ongepast vindt. De ergernis aan Pansier, bij dit soort onderwerpen, ligt echter niet zozeer aan de inhoud van zijn reply's maar meer aan het gebrek daarvan.

    Z'n reactie op Citrus hierboven is daar een voorbeeld van. Hij quote em wel, maar gaat verder nergens inhoudelijk op in (vooral het tweede punt slaat in dit geval nergens op). Hij stelt enkel wat dingen met als doel de mensen hier op de kast te jagen. Pansier vindt dit leuk, heeft ie zelf ook al in meerdere topics waaronder deze aangegeven, en daarom neem ik em in dit soort discussies totaal niet serieus. Hij vindt het leuk om dat te doen, geen probleem maar dan moet je ook tegen een stootje kunnen. (volgens mij maakt hij zich ook nergens druk om)

    Daarom vind ik het ook misplaatst om te zeggen dat wij hier geluiden tegen de islam de kop in drukken. Zo heb jij al een tijdje gewoon je zegje kunnen doen en zijn Cholitzu en ik daar ook gewoon op ingegaan. Nu geeft Citrus ook weer een normale reactie. Het kan dus best.
    Last edited by Facade; 23-06-2011 at 15:27.

  8. #133
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Asura ter verduidelijking,

    Ik snap wel dat je de titel van de thread ongepast vindt. De ergernis aan Pansier, bij dit soort onderwerpen, ligt echter niet zozeer aan de inhoud van zijn reply's maar meer aan het gebrek daarvan.

    Z'n reactie op Citrus hierboven is daar een voorbeeld van. Hij quote em wel, maar gaat verder nergens inhoudelijk op in (vooral het tweede punt slaat in dit geval nergens op). Hij stelt enkel wat dingen met als doel de mensen hier op de kast te jagen. Pansier vindt dit leuk, heeft ie zelf ook al in meerdere topics waaronder deze aangegeven, en daarom neem ik em in dit soort discussies totaal niet serieus. Hij vindt het leuk om dat te doen, geen probleem maar dan moet je ook tegen een stootje kunnen. (volgens mij maakt hij zich ook nergens druk om)

    Daarom vind ik het ook misplaatst om te zeggen dat wij hier geluiden tegen de islam de kop in drukken. Zo heb jij al een tijdje gewoon je zegje kunnen doen en zijn Cholitzu en ik daar ook gewoon op ingegaan. Nu geeft Citrus ook weer een normale reactie. Het kan dus best.
    Je hebt helemaal gelijk, maar punt 1 vind ik wel ergens op slaan. Zo zaten jullie ook bijdehand te doen over geloven .
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  9. #134
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    en dat is juist wel weer een sterk punt van pansiertje, hij maakt zich nergens druk om..

  10. #135
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Arnhem
    Posts
    1.168
    vCash
    126000

    Default

    Pansier moet eens een andere nieuwsbron aanboren dan geenstijl, en ja, ook ik kijk daar regelmatig. Helaas hebben vaak mannetjes van 15 niet door dat het lezen van een dergelijk blog enig kritisch denkvermogen vereist.

    "You must spread some Reputation around before giving it to ARMENIA again."
    Assholes finish first, quote: #21
    “In fact, this should be one of the measures of how good a friendship is: Will your buddy let you fuck a midget in his bed? If the answer is yes, then you know that dude is solid.”

  11. #136
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    en dat is juist wel weer een sterk punt van pansiertje, hij maakt zich nergens druk om..
    Achja, ik mag mijn mening uiten in Nederland. Ik bedoel het niet altijd om iemand aan te vallen als iemand dat denkt.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  12. #137

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Daar heb je groot gelijk in Pansier. Helaas is het voor Moslims erg lastig om hun eigen geloof te bekritiseren, dit is omdat erg zware straffen staan in de koran voor het verlaten van Islam, en dat niet-gelovigen worden neergezet als minder, als geniepig en als vijandelijk. Voor de mensen die dit tegen willen gaan, bespaar je de moeite, ik ken de koran en ik kan je zo tientallen verzen aanwijzen die dit bevestigen.

    Ik snap ook dat veel Moslims dit anders interpreteren,en gelukkig ook,maar het is duidelijk dat Islamitische politici en Westerse politici die zoeken naar een eenstemmig stemblok een bepaalde interpretatie willen zien. De Saudi-Arabieren willen juist geradicaliseerde Moslims zien in Europa, aangezien dit hun meer macht geeft, en daarom is dit ook een probleem.

    Feit is inderdaad Pansier dat de grote olielanden de prijzen stabiel en begrijpelijk houden voor de Westerse landen in ruil voor censuur van kritiek op Islam en het negeren van dreigingen vanuit de radicalere Islam. Er zijn talloze voorbeelden maar ik hou het bij Rasmussen, die geen hoofd van de NATO mocht worden omdat hij de nu voor zijn leven vrezende tekenaar van Mohammed steunde. Rasmussen steunde vrijheid van meningsuiting en dit koste hem zijn baan als hoofd van de NATO door druk van Turkije en de OIC.

    Daarnaast zijn er ook andere redenen, die simpel te maken hebben met de inrichting van de NL staat en de voordelen van onbegrensde immigratie voor politici.

    Ook al ben je jong, je ziet iedergeval hoe absurd het is hoe weinig er naar de dreiging vanuit de Islam word gekeken, alleen omdat men bang is voor aanslagen en dat men liever de mensen aanvalt die dit doen, decennia te laat. Zolang je maar snapt dat mensen mensen zijn en dat de kern van het probleem in cultuur of ideologie huist, maar ik zie ook dat je dit doet.

    Maar er moet inderdaad meer open over gesproken, maar de vraag blijft, wie durft. Als Pansier een andere politieke overtuiging had, was er geen thread om hem hierop aan te vallen, en dat is Nederland in een notendop.

    Niet alles wat ze op TV zeggen is waar jongens, en ik ken geen enkele wilderstemmer die een racist is. Iets kritischer zijn naar wat je hoort. Ik ken wel genoeg groenlinksstemmers die Nederlanders flikkers noemen en Nederlandse vrouwen hoeren. Maar dat is geen dagelijks item in de media, sterker nog, dat hoor je nooit. Past niet bij het idee van de maakbare mens in een multiculturele samenleving, dat idee van de PVDA, de partij die zorgt voor al die miljarden voor de media
    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Ey als je niet ziet waarom heel de titel van deze thread fokop is duurt het wel even voor we op 1 lijn zitten.Niet netjes gewoon, en wellicht zou jet het meer snappen als jij in een hoek word gezet vanwege hele normale, niet radicale idëeen. Belachelijk.

    De NRC besteed er ook elke dag wel een artikel aan om ons te vertellen dat kritiek op Islam racistisch is en dat juist diegene die tekeningtjes maken van Mohammed het probleem zijn, het beetje dezelfde mentaliteit in landen waar mensen om de haverklap worden opgepakt als ze iets verkeerds zeggen over Islam. Meestal heeft de buurman gewoon een hekel aan ze. Jammer dat we die "wijsheden" hier navolgen. Jammer dat niet meer Moslims het snappen dat Islam gebruikt wordt als politiek middel en dat alleen vrijheid van meningsuiting de oplossing is. Dat is namelijk ook gelukt toen de bijbel nog gebruikt werd om mensen maffe dingen te laten denken of doen.
    Jijzelf zet Moslims in de hoek, door ze allemaal te beschuldigen van extremisme. En ze de schuld te geven van van alles en nog wat.
    Waarom wil je zo graag met mensen op 1 lijn zitten? Kan je het niet bekroppen dat er mensen zijn met een andere mening dan die van jou.

    Alleen maar onzin in je lappen met narcistische text. Het enige wat je doet is jou verhaaltje vertellen en maar mensen te proberen te overtuigen dat het feiten zijn. Je gaat niet in op goede argumenten die door verschillende mensen worden gegeven, kortom je staat niet open voor discussie maar probeert de mensen te overtuigen van jou gelijk, door aannamens en leugens als feiten neertezetten.

    Je kent geen rasistische PVV ers? Waarschijnlijk zie je door de bomen het bos niet meer.


    Nou je guru is vrijgesproken zullen er nog veel meer mensen zoals jij gaan komen die misbruik maken van de vrijheid van menings uiting alleen omdat je denkt dat recht te hebben. Kritiek op de Islam is geen probleem, waarschijnlijk zullen er ook miljoenen mensen kritiek op jou leefwijze hebben, maar beledig mensen niet.



    En ga nou niet weer zielig doen als je een beetje tegengas krijgt, chappie!
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  13. #138
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Arnhem
    Posts
    1.168
    vCash
    126000

    Default

    Het is juist iets heel menselijks om 'common ground' te vinden, of tewel de behoefte om op 1 lijn te zitten. Lekker polderen noemen we dat, en ik moet zeggen jullie zijn al 6 pagina;s goed bezig.
    Assholes finish first, quote: #21
    “In fact, this should be one of the measures of how good a friendship is: Will your buddy let you fuck a midget in his bed? If the answer is yes, then you know that dude is solid.”

  14. #139

    Default

    Quote Originally Posted by Joris View Post
    Het is juist iets heel menselijks om 'common ground' te vinden, of tewel de behoefte om op 1 lijn te zitten. Lekker polderen noemen we dat, en ik moet zeggen jullie zijn al 6 pagina;s goed bezig.
    klopt hoor, maar daar heb je op zijn minst 2 mensen voor nodig die bereid zijn te discusieren zonder te provoceren, en niet 1 iemand die alleen maar roept dat wat hij zegt de enige waarheid is om zo te proberen de ander op zijn lijn te krijgen.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  15. #140
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Arnhem
    Posts
    1.168
    vCash
    126000

    Default

    Shit ik ben in de war, sinds wanneer zijn we niet meer aan het haten op pansier? Ik moet ook eigenlijk gewoon gaan slapen, je zult wel gelijk hebben.
    Assholes finish first, quote: #21
    “In fact, this should be one of the measures of how good a friendship is: Will your buddy let you fuck a midget in his bed? If the answer is yes, then you know that dude is solid.”

  16. #141
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    Jijzelf zet Moslims in de hoek, door ze allemaal te beschuldigen van extremisme. En ze de schuld te geven van van alles en nog wat.
    Waarom wil je zo graag met mensen op 1 lijn zitten? Kan je het niet bekroppen dat er mensen zijn met een andere mening dan die van jou.

    Alleen maar onzin in je lappen met narcistische text. Het enige wat je doet is jou verhaaltje vertellen en maar mensen te proberen te overtuigen dat het feiten zijn. Je gaat niet in op goede argumenten die door verschillende mensen worden gegeven, kortom je staat niet open voor discussie maar probeert de mensen te overtuigen van jou gelijk, door aannamens en leugens als feiten neertezetten.

    Je kent geen rasistische PVV ers? Waarschijnlijk zie je door de bomen het bos niet meer.


    Nou je guru is vrijgesproken zullen er nog veel meer mensen zoals jij gaan komen die misbruik maken van de vrijheid van menings uiting alleen omdat je denkt dat recht te hebben. Kritiek op de Islam is geen probleem, waarschijnlijk zullen er ook miljoenen mensen kritiek op jou leefwijze hebben, maar beledig mensen niet.



    En ga nou niet weer zielig doen als je een beetje tegengas krijgt, chappie!
    nee ik ken geen racistische pvv-ers. Raar he, de wereld is anders dan de shit die je op tv hoort. En lol @ misbruik maken, jongen jij weet helemaal niks van de wereld. Sharia? Klinkt leuk, het bekritiseren= racistisch. Zo denk je, simpel ventje.

    En welke Moslims beschuldig ik dan? Jij hebt echt het IQ van een paasei. Ik zeg dat er in de koran extremistische versen zijn en dat logischerwijze politici uit het midden-oosten daar gebruik van maken. En dat er letterlijk geen andere politicus is die hier tegengas aangeeft.
    lol ik geef alle moslims ook nog van alles de schuld. Over wat dan? Waar geef ik alle Moslims van de schuld?
    Last edited by Asura; 23-06-2011 at 23:37.

  17. #142
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    klopt hoor, maar daar heb je op zijn minst 2 mensen voor nodig die bereid zijn te discusieren zonder te provoceren, en niet 1 iemand die alleen maar roept dat wat hij zegt de enige waarheid is om zo te proberen de ander op zijn lijn te krijgen.
    Jij loopt hier iedereen met een andere mening zijn woorden te verdraaien om mij maar als racist neer te zetten. Klasseloos.

  18. #143

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    nee ik ken geen racistische pvv-ers. Raar he, de wereld is anders dan de shit die je op tv hoort. En lol @ misbruik maken, jongen jij weet helemaal niks van de wereld. Sharia? Klinkt leuk, het bekritiseren= racistisch. Zo denk je, simpel ventje.

    En welke Moslims beschuldig ik dan? Jij hebt echt het IQ van een paasei. Ik zeg dat er in de koran extremistische versen zijn en dat logischerwijze politici uit het midden-oosten daar gebruik van maken. En dat er letterlijk geen andere politicus is die hier tegengas aangeeft.
    lol ik geef alle moslims ook nog van alles de schuld. Over wat dan? Waar geef ik alle Moslims van de schuld?

    Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je op Wilders/pvv stemde... en als je op iemand stemt neem ik aan dat je het eens bent met zijn gedachtengoed/verkiezingsprogramma. Of heb je dit nog niet gelezen en stem je op wilders vanwege zijn blauwe ogen.

    http://www.pvv.nl/images/stories/Web...ogrammaPVV.pdf


    lol @
    jij weet helemaal niks van de wereld
    simpel ventje
    iq van een paasei

    even diep ademhalen en tot 10 tellen...


    http://www.youtube.com/watch?v=GjJrE...eature=related
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  19. #144
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Oei....dit kan een lang topic gaan worden wanneer iemand nu al de filmpjes gaat posten van debatten waarbij Wilders zijn tegenstanders/tegenstandsters in de 2e kamer eventjes de mond snoert...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  20. #145
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Hou het gezellig dames, anders is dit straks ook weer 1 van de topics die verdwijnt in the pit...
    Be a Warrior, not a Worrier

  21. #146
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Hou het gezellig dames, anders is dit straks ook weer 1 van de topics die verdwijnt in the pit...
    Laat ik mezelf maar weer eens volwassen opstellen en mezelf terugtrekken uit de discussie, iemand moet het goede voorbeeld geven.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  22. #147
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Ik ga me hier niet inmengen, niet het forum voor, echter ben ik het met asura 100% eens.

    Als laatste: de mensen die het hardt kritiek hebben op de Islam (oa Jahmi en Hirsi Ali) zijn vaak zelf ex-moslims, mensen met een grote kennis van de Islam en de Islamitische cultuur. Dit in tegenstelling tot wat moslims zelf suggereren, volgens hen zijn het de "tokkies".

  23. #148
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    1. De Islam is bedacht door mensen.

    2. Dan zijn er waarschijnlijk ook geen moslims die vechtsport doen, aangezien het gezicht heilig is voor de Islam.
    ff inhaken op punt2 : Vrienden van mij die het geloof hebben bestudeert en veel meer praktiserend als mij zijn, zijn ook gestopt met wedstrijden vechten omdat je volgens de islam iemand geen pijn mag doen. Ook niet in een voor afgesproken wedstrijd.

    dus je hebt idd gelijk in punt 2, dat als je de islam echt goed wil praktiseren, je in principe geen MMA of kickkboks wedstrijden mag vechten.
    Home mtk-gym.nl


  24. #149
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Ik ga me hier niet inmengen, niet het forum voor, echter ben ik het met asura 100% eens.

    Als laatste: de mensen die het hardt kritiek hebben op de Islam (oa Jahmi en Hirsi Ali) zijn vaak zelf ex-moslims, mensen met een grote kennis van de Islam en de Islamitische cultuur. Dit in tegenstelling tot wat moslims zelf suggereren, volgens hen zijn het de "tokkies".
    sorry mensen, maar o o o wat verlies ik toch een respect voor mensen door dit soort achterlijke teksten.

    Hirsi ali en Jahmi mensen noemen met grote kennis over de islam. Hun weten evenveel over de islam als Peter Bosse, de slager hier op de hoek.
    Hirsi ali is een gefrusteerde kut hoer, die omdat der clit is afgesneden door achterlijke culturele traditities die niks met de islam te maken hebben, een kruistocht begonnen tegen alles dat islamitisch is.

    Jahmi daar kan iedereen wel aan zien dat het een achterlijke tering mongool is. Hij doet alles voor de aandacht, springt ook elke week van partij naar partij. tering wat mooi eigenlijk dat jij nou net deze 2 personen opnoemt.
    Home mtk-gym.nl


  25. #150
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Ik ga me hier niet inmengen, niet het forum voor, echter ben ik het met asura 100% eens.

    Als laatste: de mensen die het hardt kritiek hebben op de Islam (oa Jahmi en Hirsi Ali) zijn vaak zelf ex-moslims, mensen met een grote kennis van de Islam en de Islamitische cultuur. Dit in tegenstelling tot wat moslims zelf suggereren, volgens hen zijn het de "tokkies".
    Kom op Smike... jij doet altijd alsof je zo verheven bent boven de rest, laat dan eens zien en kom eens met een verlichtende post over dit onderwerp... :P

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •