MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 11 of 11

Thread: Vet verbranders

  1. #1
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    27
    vCash
    126000

    Default Vet verbranders

    Dag iedereen,

    Ik kijk al een tijdje rond op dit forum maar heb nooit echt zelf een account aangemaakt. Nu zit ik zelf met een vraag en vond het dus wel eens tijd om mezelf te registreren.

    Nu mijn vraag, over 3 weken beginnen mijn 3 maanden vakantie en ik zou mezelf graag droog willen trainen. Ik het niet egt super veel vet maar ik zou mijn vetpercentage toch nog graag wat lager zien. Nu is mijn vraag, zijn er vetverbranders (dus van die producten zo) die jullie mij kunnen aanbevelen en die echt werken?

    Alvast bedankt
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oldenzaal
    Posts
    1.839
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Serpentir View Post
    Dag iedereen,

    Ik kijk al een tijdje rond op dit forum maar heb nooit echt zelf een account aangemaakt. Nu zit ik zelf met een vraag en vond het dus wel eens tijd om mezelf te registreren.

    Nu mijn vraag, over 3 weken beginnen mijn 3 maanden vakantie en ik zou mezelf graag droog willen trainen. Ik het niet egt super veel vet maar ik zou mijn vetpercentage toch nog graag wat lager zien. Nu is mijn vraag, zijn er vetverbranders (dus van die producten zo) die jullie mij kunnen aanbevelen en die echt werken?

    Alvast bedankt
    wat is er mis met trainen? Ik denk dat je je niet blind moet staren op pillen......ga gewoon trainen: fietsen/zwemmen/hardlopen/vechtsporten/fitness....(vul zelf maar iets in).

    let ook op je eten.....lees jezelf een beetje in en kijk eens of je wat kunt vinden via google......

    succes!!

    osu

    chris

  3. #3
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    27
    vCash
    126000

    Default

    Ik train hoor, ik doe maandag fitness, dinsdag mma, woensdag cardio, donderdag mma, vrijdag fitness, zaterdag lopen/zwemmen/... (hangt af van waar ik zin in heb) en zondag heb ik een offdag. In het begin werkte dit echt goed maar nu zie ik weinig tot geen resultaat meer. Ik ben 1m78 groot en weeg zo'n 72 kilogram.

    Dus de beste beste manier volgens jou is gewoon lekker verder trainen zonder supplementen/pillen?

  4. #4
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Supplementen kan... Hydroxycut is dan de meest gebruikte legale optie...maar waarschijnlijk kan je beter eens naar je voedingsschema kijken!
    Even kort door de bocht....koolhydraten inname omlaag,eiwitinname omhoog...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oldenzaal
    Posts
    1.839
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Serpentir View Post
    Ik train hoor, ik doe maandag fitness, dinsdag mma, woensdag cardio, donderdag mma, vrijdag fitness, zaterdag lopen/zwemmen/... (hangt af van waar ik zin in heb) en zondag heb ik een offdag. In het begin werkte dit echt goed maar nu zie ik weinig tot geen resultaat meer. Ik ben 1m78 groot en weeg zo'n 72 kilogram.

    Dus de beste beste manier volgens jou is gewoon lekker verder trainen zonder supplementen/pillen?
    Mijn advies is dus het te gaan zoeken in je voeding: hou eens een paar dagen bij wat je eet en drinkt. Kijk dan idd naar je koolhydraten, deze minderen en ga wat hoger in je eiwitten zitten.....hier een beetje mee spelen.....en wat versta je onder fitness? ga na je je warming-up fitnessen en pak daarna wat cardio, hierdoor ga je meer vet verbranden.....

    Succes!

    osu
    chris

  6. #6
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

  7. #7

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Nou moet ik zeggen dat de Boerhaave kliniek in amsterdam zeker aanteraden is, ik heb daar pasgeleden een kijkoperatie in de knie laten doen. Perfect geholpen, en goede nazorg..
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    1.78 en 72kg klinkt gezond in mijn oren hoor. Je moet niet vergeten dat spieren zwaarder wegen dan vet, en als je gaat trainen zal je op een gegeven moment wel vet kwijt raken, maar spieren aankomen waardoor het lijkt alsof je stagneert in je training. Ik zou nooit aan de pillen gaan tenzij je een of andere stofwisselingsafwijking hebt. Als je namelijk eenmaal aan de pillen begint kun je niet meer zonder omdat je lichaam er aan went.

    Voeding, training en rust daar moet je je mee bezig houden.

  9. #9
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    en wat is je vetpercentage nu dan?

  10. #10
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Haarlem
    Posts
    104
    vCash
    126000

    Default

    Voeding en beweging. Daar moet je het in zoeken. Het beste wat je kunt doen is advies vragen aan een voedingsdeskundige. Ik weet dat ze er zijn die zich specifiek met duurloop bezighouden. Ze zullen er ook vast zijn voor vechtsporters.
    Nothing beats a suckerpunch.

  11. #11
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Didam
    Posts
    44
    vCash
    126000

    Default

    Stackers, Heb een tijd geleden ook een derg. topic geplaatst. Krijg je idd van dit soort reacties waar je dus niets mee kunt.

    Stackers zijn vetverbranders, alleen de bijwerkingen kunnen nasty zijn. Is genoeg over te vinden op inet.

    idd eiwit omhoog en kooly omlaag. veel franse kwark geeft een vol gevoel.
    Succes ermee.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •