MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 30 of 30
  1. #26
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    Triest dit ERG triest .....kut A-dam kut R-dam en kut Nederland met al die domme en een hoop geld kostende regeltjes!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    [SIGPIC]

  2. #27
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by ijsblok View Post
    ik vraag me af waar dan de grens ligt. In dezelfde hal zijn ook regelmatig judo wedstrijden met veel publiek, en daar heb je toch ook geen evenementenvergunning voor nodig?
    Judo is een erkende olympische sport met een erkende bond. Kickboksen is niet erkend door de overheid en alleen in Nederland zijn er meer dan tien bonden . Kickboksen valt volgens mij onder entertainment zoals ik al eerder schreef.

  3. #28
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    2
    vCash
    126000

    Default

    Kut adam dit kut R dam dat, Kut regels, kut burgemeester!

    Volgens mij hebben we het allemaal zelf gedaan (met name onze (vip) toeschouwers), zolang er nog steeds vechtpartijen en zelfs schietpartijen zijn, zou ik als burgemeester ook geen gala in mijn gemeente willen! Als er niet gauw een einde komt aan die gala s waar het helemaal mis gaat, wordt erin geen enkele gemeente nog een gala toegestaan!

  4. #29
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    194
    vCash
    126000

    Default Gala Jan oosterbaan op 18 juni gaat niet door!!!

    Beste collega's,

    Heb zojuist vernomen dat het gala van 18 juni a.s. niet doorgaat. Ik was in de veronderstelling dat alle vergunningen al waren verleend? Wens sportschool oosterbaan veel sterkte toe. Ben van mening dat er gewoon weer een gala moet komen in de topsporthal of ahoy. Jammer dat die knakker van ringsensation de boel heeft verziekt voor de rest de komende jaren. Daarnaast is het spijtig dat het "hoorn "' virus ook helaas rotterdam nog heeft besmet. Wens iedereen voor de rest een fijn pinksterweekend.

    mzzl

  5. #30
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •