MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 80
  1. #26
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    JDS is een beest!
    Mocht ie winnen van Velasquez, zie ik niemand van hem winnen voorlopig, nee ook geen Jones, die vreet ie makkelijk op en ook geen Overeem!
    JDS is eng!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    wat is die Peewee een sukkel. Waarom traint hij bjj als hij gelooft dat het niet werkt?

  3. #28
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben het tot op zekere hoogte wel met Herman eens.

    Als je BJJ defensief traint kun je als snel als worstelaar een hoge leven BJJ zwarte bant in de octagon verslaan. Voeg handschoenen, zweet, stoten en trappen toe en neem de gi weg en het wordt ineens een heel ander spelletje. De enige die op dit moment dat nog kan als pure BJJ gozer er voor zorgen dat niemand met je naar de grond wil is Roger Gracie. Einemo kan het niet, zelfs Damian Maia is een stand-up vechter aan het worden daardoor. MMA is veel completer geworden sinds de dagen dat je nog echt stijl vs stijl had. Daarom is het ook zo vreemd dat bij BJJ veel mensen nog denken dat dat een uitzondering is, terwijl dat duidelijk niet meer zo is.

  4. #29
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    voor iemand die met Alistair traint kreeg die erg veel knietjes, je zou zeggen dat hij daar wel op getraind moet zijn met alistair

  5. #30
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Shikoku View Post
    Ik ben het tot op zekere hoogte wel met Herman eens.

    Als je BJJ defensief traint kun je als snel als worstelaar een hoge leven BJJ zwarte bant in de octagon verslaan. Voeg handschoenen, zweet, stoten en trappen toe en neem de gi weg en het wordt ineens een heel ander spelletje. De enige die op dit moment dat nog kan als pure BJJ gozer er voor zorgen dat niemand met je naar de grond wil is Roger Gracie. Einemo kan het niet, zelfs Damian Maia is een stand-up vechter aan het worden daardoor. MMA is veel completer geworden sinds de dagen dat je nog echt stijl vs stijl had. Daarom is het ook zo vreemd dat bij BJJ veel mensen nog denken dat dat een uitzondering is, terwijl dat duidelijk niet meer zo is.
    Ik ben het met je eens, maar dat het niet werkt is toch een heel andere uitspraak. Hij heeft er ook geen uitleg bij gegeven, waardoor ik zelf denk dat het meer provocerend is bedoeld.

  6. #31
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    De essentie van BJJ is in het MMA de afgelopen jaren heel anders geworden, maar om te zeggen dat het niet werkt is onzin.
    Fighting is poetry in motion

  7. #32
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    voor iemand die met Alistair traint kreeg die erg veel knietjes, je zou zeggen dat hij daar wel op getraind moet zijn met alistair
    Dat dacht ik idd. ook.

  8. #33
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    BJJ Rocha kwam er ook niet aan te pas. Hij kon Cerrone niet naar de grond krijgen. Zo wat moest die Rocha een low kicks slikken.

  9. #34
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Als ze nou allemaal stoppen met BJJ trainen, dan wint BJJ weer makkelijk wedstrijden

  10. #35
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond Einemo echt tegenvallen. Z'n standup zag er niet uit.
    Tegen Carwin had ie geen schijn van kans gehad.
    JDS is top! De partij tegen Cain wordt gruwelijk. Hoop dat JDS de titel pakt.
    Verder vond ik t eigenlijk niet zo'n boeiende UFC.

  11. #36
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Chane View Post
    Ik vond Einemo echt tegenvallen. Z'n standup zag er niet uit.
    Tegen Carwin had ie geen schijn van kans gehad.
    JDS is top! De partij tegen Cain wordt gruwelijk. Hoop dat JDS de titel pakt.
    Verder vond ik t eigenlijk niet zo'n boeiende UFC.
    Ik heb het vanacht live gezien en ik vond het juist een van de vetste UFCs sinds tijden.

  12. #37
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    voor iemand die met Alistair traint kreeg die erg veel knietjes, je zou zeggen dat hij daar wel op getraind moet zijn met alistair
    exact wat ik dacht

  13. #38
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Overeem zou JDS pakken, ik denk dat Overeem het moeilijker zou hebben met Cain, maar daar zie ik hem ook niet van verliezen!

  14. #39
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Ik heb het vanacht live gezien en ik vond het juist een van de vetste UFCs sinds tijden.
    Wij hebben ook live gekeken vannacht, en t merendeel vond de prelims beter dan de main card.
    had van de main card meer verwacht

  15. #40
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Wij hebben ook live gekeken vannacht, en t merendeel vond de prelims beter dan de main card.
    had van de main card meer verwacht
    Ja vond ik ook, maar overal was het vette kaart. Ik heb net JDS vs Carwin terug gekeken en JDS zit op het laatst nog in een choke. Hij word eigenlijk gered door de bel. Dat had helemaal wat geweest als Carwin had gewonnen op sub.


  16. #41
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Ja vond ik ook, maar overal was het vette kaart. Ik heb net JDS vs Carwin terug gekeken en JDS zit op het laatst nog in een choke. Hij word eigenlijk gered door de bel. Dat had helemaal wat geweest als Carwin had gewonnen op sub.

    http://1.bp.blogspot.com/-9qlmKpW36v...U/s1600/99.gif
    In die gif hoor je niet de bel, maar JDS werd omgerold omdat hij ontspande nade bel. Van uit de positie die Carwin had is het onmogelijk een guillotine aan te zetten, en hij zou hem vanzelf hebben losgelaten, tenzij hij naar iets van guard kon werken.

  17. #42
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Overeem zou JDS pakken, ik denk dat Overeem het moeilijker zou hebben met Cain, maar daar zie ik hem ook niet van verliezen!
    Hoezo zou Overeem JDS pakken, alsitair mag wel K-1 kampioen zijn wat nu niet zo heel veel meer voorstelt, Jds heeft een betere boxing en kan ook een punch nemen waar zou overeem JDS het moeilijk mee kunnen maken dan?
    Wie wind zaait, zal storm oogsten.

  18. #43
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Devilprince View Post
    Hoezo zou Overeem JDS pakken, alsitair mag wel K-1 kampioen zijn wat nu niet zo heel veel meer voorstelt, Jds heeft een betere boxing en kan ook een punch nemen waar zou overeem JDS het moeilijk mee kunnen maken dan?
    Waarom zou zijn K1 titel nu niet meer veel voorstellen?

  19. #44
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default

    hij won van Tyrone Spong mooie overwinning, hij won van een geblesseerde Gokhan Saki en een 40 jarige Peter Aerts
    Wie wind zaait, zal storm oogsten.

  20. #45
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij kwam het gewoon door de druk op zijn nek want JDS begon al met draaien voor de bel aan. Dat is niet zo gek als heavyweight die al 15 minuten aan het boksen is en dan in side control in een guillotine komt te zitten van iemand met zulke armen die ook nog eens flink wat opgepompter zijn na drie ronden.

    Zover het gaat als Overeem-JDS is Overeem denk ik meer compleet in zijn stand-up terwijl JDS veel meer een pure bokser is. JDS heeft een flinke chin terwijl die van Overeem soms toch wat twijfelachtig is. Het is ook maar de vraag of overeem echt drie rondes het vol kan houden want hij heeft niet echt het fysiek van een cardio machine met al die spieren. Ik denk dat Velasquez veel meer een gevaar vormt door zijn geworstel.

  21. #46
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    beste is gewoon de winnaar van de toernooi(dus de winnaar van werdum vs ali) tegen winnaar van JDS/cain ergens begin 2012 en melendez een keer tegen de winnaar van edgar/maynard... Gsp vs diaz komt al en op LHW en MW geloof ik niet dat de Strikeforce top een kans maken tegen de huidige toppers van de UFC!!

  22. #47
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Devilprince View Post
    hij won van Tyrone Spong mooie overwinning, hij won van een geblesseerde Gokhan Saki en een 40 jarige Peter Aerts
    Hij won van een 40 jarige Aerts die nog even Sem Schilt versloeg. Of stelt die Sem Schilt ook niet veel voor?
    Aistair is de beste stricker van 2011

  23. #48
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by Devilprince View Post
    hij won van Tyrone Spong mooie overwinning, hij won van een geblesseerde Gokhan Saki en een 40 jarige Peter Aerts
    Staand sloopt Overeem iedereen in wel MMA. Op de grond is hij goed genoeg om om het gevecht staand door te laten gaan of af te maken op de grond.

  24. #49
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Staand sloopt Overeem iedereen in wel MMA. Op de grond is hij goed genoeg om het gevecht staand door te laten gaan of af te maken op de grond.
    De vraag is of hij worstelend ook goed genoeg is.
    Als Junior net zo explosief inschiet op Overeem weet ik het nog zonet niet, zelfde verhaal voor Cain.
    Vergeet niet dat Ali nog nooit tegen een echte worstelaar geknokt heeft.

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Hij won van een 40 jarige Aerts die nog even Sem Schilt versloeg. Of stelt die Sem Schilt ook niet veel voor?
    Aistair is de beste stricker van 2011
    Negeren, die gast is een Badr groupie.
    Fighting is poetry in motion

  25. #50
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    hij won van een uitgeputte en gehavende aerts... ik bedoel daar had zelfs bob sapp nog van gewonnen... geblesseerde saki en had lang moeite met spong waarvan ik nog steeds vind dat die nog niet ideaal op z'n gewicht zat... ik vond prestatie wel meevallen... ik had wel willen zien als alistair bv. in de halve finale tegen een redelijke frisse ghita of hesdy had moeten staan of bv. als saki nou tegen aerts moest en alistair tegen semmy... dan had aerts gewoon nog wereldkampioen geworden maar nu doe ik eigenlijk iets waar ik een hekel aan heb... namelijk als als als. kortom wat ik ermee wil zeggen dat ondanks dat die K1 won dat het weinig zegt... want als JDS morgen k-1 gaat beginnen is die binnen no-time ook een van de absolute top... net als bv. anderson silva,melendez,diaz,daley etc.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •