MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 80
  1. #51
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    hij won van een uitgeputte en gehavende aerts... ik bedoel daar had zelfs bob sapp nog van gewonnen... geblesseerde saki en had lang moeite met spong waarvan ik nog steeds vind dat die nog niet ideaal op z'n gewicht zat... ik vond prestatie wel meevallen... ik had wel willen zien als alistair bv. in de halve finale tegen een redelijke frisse ghita of hesdy had moeten staan of bv. als saki nou tegen aerts moest en alistair tegen semmy... dan had aerts gewoon nog wereldkampioen geworden maar nu doe ik eigenlijk iets waar ik een hekel aan heb... namelijk als als als. kortom wat ik ermee wil zeggen dat ondanks dat die K1 won dat het weinig zegt... want als JDS morgen k-1 gaat beginnen is die binnen no-time ook een van de absolute top... net als bv. anderson silva,melendez,diaz,daley etc.
    Slaat nergens op dit.
    Als als als.
    Als m'n vader z'n pik 3cm lager had geprikt was ik nooit geboren.
    Het is en blijft een toernooivorm waarin altijd alles kan gebeuren.
    Als wat jij zegt klopt met je als dan kunnen we bijna elke K-1 en K-1 MAX kampioen wel in twijfel trekken.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Fighting is poetry in motion

  2. #52
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Als Junior net zo explosief inschiet op Overeem weet ik het nog zonet niet, zelfde verhaal voor Cain.
    Vergeet niet dat Ali nog nooit tegen een echte worstelaar geknokt heeft.



    Negeren, die gast is een Badr groupie.
    omdat ik een opmerking over Alistair heb, ben ik een badr hari fan, volgens ben jij dan een Alistair groupie. Zoals ik zei JDS heeft betere boxing en kan een punch nemen, overeem heeft betere kicks, maar dat is het ook. En niet zeggen dat Alistair veel sterker dan Carwin is. Carwin is een beest en kon JDS niet op de grond houden. JUNIOR DOS SANTOS all fucking day!!!!!!
    Wie wind zaait, zal storm oogsten.

  3. #53
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Als dit, als dat, als me tante een lul had gehad dan was ze technisch gezien me oom geweest.
    Alistair is K1 kampioen, en zal staand vrijwel iedereen domineren in MMA

  4. #54
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Slaat nergens op dit.
    Als als als.
    Als m'n vader z'n pik 3cm lager had geprikt was ik nooit geboren.
    Het is en blijft een toernooivorm waarin altijd alles kan gebeuren.
    Als wat jij zegt klopt met je als dan kunnen we bijna elke K-1 en K-1 MAX kampioen wel in twijfel trekken.

    hahaha LOL

  5. #55
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Devilprince View Post
    omdat ik een opmerking over Alistair heb, ben ik een badr hari fan, volgens ben jij dan een Alistair groupie. Zoals ik zei JDS heeft betere boxing en kan een punch nemen, overeem heeft betere kicks, maar dat is het ook. En niet zeggen dat Alistair veel sterker dan Carwin is. Carwin is een beest en kon JDS niet op de grond houden. JUNIOR DOS SANTOS all fucking day!!!!!!
    Nee hoor.
    Ik zeg dit omdat je af gaat doen op een K-1 titel (wat per definitie belachelijk is omdat het een toernooivorm is) en je postverleden nogal discutabel is wat Overeem en Badr betreft.
    Je zei in voorgaande post helemaal niks over hetgeen wat je nu snel post.
    Fighting is poetry in motion

  6. #56
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    ok... het was een legendarische wereldprestatie om van een voormalige wereldtopper in het lichtgewicht te winnen die moest wennen aan HW en een zwaar geblesseerde en gehavende aerts en saki te winnen... mijn fout alistair is de beste ondertussen vond ik de prestatie van JDS gisteren indrukwekkender om carwin te verslaan terwijl overeem de laatste jaren alleen maar een zwaar overschatte rogers heeft verslagen.... of jullie moeten nu zeggen dat rogers van het niveau is van carwin want dan kap ik gelijk met deze discussie

  7. #57
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Als dit, als dat, als me tante een lul had gehad dan was ze technisch gezien me oom geweest.
    Alistair is K1 kampioen, en zal staand vrijwel iedereen domineren in MMA
    goed gezegd vrijwel iedereen, niet iedereen wat is dat voor bekrompen gedachte omdat je K-1 kampioen bent ben je staand beter dan elke MMA vechter; wat gebeurde er dan met Cro Cop, Hoost die verloor van bobb sapp een mma vechter en wat voor een op K-1 regels, manhoeff die verliest van kennedy, zoals ik al zei ,Alistair zie ik niet winnen van JDS of Cain
    Wie wind zaait, zal storm oogsten.

  8. #58
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    ok... het was een legendarische wereldprestatie om van een voormalige wereldtopper in het lichtgewicht te winnen die moest wennen aan HW en een zwaar geblesseerde en gehavende aerts en saki te winnen... mijn fout alistair is de beste ondertussen vond ik de prestatie van JDS gisteren indrukwekkender om carwin te verslaan terwijl overeem de laatste jaren alleen maar een zwaar overschatte rogers heeft verslagen.... of jullie moeten nu zeggen dat rogers van het niveau is van carwin want dan kap ik gelijk met deze discussie
    Niemand heeft het erover dat de prestatie van JDS niet indrukwekkend is, ontkent ook niemand.
    Men heeft het over jou mooie non-redenatie over K-1 titels die nergens op slaan.
    Kap uberhaupt maar gelijk met de discussie.
    Fighting is poetry in motion

  9. #59
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post



    Negeren, die gast is een Badr groupie.

  10. #60
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Overeem kan op veel verschillende manieren winnen. Sub vanaf zijn rug, bijvoorbeeld een guilotine. Je in de Carwin fight dat subdefence niet waterdicht is van JDS. JDS heeft misschien iets betere boxing maar Overeem heeft betere kicks en vooral zijn knieen zijn dodelijk. Overeem zijn striking arsenaal is veel groter. Ook is hij veel sterker dan JDS hij zou hem naar de grond kunnen gooien net als tegen Rogers en Buentello. Hij is ook beter in de clinch. Het enige twijfelachtige aan Overeem is zijn kin.

  11. #61
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Overeem is dan wel sterk. En ik geef hem zeker een kans tegen JDS door zijn uitgebreidere striking achtergrond, maar ik denk niet dat hij hem gewoon kan ragdollen zoals Rogers. JDS is een flinke sterke jongen en geen 120 kilo aan vet zoals Rogers en Buentello. Heeft een veel betere balans en takedown defense. Ik denk niet dat Overeem gewoon maar even JDS omver kan gooien als hij dat wil. Ook weet ik zijn voordeel op het gebied van submissions niet zo zeker. JDS traint met goeie blackbelts in brazilie die op heel hoog niveau in de competitie zitten en dat houdt je scherp. Overeem is meer van het pure spierenwerk zoals zijn arm in guillotine chokes.

  12. #62
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by Shikoku View Post
    Overeem is dan wel sterk. En ik geef hem zeker een kans tegen JDS door zijn uitgebreidere striking achtergrond, maar ik denk niet dat hij hem gewoon kan ragdollen zoals Rogers. JDS is een flinke sterke jongen en geen 120 kilo aan vet zoals Rogers en Buentello. Heeft een veel betere balans en takedown defense. Ik denk niet dat Overeem gewoon maar even JDS omver kan gooien als hij dat wil. Ook weet ik zijn voordeel op het gebied van submissions niet zo zeker. JDS traint met goeie blackbelts in brazilie die op heel hoog niveau in de competitie zitten en dat houdt je scherp. Overeem is meer van het pure spierenwerk zoals zijn arm in guillotine chokes.
    x2!! hij heeft het nog niet laten zien in de UFC maar beschikt wel degelijk over sterke BJJ.. hij traint tenslotte elke dag met de Nog's brothers,machida,spider silva en nunes!!

  13. #63
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Respect voor Sam Stout, slaat zijn tegenstander KO, ziet al dat ie helemaal out is, en doet verder niks.
    Hoeveel vechters waren er nog opgedoken om er nog ff een paar uit te delen

  14. #64
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    x2 vind ik ook een pretigge eigenschap aan vechters
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

  15. #65
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Respect voor Sam Stout, slaat zijn tegenstander KO, ziet al dat ie helemaal out is, en doet verder niks.
    Hoeveel vechters waren er nog opgedoken om er nog ff een paar uit te delen
    Sommigen hebben er zelfs een carriere van gemaakt.



    Dan is er op uit om iedereen net zo´n neusje te geven als hij zelf heeft waarschijnlijk

  16. #66
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Goeie judges weer man...

    Plak een wwe stekker op deze poppenkast, dan kan ik tenminste stoppen met kijken.

    Wat een aanfluiting...
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  17. #67
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Staand sloopt Overeem iedereen in wel MMA. Op de grond is hij goed genoeg om om het gevecht staand door te laten gaan of af te maken op de grond.
    HAHAHAHA
    tjonge tjonge...Zet dat Oranje bril af joh...
    Overeem heeft nog niks, nada, niente laten zien tegen de echte toppers!!
    Veel bla bla bla al 3 jaar lang!

  18. #68
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    HAHAHAHA
    tjonge tjonge...Zet dat Oranje bril af joh...
    Overeem heeft nog niks, nada, niente laten zien tegen de echte toppers!!
    Veel bla bla bla al 3 jaar lang!
    Ja het wordt echt tijd dat Alistair tegen de echte top komt te staan. We gaan het zien. Staande is hij supersterk. Op de grond? Tja vroeger kon hij zeker wel e.e.a. , maar hoe zich dat verhoudt tot de capaciteiten van sterke worstelaars of supergrapplers als Werdum? Nog 6 dagen!

  19. #69
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Enschede
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    was weer een fantastisch ufc zeg, meer dan de helft gevechten op unanimous decision geeindigd..

  20. #70
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Quote Originally Posted by Damian_Gray View Post
    was weer een fantastisch ufc zeg, meer dan de helft gevechten op unanimous decision geeindigd..
    was weer een fantastisch ufc zeg, meer dan de helft gevechten op KO geeindigd..

  21. #71
    Join Date
    May 2010
    Location
    Leiden
    Posts
    58
    vCash
    126000

    Default

    Wat een onzin dat Alistairs' K1 titel niets zou voorstellen zeg, dat hij bij de standup top hoort heeft hij ondertussen wel bewezen...

    Als hij het gevecht staand weet te houden sloopt ie 8 uit de 10 keer elke willekeurige ufc hw topper.

    Heb veel meer vertrouwen in zijn kin sinds ie op een zwaarder gewicht vecht, z'n nek is twee keer gespierder dan op lhw in pride waardoor ie gewoon meer kan hebben.

    Wat betreft grappling: zaterdag weten we meer!

  22. #72
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Devilprince View Post
    goed gezegd vrijwel iedereen, niet iedereen wat is dat voor bekrompen gedachte omdat je K-1 kampioen bent ben je staand beter dan elke MMA vechter; wat gebeurde er dan met Cro Cop, Hoost die verloor van bobb sapp een mma vechter en wat voor een op K-1 regels, manhoeff die verliest van kennedy, zoals ik al zei ,Alistair zie ik niet winnen van JDS of Cain
    Ik ben heel sterk van mening dat Alistair letterlijk alles in huis heeft om van iedereen te kunnen winnen.
    Buiten dat hij reusachtig groot en oer sterk is, is hij voor een HW ontzettend snel en een intelligente vechter met altijd een goede gameplan. Alistair heeft altijd goed gepresteerd, maar je kan hem totaal niet meer vergelijken toen hij -93 vocht.
    Als je alle gevechten bekijk naar Cro Cop... en zijn training eens bijwoont, vorm je wellicht een andere mening. Daarnaast komt kijken dat hij in zijn hele loopbaan nog geen 5 x heeft afgeklopt op een submission.

    Maar goed, een K.O. kan altijd op de loer liggen en zal hij vast wel's verliezen, maar ik blijf van mening dat hij alle skills heeft om letterlijk van iedereen te winnen.

    Collina

  23. #73
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    HAHAHAHA
    tjonge tjonge...Zet dat Oranje bril af joh...
    Overeem heeft nog niks, nada, niente laten zien tegen de echte toppers!!
    Veel bla bla bla al 3 jaar lang!
    Zaterdag kan hij het laten zien tegen een top 3 vechter.

  24. #74
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    HAHAHAHA
    tjonge tjonge...Zet dat Oranje bril af joh...
    Overeem heeft nog niks, nada, niente laten zien tegen de echte toppers!!
    Veel bla bla bla al 3 jaar lang!
    Wacht maar, Overeem sloops Werdum en dat is het begin

  25. #75
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Zaterdag kan hij het laten zien tegen een top 3 vechter.
    JDS was binnen 1 ronde klar met hem.
    Zoveel stelt ie niet voor die Werdum, tegen Fedor had ie geluk en fedor is de Fedor niet meer van vroeger!

    Overeem moet zich meten tegen een JDS, Velazques, Silva !!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •