MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 27 of 27
  1. #26
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Best wel een goede standup... tegen de K1 world grandprix winnaar... Overeem staat natuurlijk niet echt met pannekoeken te trainen.
    En daarbij vergeten we dat Overeem meer partijen op de grond heeft gewonnen dan met striking.

    Bij toeval in een klem terecht komen of tegen een lullige knockout aanlopen kan natuurlijk altijd maar generaal gezien ben ik er niet bang voor.
    Helemaal eens!
    Overall gezien is Alistair de betere vechter, uiteraard kan het zijn dat hij verliest maar gezien zijn partijen na CC is hij niet meer te stoppen geweest. Daarnaast moet ik eerlijk zeggen dat er MMA partijen bij waren die onder zijn niveau zitten, maar de manier en hoe hij deze tegenstanders bijna (mag ik afslachten zeggen?) daar valt veel over te zeggen. Ook K1 betreft: Al z'n partijen duurde een paar minuten op die van Spong na.

    Alistair is een soort van KOMBAT T98 , dat is een soort van Rusische Hummer die dwars door je sodemieter heen gaat en alleen stopt wanneer je zelf op de rem trapt.

    Ik kijk er naar uit zaterdag, want hoe dan ook Fabrico weegt volgens mij maar een paar kilo lichter. KOMBAT T98 vs. Hummer H2

    Collina
    Last edited by Collina; 15-06-2011 at 23:31.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •