MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    The Netherlands
    Posts
    721
    vCash
    126000

    Default David Haye 'I Have A PhD In Knocking People Out'

    Last edited by DAWK1D; 14-06-2011 at 22:12.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life.

  2. #2
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Zie hem ook wel Wladimir Klitschko KO slaan, die is weleens vaker KO geslagen. Vitali daaren tegen zie ik het omgekeerde doen tegen Haye

    Boksen heeft weer een Bad-ass mofo als Mike Tyson nodig. ik volg de zwaargewicht divisie amper meer de laatste jaren
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  3. #3
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Klitschko > Haye

  4. #4
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    the hague
    Posts
    374
    vCash
    126000

    Default

    Overwinning op Haye op Valuev was allerminst indrukwekkend.. Klitschko tikt Haye er gewoon uit!

  5. #5
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    477
    vCash
    125932

    Default

    Haye is veelzijdiger. Ik denk dat Haye gaat winnen. Hoewel hij niet moet oplopen tegen die rechter directe.

    Wordt een toppartij!

  6. #6
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Arnhem!
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marijn Boran View Post
    Klitschko > Haye
    x2

  7. #7
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Haye gaat winnen zeker weten.

  8. #8
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Maar als Haye zegt 'Nadat ik Klitschko heb verslagen retire ik'

    Ik snap wel dat je dan je grote pay-day binnen hebt, maar dan is het gevecht nogal overbodig. Want Klitschko zal alsnog gewoon weer overduidelijk de rest van de divisie verslaan mocht Haye hem kunnen verslaan.

  9. #9
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    ik las bij de buren van chief108 dat t gevecht ook live op Rtl 7 komt...2 juli vanaf 10 uur savonds

  10. #10
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    ik las bij de buren van chief108 dat t gevecht ook live op Rtl 7 komt...2 juli vanaf 10 uur savonds
    als dat het geval is, dan petje af voor rtl 7!

  11. #11
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    dit stond er :
    Het zwaargewicht wereldtitelgevecht tussen boksers David Haye en Wladimir Klitschko is op zaterdag 2 juli primetime te zien op RTL 7. Het is voor het eerst in decennia dat een wereldtitelgevecht in het zwaargewicht live op de Nederlandse tv live te zien is. Dat heeft RTL donderdag laten weten.

    RTL 7 is blij met de tv-rechten. "Het is het belangrijkste zwaargewicht wereldtitelgevecht sinds het tijdperk van Mike Tyson, Evander Holyfield en Lennox Lewis bijna tien jaar geleden tot een einde kwam", aldus een RTL-zegsman.

    De ontmoeting tussen de Britse Haye en Oekraïense Klitschko in het 57.000 toeschouwers tellende Duitse HSV-stadion is volgens RTL de bokswedstrijd van de eeuw. "Dit wordt één van 's werelds grootste sportevents", vult Klitschko's manager Bernd Bönte aan. "In meer dan 150 landen zal de kamp uitgezonden worden."

    De bokswedstrijd is op zaterdag 2 juli tussen 22.00 en 00.00 uur te zien op RTL 7.

  12. #12
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Dat is best wel badass.

    Normaal gesproken moet ik steeds dat duitse gelul aanhoren als ik een streampje kijk als er een Klitschko vecht.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •