MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 6 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 133

Hybrid View

  1. #1
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    613
    vCash
    126000

    Default Million Manhoef vs Daan Schaafsberg (video)

    Gezien en gepikt bij de buuren..........wel leuk fimpje vd zoon van!







    Deze link is gepikt:

    http://www.fightstartv.com/videos/mi...n-schaafsberg/

  2. #2
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    HEEEEEEERLIJK, kijk Melvin ook genieten he

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    mooi man, wat een eindbaas
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    21
    vCash
    126000

    Default

    Talent heeft die zeker. Goed gevochten zeker. Wel jammer dat die zo jong in de ring staat. Het is te zien dat Melvin een vinger in de pap heeft. Toch vraag ik mij af of ouders van deze kinderen net zo veel tijd besteden aan het stimuleren van belangrijkere vaardigheden en cognitieve ontwikkeling. 73 uur trainen voor een wedstrijd of 73 uur buiten school om lezen, schrijven rekenen of toch Naturalis? Waar kies je voor? Doe mij het laatste maar, vechten en winnen kan altijd nog. Vanaf 12 jaar vechten kan wel, dan is een eigen keus vaak de motivatie.

  5. #5
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    42
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by NESEM View Post
    Talent heeft die zeker. Goed gevochten zeker. Wel jammer dat die zo jong in de ring staat. Het is te zien dat Melvin een vinger in de pap heeft. Toch vraag ik mij af of ouders van deze kinderen net zo veel tijd besteden aan het stimuleren van belangrijkere vaardigheden en cognitieve ontwikkeling. 73 uur trainen voor een wedstrijd of 73 uur buiten school om lezen, schrijven rekenen of toch Naturalis? Waar kies je voor? Doe mij het laatste maar, vechten en winnen kan altijd nog. Vanaf 12 jaar vechten kan wel, dan is een eigen keus vaak de motivatie.
    Vriend zijn ouders stimuleren hem in genoeg dingen, mensen zitten hier over een jongen te praten die ze nog niet eens kennen. Die jongen traint gewoon voor de lol en na jaren te hebben gekickbokst wou hij een partijtje draaien en daar is niks mis mee. Iemand die op voetbal zit kan je ook niet gaan verbieden voetbalwedstrijdjes te doen iemand op judo hetzelfde ja het klopt het is een flinke sport.
    Het is aan de ouders en niet aan jullie om te bepalen wat de jongen doet

  6. #6
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GGino View Post
    Vriend zijn ouders stimuleren hem in genoeg dingen, mensen zitten hier over een jongen te praten die ze nog niet eens kennen. Die jongen traint gewoon voor de lol en na jaren te hebben gekickbokst wou hij een partijtje draaien en daar is niks mis mee. Iemand die op voetbal zit kan je ook niet gaan verbieden voetbalwedstrijdjes te doen iemand op judo hetzelfde ja het klopt het is een flinke sport.
    Het is aan de ouders en niet aan jullie om te bepalen wat de jongen doet
    Nee maar dit is een forum en niet de huiskamer van de familie Manhoef.

    Dus hebben hebben het recht... nee sterker nog: de plicht om hierover te bitchen en azijn te zeiken...

    that's what we do

    ps, leuke combinaties van beide jongens, kunnen sommige UFC vechters nog van leren.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  7. #7
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Voor een moderne, welvarend en progessieve land als Nederland vind ik het erg discutabbel en vraag me af of Nederland daadwerkelijk het beste met het kinderrecht voor heeft.
    Als ouders kinderen slaan heb je de kinderhulplijn, en krijgen ouders straf of waarschuwing.
    Maar kinderen mogen elkaar wel in een ring verrot schoppen en slaan?
    Wat is logica.

  8. #8
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Voor een moderne, welvarend en progessieve land als Nederland vind ik het erg discutabbel en vraag me af of Nederland daadwerkelijk het beste met het kinderrecht voor heeft.
    Ja. Laten we lekker progressief een algemeen verbod uitroepen. Beter nog. Laten we gelijk de hele sport verbieden!!! Hoeven we ons ook niet meer druk te maken wanneer er weer eens over het criminele kickboksvolk wordt geschreven.
    "Japie!!! Waar is je tennis racket? Je moet naar de les. Mijn kleine Federer II."
    "Maar moeder. U had mij toch belooft dat ik met mijn vrienden naar de bioscoop mocht."
    "Er zijn belangrijkere dingen in het leven dan films Japie. Als je later een wereldberoemde tennis speler bent heb je nog genoeg tijd om naar de film te gaan. Of vrienden te maken. En maak nu voort. Ik heb je ingeschreven voor een toernooi volgende maand. En daarvoor moet je goed voorbereid zijn."
    "Maar...maar..."
    *SLAP*
    "EN NU SNEL!!!"
    "me me me me"

  9. #9
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Hij vecht een beetje zoals Melvin.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Damn, dat was best heftig

  11. #11
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    2:43

    Mam, Ik moet plasse

    lol

  12. #12
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    zou verboden moet worden..........

  13. #13
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by PinPoint View Post
    zou verboden moet worden..........
    EENS !

  14. #14
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    EENS !
    x2

  15. #15
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    EENS !
    x3
    Dat criminele kickboksvolk ook met hun midgetfights.

  16. #16
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Pittig jochie en netjes gedaan van hem.

    Maarre .... ik ben van mening dat kinderen van die leeftijd niet in een ring thuis horen en aan zulk fysiek en ook mentaal geweld bloot gesteld horen te worden.
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  18. #18
    Join Date
    Feb 2006
    Posts
    48
    vCash
    125985

    Default

    Super slechte zaak om kinderen aan dit soort geweld bloot te stellen. Hypocriet eigenlijk weer van onze beleidsmakers, ethische problemen hebben met "kooivechten" maar wel zeer jonge kinderen met elkaar (wellis waar begeleid) op de vuist laten gaan.

  19. #19
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    581
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by victor45 View Post
    Super slechte zaak om kinderen aan dit soort geweld bloot te stellen. Hypocriet eigenlijk weer van onze beleidsmakers, ethische problemen hebben met "kooivechten" maar wel zeer jonge kinderen met elkaar (wellis waar begeleid) op de vuist laten gaan.
    Afgezien van de wet vind ik het van de ouders echt onverantwoordelijk.

  20. #20
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Maarre .... ik ben van mening dat kinderen van die leeftijd niet in een ring thuis horen en aan zulk fysiek en ook mentaal geweld bloot gesteld horen te worden.
    Mee eens. Maar dit valt nog mee als je ziet wat er in Thailand gebeurt. Ik zag laatst een filmpje op youtube van kinderen die elkaar in de ring te lijf gingen met ellebogen en knieen, pfff niet normaal meer man.

  21. #21
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    348
    vCash
    126000

    Default

    pfew ik zag dit gister en was bang dat ik de enigste was die er zo over dacht.
    Wat is de meerwaarde voor die kinderen om zo jong al in de ring te staan?

  22. #22
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Hoorn
    Posts
    132
    vCash
    126000

    Default

    Onverantwoord van de ouders?

    Kom op zeg dat meen je toch niet? Je ziet toch zelf ook dat er gelijk word ingegrepen. Los van het feit dat ze bescherming dragen. wat kan er nu helemaal gebeuren. Kinderen op voetbal koppen een bal van een paar kilo met volle vaart dragen wel scheenbeschermers maar hebben veel meer kans op een blesuren los nog van het mentale geweld vanaf de zijlijn.

    Nee ik zie hier niet van in wat er fout aan zou zijn. Dan kan ik nog wel een aantal sporten opnoemen die andere mensen dan weer heel normaal vinden, waar ik van denk daar doe je je kind toch niet op! Maar ja ieder zijn ding.

  23. #23
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Ben er totaal niet mee eens dat nederland dit toelaat.
    Een kind, een geest van een kind moet een kind blijven, lekker spelen en lekker creatieve dingen doen.
    Vechtsport is iets voor volwassenen en een volwassen mag zelf weten wat ie doet met zijn lichaam. En ouders die dit stimuleren vind ik stellete egoisten die puur aan zichzelf denken, en niet aan wat het beste is van een kind en een kind zijn geest!

  24. #24
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Wat een reacties weer...

    We beseffen toch wel dat de jongens bescherming dragen en hun klappen nog niet de kracht hebben van de klappan van een volwassene??
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  25. #25
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Wat een reacties weer...

    We beseffen toch wel dat de jongens bescherming dragen en hun klappen nog niet de kracht hebben van de klappan van een volwassene??
    Onzin! Kracht is relatief! En incasserings vermogen ook.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •