MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 6 FirstFirst ... 23456
Results 126 to 133 of 133
  1. #126
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Ik heb vandaag weer een hoop kinderen in de ring gezien. Er was een jongen van 14 of 15 en die kreeg tientallen harde klappen voor zijn hoofd van een sterke jongen. Niet best voor die jonge hersentjes. Zijn moeder stond voor me . Hoe moet zij zich gevoeld hebben?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Als official heb ik al heel wat partijen gejureerd voor diverse bonden,op mn vraag aan diverse ringartsen of dit nu gezond is dat kinderen klappen en trappen op het hoofd krijgen waren ze allemaal eensluidend : NEE NATUURIJK NIET!!!!!!!!!!
    En dan nog wat een kap is ook voor de bescherming van de huid en wenkbrauwen enz bedoeld en een klap dreunt MET kap toch ook behoorlijk door.
    Komt nog bij dat hoeken vaak door de kap te laat worden gezien juist omdat de kap het zicht belemmerd,en door het verschuiven van diezelfde kap krijgen de jeugdvechtertjes vaak extra klappen die ze niet zien aankomen omdat die kap juist voor hun ogen verschoven is.
    Moraal van dit verhaal geen klappen op het hoofd bij de kinderen laat ze veilig en gezond opgroeien,wat hoofdletsel betreft ,bij voetbal zijn er andere blessures en, ja ook daar staan vaak idiote ouders langs de zijlijn,belachelijke dingen tegen hun king te roepen als schop m voor zn poten enz enz.
    Heerlijk hoor die algemene normvervaging gaan lopen schreeuwen tegen kleine kinderen "sloop m, trap m kapot " enz enz
    Fantastische pedagogiek!!! ja nou!!!!!!!!!!!! pffffffffffffffffffffff

  3. #128
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Durfal View Post
    Als official heb ik al heel wat partijen gejureerd voor diverse bonden,op mn vraag aan diverse ringartsen of dit nu gezond is dat kinderen klappen en trappen op het hoofd krijgen waren ze allemaal eensluidend : NEE NATUURIJK NIET!!!!!!!!!!
    En dan nog wat een kap is ook voor de bescherming van de huid en wenkbrauwen enz bedoeld en een klap dreunt MET kap toch ook behoorlijk door.
    Komt nog bij dat hoeken vaak door de kap te laat worden gezien juist omdat de kap het zicht belemmerd,en door het verschuiven van diezelfde kap krijgen de jeugdvechtertjes vaak extra klappen die ze niet zien aankomen omdat die kap juist voor hun ogen verschoven is.
    Moraal van dit verhaal geen klappen op het hoofd bij de kinderen laat ze veilig en gezond opgroeien,wat hoofdletsel betreft ,bij voetbal zijn er andere blessures en, ja ook daar staan vaak idiote ouders langs de zijlijn,belachelijke dingen tegen hun king te roepen als schop m voor zn poten enz enz.
    Heerlijk hoor die algemene normvervaging gaan lopen schreeuwen tegen kleine kinderen "sloop m, trap m kapot " enz enz
    Fantastische pedagogiek!!! ja nou!!!!!!!!!!!! pffffffffffffffffffffff
    Dus uit principe jureer je die partijen dan natuurlijk niet....

  4. #129
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Klopt ik doe dan de tijd

  5. #130
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    En jij Glen, wat doe jij, waar sta jij hierin?

  6. #131
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Een advocaat verdedigd wel eens een client waar ie het eigenlijk niet mee eens is,een rechter deelt via de wet soms een vonnis uit waar die het prive niet mee eens is,en een jurylid jureert soms een partij waar die het niet helemaal mee eens is.
    Heeft dus niet altijd met je principes te maken,die moet je soms overboord zetten.
    Maar je mag wel een mening hebben,enne toen ik aan Melvin persoonlijk vroeg dat Million toch op voetbal zit zie Mel lachend "ja maar hij (Million)
    vindt dit ook leuk"
    Million wordt in ieder geval niet gedwongen,is gewoon een heel vrolijk enthiousiast kind......................

  7. #132
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PinPoint View Post
    En jij Glen, wat doe jij, waar sta jij hierin?
    Ik probeer er voor te zorgen dat een kind geen onnodige klappen krijgt tijdens de wedstrijd.
    Ik staak een 'wedstrijd' dan ook zo snel mogelijk.
    Dit komt me nogal eens op scheldpartijen van boze ouders te staan die vinden dat hun kind makkelijk verder kan.
    Vragen aan een kind of hij door wil doe je ook niet in zijn hoek maar zo ver mogelijk daarvandaan zodat het kind zelf kan antwoorden.
    Maar een concreet antwoord (en het is een een contradictie....): Van mij hoeft het niet.
    Waar trek je je grens qua leeftijd?
    Heb afgelopen weekend ook weer 'jongetjes' van 14 aan de slag gezien...wat een beesten. Die hadden er absoluut plezier in en waren er geestelijk en lichamelijk klaar voor.

  8. #133
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    423
    vCash
    126000

    Default

    Mijn mening:
    Geen jeugdpartijen tijdens 'echte' gala's. organiseer voor de kinderen aparte evenementen. Volgens mij zet men dit soort partijen vooral op de matchmaking om tafeltjes aan ouders, opa's, oma's, ooms en tantes te verkopen. Zelf kom ik altijd bewust altijd laat naar een gala want met aller respect ik hoef die jeugd partijen niet te zien: 1. omdat ze mij totaal niet boeien en 2. omdat ik het niets vind dat jonge kids op elkaar in lopen te hakken. En dan vaak ook nog een keer opgefokt worden door ordinair schreeuwende ouders. Daarbij komt men zelfs op met een eigen muziekje...

    Pff die opkomst muziekjes sowieso pas als je B-klasser of zelf A-klasser ben. je ziet soms nieuwelingen opkomen die denken dat ze Badr of peter zelf zijn. Draagt ook niet bij aan een positief begin van en partij, de boel wordt veel te veel opgefokt.

    En als er dan zo nodig jeugd-partijen gevochten moeten worden: geen klappen en trappen naar het hoofd, aangepaste spelregels waarbij men bijvoorbeeld mooie technieken extra beloont en men zeker geen beloning geef voor kids die als twee stieren tegenover elkaar staan. Plan die jeugd-partijen op een sportschool of als het zo nodig echt moet lijken spilts een evenement dan in twee delen waarbij in de middag jeugd-partijen worden afgewerkt. Daarna zaal leeg en in de avond het werk voor de mannen.

    Ook verbazingwekkend dat als ik op een gala loop ik kids van pakweg 8 jaar oud 's avonds om 23:00 uur nog rond zie hangen in de zaal.

    Leeftijdsgrens voor het echte werk 16 jaar!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •