MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 76 to 100 of 103
  1. #76
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Wat een duidelijk geschreven stuk.... PLANK!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Haarlem
    Posts
    104
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Winry View Post
    Hoi Google Shaunic02 eens.En kijk hoe vaak er publiciteit wordt gemaakt Door De Martial arts Observer AKA Haruchai
    Maar dat je zijn mensen waaronder ik lastig valt,Door tezeggen dat we weg moeten gaan Of naar betere mensen moeten gaan kijk Nou nee
    Er is een punt waar het kinderachtig woord of sick
    hoe dan ook publiciteit is publiciteit.
    Wie is hij om teklagen.En als je het niks aan vind Snap ik 1 ding niet Waarom zoo veel moeite doen? Je bereikt er 2 dingen mee.
    1)publiciteit Voor hem
    2)Je laat zien wat voor een persoon je bent (geen beledeging)Je kent hem niet eens persoonlijk,Ik zou zeggen doe er wat aan,Gratis friet drinken en een gezellige tijd.Shaun probeert alleen mensen tehelpen Hoe dan ook.Wat voor een manier dan ook.helpen is altijd goed maakt niet uit hoe.Zo was er een eens een meid op hyves Simone Die zei dit
    Ik kan het niet helpen dat ik door jou manier van doen moet denken aan die lastige Jehova's getuigen, je weet wel die mensen die je willen vertellen wat jij moet geloven. Die komen (net als jij) aan je deur om je hun mening te geven. Net als bijvoorbeeld Shaun sta ik je in eerste instantie te woord, echter om te voorkomen dat je in een oneindige discussie terecht komt die je toch niet kunt winnen tenzij je ook Jehova's getuige word (net zoals met jou) doe ik dan toch vriendelijk maar de deur dicht. Soms stoppen ze dan hun voet tussen de deur.... omdat ze denken dat ze gelijk hebben.

    Ik zie niet veel verschil tussen wat jij of een Jehova doet, jij roept "Hij weet niet wat een jab, cross of hook is" en doet er vervolgens alles aan om hem daarvan op de hoogte te stellen ook al heeft hij geen behoefte aan jou 'visie'. En aan de andere kant de Jehova die roept: "U weet niet wat god, het licht of het levenspad is" en doet er vervolgens alles aan om mij daarvan op de hoogte stellen ook al heb ik en en de rest van de straat daar geen behoefte aan.

    Ik blijf er bij Michael Haruchai Martial arts Observer, ik heb voor je kinderachtige gedrag maar een allesomvattend woord en dat is: PLANK! En zoals het een publiek medium betaamt mag iedereen dit toverwoord gebruiken in zijn verweer tegen Michael.

    Maar zoals ik all zei google shaunic02 En Observer the observer


    LIVE AS IF YOU WHERE TO DIE TOMORROW.
    LEARN AS IF YOU WHERE TO LIVE FOREVER.

    Ik heb getrolled ja. What of it? Hier heb ik jou filmpjes alleen maar geplaatst als binnenkomer. Je filmpjes spreken trouwens voor zich en zijn uitermate geschikt voor dit off-topic gedeelte van het forum.
    Andere bijdragen heb ik ook al geleverd en dat zal alleen maar toenemen. Zowel in dit off-topic gedeelte als in de andere. Ik betwijfel of jij uberhaupt een bijdrage kan leveren waar andere forumleden echt iets aan hebben.
    Ik scherm tenminste met de waarheid. Heb misschien weleens mijn identiteit verbloemd, maar dat is de max. Wanneer jij er niet meer uitkomt, dan ga je ronduit leugens vertellen (Waar ik trouwens wel bewijzen van heb). Voor sommige zou ik je zelfs kunnen aanklagen. Moet ik voorbeelden geven?
    Ik hoef maar te verwijzen naar je goedkope marketingtruuk eerder in deze thread om de mensen een idee te geven hoe waarheidsgetrouw je bent. Zeggen dat je een afspraak hebt gemaakt voor een proefles, terwijl je nu beweerd een leerling te zijn.
    Zullen we het vizier helemaal opengooien? Ik heb hier niets te verbergen.

    Mijn naam is Michael Lemette.
    Ik woon in Haarlem.
    Ik heb een karateschool in Weesp en studeer Eskrima bij Frans Stroeven bij wie ik ook een instructeursopleiding Jun Fan Jeet Kune Do doe.

    En wie ben jij?

    ps: Leer je talen. Zowel je Nederlands als je Engels zuigt. Zelfs je credo klopt niet.
    pps: PLANK!
    Last edited by Haruchai; 23-06-2011 at 12:13.

  3. #78
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Haarlem
    Posts
    104
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Door er aandacht aan te geven zal hij alleen maar bekender worden.Er bestaat geen slechte publiciteit, dat is een feit.

    Lisa is een troll, oftewel iemand die post puur om reacties los te maken. Ken je de "argument clinic" sketch van Monty Python? Dat idee... Jij liet ook wat troll alarmbellen afgaan bij mij, laten we hopen datik het mis heb.
    Een troll is iemand die off-topic posts plaatst om emotionele reakties uit te lokken. Een thread in een off-topic gedeelte van een forum beginnen kan natuurlijk nooit een troll aktie zijn.
    Wat mij betreft is het hem gegund om bekend te worden. Een lichtend voorbeeld van hoe het niet moet.

  4. #79
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Haruchai View Post
    Ik heb getrolled ja. What of it? Hier heb ik jou filmpjes alleen maar geplaatst als binnenkomer. Je filmpjes spreken trouwens voor zich en zijn uitermate geschikt voor dit off-topic gedeelte van het forum.
    Andere bijdragen heb ik ook al geleverd en dat zal alleen maar toenemen. Zowel in dit off-topic gedeelte als in de andere. Ik betwijfel of jij uberhaupt een bijdrage kan leveren waar andere forumleden echt iets aan hebben.
    Ik scherm tenminste met de waarheid. Heb misschien weleens mijn identiteit verbloemd, maar dat is de max. Wanneer jij er niet meer uitkomt, dan ga je ronduit leugens vertellen (Waar ik trouwens wel bewijzen van heb). Voor sommige zou ik je zelfs kunnen aanklagen. Moet ik voorbeelden geven?
    Ik hoef maar te verwijzen naar je goedkope marketingtruuk eerder in deze thread om de mensen een idee te geven hoe waarheidsgetrouw je bent. Zeggen dat je een afspraak hebt gemaakt voor een proefles, terwijl je nu beweerd een leerling te zijn.
    Zullen we het vizier helemaal opengooien? Ik heb hier niets te verbergen.

    Mijn naam is Michael Lemette.
    Ik woon in Haarlem.
    Ik heb een karateschool in Weesp en studeer Eskrima bij Frans Stroeven bij wie ik ook een instructeursopleiding Jun Fan Jeet Kune Do doe.

    En wie ben jij?

    ps: Leer je talen. Zowel je Nederlands als je Engels zuigt. Zelfs je credo klopt niet.
    pps: PLANK!
    als je zelf spel- en grammaticale fouten maakt kan je beter niet iemand anders daarvan beschuldigen. komt niet zo goed over

    verder zijn jullie allemaal een stelletje randdebielen get a life en ga met zn tweeën lekker met lisa spelen

  5. #80
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Haarlem
    Posts
    104
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ICON View Post
    als je zelf spel- en grammaticale fouten maakt kan je beter niet iemand anders daarvan beschuldigen. komt niet zo goed over

    verder zijn jullie allemaal een stelletje randdebielen get a life en ga met zn tweeën lekker met lisa spelen
    Wie heeft het hek van de gesloten afdeling opengelaten?! Neem braaf je medicijn en kruip terug in je isoleer. Morgen sta je op de lijst voor de lobotomie van je overige twee hersencellen.
    Nothing beats a suckerpunch.

  6. #81
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Haruchai View Post
    Wie heeft het hek van de gesloten afdeling opengelaten?! Neem braaf je medicijn en kruip terug in je isoleer. Morgen sta je op de lijst voor de lobotomie van je overige twee hersencellen.
    Je roept om eerlijk te zijn de opmerkingen wel een beetje op je af hoor,dus verwijten plaatsen over het hek openlaten van de gesloten inrichting zegt in dit geval alleen maar meer over jezelf als over ICON.

  7. #82
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Haruchai View Post
    Wie heeft het hek van de gesloten afdeling opengelaten?! Neem braaf je medicijn en kruip terug in je isoleer. Morgen sta je op de lijst voor de lobotomie van je overige twee hersencellen.
    nogmaals jun kwat fee doo een tering eind weg en ga met je andere ` ik zet een vechtfilmpje op internet waarin mezelf helemaal voor lul zet vriendjes` op een eigen forum zitten.


    ooh en neem lisa ook mee

  8. #83
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Haarlem
    Posts
    104
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ICON View Post
    nogmaals jun kwat fee doo een tering eind weg en ga met je andere ` ik zet een vechtfilmpje op internet waarin mezelf helemaal voor lul zet vriendjes` op een eigen forum zitten.

    ooh en neem lisa ook mee
    Conform de definitie ben jij nu een troll.
    Weet je wat? Als jij nou eens onder een brug gaat zitten, dan kom ik langs en betaal ik je tol.
    Nothing beats a suckerpunch.

  9. #84
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Ik heb het gevoel dat deze thread over niet al te lange tijd in the pit verder te volgen is.

  10. #85
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    ZWAAR gehaat hier! mag ik meedoen?

  11. #86
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Haarlem
    Posts
    104
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Gilaiir View Post
    ZWAAR gehaat hier! mag ik meedoen?
    'Haat' vind ik te zwaar. Dit heeft alle schijn van een 'flame war' in wording. Maar by all means. Choose your opponent.
    Punten worden toegekend op basis van repliek op inhoud, woordenschat en originaliteit.
    Nothing beats a suckerpunch.

  12. #87
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Haarlem
    Posts
    104
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Ik heb het gevoel dat deze thread over niet al te lange tijd in the pit verder te volgen is.
    Geen bezwaar van mijn kant, mocht de mod dat zo besluiten. Maar ik vraag me wel af of Boem Boem nog contact heeft gehad met de zolder.
    Nothing beats a suckerpunch.

  13. #88
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Haruchai View Post
    Geen bezwaar van mijn kant, mocht de mod dat zo besluiten. Maar ik vraag me wel af of Boem Boem nog contact heeft gehad met de zolder.
    Die is aan het verbouwen, dus ik denk dat ie vooral druk is met zijn eigen zolder.

    En ik vind 1 sensei voorlopig wel genoeg. Zijn punt is dat die sensei's hele leuke dingen doen waar enthousiaste mensen op af komen, en ze doen niemand kwaad, dus lekker laten gaan.
    Zal met deze niet anders zijn. Zolang hun leerlingen maar niet denken dat ze een overvaller met pistool tegen kunnen houden want dat geeft zo'n rotzooi.

  14. #89
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Haarlem
    Posts
    104
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Die is aan het verbouwen, dus ik denk dat ie vooral druk is met zijn eigen zolder.

    En ik vind 1 sensei voorlopig wel genoeg. Zijn punt is dat die sensei's hele leuke dingen doen waar enthousiaste mensen op af komen, en ze doen niemand kwaad, dus lekker laten gaan.
    Zal met deze niet anders zijn. Zolang hun leerlingen maar niet denken dat ze een overvaller met pistool tegen kunnen houden want dat geeft zo'n rotzooi.
    Als bezigheidstherapie kan het natuurlijk geen kwaad.
    Ik denk dat iedereen wel een probleem heeft wanneer hij wordt geconfronteerd met een overvaller met een pistool.
    Nothing beats a suckerpunch.

  15. #90
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik ben wel klaar met dit topic.

    Voor mij en de kinderen maar 1 soort kung fu dit weekend:


  16. #91
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Haruchai View Post
    'Haat' vind ik te zwaar. Dit heeft alle schijn van een 'flame war' in wording. Maar by all means. Choose your opponent.
    Punten worden toegekend op basis van repliek op inhoud, woordenschat en originaliteit.
    Een flame war is in andere woorden gehaat.

  17. #92
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Lol wat een epic topic.
    Hoe kan ik dit gemist hebben?
    Misschien komt het door een overload aan achtertuin-sensei's.

    Quote Originally Posted by Gilaiir View Post
    Een flame war is in andere woorden gehaat.
    Gilian ook aardig op dreef zo te zien.
    Fighting is poetry in motion

  18. #93
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Haarlem
    Posts
    104
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Gilaiir View Post
    Een flame war is in andere woorden gehaat.
    'Haat' is een van de sterkste negatieve emoties die er is. Een 'flame war' kan ook gewoon tussen vruenden plaatsvinden.
    Nothing beats a suckerpunch.

  19. #94
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Haruchai View Post
    'Haat' is een van de sterkste negatieve emoties die er is. Een 'flame war' kan ook gewoon tussen vruenden plaatsvinden.
    Meschien moet je het niet zo letterlijk nemen als dat het er staat. Haten word tegenwoordig ook gezien als bitchen.

  20. #95
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Haarlem
    Posts
    104
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Gilaiir View Post
    Meschien moet je het niet zo letterlijk nemen als dat het er staat. Haten word tegenwoordig ook gezien als bitchen.
    Ik haat bitchen.
    Nothing beats a suckerpunch.

  21. #96
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Haruchai View Post
    Ik haat bitchen.
    Nie haten.

  22. #97
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Haarlem
    Posts
    104
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Gilaiir View Post
    Nie haten.
    Nothing beats a suckerpunch.

  23. #98
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Haruchai View Post

  24. #99
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Haarlem
    Posts
    104
    vCash
    126000

    Default

    Ik weet dat deze topic al zowat begraven is, mijn excuses als hier iemand aanstoot van neemt. Maar dit wilde ik jullie niet ontnemen. Even starten vanaf 4'37".

    Nothing beats a suckerpunch.

  25. #100
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Haarlem
    Posts
    104
    vCash
    126000

    Default

    Dat moet natuurlijk 'onthouden' zijn.
    Nothing beats a suckerpunch.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •