MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 20 of 20

Thread: peter aerts

  1. #1
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.027
    vCash
    126000

    Default peter aerts

    Voor aerts beginnen de jaren nu echt te tellen, als er geen GP in Japan komt. Gaat er dan nog een organisatie bijv een afscheidspartij voor hem organiseren en zo ja, tegen wie zou men hem dan willen zien. Ikzelf het liefst tegen schilt, staat inmiddels 3-2 in het voordeel van aerts en vind het altijd een superspannende wedstrijd.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Hij heeft zelf gezegd nog even af te wachten hoe de situatie in Japan veranderd, en anders zou hij hier in NL nog een partij draaien. Is echter al een tijdje geleden dat hij dit zei, dus nieuwe vorderingen weet ik ook niet zo goed, als ik eerlijk ben.

  3. #3
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    wat misschien wel goed nieuws is voor hem dat ze in japan nu weer bezig zijn met bv. albert kraus en bij een volgende event never nooit aerts daar zullen vergeten... misschien dat die zijn startgeld wat lager moet bijstellen maar ik ben ervan overtuigd dat die dit jaar zowiezo in japan vecht of er nu wel of geen GP is.... waar ik me meer zorgen zou om maken is sem schilt... die is niet zo populair in japan(als je vergelijkt met aerts,JLB,overeem en Hari) en ik heb het gevoel dat it's showtime niet staan te springen om schilt(eerder voor de wat spectaculaire vechters als spong,saki,zimmerman,hari,ghita etc.) dus ik ben echt benieuwd hoe dit met hem gaat aflopen... misschien een terugkeer naar MMA, kan denk ik zo bij SF beginnen

  4. #4
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    wat misschien wel goed nieuws is voor hem dat ze in japan nu weer bezig zijn met bv. albert kraus en bij een volgende event never nooit aerts daar zullen vergeten... misschien dat die zijn startgeld wat lager moet bijstellen maar ik ben ervan overtuigd dat die dit jaar zowiezo in japan vecht of er nu wel of geen GP is.... waar ik me meer zorgen zou om maken is sem schilt... die is niet zo populair in japan(als je vergelijkt met aerts,JLB,overeem en Hari) en ik heb het gevoel dat it's showtime niet staan te springen om schilt(eerder voor de wat spectaculaire vechters als spong,saki,zimmerman,hari,ghita etc.) dus ik ben echt benieuwd hoe dit met hem gaat aflopen... misschien een terugkeer naar MMA, kan denk ik zo bij SF beginnen
    SF heeft sinds de overname geen nieuwe vechters meer 'aangenomen' zover ik weet, dus ik denk dat de mogelijkheden Bellator of UFC zijn en niet SF helaas.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Aerts vs Lebanner in de Arena

  6. #6
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Als Schilt de cut kan maken naar 265 zou hij een versterking zijn voor UFC HW divisie. De HW divisie is niet diep en iemand die 4x de K1 GP heeft gewonnen is makkelijk te hypen.

  7. #7
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Schilt in de ufc. Wow, dat zou gaaf zijn. Die partij tegen Barnet vond ik echt vet.

    Wist overigens niet dat schilt 41 Mma partijen achter zijn naam heeft staan. Impressive

  8. #8
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Als Schilt de cut kan maken naar 265 zou hij een versterking zijn voor UFC HW divisie. De HW divisie is niet diep en iemand die 4x de K1 GP heeft gewonnen is makkelijk te hypen.
    Dan moet hij 10-15 kilo afvallen. En hij is niet bepaald dik ofzo.

  9. #9
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    ik zou em wel willen zien tegen Feitosa..
    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #10
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Feitosa? Die vreet aerts op...

    Doe maar le banner, spong of saki

  11. #11
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Er is maar 1 partij en dat is tegen Overeem. En dan met het vuur in zijn donder zoals tegen Schilt anders redt ie het niet...
    Dan kan Aerts laten zien wat kickboksen betekend! Want dat kan Overeem echt niet.....


    Maar eigenlijk was de partij tegen Schilt zij afscheidspartij.....hij moet gewoon niet meer de ring in. Anders pist ie niet alleen bloed maar eet ie ook door een rietje!
    Last edited by PinPoint; 20-06-2011 at 00:29.

  12. #12
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Aerts tegen Bonjasky

    mooi afscheid voor beide

  13. #13
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basblue View Post
    Feitosa? Die vreet aerts op...

    Doe maar le banner, spong of saki
    feitosa eet aerts op? laat feitosa maar eerst van schilt winnen zoals aerts dat 2 maal heeft gedaan..

  14. #14
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    feitosa eet aerts op? laat feitosa maar eerst van schilt winnen zoals aerts dat 2 maal heeft gedaan..
    haha nee denk dat je m verkeerd begrijpt kerel

  15. #15
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    dat meen je niet, tegen Werdum was ie superieur,lol
    huh?

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    ik zou em wel willen zien tegen Feitosa..
    ik d8 dat Peter hem al eens het canvas van dichtbij heeft laten bekijken... in die K1 GP waar Peter als reserve (musashi) nog de finale haalde

  17. #17
    Join Date
    May 2011
    Location
    Osaka
    Posts
    353
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Aerts tegen Bonjasky

    mooi afscheid voor beide
    Dit! Hoewel Bonjasky-Badr, Aerts-Schilt als afscheid ook leuk zou zijn.

  18. #18
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    feitosa eet aerts op? laat feitosa maar eerst van schilt winnen zoals aerts dat 2 maal heeft gedaan..
    Andersom dus.....

  19. #19
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    wat misschien wel goed nieuws is voor hem dat ze in japan nu weer bezig zijn met bv. albert kraus en bij een volgende event never nooit aerts daar zullen vergeten... misschien dat die zijn startgeld wat lager moet bijstellen maar ik ben ervan overtuigd dat die dit jaar zowiezo in japan vecht of er nu wel of geen GP is.... waar ik me meer zorgen zou om maken is sem schilt... die is niet zo populair in japan(als je vergelijkt met aerts,JLB,overeem en Hari) en ik heb het gevoel dat it's showtime niet staan te springen om schilt(eerder voor de wat spectaculaire vechters als spong,saki,zimmerman,hari,ghita etc.) dus ik ben echt benieuwd hoe dit met hem gaat aflopen... misschien een terugkeer naar MMA, kan denk ik zo bij SF beginnen
    Spectaculaire vechters als zimmerman?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •