MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 7 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 26 to 50 of 174
  1. #26
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Saaie partij maar mooi dat ie gewonnen heeft.

    Iedereen die uit deze partij kan halen dat Ali niet goed genoeg zou zijn voor Cain of JDS heeft er de ballen verstand van...
    Wat moet je anders doen bij iemand die elke keer als ie geraakt word guard pulled?
    Kijk de partij Kongo vs Valesquez nog maar eens een zeg maar dat Cain een knie of rechterhand van Ali weg zou koppen...

    elke partij is er 1 op zich.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  2. #27
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=dirk5;1046237]Saaie partij maar mooi dat ie gewonnen heeft.

    Iedereen die uit deze partij kan halen dat Ali niet goed genoeg zou zijn voor Cain of JDS heeft er de ballen verstand van...
    Wat moet je anders doen bij iemand die elke keer als ie geraakt word guard pulled?
    Kijk de partij Kongo vs Valesquez nog maar eens een zeg maar dat Cain een knie of rechterhand van Ali weg zou koppen...



    nou hij at ze weg en slingerde Kongo als een ragdoll door de octagon heen, ik zie hem dat ook bij alistair doen, trouwens Alistair heeft een zwakkere kin dan Cain Velasquez
    Wie wind zaait, zal storm oogsten.

  3. #28
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    [QUOTE=Devilprince;1046239]
    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Saaie partij maar mooi dat ie gewonnen heeft.

    Iedereen die uit deze partij kan halen dat Ali niet goed genoeg zou zijn voor Cain of JDS heeft er de ballen verstand van...
    Wat moet je anders doen bij iemand die elke keer als ie geraakt word guard pulled?
    Kijk de partij Kongo vs Valesquez nog maar eens een zeg maar dat Cain een knie of rechterhand van Ali weg zou koppen...



    nou hij at ze weg en slingerde Kongo als een ragdoll door de octagon heen, ik zie hem dat ook bij alistair doen, trouwens Alistair heeft een zwakkere kin dan Cain Velasquez
    Kongo zijn groundgame suckt en hij heeft geen TDD.

  4. #29
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Saaie partij maar mooi dat ie gewonnen heeft.

    Iedereen die uit deze partij kan halen dat Ali niet goed genoeg zou zijn voor Cain of JDS heeft er de ballen verstand van...
    Wat moet je anders doen bij iemand die elke keer als ie geraakt word guard pulled?
    Kijk de partij Kongo vs Valesquez nog maar eens een zeg maar dat Cain een knie of rechterhand van Ali weg zou koppen...

    elke partij is er 1 op zich.

    helemaal met je eens Dirk, mooie reactie.
    Home mtk-gym.nl


  5. #30
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=Devilprince;1046239]
    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Saaie partij maar mooi dat ie gewonnen heeft.

    Iedereen die uit deze partij kan halen dat Ali niet goed genoeg zou zijn voor Cain of JDS heeft er de ballen verstand van...
    Wat moet je anders doen bij iemand die elke keer als ie geraakt word guard pulled?
    Kijk de partij Kongo vs Valesquez nog maar eens een zeg maar dat Cain een knie of rechterhand van Ali weg zou koppen...

    nou hij at ze weg en slingerde Kongo als een ragdoll door de octagon heen, ik zie hem dat ook bij alistair doen, trouwens Alistair heeft een zwakkere kin dan Cain Velasquez
    Hij at ze weg door met spaghetti beentjes tegen de grond aan te klappen... 3 keer in de hele partij als ik me niet vergis.

    En volgensmij slingerde Ali Werdum ook als een ragdoll door de kooi heen dus wat wil je nu zeggen?

    En als je als mma fan niet begrijpt dat je stand up minder uit de verf komt omdat je de hele tijd aan takedowns moet denken dan kun je volgensmij net zo goed stoppen met kijken.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  7. #32
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    111
    vCash
    126000

    Default

    weer typisch dat Hollandse gedrag.. nu kan Allistair niet mee tegen JDS of Cain... Goeiemiddag.. Wanneer Allistair de eerste stoot van een combinatie gaat meneer op de grond liggen.. Tot 54 keer toe volgens mij.. Zoals ie na de wedstrijd aangaf.. it takes 2 to tango... Allistair is slimmer dan Fedor en heeft daardoor gewonnen!
    Wanneer JDS of Cain een echte slagenwisseling aangaan en waarbij Allistair ze wel naar de grond kan brengen wil ik het nog weleens zien.. Dan is Overeem denk ik gewoon de betere hoor!

    En wat een TDD zeg! daar kan Yvel nog wat van leren!
    Like Yvel says: Train with the will to die!!

  8. #33
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=dirk5;1046245]
    Quote Originally Posted by Devilprince View Post

    Hij at ze weg door met spaghetti beentjes tegen de grond aan te klappen... 3 keer in de hele partij als ik me niet vergis.

    En volgensmij slingerde Ali Werdum ook als een ragdoll door de kooi heen dus wat wil je nu zeggen?

    En als je als mma fan niet begrijpt dat je stand up minder uit de verf komt omdat je de hele tijd aan takedowns moet denken dan kun je volgensmij net zo goed stoppen met kijken.
    pure onzin Dos Santos doet niks anders, trouwens Cain klapte tegen de grond maar hij at ze weg, ging niet knock-out kunnen we van alistair niet zeggen:

    RUN ALISTAIR RUN, cain is coming for you
    Wie wind zaait, zal storm oogsten.

  9. #34
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ijsbier View Post
    Werdum is een bjj boy die heeft leren kickboxen, geen mma vechter.

  10. #35
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik denk dat hier geconcludeerd kan worden dat AO een goed team heeft met een perfecte wedstrijd strategie waar hij zich goed aan heeft gehouden.
    Wat wil hij bewijzen door naar de grond te gaan met een van de beste BJJ'ers in de wereld die staand nog geen pepernoot kan raken.

    De regels zijn in zijn voordeel omdat bij inactiviteit het weer naar staand gaat en dat hebben ze goed uitgebuit. netjes gedaan. Jammer voor de fans, maar ronde verder.

    Vergelijk het met real tegen barcelona. Ze speelden in die eerste van de vier veel te hard etc. Maar wat hadden ze dan moeten doen ? Rond gaan spelen en mannetjes dollen ? Dan worden ze van de mat gespeeld. Gameplan maken en je daar aan houden en aan het eind staat alistair met die beker in de hand.

  11. #36
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    146
    vCash
    126000

    Default

    dooie partij zgn altijd lullen dat ie goed is maar bang om door te vechten heeft niets met slim te maken een echte vechter hoort staand en op de grond te kunnen vechten , en zijn houding(staand) vindt ik ook maar niks

  12. #37
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by SnerkeL View Post
    weer typisch dat Hollandse gedrag.. nu kan Allistair niet mee tegen JDS of Cain... Goeiemiddag.. Wanneer Allistair de eerste stoot van een combinatie gaat meneer op de grond liggen.. Tot 54 keer toe volgens mij.. Zoals ie na de wedstrijd aangaf.. it takes 2 to tango... Allistair is slimmer dan Fedor en heeft daardoor gewonnen!
    Alistair slimmer dan fedor? ... . fedor maakte zeker een fout, maar qua inzicht , techniek, gameplan en veelzijdigheid laat fedor alistair echt ver achter zich.

    En wat een TDD zeg! daar kan Yvel nog wat van leren!
    de takedowns van werdum ----->

  13. #38
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    als hij langs Kharitonov komt.......
    nou, die vind ik staand wel zwaardere bommen gooien dan ao met mma gloves .....

    dus idd .....

    gewoon volgende pot tegen silva eerst doen ...
    Last edited by The Bulldog; 19-06-2011 at 16:20.
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  14. #39
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    172
    vCash
    126000

    Default

    niet de resultaat die ik had verwacht van AO maar hij heeft gewonnen , werdum was gewoon te snel voor hem daarom hij hem niet ko kreeg , alistair houd gevecten van korte afstand , ik denk dat hij silva wel ko krijgt omdat silva heel zwaar op zijn voeten is en beweegt moeilijk en ik denk dat dat het is wat overeem wilt

  15. #40
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    alistair heeft me zwaar teleurgesteld, hij had dit met zijn skillset echt met gemak op tko of ko moeten winnen, zijn stand up leek nergens op... Laat weer eens zien hoe zijn overwinning op de k1 grotendeels geluk is...

  16. #41
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    pffffff ongelooflijk de haat hier.

    Geen wonder dat al onze grote sterren niet in Nederland willen vechten.

    Wie wil er nou vechten voor zulke ondankbare mensen? Alistair is na een Win zo erg kapot gemaakt, stel je voor dat die arme gozer had verloren, dan hadden jullie op zijn graf gespuugd ook.

    vind dit echt jammer, ik ben niet eens een grote AO fan maar vind dit wel erg onrespectvol.

    Hij heeft net van Werdum, op vele rankings de nummer 3 van de wereld verslagen.

    En mensen die het raar vinden dat alistair niet mee ging naar de grond, jullie zijn serieus echt achterlijk.
    Home mtk-gym.nl


  17. #42
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    ik vraag me wel af hoe 2 juryleden aan 30-27 score komen in ronde 2 en 3.......vond het eerder 29-28 ofzo

  18. #43
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    146
    vCash
    126000

    Default

    rake klappen die werdum geeft laat staan als het iemand is met ko power in hun vuisten dan is het gedaan met O.

    en nee tis geen haat gewoon mijn mening. had gewoon meer verwacht van hem had meer initiatief moeten nemen.

  19. #44
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    zo raak waren die klappen van werdum niet hoor.

    En als ze al raak waren, zat er totaal geen kracht achter.

    Voor iemand die dagelijks spart met saki, kharitonov, zimmerman etc is 5 x niks.
    Home mtk-gym.nl


  20. #45
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    56
    vCash
    126000

    Default

    pffffff ongelooflijk de haat hier.

    Geen wonder dat al onze grote sterren niet in Nederland willen vechten.

    Wie wil er nou vechten voor zulke ondankbare mensen? Alistair is na een Win zo erg kapot gemaakt, stel je voor dat die arme gozer had verloren, dan hadden jullie op zijn graf gespuugd ook.

    vind dit echt jammer, ik ben niet eens een grote AO fan maar vind dit wel erg onrespectvol.

    Hij heeft net van Werdum, op vele rankings de nummer 3 van de wereld verslagen.

    En mensen die het raar vinden dat alistair niet mee ging naar de grond, jullie zijn serieus echt achterlijk.
    X 2 !

    zucht & zucht & zucht

  21. #46
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    273
    vCash
    126000

    Default Het was echt 1 van de slechtste events sinds tijden

    Valentijn Overeem zoals zo vaker verloor zijn ziel in de partij. Hij kan zoveel beter, maar goed jammer en je durft er toch maar te staan, maar het verlies is iets wat hij aan zichzelf kan verwijten.
    George St Pierre had hier ook problemen mee en sprak met een sportpsycholoog. Zou misschien Valentijn ook moeten doen. Telkens choked hij weer als hij even gedomineerd wordt. Jammer .... maar ik zou het gewoon blijven proberen.

    Die partij van Alaister...... tja ik ben altijd kritisch, maar nu zeg ik toch gewoon een keer.
    IK BEN BLIJ DAT HIJ GEWONNEN HEEFT NO MATTER WHAT. Dat hij moe was zal ook best door de zenuwen komen. Alaister was Alaister niet....so who cares....next time better. Werdum maakt er ook niet echt een partij van en stond ook stijf van de zenuwen. Ik vond het een draak van een partij, maar blijf toch blij dat hij gewonnen heeft

    Wie nu de nummer 1 heavyweight is, is alleen een discussie op het internet. Een echte solid ranking bestaat er (nog) niet en dus kan iedereen die voor zichzelf invullen. Wat hadden we dan willen zien..... dezelfde partij maar dat Werdum werd uitgeroepen als winnaar met dat irritante guardjumpen. Alaister wilde niet gesubmit worden en Werdum niet geko-ed.... tja ze spelen het beide een beetje veilig. Ik snap alle kritiek volkomen, maar dit is toch ff-ies anders. Je wilt verder in het toernooi en om 1 of andere reden voelt dat gewoon anders. Als hij de volgende partij ook zo vecht en de finale ook en hij wint..... I don't care.... winnen is nu even gewoon winnen. Als hij ze dan maar wel de mond snoert als hij tegen iemand van de UFC vecht.

    Begrijp me niet verkeerd ik vond het echt een bagger zooi behalve die partij van KJ Noons, maar toch ben ik best tevreden dat Alaister gewonnen heeft hoe slecht ik de partij ook vond. En misschien moeten wij met zijn allen deze partij snel vergeten en ook gewoon maar blij zijn voor Alaister dat hij weer een stap verder is en ons kikker landje toch nog op de MMA kaart voorkomt ;-)
    Last edited by BJJCORE; 19-06-2011 at 16:48.

  22. #47
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    pffffff ongelooflijk de haat hier.

    Geen wonder dat al onze grote sterren niet in Nederland willen vechten.

    Wie wil er nou vechten voor zulke ondankbare mensen? Alistair is na een Win zo erg kapot gemaakt, stel je voor dat die arme gozer had verloren, dan hadden jullie op zijn graf gespuugd ook.

    vind dit echt jammer, ik ben niet eens een grote AO fan maar vind dit wel erg onrespectvol.

    Hij heeft net van Werdum, op vele rankings de nummer 3 van de wereld verslagen.

    En mensen die het raar vinden dat alistair niet mee ging naar de grond, jullie zijn serieus echt achterlijk.
    Het heeft niets met haat te maken.
    Ik vond het heel slim dat hij niet naar de grond ging, maar heel dom dat hij werdum dan alsnog als eerste liet slaan.
    In mijn ogen wachte hij veelste lang af en daardoor kon werdum een combinatie maken.
    Het is dat hij werdum naar de grond kon gooien at will anders was het nog een verlies partij geworden ook.
    Ik persoonlijk vond het een mindere partij van overeem en dat had niet alleen te maken met werdum.
    En voor werdum heb ik helemaal geen goed woord over hier betalen mensen geen geld voor om je op je rug te zien liggen en smeken of de ander bij je komt liggen.

  23. #48
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Mooi verhaal BJJCORE, maar wie is alaister?

  24. #49
    Join Date
    Feb 2007
    Posts
    273
    vCash
    126000

    Default

    Sorry hahaha zit ook te eten en te typen hahahaha ;-)

  25. #50
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    pffffff ongelooflijk de haat hier.
    Ik denk dat het meer teleurstelling is. Het is niet zo gek dat mensen wat meer verwachten van de K-1 kampioen.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •