MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 73
  1. #1
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default Alistair Overeem; I came here to knock him out

    Alistair Overeem is niet blij | MMAplanet


    Nou daar zie je niets van terug hoor. Wat een flauwe kul zeg.
    Spreekt overigens wel tegen wat jullie allemaal roepen en dat is dat hij een gameplan volgde. Of hij jokt zelf een beetje...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Tuurlijk probeerde hij hem Ko te slaan, dat weet iedereen wel, alleen dat gaat moeilijk als je tegenstander zoals hij al zegt bij alles wat je doet op de grond gaat liggen.

  3. #3
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Overeem vind ik echt een hypocriet mannetje, altijd zo vol van zichzelf, echt zo n Amerikaanse persoonlijkheid. Jammer dat Werdum hem niet bitch-chokede, dat is wat ie verdient

  4. #4
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Ik snap jullie probleem niet...
    Hij kwam voor de KO. Wilde het staande houden en deed dat ook. KO lukte niet... dus teleurgesteld.
    Dan ben je opeens hypocriet?

  5. #5
    Join Date
    May 2010
    Posts
    510
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Overeem vind ik echt een hypocriet mannetje, altijd zo vol van zichzelf, echt zo n Amerikaanse persoonlijkheid. Jammer dat Werdum hem niet bitch-chokede, dat is wat ie verdient
    Met het verkeerde been uit bed gestapt vandaag?

    Beetje overdreven deze reactie..

  6. #6
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.680
    vCash
    125750

    Default

    We mogen blij zijn dat Overeem door is. Weer stap dichter bij de unificatie van de belts

  7. #7
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Alistair zat continu te loeren op de KO met harde stoten. Probleem was dat Werdum tijd zat te rekken en na elke goede klap die hij kreeg op de grond ging liggen.
    =

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Niet zeuren, alle vorige wedstrijden van Alistair waren vuurwerk, of hij nu won of verloor. Zowel met mma als met k1. Nu heeft hij een gameplan, vecht volwassener, en laat zich niet verleiden om het spel te spelen waar Werdum top in is, en wint ook nog, en nog is het niet goed. 1 wedstrijd winnen maar minder entertainment dan normaal en er wordt direct gezeken. Same old same old.

    De wedstrijd tegen Silva wordt zowiezo anders, die gaat echt niet telkens liggen als hij wordt aangevallen. Dat wordt weer een vette pot. Dit lag gewoon aan Werdum en niet aan Overeem.


    op de vot dermit

  9. #9
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    X2!

    Al vind ik ook wel dat AO rap van de tong gesneden is, daar moet je maar van houden zal ik maar zeggen en zal misschien in Amerika beter vallen als in het doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg landje
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

  10. #10
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Tja ik snap dat mensen een uitspraak als (10 pounds of whoop ass) na de partij wat vreemd vinden overkomen. A.O. komt zeer zelfverzekerd over idd>
    Maar ja als je jezelf in de top van de wereld neerzet mag je ook zeker zijn.

    A.O. heeft meer dan terecht gewonnen, nu harder dan ooit die Silva kort stompen.....EN SCHOPPEN!!
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  11. #11
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Overeem vind ik echt een hypocriet mannetje, altijd zo vol van zichzelf, echt zo n Amerikaanse persoonlijkheid. Jammer dat Werdum hem niet bitch-chokede, dat is wat ie verdient
    Wat lul je nou dom man, hij trashtalked niet. doet gewoon zijn interviewtjes. Heeft voor iedereen tijd, post hier op het forum.
    De man is een 3x kampioen man.

    Wat wil je nou eigenlijk, dat ie je schoenen komt poetsen ?

  12. #12
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Nederlands gelul pffffff. Laten we vooral niet té blij zijn dat we een wereld champ in het mma hebben! En die zich nu tevens op kan maken voor een halve finale in een zwaar bezet toernooi. In een toernooi wordt degene kampioen die de minste fouten maakt en nee dat hoeft niet altijd sprankelend te zijn.

  13. #13
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Quote Originally Posted by MB667 View Post
    Niet zeuren, alle vorige wedstrijden van Alistair waren vuurwerk, of hij nu won of verloor. Zowel met mma als met k1. Nu heeft hij een gameplan, vecht volwassener, en laat zich niet verleiden om het spel te spelen waar Werdum top in is, en wint ook nog, en nog is het niet goed. 1 wedstrijd winnen maar minder entertainment dan normaal en er wordt direct gezeken. Same old same old.

    De wedstrijd tegen Silva wordt zowiezo anders, die gaat echt niet telkens liggen als hij wordt aangevallen. Dat wordt weer een vette pot. Dit lag gewoon aan Werdum en niet aan Overeem.
    2x
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  14. #14
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Wat lul je nou dom man, hij trashtalked niet. doet gewoon zijn interviewtjes. Heeft voor iedereen tijd, post hier op het forum.
    De man is een 3x kampioen man.

    Wat wil je nou eigenlijk, dat ie je schoenen komt poetsen ?
    Zo is het!

  15. #15
    Join Date
    May 2010
    Posts
    510
    vCash
    126000

    Default

    De mensen die nu zo lopen te bitchen wil ik dan binnenkort ook niet horen als hij weer is een titel wint of een geweldige wedstrijd vecht.. Of als hij weer eens de tijd neemt om vragen te beantwoorden op dit forum.

    F*cking haters

  16. #16
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Uithoorn
    Posts
    92
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Overeem vind ik echt een hypocriet mannetje, altijd zo vol van zichzelf, echt zo n Amerikaanse persoonlijkheid. Jammer dat Werdum hem niet bitch-chokede, dat is wat ie verdient

    Hoezo hypocriet, en verder slaat je opmerking op poep!
    Aoki, Overeem, Akiyama, Emelianenko
    max 400x125

  17. #17
    Join Date
    May 2009
    Location
    Enschede
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    daar zijn wij nl goed in oordelen over een ander en niet eens zelf in de spiegel kijken.wij zouden onze vechtsporthelden moeten eren en respecteren.laat alle praatjes makers maar eens meedraaien in een les en laat ze dan nog maar eens wat zeggen.ze moeten er zo veel voor doen en laten en als ze dan eens wat slechter of minder presteren zijn ze ineens geschoten wild.ik heb in ieder geval diep respect voor wat onze vaderlandse vechtsporthelden allemaal hebben bereikt en gepresteerd en voor wat ze nog allemaal gaan bereiken .

    osu

  18. #18
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Slome View Post
    2x
    Alle vorige potjes tegen nobosys jah.
    Nu vocht ie tegen een goede vechter, niks KO in de eerste ronde, niks overlopen.
    Overeem wordt erg oveschat!

  19. #19
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Enschede
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    jammer dat er hier geruziet wordt tussen alistair fans en mensen die kritiek hebben op alistair als vechter
    ik als neutrale toeschoouwer wil gewoon een tof gevecht zien

    maar jah ik reageer dan wel in dit topic

  20. #20
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    mooi interview, hij heeft gewoon gelijk als hij zegt: "you need 2 to tango"
    Be a Warrior, not a Worrier

  21. #21
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Alle vorige potjes tegen nobosys jah.
    Nu vocht ie tegen een goede vechter, niks KO in de eerste ronde, niks overlopen.
    Overeem wordt erg oveschat!
    x2, hij is nu echt getest en heeft laten zien dat die zeker in top10 behoort maar echt niet de nummer 1 of top3 ofzoiets! overigens vind ik wel grappig dat veel van die betweters die een aantal maanden geleden beweerden dat ali nummer 1 was of iniedergeval dat SF de beste HW's hadden etc. nu allemaal terugdraaien en nu ineens zeggen 'cain en jds zijn wel een stapje te hoog'..... vast veel PVDA stemmers hier. overigens who cares about the tournament nog? ik bedoel ali moet die gewoon winnen want de niveau wat over is zeer triest. een frank mir of schaub(subtoppers van UFC) winnen met ogen dicht van antonio silva,barnett en kharitanov

  22. #22
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Jammer weer dat ook dit topic gaat eindigen zoals de beide anderen....een voor en tegen partij.

    Mijn punt is alleen maar dat hij zegt voor de Ko te zijn gekomen maar dit niet blijkt uit zijn spel. En loeren op de lucky hard hit punch vind ik niet 'I came to knock him out'


    Voor trash talking en de hemel in prijzen zijn al andere topics genoeg!

  23. #23
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Hij heeft ook niet dehele partij de tijd gekregen. Werdum heeft alles bij elkaar zeker 40 seconden op de grond gezeten zonder dat ie op wilde staan.

    Die 40 seconden had Alistair natuurlijk nodig, dat jullie dat niet zien.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  24. #24
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PinPoint View Post
    Jammer weer dat ook dit topic gaat eindigen zoals de beide anderen....een voor en tegen partij.

    Mijn punt is alleen maar dat hij zegt voor de Ko te zijn gekomen maar dit niet blijkt uit zijn spel. En loeren op de lucky hard hit punch vind ik niet 'I came to knock him out'


    Voor trash talking en de hemel in prijzen zijn al andere topics genoeg!
    het probleem was dat ie wel voor die lucky hard hit punch moest gaan, combo's waren nutteloos want dan lag Werdum op de grond. Hij had gewoon nooit de tijd om een fatsoenlijke combo eruit te gooien en af te sluiten met een knie ofzo

    Overeem is niet echt iemand die aan een stoot genoeg heeft, z'n KO's komen vaak na een combinaties, en dat was nu gewoon niet mogelijk en das gewoon erg jammer, doordat je dan op die ene stoot loopt te loeren noodgedwongen gaat het er dan wat behoudender uitzien....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  25. #25
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    N-H
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    Ja maar ik had ook het gevoel dat ie koste wat het kost geen takedown tegen wilde krijgen , door daar zo mee bezig te zijn kun je moeilijk je eigen spel spelen.daarbij zei hij zelf ook al dat de combo's van werdum uiteindelijk slappe slagenwisselingen waren met als doel een takedown eruit te forceren.
    Al met al slim gespeeld van Ali , lijkt me toch moeilijk om je aan zo'n gameplan te houden.
    Op naar het volgende gevecht want deze was idd geen lust voor het oog.Volgende gevecht ga ik met dezelfde spanning en hoop kijken.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •