MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 8 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 26 to 50 of 186
  1. #26
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Vinand View Post
    en gepest op school door de locale neger
    Vaak wel zo inderdaad. Als iedereen dan scheit aan je heeft, ga je maar naar Hitler. Racisme tegen Nederlanders word nooit overgesproken in de media in de trant van niks dan positiefs zeggen over de multiculturele samenleving, dus naar wie ga je dan. Terwijl dat basically de enige vorm van racisme is die ik in mijn leven in de randstad heb gezien. "Eh wat kijk je kankernederlander" Hoor ik vaak genoeg.
    Uiteraard zitten er ook jongens bij die gewoon sukkels zijn en denken dat het stoer is om een nazi te zijn.

    Ik zag een keer bij een praatprogramma dat een Nederlandse moeder het erover had dat haar zoontje gepest werd door marokaanse en turkse jongetjes. Ze zei toen: Dat is gewoon een andere cultuur, ik wil daar niks slechts over zeggen. Leuk voor haar zoontje inderdaad, en ik geef haar de schuld als hij ooit neo-nazitje gaat spelen.Bizar, maar representatief voor hoe men er globaal over denkt in NL.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    En nog iets: erg blij zullen jullie ook niet zijn als je zus/dochter zich geeft aan een Arabier/neger.

  3. #28
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    En nog iets: erg blij zullen jullie ook niet zijn als je zus/dochter zich geeft aan een Arabier/neger.
    Wat bedoel je daarmee?

  4. #29
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Khanom Thom View Post
    Wat bedoel je daarmee?
    x2
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #30
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    En nog iets: erg blij zullen jullie ook niet zijn als je zus/dochter zich geeft aan een Arabier/neger.
    X 3

  6. #31
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    lol @ kmr de xenofoob.
    Max. 400 x 125

  7. #32
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    En nog iets: erg blij zullen jullie ook niet zijn als je zus/dochter zich geeft aan een Arabier/neger.
    jij moet lekker lid worden van die site pannenkoek, je hebt nl precies dezelfde denkwijze

  8. #33
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Het grappige van dat soort lui is dat ze zich druk maken om wat anderen doen. Ik heb genoeg eigen problemen.
    Max. 400 x 125

  9. #34
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Het grappige van dat soort lui is dat ze zich druk maken om wat anderen doen. Ik heb genoeg eigen problemen.
    fakking hell....u said it!

  10. #35
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Arnhem
    Posts
    1.168
    vCash
    126000

    Default

    "maar representatief voor hoe men er globaal over denkt in NL." sorry maar ik moest lachen.
    Assholes finish first, quote: #21
    “In fact, this should be one of the measures of how good a friendship is: Will your buddy let you fuck a midget in his bed? If the answer is yes, then you know that dude is solid.”

  11. #36
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Ik heb altijd geleerd te kijken naar het individu.

  12. #37
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Asura, het is typisch inderdaad dat dit soort mensen de grote boze buitenwereld de schuld geven van hun eigen falen. Dit wel echter echt niet zeggen dat deze gevoelens terecht zijn.

    Het zijn mafkezen die compleet de draad kwijt zijn en is geen enkele maatschappelijke ontwikkeling die dergelijke waanbeelden op wat voor manier dan ook zouden 'rechtvaardigen'.

    Af en toe kan je er kostelijk om lachen, maar het is allemaal woede en frustratie waarvan je mag hopen dat het nooit meer zal terugkomen in wat voor regering dan ook.

  13. #38

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Ik heb altijd geleerd te kijken naar het individu.
    Inderdaad.
    Ik vraag me af wat er van die mensen zou zijn geworden als er geen multiculture samenleving zou zijn geweest, en gepest zouden worden door de nederlandse bullenbak van de hoek. Op wie zouden ze dan stemmen of wie zouden ze dan adoreren.

    Echt lol @ de reacties hier en op dat forum.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  14. #39

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Vaak wel zo inderdaad. Als iedereen dan scheit aan je heeft, ga je maar naar Hitler. Racisme tegen Nederlanders word nooit overgesproken in de media in de trant van niks dan positiefs zeggen over de multiculturele samenleving, dus naar wie ga je dan. Terwijl dat basically de enige vorm van racisme is die ik in mijn leven in de randstad heb gezien. "Eh wat kijk je kankernederlander" Hoor ik vaak genoeg.
    Uiteraard zitten er ook jongens bij die gewoon sukkels zijn en denken dat het stoer is om een nazi te zijn.

    Ik zag een keer bij een praatprogramma dat een Nederlandse moeder het erover had dat haar zoontje gepest werd door marokaanse en turkse jongetjes. Ze zei toen: Dat is gewoon een andere cultuur, ik wil daar niks slechts over zeggen. Leuk voor haar zoontje inderdaad, en ik geef haar de schuld als hij ooit neo-nazitje gaat spelen.Bizar, maar representatief voor hoe men er globaal over denkt in NL.
    Hmm waarom verbaasd jou reactie me niet?

    waarschijnlijk een repost, maar hoop dat je er wat van opsteekt. Spiegelen.

    http://www.youtube.com/watch?v=G0gZc...eature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=C84nP...eature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=AOB2J...eature=related
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  15. #40
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    Hmm waarom verbaasd jou reactie me niet?

    waarschijnlijk een repost, maar hoop dat je er wat van opsteekt. Spiegelen.
    Maar hij maakt wel een punt, andersom is het namelijk zeker ook niet minder... Ik als allochtoon ken er genoeg andere die niet minder zijn dan de "nazi's".
    Last edited by Vinand; 24-06-2011 at 02:35.

  16. #41

    Default

    Quote Originally Posted by Vinand View Post
    Maar hij maakt wel een punt, andersom is het namelijk zeker ook niet minder... Ik als allochtoon ken er genoeg andere die niet minder zijn dan de "nazi's".
    Mee eens, en ik ken ze ook, maar dat wil toch niet zeggen dat ik het ermee eens moet zijn en ook zo moet gaan denken.

    Nederlander word gepest door een Surinamer, dus gaan ze maar Surinamers haten.
    Marokkaan word gepest door een Nederlander dus gaan ze maar Nederlanders haten, en andersom.

    etc etc
    Dit is te simpel.

    Kijk gewoon naar de persoon dat voorkomt een hoop ellende en typwerk.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  17. #42
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mauro View Post
    X 3
    Jij begrijpt me.

  18. #43
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    lol @ kmr de xenofoob.
    Oh ja, jij behoort tot het Arabische volk, toch?

    Voor jou dan de vraag: wat zou jij ervan vinden als je Arabische dochter met een neger of blanke thuis zou komen?

  19. #44
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    jij moet lekker lid worden van die site pannenkoek, je hebt nl precies dezelfde denkwijze
    Geef eens antwoord op de vraag? Hoe zou jij reageren als je dochter zoiets deed?

    Politiek correct spelen kan iedereen. Tolerant willen zijn is niet hetzelfde als daadwerkelijk tolerant zijn, dus, vertel, wat zou jouw reactie zijn?

  20. #45
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Geef eens antwoord op de vraag? Hoe zou jij reageren als je dochter zoiets deed?

    Politiek correct spelen kan iedereen. Tolerant willen zijn is niet hetzelfde als daadwerkelijk tolerant zijn, dus, vertel, wat zou jouw reactie zijn?
    In jouw belevenswereld is het misschien heel schokkend als je dochter/zus met een man thuis komt van een andere culturele achtergrond. Maar in de grote mensen wereld bestaan er geen rassen alleen individuen. Als mijn zus met een crimineel thuis zou komen ja dan baal ik daarvan, maar arabisch betekent niet per definitie crimineel. Dit is niet politiek correct maar werkelijkheid, dat jij zo bekrompen bent kunnen wij niets aan doen.

  21. #46

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Oh ja, jij behoort tot het Arabische volk, toch?

    Voor jou dan de vraag: wat zou jij ervan vinden als je Arabische dochter met een neger of blanke thuis zou komen?
    Weet niet waar jij woont, maar in onze buurt zijn meer dan tig gemengde huwelijken. tussen turken hollanders surinamers marokkanen etc etc.

    Wat denk je dat jou dochter gaat doen als je haar verbied om met arabieren of mensen van een ander ras dan dat van jou om te gaan. Juistem....

    Het zou mij niet uitmaken zolang zij maar oud genoeg is, en het een nette jongen is die werkt aan zijn toekomst.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  22. #47
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    In jouw belevenswereld is het misschien heel schokkend als je dochter/zus met een man thuis komt van een andere culturele achtergrond. Maar in de grote mensen wereld bestaan er geen rassen alleen individuen. Als mijn zus met een crimineel thuis zou komen ja dan baal ik daarvan, maar arabisch betekent niet per definitie crimineel. Dit is niet politiek correct maar werkelijkheid, dat jij zo bekrompen bent kunnen wij niets aan doen.
    Het gaat mij niet alleen om Arabieren, een neger zou ik ook verschrikkelijk vinden, vooral zo'n Afrkaanse als Babangida.


    En neeeee, ik heb niks tegen Arabieren en negers, ik ga graag met hen om.

  23. #48
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Kben het 100% met Briant eens.

    Als je niks tegen ze hebt, waarom zou je het dan zo verschrikkelijk vinden?

  24. #49
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Kben het 100% met Briant eens.

    Als je niks tegen ze hebt, waarom zou je het dan zo verschrikkelijk vinden?
    Het idee dat een vrouw van je eigen volk geneukt wordt door een neger vind ik echt onacceptabel, dat geldt ook in het geval dat ze bijvoorbeeld een Marokkaan heeft gehad.
    Ik zou zo'n vrouw niet eens meer willen.

    Ik heb ook niks tegen honden maar vind het ook geen aantrekkelijk idee dat een vrouw geneukt wordt door een hond.

    En neeeee, ik wil negers niet met honden vergelijken.

  25. #50
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default



    Het zal je schoonzoon maar zijn.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •