MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 8 FirstFirst 1234567 ... LastLast
Results 51 to 75 of 186
  1. #51
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Het idee dat een vrouw van je eigen volk geneukt wordt door een neger vind ik echt onacceptabel, dat geldt ook in het geval dat ze bijvoorbeeld een Marokkaan heeft gehad.
    Ik zou zo'n vrouw niet eens meer willen.

    Ik heb ook niks tegen honden maar vind het ook geen aantrekkelijk idee dat een vrouw geneukt wordt door een hond.

    En neeeee, ik wil negers niet met honden vergelijken.
    Lol, in welke wereld leef jij...

    Je hebt vast niet veel contact met mensen van een andere cultuur of zelfs een ander ras, gezien je uitspraak.

  3. #53
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Stel dat het mijn schoonzoon was , had ik me kunnen troosten aan de gedachte dat hij waarschijnlijk milionair is

  4. #54
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    In yo face!
    Posts
    1.776
    vCash
    126000

    Exclamation

    Volgens mij, anno 2011, beslist een dame zelf met wie of wat ze het wil doen. Wie de fuck ben jij om te bepalen wat acceptabel is en wat niet? Alsof jij niet die voorovergebukte pygmee dame zou pakken op de jaarlijkse safari. Ik wordt zooo moe van dit soort zielen, simple ass motherfuckers
    Fat girlz need lovin too!



  5. #55
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by SjorsWilms View Post
    Lol, in welke wereld leef jij...

    Je hebt vast niet veel contact met mensen van een andere cultuur of zelfs een ander ras, gezien je uitspraak.
    Dat is het probleem met blanke Nederlanders, de vrouwen laten zich door elk volk nemen en de mannen spreken er hun afkeuring niet eens over uit.
    Andere volken houden het grotendeels tenminste bij hun eigen volk, daar spreekt trots uit.

    Ben ik nu ouderwets?

  6. #56
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Dat is het probleem met blanke Nederlanders, de vrouwen laten zich door elk volk nemen en de mannen spreken er hun afkeuring niet eens over uit.
    Andere volken houden het grotendeels tenminste bij hun eigen volk, daar spreekt trots uit.

    Ben ik nu ouderwets?
    Niet ouderwets wel dom. Lees nou eens terug wat je schrijft man.

  7. #57
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Ik hoop dat je 16 bent een beetje opstandige puberteit ondergaat

  8. #58
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Dat is het probleem met blanke Nederlanders, de vrouwen laten zich door elk volk nemen en de mannen spreken er hun afkeuring niet eens over uit.
    Andere volken houden het grotendeels tenminste bij hun eigen volk, daar spreekt trots uit.

    Ben ik nu ouderwets?
    Trol van de week !!

  9. #59
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    Mee eens, en ik ken ze ook, maar dat wil toch niet zeggen dat ik het ermee eens moet zijn en ook zo moet gaan denken.

    Nederlander word gepest door een Surinamer, dus gaan ze maar Surinamers haten.
    Marokkaan word gepest door een Nederlander dus gaan ze maar Nederlanders haten, en andersom.

    etc etc
    Dit is te simpel.

    Kijk gewoon naar de persoon dat voorkomt een hoop ellende en typwerk.
    Ah, ik zie dat je me weer als nazi probeert neer te zetten. Ik zal het voor je verduidelijken. Mijn educatie over racisme komt uit de multiculturele randstad. In heel mijn leven heb ik alleen maar racisme gezien tegen Nederlanders, ik heb nog nooit een marokaan in elkaar geslagen zien worden omdat hij marokkaan is, ik heb wel een kennis onder de zoden omdat hij een nederlander is. Ik ken geen Surinaams meisje dat uitgescholden word omdat ze surinaams is, ik ken wel genoeg nederlandse meisjes die uitgescholden zijn voor blanke hoer of met een vertrapt gezicht naar huis moeten omdat ze Nederlands zijn. Grappig, maar typisch dat ik hier als racist word neergezet niet omdat ik iemand van een andere ras/land haat, maar omdat ik problemen aanwijs die stelselmatig genegeerd worden in media en politiek. Ow en trouwens, ik heb heel wat marokaanse vrienden, en het is mij duidelijk dat binnen de NL-marokkaanse cultuur heel anders tegen racisme word gekeken als onder Nederlanders.
    Slechts een voorbeeld, kaulo tata is ook het lievelingswoord van veel surinamers in mijn stad


    Dit soort dingen hoor je nooit op tv he? Maar elke keer als een marokkaan word geweigerd bij een club staat heel het land op stelten. Dus waar gaat een Nederlander naar toe als hij boos hierover is?
    Als hij elke dag dit soort dingen ziet maar op tv hoor je alleen maar: Nederlanders moeten nog toleranter worden!, dan komt alles goed!
    Kijk, een normale nationalist worden is een stuk moeilijker dan simpelweg bij een groepje nazi's gaan, aangezien het eerste heel veel eigen denken en inzicht verantwoord in een land dat erg tegen nationalisme is(geloof in eigen cultuur en waarden). Daarom gaan veel van deze jongens helaas bij neo-nazi's, maar de enige die ik hiervoor verantwoordelijk houd is de partijdige media.
    En als een Marokkaan word gepest door een Nederlanders, nog nooit gezien, maar dan word er tenminste wat over gezegd of gedaan. Maar de regel is in de media" zeg niets dan goeds over immigratie", compleet volgens de wensen van de drie partijen die de subsidie van de media verzorgen en verdedigen: SP, GL en PVDA. Je zou verbaasd zijn wat mensen over hebben voor miljarden subsidies.

    In Nederland, als je de immigratie wil stoppen of verminderen word je al gauw neergezet als racist. Vraag je nooit af hoe dat komt?


    En thanks Vinand, altijd respect voor iemand die bergrip probeert op te brengen voor iemands denkwijze, ongeacht hoe ver je er zelf wellicht van afstaat.

  10. #60
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Dat is het probleem met blanke Nederlanders, de vrouwen laten zich door elk volk nemen en de mannen spreken er hun afkeuring niet eens over uit.
    Andere volken houden het grotendeels tenminste bij hun eigen volk, daar spreekt trots uit.

    Ben ik nu ouderwets?
    Als Surinamers boos kijken als een Nederlander met een Surinaamse meisje gaat, heet het begrijpelijk.
    Als Marokkanen boos worden als een Nederlander met een Marokaanse meisje gaat, heet het cultuur.
    Als Turken trippen als een Nederlander met een Turks meisje gaat, heet het ook cultuur.
    Als een Nederlanders het vervelend vind dat een Nederlandse meisje met een Turk gaat, is hij een vuile racist.

    Dit soort hypocriete verschillen drijft mensen naar racisme. En dit gaat ook voorbij als dit anders zou worden aangepakt. Je ziet ook in Amerika dat een blanke jongen met een Afro-Amerikaans meisje niet geaccepteerd word binnen de Afro-Amerikaanse cultuur, maar andersom wel.

    Ik had een surinaamse leraar die zei tegen een 13 jarig Nederlandse meisje: Je zou eens een keer met een zwarte man moeten gaan, zou je leuk vinden.Als een Nederlandse leraar dit tegen een Surinaams meisje had gezegt was hij ontslagen. Als je droomt van een soort van multiculturele wereld waar iedereen gelijk is, moeten de regels ook gelijk zijn. Anders niet zeuren dat Stormfront leden behoud door het aanbidden van die flikker hitler.

  11. #61
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    deventer
    Posts
    1.437
    vCash
    126000

    Default

    kaulo tata = kontgat wit uitschot..... hmmmm erg bijster is het niet...
    What the ßleep do w∑ (K)π0w!?
    As a ATHEIST.... If you exist and will prove mine unbelief was wrong:
    PLEASE GIVE US BACK STEVE JOBS AND TAKE JUSTIN BIEBER!!

  12. #62
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ok een hele lap tekst dus. Om het in 1 zin samen te vatten: Waarom mogen die buitenlanders wel racistisch doen en wij niet Ik vind deze redenering zo kinderachtig dat het gênant is.

    Het is treurig dat jij blijkbaar het idee hebt dat er een of andere rassenongelijkheid bestaat en dat je 0 feiten hebt om die stelling te ondersteunen. Alles wat ik lees is gefrustreerd geschreeuw, waarbij je jou persoonlijke ervaringen als een of andere onderbouwing daarvan ziet.
    Last edited by Facade; 26-06-2011 at 16:59.

  13. #63
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Geef eens antwoord op de vraag? Hoe zou jij reageren als je dochter zoiets deed?

    Politiek correct spelen kan iedereen. Tolerant willen zijn is niet hetzelfde als daadwerkelijk tolerant zijn, dus, vertel, wat zou jouw reactie zijn?
    mijn dochter is een 'hybride' wanneer ze in oktober geboren wordt....ik ben namelijk zo'n neger....zo'n bruin monster en m'n vriendin is zo'n ras-verraadster....je raadt het al....een Nederlandse..

    het enige waar ik bang voor ben, is dat mijn dochter in contact komt met jongetjes of meisjes die zijn opgevoed door types zoals als jij....dat het jou lukt je gedachtengoed over te brengen op een onschuldig kind en het zo weet te vormen dat het later precies hetzelfde uitkraamt....daar ben ik bang voor....

    leef en laat leven zeg ik altijd maar....

    overigens moet ik helaas beamen dat Turken, Surinamers, Marrokanen etc. zich hier allemaal schuldig aan maken....

    ik ben als jongen van Surinaamse afkomst geboren en getogen in Amsterdam-Oost....als niet-Marrokaan of Turk moet je het echt uit je hoofd laten om aan hun vrouwen te komen...dat wordt simpelweg niet geaccepteerd door de gemeenschap....ik had vrienden die voor en met me vochten als er stront aan de knikker was, maar als ik met een van hun zusjes zou gaan, was dat een schande voor de familie geweest...

    ik zou vanuit mijn eigen ervaringen bijna zeggen dat Nederlanders veel toleranter zijn.

    Er zijn ook zat Surinamers die het niets vinden dat een van hun mannen met een blanke vrouw gaat...die bekrompenheid zit overal...

  14. #64
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Als Surinamers boos kijken als een Nederlander met een Surinaamse meisje gaat, heet het begrijpelijk.
    Als Marokkanen boos worden als een Nederlander met een Marokaanse meisje gaat, heet het cultuur.
    Als Turken trippen als een Nederlander met een Turks meisje gaat, heet het ook cultuur.
    Als een Nederlanders het vervelend vind dat een Nederlandse meisje met een Turk gaat, is hij een vuile racist.
    Ik weet niet waar je dat vandaan hebt, maar al die mensen zijn ook racisten en waarschijnlijk niet multicultureel opgevoed (ze kennen namelijk alleen hun eigen).

  15. #65
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Door die reacties van KMR ga ik vanavond een echte hollandse redhead versieren... en als we dan in bed liggen ga ik erg hard lachen om KMR als het hoogtepunt bereikt is..
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  16. #66

    Default

    Quote Originally Posted by Bagheera View Post
    kaulo tata = kontgat wit uitschot..... hmmmm erg bijster is het niet...
    poepgat aardappel
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  17. #67

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Ah, ik zie dat je me weer als nazi probeert neer te zetten. Ik zal het voor je verduidelijken. Mijn educatie over racisme komt uit de multiculturele randstad. In heel mijn leven heb ik alleen maar racisme gezien tegen Nederlanders, ik heb nog nooit een marokaan in elkaar geslagen zien worden omdat hij marokkaan is, ik heb wel een kennis onder de zoden omdat hij een nederlander is. Ik ken geen Surinaams meisje dat uitgescholden word omdat ze surinaams is, ik ken wel genoeg nederlandse meisjes die uitgescholden zijn voor blanke hoer of met een vertrapt gezicht naar huis moeten omdat ze Nederlands zijn. Grappig, maar typisch dat ik hier als racist word neergezet niet omdat ik iemand van een andere ras/land haat, maar omdat ik problemen aanwijs die stelselmatig genegeerd worden in media en politiek. Ow en trouwens, ik heb heel wat marokaanse vrienden, en het is mij duidelijk dat binnen de NL-marokkaanse cultuur heel anders tegen racisme word gekeken als onder Nederlanders.
    Slechts een voorbeeld, kaulo tata is ook het lievelingswoord van veel surinamers in mijn stad


    Dit soort dingen hoor je nooit op tv he? Maar elke keer als een marokkaan word geweigerd bij een club staat heel het land op stelten. Dus waar gaat een Nederlander naar toe als hij boos hierover is?
    Als hij elke dag dit soort dingen ziet maar op tv hoor je alleen maar: Nederlanders moeten nog toleranter worden!, dan komt alles goed!
    Kijk, een normale nationalist worden is een stuk moeilijker dan simpelweg bij een groepje nazi's gaan, aangezien het eerste heel veel eigen denken en inzicht verantwoord in een land dat erg tegen nationalisme is(geloof in eigen cultuur en waarden). Daarom gaan veel van deze jongens helaas bij neo-nazi's, maar de enige die ik hiervoor verantwoordelijk houd is de partijdige media.
    En als een Marokkaan word gepest door een Nederlanders, nog nooit gezien, maar dan word er tenminste wat over gezegd of gedaan. Maar de regel is in de media" zeg niets dan goeds over immigratie", compleet volgens de wensen van de drie partijen die de subsidie van de media verzorgen en verdedigen: SP, GL en PVDA. Je zou verbaasd zijn wat mensen over hebben voor miljarden subsidies.

    In Nederland, als je de immigratie wil stoppen of verminderen word je al gauw neergezet als racist. Vraag je nooit af hoe dat komt?


    En thanks Vinand, altijd respect voor iemand die bergrip probeert op te brengen voor iemands denkwijze, ongeacht hoe ver je er zelf wellicht van afstaat.
    Je ziet spoken, Ik ben op het kanaleneiland geboren en getogen. voor elk voorbeeld dat je aandraagt heb ik het tegenovergestelde meegemaakt, en nog steeds. Maar ik haat geen Nederlanders, en als je eens een keer leest wat ik schrijf kan je zelfs zien dat ik het van beide kanten kan voorstellen dat men zo denkt, maar het er alleen niet mee eens bent. Vind het best als de grenzen dicht gaan, geen probleem. Maar dan voor iedereen, niet alleen voor Moslims. Want dat is dicriminatie op basis van geloof.

    Voor de rest ga ik niet in op je kilometers lange verwarrende en niet logische teksten, je reageerd niet eens normaal op de tegenargumenten die constant gegeven worden, dus is het onbegonnen werk om je het tegendeel te laten zien want jij hebt je vooroordeel blijkbaar al klaar.

    Ik sluit me aan bij Facada.
    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Ok een hele lap tekst dus. Om het in 1 zin samen te vatten: Waarom mogen die buitenlanders wel racistisch doen en wij niet Ik vind deze redenering zo kinderachtig dat het gênant is.

    Het is treurig dat jij blijkbaar het idee hebt dat er een of andere rassenongelijkheid bestaat en dat je 0 feiten hebt om die stelling te ondersteunen. Alles wat ik lees is gefrustreerd geschreeuw, waarbij je jou persoonlijke ervaringen als een of andere onderbouwing daarvan ziet.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  18. #68
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    Je ziet spoken, Ik ben op het kanaleneiland geboren en getogen. voor elk voorbeeld dat je aandraagt heb ik het tegenovergestelde meegemaakt, en nog steeds. Maar ik haat geen Nederlanders, en als je eens een keer leest wat ik schrijf kan je zelfs zien dat ik het van beide kanten kan voorstellen dat men zo denkt, maar het er alleen niet mee eens bent. Vind het best als de grenzen dicht gaan, geen probleem. Maar dan voor iedereen, niet alleen voor Moslims. Want dat is dicriminatie op basis van geloof.

    Voor de rest ga ik niet in op je kilometers lange verwarrende en niet logische teksten, je reageerd niet eens normaal op de tegenargumenten die constant gegeven worden, dus is het onbegonnen werk om je het tegendeel te laten zien want jij hebt je vooroordeel blijkbaar al klaar.

    Ik sluit me aan bij Facada.
    Dan wil ik toch wel even mijn woordje doen.. Ik weet dat niet alle moslims extremistisch zijn, maar dan nog. Ze geloven in de Koran, de woorden van Allah. Hierin staat, als ik me niet vergis, dat iedereen die je niet zover krijgt zich tot moslim te bekeren, gedood moet worden. Dit soort regels gaan echter niet samen met de Nederlandse grondwet.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  19. #69
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Dan wil ik toch wel even mijn woordje doen.. Ik weet dat niet alle moslims extremistisch zijn, maar dan nog. Ze geloven in de Koran, de woorden van Allah. Hierin staat, als ik me niet vergis, dat iedereen die je niet zover krijgt zich tot moslim te bekeren, gedood moet worden. Dit soort regels gaan echter niet samen met de Nederlandse grondwet.
    Zou je daar een citaat van willen plaatsen?
    Max. 400 x 125

  20. #70
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Dan wil ik toch wel even mijn woordje doen.. Ik weet dat niet alle moslims extremistisch zijn, maar dan nog. Ze geloven in de Koran, de woorden van Allah. Hierin staat, als ik me niet vergis, dat iedereen die je niet zover krijgt zich tot moslim te bekeren, gedood moet worden. Dit soort regels gaan echter niet samen met de Nederlandse grondwet.
    Weet je wat er allemaal in de bijbel staat. En toch hebben we een leuk samenlevinkje met zn allen. Maar dit is een oude discussie he pansier. Dus laten we het maar gewoon hierbij laten.

  21. #71
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Wat een vermoeiend, doch interessant topic weer!

    Iedereen beticht elkaar weer van racisme, in en in triest!!
    Laat iedereen lekker zelf bepalen met wie (welk ras dan ook ) zij of hij zijn leven slijt.
    Ik vertel met trots dat mijn familie bestaat uit Hollanders, Italianen ,een Spanjaard, een Marokkaan en een Turkse.
    Je moet eens weten hoe goed dat gaat op een feest!!
    Wat ik me alleen afvraag @kmr: Zijn jou opvattingen alleen voor als je dochter met iemand van een ander ras thuis komt ? of zou dit ook gelden als je zoon met een negerin of Marokkaanse thuis komt?
    Of heeft dan gewoon het Arische bloed overwonnen en een hoer van een ander ras veroverd?
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  22. #72
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Dan wil ik toch wel even mijn woordje doen.. Ik weet dat niet alle moslims extremistisch zijn, maar dan nog. Ze geloven in de Koran, de woorden van Allah. Hierin staat, als ik me niet vergis, dat iedereen die je niet zover krijgt zich tot moslim te bekeren, gedood moet worden. Dit soort regels gaan echter niet samen met de Nederlandse grondwet.
    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Zou je daar een citaat van willen plaatsen?
    Ik ken wel deze

    Believers, Jews, Sabaeans and Christians -
    whoever believes in God and the Last Day and does what is right -
    shall have nothing to fear or regret.
    -- Sura 5:69

    @Pansier

    Als dit je allemaal zo interesseert lees de boeken dan!!
    Dan zul je zien dat er hele andere dingen instaan dan dat mensen je proberen te laten geloven
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  23. #73
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Ik ken wel deze

    Believers, Jews, Sabaeans and Christians -
    whoever believes in God and the Last Day and does what is right -
    shall have nothing to fear or regret.
    -- Sura 5:69

    @Pansier

    Als dit je allemaal zo interesseert lees de boeken dan!!
    Dan zul je zien dat er hele andere dingen instaan dan dat mensen je proberen te laten geloven
    Ik denk dat ik dat wel eens ga doen ja, vind het eerlijk gezegt best interessant :P
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  24. #74
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Zou je daar een citaat van willen plaatsen?
    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Ik denk dat ik dat wel eens ga doen ja, vind het eerlijk gezegt best interessant :P
    Klasse reps

    zodra je ze uit heb dan


    You must spread some Reputation around before giving it to Pansier again
    Last edited by Marchant; 26-06-2011 at 23:05.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  25. #75
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Iedereen moet zelf weten wat die doet, maar ik ben zeker een voorstander van om met je eigen volk te trouwen! Ik heb sgijt aan ras, het gaat mij om de etniciteit.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •