MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 8 FirstFirst 12345678 LastLast
Results 76 to 100 of 186
  1. #76
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Nog nooit negreps uitgedeeld, gefeliciteerd met deze eer kmr.
    Jij hoort niet op deze site thuis..
    Misschien kun jij dat topic op dat andere forum nieuw leven inblazen..
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    pfff wat een topic....
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #78
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Wijze woorden Asura! Kan me helemaal vinden in jouw verhaal...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  4. #79
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    Iedereen moet zelf weten wat die doet, maar ik ben zeker een voorstander van om met je eigen volk te trouwen! Ik heb sgijt aan ras, het gaat mij om de etniciteit.
    Voorstander voor het ''eigen volk'' te trouwen snap ik opzich wel. Sommige dingen klikken dan eenmaal beter met de families doordat je meer overeenkomsten hebt, maar je had het wel anders mogen brengen .
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  5. #80
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Voorstander voor het ''eigen volk'' te trouwen snap ik opzich wel. Sommige dingen klikken dan eenmaal beter met de families doordat je meer overeenkomsten hebt, maar je had het wel anders mogen brengen .
    Niks mis met deze gedachte toch?

  6. #81
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Glen View Post
    Nog nooit negreps uitgedeeld, gefeliciteerd met deze eer kmr.
    Jij hoort niet op deze site thuis..
    Misschien kun jij dat topic op dat andere forum nieuw leven inblazen..
    ik zeg toch niks verkeerd? Ik zeg toch niet dat ene bepaald volk minderwaardig is, ik zeg gewoon dat ik een bepaald volk niet als schoonzoon of zwager zou willen.

  7. #82
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Ok een hele lap tekst dus. Om het in 1 zin samen te vatten: Waarom mogen die buitenlanders wel racistisch doen en wij niet Ik vind deze redenering zo kinderachtig dat het gênant is.
    Dat zegt hij niet. Hij zegt dat het geaccepteerd wordt dat allochtonen autochtonen dicrimineren en dat autochtonen uit frustratie zich afkeren van allochtonen. Een begrijpbare redenering.
    Wat ook begrijpelijk is, is dat allochtonen zich afkeren van autochtonen omdat die bij ene slechte ervaring ALLE allochtonen over 1 kam scheren.

    Die laatste zin zal ik even toelichten. Het is begrijpelijk als Marokkanen geweigerd worden, het lijkt bijna genetisch bepaald te zijn dat ze voor ellende zorgen, maar waarom meoten gelijk ook Hindoestanen, Javanen, Chinezen geweigerd worden? De laatst volkeren zijn doorgaans nette mensen.

  8. #83
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Wat ik me alleen afvraag @kmr: Zijn jou opvattingen alleen voor als je dochter met iemand van een ander ras thuis komt ? of zou dit ook gelden als je zoon met een negerin of Marokkaanse thuis komt?
    Of heeft dan gewoon het Arische bloed overwonnen en een hoer van een ander ras veroverd?
    Het is zoals ik beschrijf zo dat vrouwen van een volk beschermd moeten worden. Bij een zoon zou ik het alleen erg vinden omdat het 'leuker' is een schoondochter van dezelfde cultuur te hebben en natuurlijk omdat negerinnen naar mijn mening minder plezierig zijn om te zien en ik het erg zou vinden islamitische invloed te hebben in de familie. Ik zou het dus niet zo;n grote schande vinden als een dochter met 1 van beide volkeren.

  9. #84
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Als je zoon er blij mee is, ik bedoel jij hoeft toch niet de hele tijd tegen zijn vriendin aan te kijken...
    Overigens als de negerin nu katholiek (of iets anders dan moslim) is dan, hoe kijk je er dan tegenaan..? zou het dan alleen de kleur zijn die je niet aanstaat..
    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #85
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Als je zoon er blij mee is, ik bedoel jij hoeft toch niet de hele tijd tegen zijn vriendin aan te kijken...
    Overigens als de negerin nu katholiek (of iets anders dan moslim) is dan, hoe kijk je er dan tegenaan..? zou het dan alleen de kleur zijn die je niet aanstaat..
    Natuurlijk kiest je zoon of dochter er zelf voor, maar de ouders kunnen wel een voorkeur hebben. Ik weet niet of jij vader bent of dit nog gaat worden, maar ik denk dat jij toch ook wel een ideaalplaatje in je hoofd zal hebben over een schoonzoon/dochter.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  11. #86
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    kmr, wat jij propageert is een bepaalde vorm van cultuurzuiverheid of iets in die lijn. Iedereen moet binnen de eigen groep iemand vinden. Maar waarom ? Waar maak je je in godsnaam druk om? Het zal me echt een worst wezen wie met wie gaat. De enige reden dat ik een bepaalde vriend van mijn zus zou kunnen afkeuren is een criminele achtergrond/omgeving of iets anders dat echt niet in de haak zit. Voor de rest zoekt ze het maar uit.

    Als ik een blank meisje met een Marokkaan zie, zal ik dit ook absoluut niet opvatten als een verlies voor mijn volk ofzo. Voor mijn part gaan ze op hun kop staan, in de gracht springen, het zal me werkelijk helemaal niets interesseren.

    Over Asura's verhaal. Wat je zegt klopt tot op zekere hoogte. Maar de reden dat mensen zich zouden bekeren tot neonazisme (dat is niet hetzelfde als je afkeren van een bepaalde bevolkingsgroep) zou zijn dat wij niet hetzelfde mochten doen als andere etnische groepen. Het gaat mij niet zozeer om het oorzakelijke verband dat hij beschrijft, maar de manier waarop het gepresenteerd wordt, alsof het een rechtvaardiging zou zijn. Insteek zou moeten zijn dat de groepen die hij benoemt hun racistische trekken verliezen, niet dat wij als samenleving dezelfde normen en waarden gaan overnemen. Dergelijk gedrag wordt door kinderen gedaan. Juf hij gooide een steen naar Pietje! Ja maar Pietje deed het zelf ook! Dat niveau een beetje.

    Maar je hebt gelijk dat Asura niet aangeeft deze redenering zelf ook te volgen en te steunen, dus excuus daarvoor. Dus om mijn standpunt te herformuleren: Iedereen die denkt dat racistisch gedrag door andere groepen voor zichzelf een rechtvaardiging is om dit ook te doen, is dom en kinderachtig bezig. Ik vind deze personen maar zielig, gefrustreerd en kansloos en het zou verstandig zijn als deze mensen zich eens goed lieten nakijken.
    Last edited by Facade; 27-06-2011 at 13:50.

  12. #87
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Natuurlijk kiest je zoon of dochter er zelf voor, maar de ouders kunnen wel een voorkeur hebben. Ik weet niet of jij vader bent of dit nog gaat worden, maar ik denk dat jij toch ook wel een ideaalplaatje in je hoofd zal hebben over een schoonzoon/dochter.
    Ik ben een gelukkige vader van 2 kinderen, jongen en een meisje, mijn denkwijze is nu en zal dan ook zijn: Als hun maar gelukkig zijn, dan ben ik het ook!
    Be a Warrior, not a Worrier

  13. #88
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Als je zoon er blij mee is, ik bedoel jij hoeft toch niet de hele tijd tegen zijn vriendin aan te kijken...
    Overigens als de negerin nu katholiek (of iets anders dan moslim) is dan, hoe kijk je er dan tegenaan..? zou het dan alleen de kleur zijn die je niet aanstaat..

    Je haalt twee dingen door elkaar, de opmerking over niet aantrekkelijk zijn om te zien ging over de negerin en de opmerking over islamitische invloed ging over de Marokkaanse.
    Een Marokkaanse boeddhist zou wel acceptabel zijn, maar dan zou ik niks tot weinig met haar, voro zover dat het geval is, islamitische familie te maken willen hebben.

  14. #89
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Over Asura's verhaal. Wat je zegt klopt tot op zekere hoogte. Maar de reden dat mensen zich zouden bekeren tot neonazisme zou zijn dat wij niet hetzelfde mochten doen als andere etnische groepen. Het gaat mij niet zozeer om het oorzakelijke verband dat hij beschrijft, maar de manier waarop het gepresenteerd wordt, alsof het een rechtvaardiging zou zijn. Insteek zou moeten zijn dat de groepen die hij benoemt hun racistische trekken verliezen, niet dat wij als samenleving dezelfde normen en waarden gaan overnemen. Dergelijk gedrag wordt door kinderen gedaan. Juf hij gooide een steen naar Pietje! Ja maar Pietje deed het zelf ook! Dat niveau een beetje.

    Maar je hebt gelijk dat Asura niet aangeeft deze redenering zelf ook te volgen en te steunen, dus excuus daarvoor. Dus om mijn standpunt te herformuleren: Iedereen die denkt dat racistisch gedrag door andere groepen voor zichzelf een rechtvaardiging is om dit ook te doen, is dom en kinderachtig bezig. Ik vind deze personen maar zielig, gefrustreerd en kansloos en het zou verstandig zijn als deze mensen zich eens goed lieten nakijken.
    Nu komen we ergens, een dergelijke redenering is geen rechtvaardiging, meer een soort verklaring.

    Wat dit punt betreft geldt hetzelfde als wat ik in het begin zei over het beschermen van de vrouwen: je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar het is een manier om een verschijnsel te verklaren.


    En ja, ik zeg ook nog enkele andere dingen, tja, dat voel ik nou eenmaal zo.

  15. #90
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Khad em nog geëdit, zag je reactie niet maar was toch niet echt voor jou bestemd.

    Maar goed ik heb m'n zegje wel gedaan, laat ik er wel aan toevoegen: Als mijn zus thuis zou komen met iemand die ideeën aanhangt zoals die van jou Kmr, zou ik daar grote problemen mee hebben....

  16. #91
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Khad em nog geëdit, zag je reactie niet maar was toch niet echt voor jou bestemd.

    Maar goed ik heb m'n zegje wel gedaan, laat ik er wel aan toevoegen: Als mijn zus thuis zou komen met iemand die ideeën aanhangt zoals die van jou Kmr, zou ik daar grote problemen mee hebben....

    maar ik vind niemand minderwaardig, dat heb je me toch niet horen zeggen?

  17. #92
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    bij ons staan ze er ook niet om te springen als de vrouwen met een gadje thuis komen, maarvroeger was het onmogelijk, dan werd je verbannen uit de familie, ik heb nu 2 nichtjes die met een gadje getrouw zijn

  18. #93
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    @ Pansier, pas op met het lezen van de Koran, voor je het weet ben je een bekeerde moslim...

    Ik zou het ook veel en veel liever hebben dat mijn dochter en of zoon thuis komt met een Koerdische. En al helemaal blij zijn als ik de familie van me schoonzoon/dochter ook al ken.

    Ik als Koerd hecht heel erg veel waarde aan mijn cultuur en wil niet dat mijn taal en cultuur verloren gaat. Dat is de enige reden waarom ik het liefst heb dat ze thuis komen met een Koerd.

    Mocht het geen Koerd zijn, dan is zou ik heeel erg graag willen dat het een Moslim is met wie ze thuis komen omdat ze dan in ieder geval hun geloof delen.

    Maar mocht het lot het zo brengen dat ze met iemand thuis komen waarmee hun ongelooflijk gelukkig zijn, dan kan ik het er alleen maar mee eens zijn.
    Home mtk-gym.nl


  19. #94
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    bij ons staan ze er ook niet om te springen als de vrouwen met een gadje thuis komen, maarvroeger was het onmogelijk, dan werd je verbannen uit de familie, ik heb nu 2 nichtjes die met een gadje getrouw zijn

    wtf is een gadje ?
    Home mtk-gym.nl


  20. #95
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Je haalt twee dingen door elkaar, de opmerking over niet aantrekkelijk zijn om te zien ging over de negerin en de opmerking over islamitische invloed ging over de Marokkaanse.
    Een Marokkaanse boeddhist zou wel acceptabel zijn, maar dan zou ik niks tot weinig met haar, voro zover dat het geval is, islamitische familie te maken willen hebben.
    Ik dacht heel even dat wij het zelfde dachten maar jij het gewoon heel verkeerd bracht. Maar wij denken helemaal niet het zelfde. Jij hebt sowieso een afkeer tegen de islam en alles dat daarmee samenhangt.

    Ik heb nergens een afkeer naar, ik hou van alle mensen ongeacht hun kleur, geloof of ideologie.
    Home mtk-gym.nl


  21. #96
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    wtf is een gadje ?
    om het simpel te zeggen,

    een niet sinti of roma

  22. #97
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    haha oke oke

    ging je der vanuit dat iedereen wist wat een gadje was hier? haha

    ZIgeuners geven toch juist niks om afkomst? dat siert hun in mijn ogen juist.
    Home mtk-gym.nl


  23. #98
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    haha oke oke

    ging je der vanuit dat iedereen wist wat een gadje was hier? haha

    ZIgeuners geven toch juist niks om afkomst? dat siert hun in mijn ogen juist.
    haha ja eigelijk wel, maargoed ik ga bijna alleen maar met nederlandse jongens om, misschien dat het door mij komt dat iedereen wel weet wat een gadje is.
    tegenwoordig word er steeds minder gekeken naar de afkomst, vroeger was het onmogelijk

  24. #99
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    hier een klein stukje van wiki

    Trouwen buiten de eigen gemeenschap wordt ontmoedigd, maar tegenwoordig gaan zeker in Nederland steeds meer Sinti een relatie aan met een gadje (niet-Roma). Volwassen Sinti kennen een lagere arbeidsparticipatie dan de gemiddelde Nederlander. De criminaliteitscijfers liggen hoger.[1] Omdat de Sinti vasthouden aan hun eigen cultuur en traditie, verloopt hun integratie in Nederland moeizaam. Over het algemeen is er een groot groepsgevoel en men isoleert zich als groep van de samenleving. Bij de behandeling van het Europese Kaderverdrag inzake de bescherming van nationale minderheden in de Tweede Kamer werden de Roma niet als nationale minderheid erkend. Uit een onderzoek uit 2004, dat werd verricht in het kader van de Monitor racisme en extreem-rechts (zie Anne Frank Stichting), blijkt dat Sinti in Nederland nog altijd worden achtergesteld en gediscrimineerd.

  25. #100
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Ik dacht heel even dat wij het zelfde dachten maar jij het gewoon heel verkeerd bracht. Maar wij denken helemaal niet het zelfde. Jij hebt sowieso een afkeer tegen de islam en alles dat daarmee samenhangt.

    Ik heb nergens een afkeer naar, ik hou van alle mensen ongeacht hun kleur, geloof of ideologie.
    Net als Wilders heb ik wat tegen de islam, niet tegen moslims.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •