MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 8 FirstFirst 12345678 LastLast
Results 101 to 125 of 186
  1. #101
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    maar ik vind niemand minderwaardig, dat heb je me toch niet horen zeggen?
    Dat doet er niet toe, je andere standpunten vind ik verontrustend genoeg. Je zienswijze op hoe culturen zichzelf in stand moeten houden en ook hoe jij vrouwen ziet, vind ik van de zotten.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    ik zeg je heel eerlijk, als mijn zus thuis zou komen met bijvoorbeeld een nederlander, zou ik het wel jammer vinden, maar zou er geen probleem van maken.

  3. #103
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Net als Wilders heb ik wat tegen de islam, niet tegen moslims.
    Dus dan zou het geen probleem zijn als je dochter met een moslim gaat.

    Die uitspraak van je is zo dom. Ik moest gelijk denken aan wat ik zaterdag had gezien.

    http://www.youtube.com/watch?v=-MBOz9PGauQ
    Max. 400 x 125

  4. #104
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Dus dan zou het geen probleem zijn als je dochter met een moslim gaat.

    Die uitspraak van je is zo dom. Ik moest gelijk denken aan wat ik zaterdag had gezien.

    http://www.youtube.com/watch?v=-MBOz9PGauQ
    Hij brengt het wel leuk
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  5. #105

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    You must spread some Reputation around before giving it to Wiseguy again.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  6. #106
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Dat doet er niet toe, je andere standpunten vind ik verontrustend genoeg. Je zienswijze op hoe culturen zichzelf in stand moeten houden en ook hoe jij vrouwen ziet, vind ik van de zotten.
    Als je mijn standpunten verontrustend vindt, dan moet je hetzelfde vinden van die van Sadix en Justsomeone, zij willen ook het liefst geen gemengde huwelijken.

  7. #107
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

  8. #108
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    110
    vCash
    126000

    Default

    Het is maar hoe je je opstelt. Mijn ouders zijn 1e generatie Aziaten, zelf ben ik geboren en getogen in Nederland. Voor mijn ouders maakt het niet uit met wat voor meisjes ik thuis kom, zolang ze zelf als individu maar ''goed'' zijn. Mijn zusje van 16 gaat nu met een donkere jongen, en voor mij en mijn ouders maakt dit niet zoveel uit zolang hij haar maar goed voor haar is.

    Of je nou donker bent, of Aziaat, Nederlander etc. en je spoort niet, geen respect hebt, brutaal enz., dan ben je bij ons niet welkom. Mijn moeder zei altijd, mij maakt het niet uit met wie je later gaat, zolang ze maar goed voor je is, onafhankelijk en opgeleid.
    Do today what others won't, so tomorrow you can do what others can't

  9. #109
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by ieatsoul View Post
    Het is maar hoe je je opstelt. Mijn ouders zijn 1e generatie Aziaten, zelf ben ik geboren en getogen in Nederland. Voor mijn ouders maakt het niet uit met wat voor meisjes ik thuis kom, zolang ze zelf als individu maar ''goed'' zijn. Mijn zusje van 16 gaat nu met een donkere jongen, en voor mij en mijn ouders maakt dit niet zoveel uit zolang hij haar maar goed voor haar is.

    Of je nou donker bent, of Aziaat, Nederlander etc. en je spoort niet, geen respect hebt, brutaal enz., dan ben je bij ons niet welkom. Mijn moeder zei altijd, mij maakt het niet uit met wie je later gaat, zolang ze maar goed voor je is, onafhankelijk en opgeleid.
    Opgeleid vind ik niet nodig... Dit is dan ook uit persoonlijke beleving zo.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  10. #110
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Als je mijn standpunten verontrustend vindt, dan moet je hetzelfde vinden van die van Sadix en Justsomeone, zij willen ook het liefst geen gemengde huwelijken.
    Als zij daar inderdaad ook zo'n groot punt van maken, zou ik daar ook problemen mee hebben. Wat betreft dit onderwerp ben ik niet zo hypocriet om het alleen bij blanken toe te passen als je dat denkt.

    Ik moet toegeven dat ik had onderschat dat dit bij andere culturen nog steeds zo'n grote rol speelt.

    Ik ben zelf Westers opgegroeid en invloed op partnerkeuze van dochter/zus wat dan ook, zijn voor mij compleet uit de tijd. Mijn eigen zus is twee jaar ouder dan ik en bovendien ook nog zo geëmancipeerd als de pest :P Het idee alleen al dat ik met m'n boekje geaccepteerde culturen daar iets over zou zeggen, druist tegen alle normen en waarden in die me zijn meegeven. Vandaar misschien dat ik in deze discussie me verbaas over hoe hier over gesproken wordt.

  11. #111
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    193
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Als zij daar inderdaad ook zo'n groot punt van maken, zou ik daar ook problemen mee hebben. Wat betreft dit onderwerp ben ik niet zo hypocriet om het alleen bij blanken toe te passen als je dat denkt.

    Ik moet toegeven dat ik had onderschat dat dit bij andere culturen nog steeds zo'n grote rol speelt.

    Ik ben zelf Westers opgegroeid en invloed op partnerkeuze van dochter/zus wat dan ook, zijn voor mij compleet uit de tijd. Mijn eigen zus is twee jaar ouder dan ik en bovendien ook nog zo geëmancipeerd als de pest :P Het idee alleen al dat ik met m'n boekje geaccepteerde culturen daar iets over zou zeggen, druist tegen alle normen en waarden in die me zijn meegeven. Vandaar misschien dat ik in deze discussie me verbaas over hoe hier over gesproken wordt.
    x2

  12. #112
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Als zij daar inderdaad ook zo'n groot punt van maken, zou ik daar ook problemen mee hebben. Wat betreft dit onderwerp ben ik niet zo hypocriet om het alleen bij blanken toe te passen als je dat denkt.

    Ik moet toegeven dat ik had onderschat dat dit bij andere culturen nog steeds zo'n grote rol speelt.

    Ik ben zelf Westers opgegroeid en invloed op partnerkeuze van dochter/zus wat dan ook, zijn voor mij compleet uit de tijd. Mijn eigen zus is twee jaar ouder dan ik en bovendien ook nog zo geëmancipeerd als de pest :P Het idee alleen al dat ik met m'n boekje geaccepteerde culturen daar iets over zou zeggen, druist tegen alle normen en waarden in die me zijn meegeven. Vandaar misschien dat ik in deze discussie me verbaas over hoe hier over gesproken wordt.
    Waarom word ik dan alleen aangevallen om mijn standpunten? OK, ik breng alles wel wat krachtiger, maar er is niet eens aan die anderen gevraagd waarom ze er een punt van maken?

  13. #113
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    komt misschien door hoe je jouw standpunten probeert te vertellen hier.. zoals Maxima in heel goed Hollands kan zeggen "...dat is een beetje dom" hoe jij dan overkomt hier qua niveau voor iedereen. Probeer het is anders te brengen en het e.e.a. te onderbouwen, misschien worden jouw trollz dan wat serieuzer genomen hier
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  14. #114
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Omdat jij in deze de stelling hebt neergezet en jij op mij reageerde. Bovendien vind ik jouw toonzetting t.o.v. negers, met als toppunt foto babangida, en vrouwen er toch met kop en schouders bovenuit steken.

    Ook die opmerkingen die je maakt over (Nederlandse) vrouwen haalden het bloed onder de nagels bij mij vandaan. "Ze laten zich door elk volk nemen en de mannen spreken er hun afkeuring niet eens over uit". Dat heb ik nog niemand zo zien zeggen.

    Ik voel mij plaatsvervangend aangesproken omdat bijvoorbeeld mijn zus helemaal zelf kan beslissen met wie zij gaat, buitenlander of niet. Het idee dat dan zo over haar gesproken wordt, daar kan ik bijzonder kwaad over worden. Wie ben jij om daar zo over te oordelen, wat maakt jou zo speciaal? Vandaar dat ik dus op jou reageer.

    Ik heb al eerder gereageerd op racistische uitlatingen van niet nederlanders. zie 'speciale pansier' topic, pagina 1.

  15. #115
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Italian*Berlusconi* View Post
    komt misschien door hoe je jouw standpunten probeert te vertellen hier.. zoals Maxima in heel goed Hollands kan zeggen "...dat is een beetje dom" hoe jij dan overkomt hier qua niveau voor iedereen. Probeer het is anders te brengen en het e.e.a. te onderbouwen, misschien worden jouw trollz dan wat serieuzer genomen hier
    Welke onderbouwing ontbreekt?

  16. #116
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Omdat jij in deze de stelling hebt neergezet en jij op mij reageerde. Bovendien vind ik jouw toonzetting t.o.v. negers, met als toppunt foto babangida, en vrouwen er toch met kop en schouders bovenuit steken.

    Ook die opmerkingen die je maakt over (Nederlandse) vrouwen haalden het bloed onder de nagels bij mij vandaan. "Ze laten zich door elk volk nemen en de mannen spreken er hun afkeuring niet eens over uit". Dat heb ik nog niemand zo zien zeggen.

    Ik voel mij plaatsvervangend aangesproken omdat bijvoorbeeld mijn zus helemaal zelf kan beslissen met wie zij gaat, buitenlander of niet. Het idee dat dan zo over haar gesproken wordt, daar kan ik bijzonder kwaad over worden. Wie ben jij om daar zo over te oordelen, wat maakt jou zo speciaal? Vandaar dat ik dus op jou reageer.

    Ik heb al eerder gereageerd op racistische uitlatingen van niet nederlanders. zie 'speciale pansier' topic, pagina 1.
    Ik heb niks tegen negers, maar het idee van iemand met een voorkomen als babangida die over een dierbaar persoon heengaat bevalt mij gewoon niet.

    Als er hier door meerdere mensen gezegd wordt dat er zat Nederlandse vrouwen zijn die van buitenlanders houden en ze dat zelf mogen bepalen en dat vele mannelijke Nederlanders het niet erg vinden, dan betekent het toch simpel gezegd dat ze zich door meerdere volkeren laten nemen? Als je de vergelijking maakt met vrouwen van andere culturen, dan is het zeker zo dat ze zich door vele volkeren laten nemen.

    Misschien neem je aanstoot eraan dat ik zeg dat ze zich 'laten nemen'. Dat is op zich een normale omschrijving van geneukt worden of geslachtsgemeenschap hebben. Het feit dat ik expliciet erbij zet dat die vrouwen geneukt worden en er zo de aandacht op vestig kan aangeven:
    - dat het jou eigenlijk diep van binnen niet bevalt dat buitenlanders die vrouwen neuken
    - dat je het respectloos vindt dat ik het heb over vrouwen die geneukt worden.

    Het eerste zal gezien de tolerantie die je hier toont niet waar zijn, daar ga ik maar van uit. Als het tweede waar is, dan blijjkt maar dat je vindt dat er een andere seksuele moraal geldt voor mannen en vrouwen. Als er niks mis is met mannen die seks hebben, dat vind je vast niet zedenloos, dan moet er ook niks mis zijn met vrouwen die seks hebben, toch?




  17. #117
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ze laten zich niet nemen, maar bedrijven de liefde met elkaar op basis van gelijkwaardigheid in de relatie.

    Holbewoner.

  18. #118
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ze laten zich niet nemen, maar bedrijven de liefde met elkaar op basis van gelijkwaardigheid in de relatie. .


    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Holbewoner.
    lol

  19. #119
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Ik heb niks tegen negers, maar het idee van iemand met een voorkomen als babangida die over een dierbaar persoon heengaat bevalt mij gewoon niet.

    Als er hier door meerdere mensen gezegd wordt dat er zat Nederlandse vrouwen zijn die van buitenlanders houden en ze dat zelf mogen bepalen en dat vele mannelijke Nederlanders het niet erg vinden, dan betekent het toch simpel gezegd dat ze zich door meerdere volkeren laten nemen? Als je de vergelijking maakt met vrouwen van andere culturen, dan is het zeker zo dat ze zich door vele volkeren laten nemen.

    Misschien neem je aanstoot eraan dat ik zeg dat ze zich 'laten nemen'. Dat is op zich een normale omschrijving van geneukt worden of geslachtsgemeenschap hebben. Het feit dat ik expliciet erbij zet dat die vrouwen geneukt worden en er zo de aandacht op vestig kan aangeven:
    - dat het jou eigenlijk diep van binnen niet bevalt dat buitenlanders die vrouwen neuken
    - dat je het respectloos vindt dat ik het heb over vrouwen die geneukt worden.

    Het eerste zal gezien de tolerantie die je hier toont niet waar zijn, daar ga ik maar van uit. Als het tweede waar is, dan blijjkt maar dat je vindt dat er een andere seksuele moraal geldt voor mannen en vrouwen. Als er niks mis is met mannen die seks hebben, dat vind je vast niet zedenloos, dan moet er ook niks mis zijn met vrouwen die seks hebben, toch?



    Ten eerste wil ik aangeven dat ik dit een discussie van lik mn reet vind, maar even terugkomend op je verhaal om het duidelijk te krijgen..

    als je praat over "buitenlanders" dan heb je het over mensen die wonen buiten Nederland..?
    Be a Warrior, not a Worrier

  20. #120
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Ik heb niks tegen negers, maar het idee van iemand met een voorkomen als babangida die over een dierbaar persoon heengaat bevalt mij gewoon niet.

    Als er hier door meerdere mensen gezegd wordt dat er zat Nederlandse vrouwen zijn die van buitenlanders houden en ze dat zelf mogen bepalen en dat vele mannelijke Nederlanders het niet erg vinden, dan betekent het toch simpel gezegd dat ze zich door meerdere volkeren laten nemen? Als je de vergelijking maakt met vrouwen van andere culturen, dan is het zeker zo dat ze zich door vele volkeren laten nemen.

    Misschien neem je aanstoot eraan dat ik zeg dat ze zich 'laten nemen'. Dat is op zich een normale omschrijving van geneukt worden of geslachtsgemeenschap hebben. Het feit dat ik expliciet erbij zet dat die vrouwen geneukt worden en er zo de aandacht op vestig kan aangeven:
    - dat het jou eigenlijk diep van binnen niet bevalt dat buitenlanders die vrouwen neuken
    - dat je het respectloos vindt dat ik het heb over vrouwen die geneukt worden.

    Het eerste zal gezien de tolerantie die je hier toont niet waar zijn, daar ga ik maar van uit. Als het tweede waar is, dan blijjkt maar dat je vindt dat er een andere seksuele moraal geldt voor mannen en vrouwen. Als er niks mis is met mannen die seks hebben, dat vind je vast niet zedenloos, dan moet er ook niks mis zijn met vrouwen die seks hebben, toch?



    Leuk geprobeerd,

    Maargoed, boute redenering: Je laten nemen is niet de gangbare omschrijving. De twee mogelijkheden die daaruit voortvloeien zijn dus ook niet van toepassing.. Wat ik al aangaf, het is de toon (taalgebruik) die je gebruikt waardoor ik op jou reageer en niet op bijv. Sadix.

    Mocht je verder nog vragen hebben bij het begrijpend lezen van dit korte stukje tekst, laat het mij dan vooral weten.

  21. #121
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    In yo face!
    Posts
    1.776
    vCash
    126000

    Default

    KMR geeft het op m'n jong, je bent door de mand gevallen als zijnde een toonaangevende Dumbass, dus hoe je het ook probeert uit te leggen en te verbloemen, its a lost cause.
    Fat girlz need lovin too!



  22. #122
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    193
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Waarom word ik dan alleen aangevallen om mijn standpunten? OK, ik breng alles wel wat krachtiger, maar er is niet eens aan die anderen gevraagd waarom ze er een punt van maken?
    Het is meer de toon waarop het gaat, naar mij toe lijkt het als of jouw standpunt het enige goede standpunt is. Terwijl de rest het iets rustiger brengt waardoor meer mensen er ontvankelijk voor zijn.

  23. #123
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Ik heb niks tegen negers, maar het idee van iemand met een voorkomen als babangida die over een dierbaar persoon heengaat bevalt mij gewoon niet.

    Als er hier door meerdere mensen gezegd wordt dat er zat Nederlandse vrouwen zijn die van buitenlanders houden en ze dat zelf mogen bepalen en dat vele mannelijke Nederlanders het niet erg vinden, dan betekent het toch simpel gezegd dat ze zich door meerdere volkeren laten nemen? Als je de vergelijking maakt met vrouwen van andere culturen, dan is het zeker zo dat ze zich door vele volkeren laten nemen.

    Misschien neem je aanstoot eraan dat ik zeg dat ze zich 'laten nemen'. Dat is op zich een normale omschrijving van geneukt worden of geslachtsgemeenschap hebben. Het feit dat ik expliciet erbij zet dat die vrouwen geneukt worden en er zo de aandacht op vestig kan aangeven:
    - dat het jou eigenlijk diep van binnen niet bevalt dat buitenlanders die vrouwen neuken
    - dat je het respectloos vindt dat ik het heb over vrouwen die geneukt worden.

    Het eerste zal gezien de tolerantie die je hier toont niet waar zijn, daar ga ik maar van uit. Als het tweede waar is, dan blijjkt maar dat je vindt dat er een andere seksuele moraal geldt voor mannen en vrouwen. Als er niks mis is met mannen die seks hebben, dat vind je vast niet zedenloos, dan moet er ook niks mis zijn met vrouwen die seks hebben, toch?



    Ik dacht dat we jouw denkwijze ergens in de jaren 50 van de vorige eeuw achtergelaten hadden. Toen had het meer met religie & vrouwenemancipatie , dan met ras te maken. Maar het principe is hetzelfde en achterhaald. Kruip maar weer onder die steen waar je vandaan kwam kmr.

  24. #124
    Join Date
    May 2011
    Location
    Osaka
    Posts
    353
    vCash
    126000

  25. #125
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Leuk geprobeerd,

    Maargoed, boute redenering: Je laten nemen is niet de gangbare omschrijving. De twee mogelijkheden die daaruit voortvloeien zijn dus ook niet van toepassing.. Wat ik al aangaf, het is de toon (taalgebruik) die je gebruikt waardoor ik op jou reageer en niet op bijv. Sadix.

    Mocht je verder nog vragen hebben bij het begrijpend lezen van dit korte stukje tekst, laat het mij dan vooral weten.
    Je hebt het over bijvoorbeeld je zus die zelf mag bepalen wie ze kiest, welk volk dan ook, om het zo maar te zeggen. Het bevalt je niet dat ik er een oordeel over geef.
    Het oordeel houdt in dat ik negatief ertegenover sta dat ze met vele volkeren 'de liefde bedrijven', dat raakt jouw uitspraak over zelf uitkiezen. Uitkiezen heeft namelijk betrekking op een keuze uit meerdere volkeren.

    Welnu, als je het alleen maar over dat woord had, dan was al deze opsmuk van jouw standpunt niet nodig geweest, je had gewoon kunnen zeggen dat ik niet zo grof hoefde te praten.


    Is het niet dan zo dat het je ergert dat ik Nederlandse vrouwen als 'makkelijk' neerzet?
    En ook dat klopt niet eens, ik zeg gewoon dat ze met meerdere volkeren seks hebben.

    Dat is wat je in feite niet bevalt.

    Waarom bevalt het je niet dat ik ter sprake breng dat Nederlandse vrouwen met meerdere volkeren seks hebben?
    Ben je stiekem ook een beetje beschermend naar de vrouwen van je eigen volk?




    Ik voel mij plaatsvervangend aangesproken omdat bijvoorbeeld mijn zus helemaal zelf kan beslissen met wie zij gaat, buitenlander of niet. Het idee dat dan zo over haar gesproken wordt, daar kan ik bijzonder kwaad over worden. Wie ben jij om daar zo over te oordelen, wat maakt jou zo speciaal? Vandaar dat ik dus op jou reageer.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •