MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 8 FirstFirst ... 2345678 LastLast
Results 126 to 150 of 186
  1. #126
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    hahaha omdat je zo'n sukkel bent omdat die vrouwen 9 van de 10 keer niet kijken naar het volk waar zij mee uit gaan maar naar de persoon... snap je dat dan niet? als ik jou een bloedneus stomp is die net blauw en het bloed net zo rood als bij een neger / jood / moslim / etc..
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  2. #127
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ik heb geen tijd of zin om hier tot in den treure op terug te komen Kmr. Wederom kan ik hier kort over zijn.

    De tekst bovenstaand slaat op het ONDERSCHEID tussen de posts van jou en die van anderen en doet dus niets af aan het algemene principe... Waar jij dus beweerde dat het schijnheiligheid was door alleen op racisme van blanken t.o.v. buitenlanders te reageren en niet vice versa. In dat licht zul je de post moeten lezen.

    Verder vertrouw ik erop dat je in staat bent de rest zelfstandig te ontcijferen. Ik heb niets toe te voegen aan hetgeen ik gezegd heb en ik heb geen zin om hier steeds op terug te komen. Dit is verder mijn laatste reactie. Als je kennelijk niet in staat bent te begrijpen wat ik zeg zonder er je eigen draai aan te geven dan is dat jammer, maar dit is tijdverspilling.

  3. #128
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    deventer
    Posts
    1.437
    vCash
    126000

    Default

    ik poep op racisme, ik poep op gezeur op mixfight over rassen (verschillen) en mengeling..



    eigenlijk poep ik best veel....
    What the ßleep do w∑ (K)π0w!?
    As a ATHEIST.... If you exist and will prove mine unbelief was wrong:
    PLEASE GIVE US BACK STEVE JOBS AND TAKE JUSTIN BIEBER!!

  4. #129
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ga is naar de dokter bagheera,

    kan echt niet goed zijn dit hoor.
    Home mtk-gym.nl


  5. #130
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou het echt vreselijk vinden als mijn dochter thuiskwam met iemand die zoveel poepte.....echt

  6. #131
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    deze frustratie zou best eens kunnen voortkomen uit iets wat hij zelf heeft meegemaakt.....wellicht kwam de man een keer thuis van z'n werk en lag er een Arabier of neger 25 cm diep in zijn vrouw..

    dit soort traumatische ervaringen kunnen ervoor zorgen dat mensen zo gaan denken..

    voor de rest vind ik het eigenlijk niet een zo boeiend wat hij zegt...
    bij de eerste de beste kans gaat ie met Manhoef op de foto en z'n broodje shoarma haalt ie gewoon bij de Egyptenaar op de hoek...dat doen dit soort gasten ondanks hun uitspraken en denkwijze wel gewoon....

    kmr en deze topic krijgen al meer aandacht dan ze eigenlijk waard zijn

  7. #132
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Over het algemeen zijn Nederlanders vrij makkelijk in de omgang.
    Niet westerse allochtonen zijn het lastigste, hindoestanen is al een vrij lastig verhaal en bij moslims is discriminatie aan de orde van de dag.
    Op mijn werk was zelfs een marokkaanse moslima die al jaren een relatie had met een turkse moslim en de ouders wisten van niks omdat dit niet kon.... dan denk je toch in 2010 toendertijd te leven.

    Wat betreft kmr begrijp ik hem ergens wel, het is eigenlijk de eerste keer dat ik een Nederlander zo hoor praten, maar elke Marokkaan praat zo, op misschien max 5% na.

  8. #133
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    deventer
    Posts
    1.437
    vCash
    126000

    Default

    What the ßleep do w∑ (K)π0w!?
    As a ATHEIST.... If you exist and will prove mine unbelief was wrong:
    PLEASE GIVE US BACK STEVE JOBS AND TAKE JUSTIN BIEBER!!

  9. #134
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Illest View Post
    deze frustratie zou best eens kunnen voortkomen uit iets wat hij zelf heeft meegemaakt.....wellicht kwam de man een keer thuis van z'n werk en lag er een Arabier of neger 25 cm diep in zijn vrouw..

    dit soort traumatische ervaringen kunnen ervoor zorgen dat mensen zo gaan denken..

    voor de rest vind ik het eigenlijk niet een zo boeiend wat hij zegt...
    bij de eerste de beste kans gaat ie met Manhoef op de foto en z'n broodje shoarma haalt ie gewoon bij de Egyptenaar op de hoek...dat doen dit soort gasten ondanks hun uitspraken en denkwijze wel gewoon....

    kmr en deze topic krijgen al meer aandacht dan ze eigenlijk waard zijn
    Je hoeft geen negatieve ervaringen met een bevolkingsgroep te hebben om het geen aantrekkelijk beeld te vinden dat leden van die bevolkingsgroep zich vergrijpen aan vrouwen van je eigen volk.

    Het feit dat ik vrouwen van mijn volk liever niet met negers of Arabieren zie heeft niks te maken met mijn houding ten opzichte van dat volk.

  10. #135
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Wat betreft kmr begrijp ik hem ergens wel, het is eigenlijk de eerste keer dat ik een Nederlander zo hoor praten, maar elke Marokkaan praat zo, op misschien max 5% na.
    Gelukkig wat begrip.

  11. #136
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Je hoeft geen negatieve ervaringen met een bevolkingsgroep te hebben om het geen aantrekkelijk beeld te vinden dat leden van die bevolkingsgroep zich vergrijpen aan vrouwen van je eigen volk.

    Het feit dat ik vrouwen van mijn volk liever niet met negers of Arabieren zie heeft niks te maken met mijn houding ten opzichte van dat volk.
    ..............................
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  12. #137
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Je hoeft geen negatieve ervaringen met een bevolkingsgroep te hebben om het geen aantrekkelijk beeld te vinden dat leden van die bevolkingsgroep zich vergrijpen aan vrouwen van je eigen volk.

    Het feit dat ik vrouwen van mijn volk liever niet met negers of Arabieren zie heeft niks te maken met mijn houding ten opzichte van dat volk.

    Je standpunt is duidelijk, de manier waarop je eerder postte, getuigde van weinig respect.

    Steekt het het je dat je geen invloed kunt uitoefenen op de partnerkeuze van de blanke Nederlandse vrouw?

  13. #138
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Wat betreft kmr begrijp ik hem ergens wel, het is eigenlijk de eerste keer dat ik een Nederlander zo hoor praten, maar elke Marokkaan praat zo, op misschien max 5% na.
    x2

  14. #139
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Italian*Berlusconi* View Post
    ..............................
    2x
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  15. #140
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Nu komt de schok........ik ben niet blank.....

  16. #141
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Voor mensen die totaal niet of links politiek gelieerd zijn, zijn standpunten die KMR verkondigt zeer moeilijk te bevatten. Het schiet in verkeerde keelgat bij de linkse mensen, dit forum bestaat vooral uit mensen die links gelieerd zijn, bewust of onbewust. Daarom kunnen jullie het niet begrijpen dat andere mensen het jammer vinden indien er rassenvermenging (of 2 mensen van verschillende etniciteiten die met elkaar gaan) plaatsvindt.

    Hoe raar jullie (overgrote merendeel) KMR vinden, zo raar vinden mensen als KMR jullie. Kunnen het niet begrijpen dat jullie (Nederlanders) het toestaan dat mensen van een ander ras een relatie aangaan met Nederlandse vrouwen. Rechtse mensen zijn dit, vergis jullie niet want er zijn er heel erg veel van en het komt steeds meer op. Nadat Hitler is verslagen zijn de rechts gelieerde mensen erg verminderd, maar het is weer in opkomst.

    Ik persoonlijk vind het niet goed als we kijken naar rassen en iedereen dan maar over 1 kam scheren, je moet mensen individueel beoordelen. Maar je kan er niet omheen dat bepaalde bevolkingsgroepen (niet rassen) het minder doen als anderen. Je kan zeggen het ligt aan de genetica, of het ligt aan andere factoren. Ik persoonlijk denk het laatste, denk aan financiële positie, opvoeding, geletterdheid, etc. Misschien dat er ook wel een beetje genetica meespeelt, maar daarover kan ik niet oordelen. We moeten niet de mensen wijzen op de fouten en ze een kant opdrukken, maar zoeken naar een oplossing. Maargoed, dat is een andere discussie.

    Het is normaal dat mensen met andere mensen van hetzelfde etniciteit trouwen, het is ook normaal dat je hier een voorkeur voor hebt vanuit mijn perspectief, ik zelf ben op dit gebied ook rechts ingesteld. Niet op basis van ras, maar op basis van etniciteit. Waarom? Ik wil dat de cultuur van mijn volk wordt behouden, je begrijpt elkaar beter, dezelfde culturele overeenkomsten, je ouders begrijpen elkaar beter, ik wil dat mijn kinderen ook volbloed Armeniërs zijn, etc. Nogmaals, voor de mensen die links zijn, dit zal in de verkeerde keelgat schieten, maar de mensen die rechts zijn zullen het met me eens zijn.

    Tjah dan de vraag, hoe komt het dat de één links is en de ander rechts? Dit heeft weer denk ik met je opvoeding te maken, je cultuur, komen je ouders van oorlogsgebieden, onderdrukking, etc. Dus voordat je een oordeel velt over een persoon, kijk dan niet naar het resultaat, maar naar de oorzaak.

  17. #142
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Nu komt de schok........ik ben niet blank.....

    een marokkaan? dat had ik nooit verwacht!

    @ Armenia, ben het helemaal met je eens bro
    Home mtk-gym.nl


  18. #143
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Wil de autochtone Nederlander die het eens is met kmr nu opstaan ?

  19. #144
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Nu komt de schok........ik ben niet blank.....
    zonnebankje gepakt!!!

  20. #145
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    een marokkaan? dat had ik nooit verwacht!
    nee, dat ben ik gelukkig niet.

  21. #146
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    jood

  22. #147
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Een jehu?

    @ Sadix: je bent een slimme jongen:P

  23. #148
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    in afganistan wordt je vermoordt als je niet trouwt met iemand van je eigendorp,

  24. #149
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post

    @ Armenia, ben het helemaal met je eens bro
    Wat hij zegt is eigenlijk hetzelfde als kmr en die wordt gebashed, waarom?

    Denk je trouwens dat jij bij bijvoorbeeld Turkse ouders geaccepteerd zou worden?

    Ik denk dat je nog het beste uit bent bij Nederlanders, die staan toch het meest open voor andere culturen.

  25. #150
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    is het niet ongelooflijk moeilijk dan om je te vestigen in een land als Nederland? een multi culturele samenleving waar men dit soort primitieve denkwijzen vrijwel niet meer heeft?

    Een van de meest welvarende landen in Europa (en misschien wel zelfs ter wereld) waar mensen van wat voor afkomst dan ook de mogelijkheden krijgen zichzelf te ontwikkelen, ontplooien, carriere te maken etc...deze zelfde mensen komen ook met elkaar in contact (waar dan ook) en kunnen, hoe ziek het in jullie ogen dan zal zijn, verliefd worden en relaties met elkaar aangaan.

    Persoonlijk vind ik dat toch wel iets verdomd moois hebben hoor....dat het allemaal kan EN goed gaat.

    @Armenia:

    no offence, maar is de kans niet groter om een 100% armeense te ontmoeten in Armenie? ook voor je kinderen, mocht je die hebben.
    ervaar je het niet storend om in zo'n maf land te wonen? deze vraag stel ik je afgaande op wat ik van je gelezen heb.
    Ik zou simpelweg niet gelukkig kunnen zijn in zo'n raar land en had mijn biezen allang gepakt.
    Last edited by Illest; 30-06-2011 at 19:02.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •