MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 23 of 23
  1. #1
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    drachten
    Posts
    19
    vCash
    126000

    Default Matchmaking Warriors of the North, 2 Juli 2011 Drachten

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Ben benieuwd! Iniedergeval 3 interessante b partijen.

  3. #3
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Kamal nuweil
    Isaias fereira
    Patrick Veenstra hebben hun partij gewonnen.

    Alle 3hebben een super partij gevochten!

  4. #4
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Heeft iemand alle results?

  5. #5
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Hoogezand
    Posts
    85
    vCash
    126000

    Default

    Remko Wolters Tapilatu v.s. Emirhan Kaplan MT-factory Assen invaller Emirhan gewonnen op punten.
    Dijlan Rijker Team v/d Giessen v.s. Salko DzinoMT-factory Assen Onbeslist
    Abeiro Broekhuizen Nebbe Ciric v.s. Clarence Huitema Mt-factory Assen Onbeslist
    Matteus Ohman Nebbe Ciric v.s. Habo Nimer MT-Factory Assen Matteus gewonnen op punten.

  6. #6
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Nebbe Ciric Haydar Sajad n 3x1,5 72,57 Moksha Gym Daniel Zimmerman MT op punten
    Nebbe Ciric Kamel Nuweil b 5x2 69,85 Daimond Gym Rick de Lege MT KO
    Nebbe Ciric Naser winst op punten
    Nebbe Ciric Ghassan Abdenabi winst op KO
    Nebbe Ciric Lennard Hoekstra MMA 3x2 67 Koi MMA Quincy Makatita -

    Ik moest helaas stoppen in de 2e ronde doordat ik niks meer kon zien met mijn linker oog, na een dag lang ziekenhuis bezoeken redelijk herstel, hopelijk binnen een week weer volledig kunnen zien!

  7. #7
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by lennard View Post
    Nebbe Ciric Haydar Sajad n 3x1,5 72,57 Moksha Gym Daniel Zimmerman MT op punten
    Nebbe Ciric Kamel Nuweil b 5x2 69,85 Daimond Gym Rick de Lege MT KO
    Nebbe Ciric Naser winst op punten
    Nebbe Ciric Ghassan Abdenabi winst op KO
    Nebbe Ciric Lennard Hoekstra MMA 3x2 67 Koi MMA Quincy Makatita -

    Ik moest helaas stoppen in de 2e ronde doordat ik niks meer kon zien met mijn linker oog, na een dag lang ziekenhuis bezoeken redelijk herstel, hopelijk binnen een week weer volledig kunnen zien!
    Beterschap Lennard!
    Be a Warrior, not a Worrier

  8. #8
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Gala duurde overigens tot ongeveer 2 uur 's nachts! Als je dan 30 partijen hebt en om kwart voor 8 begint, dan kan dat ook niet anders. Waarom wordt er nou nooit eens van dit soort situaties geleerd. Laat de jeugd om half 5 beginnen, dan kan het hoofdprogramma gewoon om 7 uur los en houdt zo'n gala gewoon tussen 11 en 12 op.
    Je zult maar moeten vechten om half 2 's nachts! Jammer voor een verder leuk gala.

  9. #9
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by BB View Post
    Gala duurde overigens tot ongeveer 2 uur 's nachts! Als je dan 30 partijen hebt en om kwart voor 8 begint, dan kan dat ook niet anders. Waarom wordt er nou nooit eens van dit soort situaties geleerd. Laat de jeugd om half 5 beginnen, dan kan het hoofdprogramma gewoon om 7 uur los en houdt zo'n gala gewoon tussen 11 en 12 op.
    Je zult maar moeten vechten om half 2 's nachts! Jammer voor een verder leuk gala.
    Dat is vaak lastig, soms vallen er zo 10 partijen uit en dan ben je om half 11 klaar. Ze gaan er bij kleine gala's altijd van uit dat er wat partijen niet door gaan. Dit keer ging zo te zien bijna alles door.

  10. #10
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    69
    vCash
    126000

    Default

    Wanneer komen de fotos online
    gr

  11. #11
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Dat is vaak lastig, soms vallen er zo 10 partijen uit en dan ben je om half 11 klaar. Ze gaan er bij kleine gala's altijd van uit dat er wat partijen niet door gaan. Dit keer ging zo te zien bijna alles door.
    Ik zie het probleem niet om om half 11 klaar te zijn. Lekker vroeg naar huis! Je moet je nu voorstellen dat er twee titelgevechten zijn gepland om 1 uur en om half 2 in de nacht. Ik persoonlijk vind dat bespottelijk. Als je de sport serieus neemt, dan kan zo iets niet. Een topsporter die midden in de nacht een topprestatie moet neerzetten. Je mag je trainingschema wel aanpassen dan, door nachttrainingen in te voeren. . Zo'n avond duurt ook voor het publiek veel te lang en een groot deel van de mensen taait dan ook eerder af. Terwijl in feite de leukste partijen aan het einde van het gala staan gematcht.

  12. #12
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    wat heeft Caner gedaan van rock gym?
    Home mtk-gym.nl


  13. #13
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    wat heeft Caner gedaan van rock gym?
    Vop

  14. #14
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Dat is vaak lastig, soms vallen er zo 10 partijen uit en dan ben je om half 11 klaar. Ze gaan er bij kleine gala's altijd van uit dat er wat partijen niet door gaan. Dit keer ging zo te zien bijna alles door.
    Kan allemaal zo zijn, maar dan nog is het totaal niet handig om zo laat te beginnen

  15. #15
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Kan allemaal zo zijn, maar dan nog is het totaal niet handig om zo laat te beginnen
    Haha ja ik ben het er ook niet mee eens, maar het is wel lastig voor een klein gala.

  16. #16
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Haha ja ik ben het er ook niet mee eens, maar het is wel lastig voor een klein gala.
    Wat is lastig? Om op tijd te beginnen of uberhaupt om eerder te beginnen?

  17. #17
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Dat is vaak lastig, soms vallen er zo 10 partijen uit en dan ben je om half 11 klaar. Ze gaan er bij kleine gala's altijd van uit dat er wat partijen niet door gaan. Dit keer ging zo te zien bijna alles door.
    Niks mis mee toch? half 5 tot half 11 is toch nog 6 uur !

  18. #18
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Wat is lastig? Om op tijd te beginnen of uberhaupt om eerder te beginnen?
    Om partijen in te schatten. Je weet nooit hoe veel uit uitvallen voor het gala begint. Soms heel veel soms heel weinig. En alle gyms willen hun vechters laten vechten dus waar dat kan zullen ze veel laten vechten. Ik vind ook dat galas om 11 uur best mogen stoppen maar daar beslis ik niet over.

  19. #19

    Default

    Ik snap het probleem niet zo. als je een goede matchmaker hebt en met vaste gyms werkt dan hoef je toch geen 10 partijen reserve te doen?
    Wij hebben nu al 7 gala's heir in Leeuwarden gedaan. Elke keer op tijd begonnen en altijd ruim voor 24:00 uur klaar.

    Goede planning doet wonderen.

  20. #20
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fighting Events View Post
    Ik snap het probleem niet zo. als je een goede matchmaker hebt en met vaste gyms werkt dan hoef je toch geen 10 partijen reserve te doen?
    Wij hebben nu al 7 gala's heir in Leeuwarden gedaan. Elke keer op tijd begonnen en altijd ruim voor 24:00 uur klaar.

    Goede planning doet wonderen.
    Hey! Niet sneren naar Drachten hè Was verder best een goed gala, maar de volgende keer gewoon eerder starten en aub de jeugd van de volwassenen scheiden. Kan ik dat gedeelte in ieder geval overslaan.

  21. #21
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Om partijen in te schatten. Je weet nooit hoe veel uit uitvallen voor het gala begint. Soms heel veel soms heel weinig. En alle gyms willen hun vechters laten vechten dus waar dat kan zullen ze veel laten vechten. Ik vind ook dat galas om 11 uur best mogen stoppen maar daar beslis ik niet over.
    Dag van te voren wegen wil ook nog wel eens helpen als je niet zeker bent van je zaak, met betrekking tot de opkomst van de sportscholen. Maar o.a. Fighting Events heeft in zijn reply daarover al wat goede voorstellen gedaan om dat te verminderen.

  22. #22

    Default

    Het is niet een kwestie van sneren naar elkaar haha maar een kwestie van goede planning.

  23. #23
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Dag van te voren wegen wil ook nog wel eens helpen als je niet zeker bent van je zaak, met betrekking tot de opkomst van de sportscholen. Maar o.a. Fighting Events heeft in zijn reply daarover al wat goede voorstellen gedaan om dat te verminderen.
    Een dag van te voren kun je niet meer de aanvangstijd veranderen, lijkt mij. Ben het wel met fight events eens: plannen en betrouwbare scholen. Daarnaast de jeugd scheiden van de volwassenen. Liever een gala die om 10 uur is afgelopen dan een gala dat tot 2 uur in de nacht duurt.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •