MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 11 of 11
  1. #1
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default Wie heeft er een paypal rekening hier?

    Heeft iemand van jullie een paypal rekening?

    Ik heb mijn bankrekening nummer gekoppeld aan me paypal account, maar op paypal staat dus geen geld.
    Ik wil kijken of ik geld kan overmaken naar iemand van jullie zonder dat ik geld op paypal heb staan, dat het geld direct van me bank komt?

    dus zeg eens, wat is je paypal email, dan maak ik ff een eurotje over.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    serieus?


  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    waarom niet gewoon Ideal... bv als je abn amro hebt, geld wilt storten op pokerstars/full tilt oid, staat t er binnen 30 seconden

  4. #4
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Ja serieus, hoezo?

    Ja maar betalingen via paypal zijn een stuk veiliger, k heb te maken met betalingen naar andere landen. Wil weten of ik gelijk kan betalen of dat ik eerst geld moet overmaken naar me paypal rekening.

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik heb hetzelfde systeem. Nadeel is dat de verzender(mmestal) wacht tot paypal het geld van jouw rekening heeft gehaald, wat tot 6 weken levertijd oplevert. Als je hem koppelt aan je creditcard heb je dat probleem niet geloof ik.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    bij ideal hoeft er niets op een andere rek worden gestort. het is rechtstreeks.
    het is een dienst van banken. dat je zo snel kan overboeken en betalen als mogelijk.
    net als tanken bij een nachtpomp. pasje erin saldo wordt gelezen, en dan kun je tanken tot max saldo.

  7. #7
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Ja dat kan gewoon dat doe ik ook

    vroeger dacht ik altijd dat je er eerst geld op moest zetten, maar dat is niet zo.

  8. #8
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    bij ideal hoeft er niets op een andere rek worden gestort. het is rechtstreeks.
    het is een dienst van banken. dat je zo snel kan overboeken en betalen als mogelijk.
    net als tanken bij een nachtpomp. pasje erin saldo wordt gelezen, en dan kun je tanken tot max saldo.
    ik weet, maar ideal is geen internationaal betalingsmiddel. Wordt volgens mij alleen in benelux gebruikt.

  9. #9
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Klopt, Kan je dus niet mee bestellen in de USA.

  10. #10
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Dit bericht krijg je als je niks op je rekening hebt staan:

    Uw uitgestelde bankbetaling van €xxx,xx EUR aan xxxxxxxx wordt verwerkt.
    Het duurt meestal 2-3 werkdagen om uitgestelde bankbetalingen te verwerken (schatting:16-05-2011-18-05-2011). We adviseren verkopers pas producten te versturen als zij betaling hebben ontvangen.

    Het kan even duren voordat deze transactie op uw rekening wordt weergegeven.


    --------------------------------------------------------------------------------

  11. #11

    Default

    Volgens mij bestaat er in Paypal een functie waarmee je kan testen of de aansluiting met je bank correct verloopt. Er wordt dan 0,01 cent overgemaakt, vanaf je rekening naar een paypal acount, en die stort het dan later weer terug. Jij kan dan checken of het van je bank rek is afgeschreven.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •