MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 30 of 30
  1. #26
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb mezelf ooit wijgemaakt dat ik tegen de doodstraf moest zijn.......maar wat moet je in godsnaam met deze zieke idioten.
    Chemische castratie is wel het minste, maar mijn instinct als vader zegt,..uitroeien met wortel en al.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Lol @ 8:00 min, vanuitgaan dat iedereen dezelfde gevoelens heeft....

  3. #28
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    "ik weet zeker dat elke man een 10 jarig meisje leuk vind als ze sexy geleed is"???
    Beeehhh...veels te oud.
    http://www.youtube.com/watch?v=wT36y...eature=related

  4. #29
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Vertel mij wat Sadik! Ik was destijds net een jaartje of 11 denk ik toen het begon. Het heeft geduurd tot ik een jaar of 15 a 16 was denk ik. Hij heeft bij mij ook aanstalten gemaakt maar ik was redelijk mondig. Dan zei ik 'ga weg man, je bent toch geen homo?', waarop hij zei 'so what'. Voor mij het teken om bij hem uit de buurt te blijven. Niet omdat ik dacht dat hij wat wilde, maar meer omdat ik er een slecht gevoel bij had. Bleek later dus terecht te zijn. Als scheidsrechter benadeelde hij me overigens wel tijdens wedstrijden, wat een kneus. Een vriend van me heeft hem een tijd erna nog eens een pak slaag gegeven. Toen hij bij onze club geroyeerd was en een paar jaar uit de judowereld was vertrokken, begon het verhaal opnieuw bij een judoschool in een andere buurt. Word alweer pissig als ik eraan denk, want daar heeft hij een of meerdere jongens echt misbruikt!! Ik zie op Linkedin dat hij tegenwoordig in Apeldoorn zit...

    Pffffff echt ongelooflijk...
    Kan serieus echt niet begrijpen waarom een ouder zn kind bij een trainer zou laten logeren.

    Maar echt ongelooflijk Roy, dat deze mensen zo dichtbij kinderen kunnen komen en ook hoge functies kunnen bekleden in dit soort verenigingen!
    Je weet als ouder tegenwoordig echt niet meer waar je kind veilig is. Zoals Robert M bijvoorbeeld bij dat kinderdag verblijf. Andere man bij die zwemvereniging, deze man bij de judo vereniging.

    Je hebt deze mensen overal en dat is denk ik het meest misselijkmakende er van.
    Home mtk-gym.nl


  5. #30
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •