MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

Thread: 3D TV

vCash

Default 3D TV

Wie van jullie heeft er al 1,en hoe bevalt ie??

Ikzelf vind het wel vet. Ik was helemaal niet van plan een 3D TV aan te schaffen,maar heb de optie toch maar meegepakt.

Wel balen dat er nogmaar zo weinig dvd's te koop zijn..

Gran Turismo 5 in 3D is echt lache. Vooral als je met de camera vanuit de auto rijd. Aanrader!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

vCash

ik heb er sinds een half jaartje een, bevalt me prima....vooral 3D gamen is een hele ervaring maar ook de 3D blu-rays zijn leuk

vCash

Ik neem aan dat je een 3d-bril er bij nodig hebt?

Zoja, dan laat voorlopig nog maar even staan

vCash

@ Neivra Klopt,zonder bril is nog niet mogelijk. Ik was het ook met je eens hoor,moet ik eerlijk bekennen, Maar dat ik zag dat ik voor een relatief klein bedrag de optie erbij kon kopen had ik toch zoiets van "Ach ja,doe is gek!!" En ik moet eerlijk bekennen dat ik er geen spijt van heb,want het is toch wel een leuke extra

@ Levent Wat speel je 3D?

vCash

3D zonder bril is mogelijk, ala Nintendo 3DS.
    Dit is echter maar geschikt voor 1 persoon, en alleen op een bepaalde afstand.

Ik heb in de winkel 3D van verschillende merken geprobeerd, en er zat nogal wat verschil in.
    Van de meeste kreeg ik zelfs koppijn, maar daar wen je aan toch?

vCash

Ik wou de 3ds al niet vemelden in me vorige post Maar inderdaad,daar kan het wel mee. Qua tv's zullen we er helaas nog even op moeten wachten.

Wat de koppijn betreft,ik had nog nooit echt goed 3D gekeken tot afgelopen zaterdag,maar heb er na een film en ong. 3 uur autoracen totaal geen last van gehad. ik hoop dat dat ook zo blijft haha

Weet je,ik denk dat mensen er niet te zwaar aan moeten tillen,het is een leuke extra optie die je aan en uit kan zetten zoals bv teletekst of iets dergelijks,maar het is niet echt meer als dat.

vCash

Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    @ Levent Wat speel je 3D?
    Call of duty black ops

vCash

serieus levent?

Bestaat dat?
    Home mtk-gym.nl

vCash

Quote Originally Posted by Sadix View Post
    serieus levent?

Bestaat dat?
    he sadik, ja COD is compatible met 3D...dat kun je aan/uitzetten in het opties menu van het spel

vCash

Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    Call of duty black ops
    Dan moet ik daar ook maar 's naar kijken. Ik heb trouwens Wipe-Out ook gespeeld,die 3D beelden zijn wel echt gruwelijk hoor! Aanrader!

vCash

vCash

Call of Duty: Black Ops 3D FAQQuestions1. WHICH PLATFORMS SUPPORT CALL OF DUTY: BLACK OPS IN 3D? 2. DO I NEED TO BUY A SPECIAL VERSION OF THE GAME IN ORDER TO PLAY IN 3D? 3. HOW DO I TURN ON 3D? 4. DO I NEED A SPECIAL TELEVISION OR COMPUTER MONITOR TO PLAY THE GAME IN 3D? 5. On Xbox 360 and PS3, does the game support stereoscopic 3D in 1080p? 6. FOR PC USERS, WHERE CAN I FIND MORE INFORMATION ABOUT NVIDIA® 3D VISION™? 7. WHAT TYPE OF 3D GLASSES DO I NEED TO PLAY THE GAME IN 3D? 8. DOES MY XBOX 360 HAVE TO BE EQUIPPED WITH AN HDMI OUTPUT IN ORDER TO PLAY IN 3D? 9. WHY ARE MY XBOX 360 DASHBOARD SCREENS NOT WORKING IN 3D? 10. WHAT COMPATIBLE 3D-ENABLED TELEVISIONS ARE CURRENTLY ON THE MARKET? Answers1. WHICH PLATFORMS SUPPORT CALL OF DUTY: BLACK OPS IN 3D?Xbox 360, Playstation 3, and PC only.2. DO I NEED TO BUY A SPECIAL VERSION OF THE GAME IN ORDER TO PLAY IN 3D?No. The Xbox 360, PS3, and PC versions of Call of Duty: Black Ops are capable of displaying the game in active-shutter stereoscopic 3D.3. HOW DO I TURN ON 3D?For consoles, toggling between traditional and 3D is performed through the Options Screen accessed directly from the Main Menu. On PCs where Nvidia 3D Vision™ is detected, 3D display is automatic, but users have the option of disabling 3D.4. DO I NEED A SPECIAL TELEVISION OR COMPUTER MONITOR TO PLAY THE GAME IN 3D?Yes. Call of Duty: Black Ops can output 3D signals for televisions that implement an active-shutter stereoscopic 3D technology. Xbox 360 users need a television that supports a “side by side” 3D mode. PlayStation 3 users need a television that supports a “top-bottom” or “over-under” 3D mode. PC users need a monitor that supports Nvidia 3D Vision 3D technology.NOTE: Call of Duty: Black Ops is not compatible with other 3D technologies and/or modes such as anaglyph, polarized, ChromaDepth, or ColorCode 3D technologies. Active shutter televisions that support only a “checkerboard” 3D mode are also not compatible.5. On Xbox 360 and PS3, does the game support stereoscopic 3D in 1080p?Yes, we’re very happy to report that Call of Duty: Black Ops DOES support 1080p, but you must make sure to download the latest update.6. FOR PC USERS, WHERE CAN I FIND MORE INFORMATION ABOUT NVIDIA® 3D VISION™?The Nvidia website is a good resource for information about compatible monitors, graphics cards, and other information. You can find it here: http://www.nvidia.com/object/3d-vision-main.html.7. WHAT TYPE OF 3D GLASSES DO I NEED TO PLAY THE GAME IN 3D?To play Call of Duty: Black Ops in 3D, you need active shutter 3D glasses that are designed to work with the 3D-capable television or computer monitor being used. Please check with your hardware manufacturer and/or retailer to determine the correct set of glasses to match your television or monitor. This is also the reason why 3D glasses are not being bundled with any version of the game.8. DOES MY XBOX 360 HAVE TO BE EQUIPPED WITH AN HDMI OUTPUT IN ORDER TO PLAY IN 3D?Yes. Displaying the game in 3D is only supported via HDMI (this is a requirement of your television). Note, for 3D functionality on the Xbox 360, you must set your console to operate in the 720p mode. 9. WHY ARE MY XBOX 360 DASHBOARD SCREENS NOT WORKING IN 3D?At this time, Microsoft has not implemented 3D in its dashboard. If you have your television in 3D mode you won’t be able to view your dashboard screens. Simply switch off 3D mode on your television to properly view the Xbox 360 dashboard. 10. WHAT COMPATIBLE 3D-ENABLED TELEVISIONS ARE CURRENTLY ON THE MARKET?We are unable to provide an exhaustive list of all active-shutter 3D-enabled television hardware. We have successfully tested the game with recent models from Samsung, Panasonic, Sony, and LG. Please confirm with your television manufacturer and/or retailer whether your television is compatible with the active shutter 3D technology available on the Microsoft Xbox 360 or Sony PlayStation 3 consoles.DISCLAIMER: 3D compatibility with any particular television, monitor, or glasses is not guaranteed. While we have made every effort to implement 3D in a way that will work with the newest generation of active shutter 3D televisions, due to the changing nature of 3D technology and differing hardware implementations, we can’t provide a guarantee of compatibility.

vCash

Ik zit te twijfelen tussen een HD beamer of een grote 3D TV. Maar eens langs de winkels gaan om het zelf te ervaren.
    Max. 400 x 125

vCash

Mijn vriendin werkt in de Consumer Goods branche en ikzelf heb een LG infinia full led tv van 119 cm, fijne tv! Bewust nog niet gekozen voor 3D tv omdat ik wacht op naked eye 3d tv dit is vele malen prettiger dan de hele tijd met zo'n brilletje op je harses. En als je dan toch kiest voor een 3d tv kijk dan eens naar een cinema 3d tv van LG, daarbij kun je gewoon zo'n brilletje op doen die je ook bij de bios krijgt.
    Aoki, Overeem, Akiyama, Emelianenko
    max 400x125

vCash

Quote Originally Posted by Stephan View Post
    Mijn vriendin werkt in de Consumer Goods branche en ikzelf heb een LG infinia full led tv van 119 cm, fijne tv! Bewust nog niet gekozen voor 3D tv omdat ik wacht op naked eye 3d tv dit is vele malen prettiger dan de hele tijd met zo'n brilletje op je harses. En als je dan toch kiest voor een 3d tv kijk dan eens naar een cinema 3d tv van LG, daarbij kun je gewoon zo'n brilletje op doen die je ook bij de bios krijgt.
    panasonic all the way, (Ook in de prijs jammer genoeg)
    Plasma beelden van panasonic in het 3d worden nog steeds als top bestempeld door de kenners en de onderzoekers. Een andere aanrader is de nieuwe ex720 lijn van Sony. Heel erg goedkoop maar wel waanzinnig functioneel. (voor fucking onder de duizend euro al 40inch. leer review zelf maar. Sony Bravia EX720: 3d voor een prikje | Inleiding | Electronics | Tweakers.net Reviews )

vCash

Quote Originally Posted by Vinand View Post
    panasonic all the way, (Ook in de prijs jammer genoeg)
    Plasma beelden van panasonic in het 3d worden nog steeds als top bestempeld door de kenners en de onderzoekers.)
    Dat had ik na me er even iets meer in te verdiepen ook begrepen,en dat raden ze me in de winkel ook aan. LG 3D blijkt inderdaad ook gruwelijk te zijn.

vCash

Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Dat had ik na me er even iets meer in te verdiepen ook begrepen,en dat raden ze me in de winkel ook aan. LG 3D blijkt inderdaad ook gruwelijk te zijn.
    LG is als merk een beetje k u t in mijn boekje, hoor ik eigenlijk heel vaak door veel verschillende verkopers zeggen.

by the way: beetje off topic: