MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 39
  1. #1
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    647
    vCash
    30000

    Default Vakantieplannen?

    Zijn er nog forumbroertjes die lekker op vakantie gaan?

    Ikzelf vertrek vrijdag voor vijf weken naar China waar ik achtereenvolgens naar Shanghai, Hangzhou, Bejing, Song Pan, Dali, Kunming, Yuenyang, Quelin en weer naar Shanghai ga.

    Post hier uw vakantieplannen!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    lekker man have fun!

  3. #3

    Default

    Quote Originally Posted by citrusfruit View Post
    Zijn er nog forumbroertjes die lekker op vakantie gaan?

    Ikzelf vertrek vrijdag voor vijf weken naar China waar ik achtereenvolgens naar Shanghai, Hangzhou, Bejing, Song Pan, Dali, Kunming, Yuenyang, Quelin en weer naar Shanghai ga.

    Post hier uw vakantieplannen!
    wow vet hoor. Goede reis!!

    Gazelf naar Marokko, Agadir en Tetouan. Misschien nog een paar dagen Asilah.

    (Die grap over daar hoef je toch niet ver voor te rijden kennen we al
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Voor iedereen die gaat alvast een fijne vakantie gewenst!
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Wow 5 weken China, vet!!
    Veel plezier iedereen die weg gaat.

    Zelf eind augustus naar Japan. Zal beloven geen radio-actieve straling op Mixfight over te brengen

  6. #6
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    heerlijk man China en Marokko!

    @Citrus, sowieso fotos maken en ons up2date houden.

    Mijn zaak is nog heel onzeker, mn broers zeiden gister we gaan onze ouders verrassen door opeens thuis aan te kloppen in turkije. En mn verloofde zeikt ook dat ze daar der bruidjurk wilt kopen.

    Maar ik ga in december trouwen, dus kan alle extra's geld wel gebruiken. Dus weet nog niet wat ik ga doen. Maar ik wil jullie beide deze ook vragen of jullie een mooie plek weten voor een huwelijks reis. Ik ga 24 december trouwen en wil dus daarna gelijk weg maar weet nog niet waar heen.

    Heb helaas ook daarvoor geen te grote budget omdat ik me huis totaal opnieuw ga inrichten als ik terug ben.

    Wat raden jullie me aan? Mooiste plek op aarde ben ik gister tegen gekomen tijdens het zoeken maar de prijzen zijn 4500 euro per persoon voor 17 dagen haha, mij veel te duur op dit moment.





    dit is geen zwembad maar de oceaan.

    Dit is Bora Bora, een klein eilandje in de buurt van NIeuw Zeeland. Paradijs op aarde if you ask me.
    Home mtk-gym.nl


  7. #7
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    heerlijk man China en Marokko!

    @Citrus, sowieso fotos maken en ons up2date houden.

    Mijn zaak is nog heel onzeker, mn broers zeiden gister we gaan onze ouders verrassen door opeens thuis aan te kloppen in turkije. En mn verloofde zeikt ook dat ze daar der bruidjurk wilt kopen.

    Maar ik ga in december trouwen, dus kan alle extra's geld wel gebruiken. Dus weet nog niet wat ik ga doen. Maar ik wil jullie beide deze ook vragen of jullie een mooie plek weten voor een huwelijks reis. Ik ga 24 december trouwen en wil dus daarna gelijk weg maar weet nog niet waar heen.

    Heb helaas ook daarvoor geen te grote budget omdat ik me huis totaal opnieuw ga inrichten als ik terug ben.

    Wat raden jullie me aan? Mooiste plek op aarde ben ik gister tegen gekomen tijdens het zoeken maar de prijzen zijn 4500 euro per persoon voor 17 dagen haha, mij veel te duur op dit moment.

    http://images.theage.com.au/2008/11/...y__470x317.jpg

    http://www.heavensenttravel.co.uk/im..._02_border.jpg

    dit is geen zwembad maar de oceaan.

    Dit is Bora Bora, een klein eilandje in de buurt van NIeuw Zeeland. Paradijs op aarde if you ask me.
    Als je zover weg gaat op vakantie raad ik je aan langer te blijven, want de reis is echt super duur! (Heb familie in Nieuw Zeeland, wil er ook zeker een keer heen!)
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  8. #8
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    heerlijk man China en Marokko!

    @Citrus, sowieso fotos maken en ons up2date houden.

    Mijn zaak is nog heel onzeker, mn broers zeiden gister we gaan onze ouders verrassen door opeens thuis aan te kloppen in turkije. En mn verloofde zeikt ook dat ze daar der bruidjurk wilt kopen.

    Maar ik ga in december trouwen, dus kan alle extra's geld wel gebruiken. Dus weet nog niet wat ik ga doen. Maar ik wil jullie beide deze ook vragen of jullie een mooie plek weten voor een huwelijks reis. Ik ga 24 december trouwen en wil dus daarna gelijk weg maar weet nog niet waar heen.

    Heb helaas ook daarvoor geen te grote budget omdat ik me huis totaal opnieuw ga inrichten als ik terug ben.

    Wat raden jullie me aan? Mooiste plek op aarde ben ik gister tegen gekomen tijdens het zoeken maar de prijzen zijn 4500 euro per persoon voor 17 dagen haha, mij veel te duur op dit moment.

    http://images.theage.com.au/2008/11/...y__470x317.jpg

    http://www.heavensenttravel.co.uk/im..._02_border.jpg

    dit is geen zwembad maar de oceaan.

    Dit is Bora Bora, een klein eilandje in de buurt van NIeuw Zeeland. Paradijs op aarde if you ask me.
    Seychellen?



    9 dagen Augerine Hotel Mahé / Seychellen (Seychellen) - Sun & Beach

  9. #9
    Join Date
    Jun 2011
    Posts
    7
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Als je zover weg gaat op vakantie raad ik je aan langer te blijven, want de reis is echt super duur! (Heb familie in Nieuw Zeeland, wil er ook zeker een keer heen!)
    he is so cool. I admire him.

  10. #10
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    110
    vCash
    126000

    Default

    @ Sadix, die plaatjes zien er goed uit . Lijkt echt op een paradijsje. Maar je zou naar Vietnam, of Thailand kunnen gaan. Eten is spotgoedkoop, nou ja eigenlijk is alles spotgoedkoop. Taxi, eten, reizen, accommodatie. Het is ook mogelijk om je eigen privé eiland te regelen/huren. Ik ging een keer mee met een tour in Vietnam, gingen we met mijn familie van 4 man totaal en nog een ander gezin, per speedboot naar een eilandje toe.

    Witte strand, blauw water. Jetski's te huur, houten hutjes etc. In Thailand heb je ook veel van die dingen.
    Do today what others won't, so tomorrow you can do what others can't

  11. #11
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    mooi vooruitzicht, waar trouw je sadik hier of in turkije?

  12. #12
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Hier in Nederland.

    Ik nodig jullie via mixfight sowieso nog wel uit. Iedereen is welkom en hollanders en of mensen meteen andere achtergrond zijn ook welkom om even cultuur te proeven haha

    NU ik zo kijk, Thailand lijkt me idd erg leuk en heb net zitten kijken maar Miami is ook helemaal niet zo duur.. denk dat het 1 van die 2 wordt.
    Home mtk-gym.nl


  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Grrrr...net terug van vakantie (Los Angeles, San Francisco en Las Vegas) maar wil weer op vakantie .... denk dat de volgende Australie word !
    Ush,
    Marco.

  14. #14
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    lekker man Marco, nog leuke pics gemaakt?
    Home mtk-gym.nl


  15. #15
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Pak nog ff een 10 dagen Ibiza mee!

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    M'n achtertuin dit jaar...

  17. #17
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    juist terug uit Zuidfrankrijk. beetje mountainbiken. July naar singapore dan maleisië dan naar indo (java: jogjakarta, semarang, surabaya) dan bali bali bali!!!

  18. #18
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    en het geld Goro? gulle sponsor?
    Home mtk-gym.nl


  19. #19
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    en het geld Goro? gulle sponsor?
    wat denk je wat die jongen allemaal wel niet verdiend met zn paintshop gebeuren..
    Be a Warrior, not a Worrier

  20. #20
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    wat denk je wat die jongen allemaal wel niet verdiend met zn paintshop gebeuren..

    Ik heb vroeg geboekt en goedkope hotelletjes genomen. en midden is Semarang wonen mijn ouders

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oldenzaal
    Posts
    1.839
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Hier in Nederland.

    Ik nodig jullie via mixfight sowieso nog wel uit. Iedereen is welkom en hollanders en of mensen meteen andere achtergrond zijn ook welkom om even cultuur te proeven haha

    NU ik zo kijk, Thailand lijkt me idd erg leuk en heb net zitten kijken maar Miami is ook helemaal niet zo duur.. denk dat het 1 van die 2 wordt.

    Goed nieuws Sadix dat je gaat trouwen!! Maar zoals eerder genoemd kun je zeker goed terrecht in Thailand: zoek een goedkope vlucht uit( kijk ook eens of je vanuit Dusseldorfd DLD kunt vertrekken) scheelt soms best wel tov de Nederlandse prijzen.....en het verblijf daar is echt top, weet zeker dat je aanstaande vrouw en jij daar een mooie tijd tegemoet gaan! Succes kerel...

    Big osu

    chris

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oldenzaal
    Posts
    1.839
    vCash
    126000

    Default

    Oh ja...ga zelf naar Portugal eind aug( we hebben daar een 2e huis met familie)! Dus relatief dichtbij en lekker 3 weken zon,strand,kitesurfen en beetje trainen........en op zijn tijd een biertje pakken!!!
    Misschien dat ik in juli nog een paar dagen naar Riga vertrek......ben er al eens geweest en is daar super!!

    osu
    chris

  23. #23
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    Ik vertrek 23 augustus voor 6 maanden naar Australië.. hier ga ik werken (mijn vriendin stage) en vakantie vieren in melbourne om daarna samen een Road-trip langs de west kust te maken. Vanuit daar vliegen we naar Sydney om daar nog 1,5 week te chillen (dan is het daar zomer) en dan plakken we er nog 5 dagen Hong Kong aan vast voordat we op 28 februari weer terug vliegen naar Nederland.

  24. #24
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Gefeliciteerd Sadix!!

    Ontopic:
    Helaas zit het er voor mij dit jaar niet in, maar gelukkig wel om een goede rede,
    Mijn vriendin is begin oktober uitgerekend van ons eerste kindje en dat kost een boel kan ik je vertellen .
    Maar buiten dat willen we sowieso geen risico lopen met vliegen.
    Ik heb gelukkig familie in Brugherio.
    denk dat we daar naar toe rijden voor een weekje maar dat ziet er helaas niet zo uit als bora bora of de Seychellen
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oldenzaal
    Posts
    1.839
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=Marchant;1050199]Gefeliciteerd Sadix!!

    Ontopic:
    Helaas zit het er voor mij dit jaar niet in, maar gelukkig wel om een goede rede,
    Mijn vriendin is begin oktober uitgerekend van ons eerste kindje en dat kost een boel kan ik je vertellen .

    Gefeliciteerd!! Dat is een hele verandering in jullie leven: wel wennen maar heel erg leuk...heb een dochter(Tyra) van 15 maand oud.....

    Weet je al wat het gaat worden of blijft dat een verassing?? Geluk ermee...

    osu
    chris

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •