MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 21 of 21
  1. #1
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default Knokploeg Helmond tegen overlast jeugd!

    Bewoners van de Helmondse wijk Binnenstad-oost overwegen een knokploeg in te zetten tegen Marokkaanse hangjongeren. De politie zou te weinig doen aan bedreigingen en intimidaties.

    Een vuurwerkbom die onlangs de deur van een woning ernstig beschadigde was voor veel buurtgenoten de druppel, meldt het Eindhovens Dagblad vandaag. Wethouder Margreet de Leeuw (CDA) heeft toegezegd camera's op te hangen in de wijk.


    En Petrosyan? al aangemeld bij de knokploeg?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Of behoord hij misschien tot de marrokaanse hangjongeren(kan eigenlijk niet, want hij zit altijd op Mixfight)?

    Enneh, Camera's ophangen is Helmond is net zoiets als blikjes rechtzetten bij het ballengooien, ze gaan steeds weer om.

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    wat een "bende" daaro..
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het eerlijk gezegt geen slecht initiatief, ik denk dat ze zich dan wel iets rustiger gaan gedragen.

  5. #5
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Enige wat werkt. Discussiėren en een compromis vinden werkt niet binnen de Marokkaanse cultuur. Zelfrespect, trots en de mogelijkheid om voor jezelf op te komen levert respect en begrip op.

    En fuck de politie. Elke keer als een Nederlands meisje haar hoofd de grond in is gestampt omdat ze een blanke hoer is in de ogen van haar aanvallers gaat de politie een kopje thee met ze drinken. Je zal zien zodra er z'on knokploeg is komen er of rellen, of de racistische aanvallen tegen Nederlanders verdwijnen vrijwel.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Enige wat werkt. Discussiėren en een compromis vinden werkt niet binnen de Marokkaanse cultuur. Zelfrespect, trots en de mogelijkheid om voor jezelf op te komen levert respect en begrip op.

    En fuck de politie. Elke keer als een Nederlands meisje haar hoofd de grond in is gestampt omdat ze een blanke hoer is in de ogen van haar aanvallers gaat de politie een kopje thee met ze drinken. Je zal zien zodra er z'on knokploeg is komen er of rellen, of de racistische aanvallen tegen Nederlanders verdwijnen vrijwel.
    Normalitair zou ik hier wel e.e.a. tegenover willen stellen, maar ik zag recentelijk een docu over de overlast die soortgelijke hangjongeren veroorzaken in Vught. Ik zou het begrijpen als een buurt daar tegen in verweer kwam.
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  7. #7
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Leuk, een nieuw Helmond topic !!

    (gaat chips en bier halen)

  8. #8
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hendy View Post
    Bewoners van de Helmondse wijk Binnenstad-oost overwegen een knokploeg in te zetten tegen Marokkaanse hangjongeren. De politie zou te weinig doen aan bedreigingen en intimidaties.

    Een vuurwerkbom die onlangs de deur van een woning ernstig beschadigde was voor veel buurtgenoten de druppel, meldt het Eindhovens Dagblad vandaag. Wethouder Margreet de Leeuw (CDA) heeft toegezegd camera's op te hangen in de wijk.


    En Petrosyan? al aangemeld bij de knokploeg?
    Ik kan me herinneren dat de bewoners van de wijk Beijum in de jaren hetzelfde overwogen vanwege de Antilianen. Ineens was de overlast die dezen veroorzaakten een zaak voor de politie en werd je gewaarschuwd het recht niet in eigen handen te nemen. En de politie had ineens de mankracht om dag en nacht te surveilleren. Ook al hadden ze deze eerder volgens eigen zeggen niet en was dat de reden dat ze zelden kwamen opdagen als je ze beldde. Na een week of 8 klopten ze zich zelf op de schouder en gingen weer echt politiewerk, bonnen schrijven, doen. En was het weer als vanouds in de wijk.

  9. #9
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben waarschijnlijk de enige hier die het echt een slecht idee vindt?? Het probleem word tijdelijk verholpen door een knokploeg,maar zal snel daarna escaleren en veel volgens mij veel grotere problemen veroorzaken.

  10. #10
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Ik ben waarschijnlijk de enige hier die het echt een slecht idee vindt?? Het probleem word tijdelijk verholpen door een knokploeg,maar zal snel daarna escaleren en veel volgens mij veel grotere problemen veroorzaken.
    En wat is het alternatief als de politie haar werk weer eens niet doet? Erger kan het nauwelijks meer worden wanneer men al aan zoiets denkt.

  11. #11
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Ik ben waarschijnlijk de enige hier die het echt een slecht idee vindt?? Het probleem word tijdelijk verholpen door een knokploeg,maar zal snel daarna escaleren en veel volgens mij veel grotere problemen veroorzaken.
    Ik vind het opzich geen slecht idee om wat mensen de wijk in de gaten te laten houden. Hierdoor verhoog je de sociale controle. Ik vind het alleen wat vreemd dat ze het een knokploeg noemen. Dat geeft de indruk dat die mensen komen om te vechten, niet om de veiligheid te verbeteren. Ik vind dat een slecht signaal richting alle bewoners.

    Maar een soort van buurtwacht is helemaal niet zo slecht, maar benoem het dan ook als zodanig.

  12. #12
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    N-H
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    Als dit niet werkt , kan iemand mijn batman pak altijd nog lenen.

  13. #13
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    krijg je nog meer actie-reactie...denk niet dat het iets helpt die knokploeg

  14. #14
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    dan krijg je parijse toestanden hier in nl.. wat gebeurt er als je de ene dag stoer staat te doen met je knokploeg en de volgende dag heb je een mes op je keel, zet jij dan weer een mes op hun keel en snij je het door?

    als je dit soort dingen doet, moet je kunnen doorzetten, niet 1 maand doen en als te link wordt stoppen... als je het doet moet je bereid zijn tot het uiterste te gaan anders moet je thuis blijven zitten. en als je bereid bent tot het uiterste te gaan, mag je hopen dat de jongeren niet bereid zijn om tot het uiterste te gaan, anders heb je klein oorlogje

  15. #15
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    N-H
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    De knokploeg zal bivakmutsen moeten dragen , om wraak te voorkomen.

  16. #16
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Iemand de film Kick-Ass gezien? Misschien is dat een idee!


    Ik vind het niet zo'n slecht idee, al denk ik eerlijk gezegd wel dat peter enigszins gelijk kan hebben.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  17. #17
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Helmond is soweiso een fucked up dorp.
    Die knokploegen kan ik me helemaal voorstellen, er wonen veel van die Tokkies in Helmond.

  18. #18
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Helmond is soweiso een fucked up dorp.
    Die knokploegen kan ik me helemaal voorstellen, er wonen veel van die Tokkies in Helmond.
    Heb ik idd ook wat over gehoord.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  19. #19
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Overigens lijkt het me geniaal om een knokploeg van 30 tokkies tegen 30 kutmarokkaantjes te zien battelen, bring it on bitches!

  20. #20
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    hier hebbie de knokploeg al:


  21. #21
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    popcorn erbij, en hoppa, lekkere show

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •