MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 44
  1. #1
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    The Netherlands
    Posts
    721
    vCash
    126000

    Thumbs up David Haye vs Wladimir Klitschko Official Weigh In

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life.

  2. #2
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben zo benieuwd naar deze partij, kan niet wachten.
    Ik hoop dat Klitschko Haye nokkie slaat!

  3. #3
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    hoe laat komt deze partij vanavond en op welk net wordt het uitgezonden?

  4. #4
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    The Netherlands
    Posts
    721
    vCash
    126000

    Default

    Hij is morgen om 22:00 @ rtl 7
    He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life.

  5. #5
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default

    op 2juli om 22.00uur op RTL 7
    Wie wind zaait, zal storm oogsten.

  6. #6
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    172
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    hoe laat komt deze partij vanavond en op welk net wordt het uitgezonden?
    de partij is morgen en niet vandaag

  7. #7
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chechen View Post
    de partij is morgen en niet vandaag
    voor deze info mag ie je wel een groen blokje bezorgen

  8. #8
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    268
    vCash
    126000

    Default

    Hopelijk slaat klitschko hem ko

  9. #9
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    The Netherlands
    Posts
    721
    vCash
    126000

    Default

    Vergeet Behind The Ropes niet te zien he :P
    He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life.

  10. #10
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by DAWK1D View Post
    Vergeet Behind The Ropes niet te zien he :P

    Ik kijk hem net, wat een verschrikkelijke voice-over zeg

  11. #11
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    The Netherlands
    Posts
    721
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Shikoku View Post
    Ik kijk hem net, wat een verschrikkelijke voice-over zeg
    Haha ja, maar wel leuke entertainment
    He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life.

  12. #12
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Ik ben zo benieuwd naar deze partij, kan niet wachten.
    Ik hoop dat Klitschko Haye nokkie slaat!

    Eens gentleman vs aso

  13. #13
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Die chants van die Engelsen zijn toch altijd wel koel.

  14. #14
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    hoop ook klitschko, wel spannend.

  15. #15
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Wat chaotisch gefilmd...

  16. #16
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    323
    vCash
    126000

    Default

    Vanzelfsprekend heeft Haye een kans maar dan alleen door een enkele harde treffer, niet door een goede wedstrijdopbouw.

    Het probleem Haye is dat hij buiten de ring en in de highlight video's als een enorme lefgozer overkomt maar als je zijn wedstrijden helemaal bekijkt zie je dat hij weinig risico neemt en pas de lefgozer wordt als de tegenstander in de problemen zit.

    Als hij niet door een toevallige treffer maar door goede opbouw van Klitschko wil winnen zal hij meer risico moeten nemen dan hij gewend is. Ik denk niet dat hij dit doet en als hij het al doet ben ik bang dat hij er niet goed genoeg in is.

    Klitschko's stijl zal voor de meeste kickboks-fans saai zijn maar hij beheerst alle finesses en is tactisch sterk.

    En als extratje 110 kilo natuurlijke athletische spieren tegen 96 kg "opgepompte" spieren.

    Maar het blijft boksen....

  17. #17
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    323
    vCash
    126000

    Default

    Trouwens wel erg stom / jammer van RTL dat ze wel het gevecht uitzenden maar niet kleine "behind the ropes" achtige stukjes als voorbereiding uitzenden in de voorafgaande weken.

    Ze moeten nog leren hoe je een gevecht hyped (en juist dit gevecht leent zich goed voor een opbouw met twee zulke tegengestelde boksers).

  18. #18
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    210
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dalton View Post
    Vanzelfsprekend heeft Haye een kans maar dan alleen door een enkele harde treffer, niet door een goede wedstrijdopbouw.

    Het probleem Haye is dat hij buiten de ring en in de highlight video's als een enorme lefgozer overkomt maar als je zijn wedstrijden helemaal bekijkt zie je dat hij weinig risico neemt en pas de lefgozer wordt als de tegenstander in de problemen zit.

    Als hij niet door een toevallige treffer maar door goede opbouw van Klitschko wil winnen zal hij meer risico moeten nemen dan hij gewend is. Ik denk niet dat hij dit doet en als hij het al doet ben ik bang dat hij er niet goed genoeg in is.

    Klitschko's stijl zal voor de meeste kickboks-fans saai zijn maar hij beheerst alle finesses en is tactisch sterk.

    En als extratje 110 kilo natuurlijke athletische spieren tegen 96 kg "opgepompte" spieren.

    Maar het blijft boksen....
    Ik kan voor je bevestigen dat het voor de meeste boks-fans ook saai is. Natuurlij is het knap dat hij met ze jab en rechtse direkte al zijn tegenstanders onderbedwang kan houden maar dat komt imo niet omdat hij zo goed is. Zoals we zo vaak hebben gehoord is het niveau heavyweights de laatste paar jaren echt minder.

  19. #19
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    210
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dalton View Post
    Trouwens wel erg stom / jammer van RTL dat ze wel het gevecht uitzenden maar niet kleine "behind the ropes" achtige stukjes als voorbereiding uitzenden in de voorafgaande weken.

    Ze moeten nog leren hoe je een gevecht hyped (en juist dit gevecht leent zich goed voor een opbouw met twee zulke tegengestelde boksers).
    2x

  20. #20
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    323
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Djoggo View Post
    Zoals we zo vaak hebben gehoord is het niveau heavyweights de laatste paar jaren echt minder.
    Tyson is het op dat vlak niet eens met je, in ieder geval niet voor wat betreft de Klitschko's

  21. #21
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    210
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dalton View Post
    Tyson is het op dat vlak niet eens met je, in ieder geval niet voor wat betreft de Klitschko's
    Haha ben dan wel een Tyson fan maar dat betekent niet dat alles wat hij zegt heilig voor mij is

    Maar wat ik meer bedoel is niet de klitschko broeders maar de competitie. Ik vind Haye alleen een heavyweight die het ze mss wat moeilijk kan maken maar voorderest vind ik ze allemaal matig. De gebroeders Klitschko zouden wel mee kunnen draaien met de competitie van de tijd van tyson en ali maar zouden daar niet zo domineren als nu denk ik.
    Last edited by Djoggo; 02-07-2011 at 00:18.

  22. #22
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Amerikanen vinden boxen toch ook alleen echt leuk als een Amerikaan het goed doet en dan nog het liefst een heavyweight ook. Heavyweight boxen is gedoemd op zijn gat te blijven liggen zolang de oost-europeanen regeren. Manny Pacquiao is een van de weinige uitzonderingen op die regel.

  23. #23
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ziet er veelbelovend uit, heb er zin an vanavond!
    Be a Warrior, not a Worrier

  24. #24
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    323
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Djoggo View Post
    Haha ben dan wel een Tyson fan maar dat betekent niet dat alles wat hij zegt heilig voor mij is

    Maar wat ik meer bedoel is niet de klitschko broeders maar de competitie. Ik vind Haye alleen een heavyweight die het ze mss wat moeilijk kan maken maar voorderest vind ik ze allemaal matig. De gebroeders Klitschko zouden wel mee kunnen draaien met de competitie van de tijd van tyson en ali maar zouden daar niet zo domineren als nu denk ik.
    Ben het ermee eens dat de zwaargewicht divisie niet super sterk is. Komt ook vooral doordat er in Amerika geen goede amateurboks cultuur meer is. Door de jacht op geld wordt amateur "talenten" al na drie wedstrijden een prof contract aangeboden. Ze missen dan toch de goede technische amateurbasis en de ervaring die alle groten uit het verleden hadden.

    Denk wel dat het niveau in het verleden iets teveel door een roze bril gezien wordt. Zoveel gelijkwaardige toppers waren er in die jaren ook niet op hetzelfde moment (hoeveel echte serieuze tegenstanders hebben Tyson en Ali gehad en hoeveel bagger tegenstanders). Amerikanen zijn er altijd, in tegenstelling tot de europeanen, goed in om van een matige bokser pr-matig een absoluten wereldtopper te maken. Hierdoor ontstond ook het beeld van een sterke zwaargewicht divisie met vele ongeslagen kanshebbers. In de praktijk bleken deze ongeslagen toppers veelal op het moment dat het erop aankwam niet meer te zijn dan een subtopper met een "gemaakte" startlijst. Hoeveel Shannon Briggsen hebben we niet gezien. Het is een wet bij Amerikaanse promotors dat, als je geld wilt maken, je niet alleen de kampioen moet hebben maar ook moet zorgen voor een constante stroom interessante uitdagers. Hierdoor werd het beeld ook iets verkleurd. Feit blijft wel dat nu de Amerikanen minder interesse hebben in de zwaargewichtsdevisie het hypen en de pr die nodig zijn om de spanning en de aandacht vast te houden zwaar achter blijft.

  25. #25
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    323
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Shikoku View Post
    Amerikanen vinden boxen toch ook alleen echt leuk als een Amerikaan het goed doet en dan nog het liefst een heavyweight ook. Heavyweight boxen is gedoemd op zijn gat te blijven liggen zolang de oost-europeanen regeren. Manny Pacquiao is een van de weinige uitzonderingen op die regel.
    Pacquiao is geen uitzondering, het heeft de Amerikanen gewoon nooit veel geinterresseerd wie kampioen is in de lichtere divisies (altijd al beheerst door Mexicanen, enz). Voor Amerikanen telt alleen dat ze de beste zijn bij de sterkste jongens, de zwaargewichten.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •