MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 44 of 44
  1. #26
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    het probleem met boksen in mijn ogen is dat er niet is geinvesteerd in een toekomstplan... alle promoters in boksen zijn geldwolven die alleen maar geld eruit willen halen en niks erin willen stoppen om op langer termijn de sport te helpen...

    het is telkens van: een superfight en daar zoveel mogelijk winst uit halen....

    als je kijkt naar hoe de ufc hun bussiness runt... ze zijn constant aan het uitbreiden en aan het investeren in de sport.
    nou kan het aan het feit liggen dat ik boksen niet heel erg goed volg... maar wat gebeurt er als de sterren van nu zoals mayweather, pacman, klitschko's etc etc stoppen?! ik heb het gevoel dat boksen voor de mainstream liefhebber dan een beetje afsterft...

    anyway, on topic: heb zin in vanavond! hoop op wladimir
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Ben al 10 jaar fan van de Klitschko brothers, dus hoop dat Wladimir vanavond wint!
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  3. #28
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Arnhem!
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    Vet hoor die engelsen!!

    Haye gaat K.O.

  4. #29
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    het probleem met boksen in mijn ogen is dat er niet is geinvesteerd in een toekomstplan... alle promoters in boksen zijn geldwolven die alleen maar geld eruit willen halen en niks erin willen stoppen om op langer termijn de sport te helpen...

    het is telkens van: een superfight en daar zoveel mogelijk winst uit halen....

    als je kijkt naar hoe de ufc hun bussiness runt... ze zijn constant aan het uitbreiden en aan het investeren in de sport.
    nou kan het aan het feit liggen dat ik boksen niet heel erg goed volg... maar wat gebeurt er als de sterren van nu zoals mayweather, pacman, klitschko's etc etc stoppen?! ik heb het gevoel dat boksen voor de mainstream liefhebber dan een beetje afsterft...

    anyway, on topic: heb zin in vanavond! hoop op wladimir
    Er zijn genoeg goede upcoming prospects in boksen, als je van boksen houd blijf je het ook wel kijken als Pacquiao stopt.

  5. #30
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    323
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    het probleem met boksen in mijn ogen is dat er niet is geinvesteerd in een toekomstplan... alle promoters in boksen zijn geldwolven die alleen maar geld eruit willen halen en niks erin willen stoppen om op langer termijn de sport te helpen...

    het is telkens van: een superfight en daar zoveel mogelijk winst uit halen....

    als je kijkt naar hoe de ufc hun bussiness runt... ze zijn constant aan het uitbreiden en aan het investeren in de sport.
    nou kan het aan het feit liggen dat ik boksen niet heel erg goed volg... maar wat gebeurt er als de sterren van nu zoals mayweather, pacman, klitschko's etc etc stoppen?! ik heb het gevoel dat boksen voor de mainstream liefhebber dan een beetje afsterft...
    Geloof me ook de basis van de UFC is zoveel mogelijk geld maken. Het verschil is dat UFC een organisatie is en boksen in principe "van iedereen". Boksen is dus moeilijker centraal te managen. Daardoor krijg je ook minder investeringen die op de lange termijn extra winst opbrengen. Bovendien is de UFC qua omvang absoluut niet te vergelijken met boksen en moeten ze veel investeren om hun plaats te veroveren en vast te houden.

    Een probleem bij boksen is de versnippering door diverse bonden met elk een eigen wereldkampioen en eigen belangen. Maar op MMA gebied zie je dit ook ontstaan (UFC is eigenlijk ook gewoon één van de "bonden"). Voor fans wordt het oninteressanter als de kampioenen verdeeld zijn. Ze willen de sterkste tegen elkaar zien zonder commerciele en machtsbelangen. Dit zie je ook bij MMA ontstaan en is een gevaar voor de poluplariteit. Hoeveel gevechten die de fans willen zien gaan niet door in verband met niet sportieve belangen (Overeem / Fedor, enz).

    Boksen op zich is zoveel groter dan MMA met zoveel talent dat je over opvolgers van de sterren geen zorgen hoeft te maken. Hoe lang ken jij bijvoorbeeld Pacman al, een jaar of twee / drie terwijl hij al zeker een jaar of 15 hard aan de weg timmert. Talentvolle boksers genoeg, alleen hoe worden ze gepresenteerd.

  6. #31
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    323
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Naj85 View Post
    Ben al 10 jaar fan van de Klitschko brothers, dus hoop dat Wladimir vanavond wint!
    Ik had "de eer" een jaar of 15 geleden een plaats naast de Klitschko broers te hebben bij een wereldtitelgevecht boksen (ik heb later begrepen dat deze ontmoeting voor hun de ommekeer in hun carriere betekende :-) ). Ze waren toen nog relatief onbekend in de prof wereld (volgens mij maakte Vitali net de overstap van succesvol amateur naar prof) maar hadden al een indrukwekkende uitstraling. Helaas ging hun omvang wel ten koste van mijn zitruimte.

    Sinds die tijd volg ik ze een beetje, het is interessant te zien hoe constante lijn er in de opbouw van hun carriere zit. Geen gekke stappen of experimenten, gewoon verbeteren van de basis.

  7. #32
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Echt sowieso vet dat het uitgezonden wordt op RTL. Ben verder neutraal, hoop dat partij vet is en niet een tegenvaller.

  8. #33
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    477
    vCash
    125932

    Default

    Respect voor Klitschko, maar denk toch dat Haye hem op snelheid, explosiviteit en beweeglijkheid gaat pakken.

  9. #34
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    172
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rougemonkey View Post
    Respect voor Klitschko, maar denk toch dat Haye hem op snelheid, explosiviteit en beweeglijkheid gaat pakken.

    niemand maar dan ook niemand gaat door die jab , wladimir gaat haye verkrachten , het word het zelfde als jones vs rua,wladimir gaat hem heel de wedtrijd kapot slagen en dan KO KO KO KO IN DE 12de ronde

  10. #35
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Ben wel blij dat boksen weer eens wat aandacht krijgt. Ik herriner me niet een nederlandse uitzending voor een gevecht sinds 2002 toen Lewis tegen Tyson vocht.

    Ik denk dat Klitschko dit toch vrij makkelijk zal winnen. Ik hoop dat Haye zichzelf bewijst maar goed ik wil in ieder geval een mooie gevecht want als dit een saaie pot wordt is het weer slecht voor boksen omdat er zoveel ogen gericht zijn op vanavond.

  11. #36
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    477
    vCash
    125932

    Default

    Quote Originally Posted by chechen View Post
    niemand maar dan ook niemand gaat door die jab , wladimir gaat haye verkrachten , het word het zelfde als jones vs rua,wladimir gaat hem heel de wedtrijd kapot slagen en dan KO KO KO KO IN DE 12de ronde
    Hij gaat ook niet dóór die jab, als het goed is gaat hij er lángs. Sowieso wordt het geen rape van welke kant dan ook denk ik.

  12. #37
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Nee wat een onzin. Ik denk dat dit de eerste keer is sinds 6 jaar dat een van de Klitschko's weer getest wordt, vaak was ik er wel redelijk zeker van dat ze zouden winnen, maar deze wordt close. Arreola, Peter, Briggs, Byrd en andere kwamen niet eens in de buurt, ben echt benieuwd. Geef normaal gesproken altijd het voordeel aan Wladimir, maar als je kijkt hoe snel/dynamisch/sterk Haye is, dan denk ik dat het zomaar uit kan lopen op een onverwachte en schokkende KO. Denk dat Haye niet KO gaat, als Klitschko wint is het op punten, maar Haye zou wel uit het niets verrassend de overhand kunnen nemen en Wladimir KO slaan. Pffff heb al de hele week zin in deze partij

  13. #38
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    477
    vCash
    125932

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Nee wat een onzin. Ik denk dat dit de eerste keer is sinds 6 jaar dat een van de Klitschko's weer getest wordt, vaak was ik er wel redelijk zeker van dat ze zouden winnen, maar deze wordt close. Arreola, Peter, Briggs, Byrd en andere kwamen niet eens in de buurt, ben echt benieuwd. Geef normaal gesproken altijd het voordeel aan Wladimir, maar als je kijkt hoe snel/dynamisch/sterk Haye is, dan denk ik dat het zomaar uit kan lopen op een onverwachte en schokkende KO. Denk dat Haye niet KO gaat, als Klitschko wint is het op punten, maar Haye zou wel uit het niets verrassend de overhand kunnen nemen en Wladimir KO slaan. Pffff heb al de hele week zin in deze partij
    +1!!

  14. #39
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Het begint!!

  15. #40
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Remy is er ook bij. Leuk

  16. #41
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

    Default

    deelder vind kickboksen maar niks

  17. #42
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Enschede
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    wat vind ik die klitschko toch een arrogante papzak zeg.. ik hoop dat haye hem de mond snoert

  18. #43
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    323
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Damian_Gray View Post
    wat vind ik die klitschko toch een arrogante papzak zeg.. ik hoop dat haye hem de mond snoert
    In vergelijking tot Haye zeker :-) pffffffffffff

  19. #44
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dietrik View Post
    deelder vind kickboksen maar niks
    Kickboksen vindt Deelder denk ik ook maar niks.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •