MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 51 to 75 of 112
  1. #51
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Toch een beetje een snoozefest. Heeft boksen wel vaker last van. Cool dat Stitch er is. Wandy vs Leben wordt spectaculairder.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    dit moet klitschko toch winnen zou je zo zeggen

  3. #53
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Toch een beetje een snoozefest. Heeft boksen wel vaker last van. Cool dat Stitch er is. Wandy vs Leben wordt spectaculairder.
    Ik dacht ook al Stitsch zal wel niet erbij zijn in Las Vegas :P

    En wat een kneus dat Haye met zijn handen in de lucht stond, al hebben we wel ergere beslissingen gezien in het boxen

    Valuev vs Holyfield bijv.

  4. #54
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Deze is 100% voor Klitschko
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  5. #55
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Dik op punten!!!

  6. #56
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Outclassed by the steelhammer. Alsnog nette prestatie van haye als je kijkt naar gewicht en lengte verschil.

  7. #57
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Was toch mooier geweest als David Haye had gewonnen hadden we Haye vs de ander klitschko gezien..

    Nu is het heavyweight boxen weer terug naar boxen tegen echte dikke kneuzen.

  8. #58
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Hoppaa

    En Stitch from the 209

  9. #59
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Tuurlijk goede prestatie van Haye ook. Ik miste alleen wel wat strijd van em op het laatst. Ik had gedacht dat ie z'n rechter ook wat meer zou gebruiken. Hopelijk houdt ie niet woord en blijft ie boksen.

  10. #60
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Zou hij stoppen?
    Zou echt dom zijn

  11. #61
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    en nu maar kijken of ik wakker kan blijven voor ufc 132

  12. #62
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    323
    vCash
    126000

    Default

    Door de grote hoeveelheid sterke drank kan mijn commentaar iets minder gefundeerd zijn als anders maar Haye heeft zichzelf redelijk voor lul gezet.

    Objectief een goede prestatie maar als je t-shirts laat drukken waarop je aangeeft het hoofd van je tegenstander gescheiden van de romp mee naar huis te nemen en je weet nauwelijks 2 keer te raken en de rest niet hoe snel je weg moet komen zet je jezelf erg voor lul. Normaal zou ik zeggen, doorgaan maar nu stoppen, ga aan het werk als schoonmaker of zo, jammer jochie.

    Proost

  13. #63
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    323
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marcelt View Post
    Toch een beetje een snoozefest. Heeft boksen wel vaker last van. Cool dat Stitch er is. Wandy vs Leben wordt spectaculairder.
    Soms moet je het spel ook gewoon snappen (ik begrijp overigens wel dat je het niet spannend vindt, ik kan erg van tactisch boksen genieten)

  14. #64
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Zou hij stoppen?
    Zou echt dom zijn
    Waarom? De titels zijn nu buiten zijn bereik. Hij heeft zijn grote paygays gehad, waarom zou hij zichzelf een dementie aan willen laten slaan in bouts die er niet toe doen? Hij heeft het als Cruiserweight geprobeerd en kwam dichterbij dan welke echte heavyweight recentelijk dan ook. Respect voor Haye's beslissing.

  15. #65
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    323
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by beebob View Post
    ik kijk toch liever naar mma, beetje spastisch soms
    Dank je wel voor dieze opbouwende kritiek van een echte kenner :-)

  16. #66
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    323
    vCash
    126000

    Default

    De links - rechts combinatie (erg snel trouwens) in de eerste rondes was de beslissing. Je zah Haye daarna voorzichtiger boksen (toch al zijn zwakke kant, hij doet of hij een wilde jongen is maar bokst erg voorzichtig). Iedereen onderschat de kracht van de stoten van Klitschko. Haye is het als omhoog gekomen bokser helemaal niet gewend. Ik denk dat hij toch schrok van een klap die zeker 40% harder was dan hij ooit heeft gekregen en helemaal voorzichtig werb.

  17. #67
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    323
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Shikoku View Post
    Waarom? De titels zijn nu buiten zijn bereik. Hij heeft zijn grote paygays gehad, waarom zou hij zichzelf een dementie aan willen laten slaan in bouts die er niet toe doen? Hij heeft het als Cruiserweight geprobeerd en kwam dichterbij dan welke echte heavyweight recentelijk dan ook. Respect voor Haye's beslissing.
    Hij krijgt wel een boete voor te lang in de kleedkamer blijven :-)

  18. #68
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    323
    vCash
    126000

    Default

    Trouwens, RTL bedankt,

    Prettige avond en aan de drank!

  19. #69
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dalton View Post
    Hij krijgt wel een boete voor te lang in de kleedkamer blijven :-)
    Het heeft hem niks geholpen :P

  20. #70
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Haye zegt net in de post fight interview dat hij 3 weken geleden zijn kleine teen van zijn rechtervoet heeft gebroken en daarom niet kon afzetten, maar toch 100% gaf ondanks de omstandigheden.

    pff Lijkt Tito Ortiz wel , grote bek voor een gevecht en daarna bij een verlies partij allemaal medische zaken erbij halen.
    Hij heeft in ieder geval lekker verdiend, hij hoeft niet eens te gaan kijken of hij wat anders gaat doen, hij is al klaar voor de rest van zijn leven.

  21. #71
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dalton View Post
    Soms moet je het spel ook gewoon snappen (ik begrijp overigens wel dat je het niet spannend vindt, ik kan erg van tactisch boksen genieten)
    x2
    Wie wind zaait, zal storm oogsten.

  22. #72
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond dit weer echt een saaie wedstrijd hoor. het gevecht van de eeuw........

  23. #73
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by raveboy View Post
    pff Lijkt Tito Ortiz wel , grote bek voor een gevecht en daarna bij een verlies partij allemaal medische zaken erbij halen.
    Hij heeft in ieder geval lekker verdiend, hij hoeft niet eens te gaan kijken of hij wat anders gaat doen, hij is al klaar voor de rest van zijn leven.
    Valt wel mee, hij zal wel echt zijn teen gebroken hebben, maar dat zal weinig invloed hebben gehad op zijn bokskunsten. Genoeg jongens die zelfs boksen met gebroken handen en ribben zonder er iets aan af te zien. Tito is toch echt wel wat anders hoor, Haye was een kampioen en de eerste echte contender voor Klitschko in een lange tijd. Tito is een past his prime MMA vechter die vecht tegen jongens die in de eerste plaats al beter dan hem waren in zijn prime.

  24. #74
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    323
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Shikoku View Post
    Valt wel mee, hij zal wel echt zijn teen gebroken hebben, maar dat zal weinig invloed hebben gehad op zijn bokskunsten. Genoeg jongens die zelfs boksen met gebroken handen en ribben zonder er iets aan af te zien. Tito is toch echt wel wat anders hoor, Haye was een kampioen en de eerste echte contender voor Klitschko in een lange tijd. Tito is een past his prime MMA vechter die vecht tegen jongens die in de eerste plaats al beter dan hem waren in zijn prime.
    Uit ervaring (ribben, vinger, hand, neus) kan ik zeggen dat je van een breuk niets merkt onder het gevecht, ook niet als de breuk er al was voor het gevecht. Maar na de tijd, OMG

  25. #75
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Haye zei dat Klitschko zicht niet zou kunnen aanpassen, maar in dit gevecht was hij degene die zich niet kon aanpassen. Hij had een bepaalde strategie en die werkte niet. Hij heeft tijdens de wedstrijd nooit meer echt om kunnen schakelen naar iets anders om alsnog de winst binnen te halen.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •