MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 16 of 16
  1. #1
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    The Netherlands
    Posts
    721
    vCash
    126000

    Default Haye v Klitschko EXCUSE TIME

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life.

  2. #2
    Join Date
    May 2011
    Posts
    362
    vCash
    126000

    Default

    Gewoon ophouden met zeuren en de beste man feliciteren met zijn overwinning. Dat is pas sportief en respectvol gedrag. Als je je teen gebroken hebt, moet je niet vechten, ook niet met plaatselijke verdoving.

  3. #3
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    The Netherlands
    Posts
    721
    vCash
    126000

    Default

    Zag hij eruit als iemand die zijn teen heeft gebroken? Hij bewoog gewoon soepel.. zat zelfs te glimlachen e.d. niet echt de indruk van iemand die met een gebroken teen kampt.. daarbij komt ook nog dat er genoeg vechters zijn die hebben gewonnen met gebroken hand(EN) en tenen. Hele slechte verliezer.
    He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life.

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    idd slechte verliezer...
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    moet zeggen dat ik d'r weinig aan vond. snap niet dat je een hw kampioen in de 2e grootste organisatie hebt van midden 90 kilo's
    waar zijn al die grote, slopende negers??? (bedoel het in de meest positieve zin)
    nu ga je een gevecht 'over-hypen' van een gespierde Ali G tegen een Oostblok monster van 110kg

  6. #6
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Hij pleurde wel de hele tijd op zn bek... dus tja...

  7. #7
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    323
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    moet zeggen dat ik d'r weinig aan vond. snap niet dat je een hw kampioen in de 2e grootste organisatie hebt van midden 90 kilo's
    waar zijn al die grote, slopende negers??? (bedoel het in de meest positieve zin)
    nu ga je een gevecht 'over-hypen' van een gespierde Ali G tegen een Oostblok monster van 110kg
    Gewicht zegt niet alles, bij Fedor tegen Silva was het verschil groter om over Aerts tegen Schilt maar te zwijgen. Ook maar nooit meer doen dan?

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    jawel maar goed ik had verwacht dat er in boxen meer 'grote' gasten zouden zijn. kijk die haye had ook van die valaev oid gewonnen. en ik denk dat er meer/beter geboxed wordt, wanneer ze in maat dichter bij elkaar zitten. je moet niet vergeten dat ze alleen maar hun handen mogen gebruiken

  9. #9
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    Haye is gewoon een flikkertje! Tof doen poep komen praten en dan in de ring als een chicken vechten. Hij had expres een lange baard laten groeien omdat bang was KO te gaan. Dat soort vechters moeten opdonderen!

  10. #10
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    1.073
    vCash
    126500

    Default

    Dipshit David Gaye. Disgrace of a titlefight

  11. #11
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

  12. #12
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Great Gambler View Post
    Haye is gewoon een flikkertje! Tof doen poep komen praten en dan in de ring als een chicken vechten. Hij had expres een lange baard laten groeien omdat bang was KO te gaan. Dat soort vechters moeten opdonderen!
    Leg eens uit van die baard?

  13. #13
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    zo'n baard heeft demping. Hij is gewoon gay...

  14. #14
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Great Gambler View Post
    zo'n baard heeft demping. Hij is gewoon gay...
    mijn sarcasme detector werkt momenteel niet zo goed... maar ik hoop dat je dat over demping van zijn baard als grapje bedoelt...

  15. #15
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    Hij is gewoon een geitenneuker! Hij praat alleen maar poep... Jammer dat klitschko niet zijn hoofd eraf heeft geslaan.

  16. #16
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    280
    vCash
    126000

    Default

    Voor David Haye kwam deze wedstrijd veel te vroeg denk ik, je kan niet even een paar kilo's bijkomen en tegen Wladimir Klitschko, die al jaren ervaring heeft als zwaargewicht, vechten. Haye heeft een paar wedstrijden gehad maar als je het realistisch bekijkt zijn het geen echte top tegenstanders, John Ruiz is veel te oud en Audley Harrison is nooit een echte top bokser geweest. Ik had David Haye liever eerst tegen Odlanier Solis of Tomasz Adamek gezien. Voor Solis was zijn gevecht tegen Vitali wel jammer maar ja, dat kan iedereen overkomen. Tomasz Adamek wordt overigens vaak diegene genoemd die de Klitschko's kan uitschakelen maar dat wil ik nog wel eens zien. Ondanks dat ik een grote Haye fan ben ben ik van mening dat Haye zijn kans heeft gekregen en dat hij niet diegene is die de Klitschko's kan verslaan.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •