MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 82
  1. #51
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    1.154
    vCash
    126000

    Default

    Nog 2 reacties van Stefan: "@Valkje02 had het topic al gezien en wilde al een goede reactie plaatsen maar heb nu egt ff geen tijd om iets goed te onderbouwen.. Thanks"

    "@Valkje02 top dankjewel gaan we dat binnenkort ff doen, kunnen we alles ff doorpraten en kunnen alle "coaches" hun mening ff geven haha"

    Wat een geweldige gozer.. Gewoon een nuchtere Nederlander.. dus mensen, bedenk maar vast goede vragen.. En verwacht niet gelijk een reactie.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    A real fighter is not measured by how many times he falls, but how many times he stands up.

  2. #52
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Zo, dus mijn topic heeft ervoor gezorgd dat meneer Struve himself een interview geeft aan Mixfight.
    Das wel een Mixfight t shirtje waard of niet

  3. #53
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Zo, dus mijn topic heeft ervoor gezorgd dat meneer Struve himself een interview geeft aan Mixfight.
    Das wel een Mixfight t shirtje waard of niet
    Nee, je maakt wel kans op een vuistenbroodje, geleverd door bakkerij Bob.

  4. #54
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    gewoon lekker bij bob blijven en groeien , stefan is hartstikke jong en komt er wel . dat negatieve gezeik altijd als iemand een keer verliest . winnen en verliezen hoort bij de sport . hij moet gewoon de wedstirjd een paar keer terug kijken en er van leren . that,s all . het meteen weg lullen bij bob door een stel wannebees slaat nergens op . gr hans

  5. #55
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    gewoon lekker bij bob blijven en groeien , stefan is hartstikke jong en komt er wel . dat negatieve gezeik altijd als iemand een keer verliest . winnen en verliezen hoort bij de sport . hij moet gewoon de wedstirjd een paar keer terug kijken en er van leren . that,s all . het meteen weg lullen bij bob door een stel wannebees slaat nergens op . gr hans
    x2!

  6. #56
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    X3
    Stefan heeft aan Bob een hele goede trainer / coach / vriend.

    Ik snap een ding niet.
    Iedereen heeft allemaal "goede raad en adviezen" maar ik zie geen / weinig talent in de ring verschijnen.

    Probeer eerst zelf wat gelijkwaardigs te presteren of te produceren en ga dan je mening of advies geven.
    Wij zullen het dan allemaal van harte aan nemen.

  7. #57
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    X3
    Stefan heeft aan Bob een hele goede trainer / coach / vriend.

    Ik snap een ding niet.
    Iedereen heeft allemaal "goede raad en adviezen" maar ik zie geen / weinig talent in de ring verschijnen.

    Probeer eerst zelf wat gelijkwaardigs te presteren of te produceren en ga dan je mening of advies geven.
    Wij zullen het dan allemaal van harte aan nemen.
    Dit heeft er toch weinig mee te maken? Ik heb 0.0 talent ik kijk gewoon graag naar MMA en ik zie de Nederlanders graag winnen. Ik denk dat iedereen het vooral erg jammer vond dat Stefan had verloren terwijl hij net aan zo'n goede run bezig was in de UFC. De UFC mag blij zijn met vechters als Stefan maar ik denk niet dat het altijd goed voor hem zelf is dat hij zo spectaculair vecht.

  8. #58
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    X3
    Stefan heeft aan Bob een hele goede trainer / coach / vriend.

    Ik snap een ding niet.
    Iedereen heeft allemaal "goede raad en adviezen" maar ik zie geen / weinig talent in de ring verschijnen.

    Probeer eerst zelf wat gelijkwaardigs te presteren of te produceren en ga dan je mening of advies geven.
    Wij zullen het dan allemaal van harte aan nemen.
    Ik ga er maar voor het gemak vanuit dat jij jezelf geen mening vormt over andere zaken zoals andere sporten, politiek, wetenschap en muziek.

  9. #59
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    X3
    Stefan heeft aan Bob een hele goede trainer / coach / vriend.

    Ik snap een ding niet.
    Iedereen heeft allemaal "goede raad en adviezen" maar ik zie geen / weinig talent in de ring verschijnen.

    Probeer eerst zelf wat gelijkwaardigs te presteren of te produceren en ga dan je mening of advies geven.
    Wij zullen het dan allemaal van harte aan nemen.
    Slaat natuurlijk nergens meer over. Dus omdat persoon x wel mma vecht/traint & persoon y geen mma traint/vecht mag alleen persoon x z'n mening geven over de sport. Ik hoop dat Stefan Struve van z'n fouten zal leren en als een betere vechter terug komt.
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  10. #60
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Ja daar sla je de plank toch behoorlijk mis Remco...

    Iedereen heeft het recht een mening te vormen en hier te verkondigen, of Stefan daar iets aan heeft of mee doet dat is helemaal aan hem.

    Er word hem volgensmij niks opgedrongen.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  11. #61
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    X3
    Stefan heeft aan Bob een hele goede trainer / coach / vriend.

    Ik snap een ding niet.
    Iedereen heeft allemaal "goede raad en adviezen" maar ik zie geen / weinig talent in de ring verschijnen.

    Probeer eerst zelf wat gelijkwaardigs te presteren of te produceren en ga dan je mening of advies geven.
    Wij zullen het dan allemaal van harte aan nemen.
    ben het over het algemeen eens met jouw posts, maar met deze zeerzeker niet

  12. #62
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Iedereen mag zijn mening geven, maar welke meningen nu wel of niet waardevol zijn hangt zeker wel samen met zijn ervaring in MMA.

  13. #63
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Iedereen mag zijn mening geven, maar welke meningen nu wel of niet waardevol zijn hangt zeker wel samen met zijn ervaring in MMA.
    Dat bepaalde mensen (zoals Remco) meer ervaring hebben met MMA en dat er daarom over het algemeen meer waarde wordt gehecht aan de mening van zulk soort mensen omtrent dit onderwerpen staat buiten kijf. Het gaat erom dat hij zegt dat we eerst maar eens wat moeten presteren voordat we onze mening geven en dat onze mening er in deze dus niet toe doet.

    Ik weet niet niet of Remco het daadwerkelijk zo bedoelde maar zo komt het wel over.

  14. #64
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    Ik sprak Stefan gister nog ff. Het gaat lekker met hem. En wat hij al aangaf hij heeft het nu ff druk met andere dingen.
    Hij hoopt in Sept. (toch Stefan) de kooi weer in te gaan
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  15. #65
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    is idd weer typisch nederlands. Hij verliest een partij en nu gaat men zegen dat het te vroeg kwam, niet genoeg talent heeft,hij is er nog niet klaar voor naar een andere trainer moet en dat soor flauwekul. Die kerel staat 5-3 een goede record voor iemand van 23 en draait al een lange tijd mee in de ufc en weet zich goed staande te houden kennelijk. Het is een intelligente kerel die helemaal leeft voor zijn sport en die hard bezig gaat om aan zijn gebreken in zijn vechtstijl te werken. Hij is een van de grootste talenten in het zwaargewicht die NL heeft. Als hij verstandiger gaat vechten kan hij prima mee met (sub)toppers in de ufc zoals Mir, Congo, Nelson, Carwin, Noguiera

  16. #66
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kooivechter View Post
    is idd weer typisch nederlands. Hij verliest een partij en nu gaat men zegen dat het te vroeg kwam, niet genoeg talent heeft,hij is er nog niet klaar voor naar een andere trainer moet en dat soor flauwekul. Die kerel staat 5-3 een goede record voor iemand van 23 en draait al een lange tijd mee in de ufc en weet zich goed staande te houden kennelijk. Het is een intelligente kerel die helemaal leeft voor zijn sport en die hard bezig gaat om aan zijn gebreken in zijn vechtstijl te werken. Hij is een van de grootste talenten in het zwaargewicht die NL heeft. Als hij verstandiger gaat vechten kan hij prima mee met (sub)toppers in de ufc zoals Mir, Congo, Nelson, Carwin, Noguiera
    Hoezo allemaal flauwekul?
    Ik zie hier toch wel degelijk goed onderbouwde kritieken gepost worden.
    Tuurlijk is 5-3 in de UFC niet slecht, dat heb je mij niet horen zeggen.
    Maar een aantal keren viel met geluk het dubbeltje zijn kant op, dus het had ook zomaar 3-5 kunnen zijn.
    Ik blijf elke keer wakker voor een card waar stefan op vecht, puur omdat ik fan ben van hem.
    Het is dan alleen jammer dat je hem dezelfde fout ziet maken.
    Is in principe niet erg, want van je fouten leer je het best, maar het is wel zonde.
    ik hoop dat als Stefan ergens in September weer de octagon instapt, hij ons een heerlijke partij laat zien die hij overtuigend wint, hij kan het.

  17. #67
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.572
    vCash
    121250

    Default

    zucht... @ dit topic
    Nobody Said It Was Gonna Be Easy

  18. #68
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    423
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb heel bewust de topic een tijd gevolg en niet gereageerd, maar nu kan ik het toch niet laten. Nu weet ik dat hier op het forum een aantal GG fans rondhangen maar het begint wel heel voorspelbaar te worden dat je dan na elke verlies partij van een vechter een reactie leest in de trant van hij moet bij GG gaan trainen...


    Wat nou? je kan er van uit gaan dat de vechters zelf het beste weten wat goed voor hen is. Wij hebben Stefan intensief gevolgd en daardoor weet ik dat hij gewoon goed bezig is en tevreden is met de samenwerking met Bob. Waarom dan altijd dat geneuzel over overstappen naar een andere gym? Ja en ook ik was natuurlijk teleurgesteld door het resultaat van de laatste partij maar denk je dat Stefan dat zelf niet is? Hij is letterlijk en figuurlijk een grote jongen en zal zelf ook weten wat er niet goed is gegaan.

  19. #69
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    X3
    Stefan heeft aan Bob een hele goede trainer / coach / vriend.

    Ik snap een ding niet.
    Iedereen heeft allemaal "goede raad en adviezen" maar ik zie geen / weinig talent in de ring verschijnen.

    Probeer eerst zelf wat gelijkwaardigs te presteren of te produceren en ga dan je mening of advies geven.
    Wij zullen het dan allemaal van harte aan nemen.
    Zit deze thread/post te lezen en zie tegelijkertijd de volgende spreuk in een tijdschrift staan: "Elke dag kan je wat leren en sommige dagen wat meer. Dit is één van die dagen. Hard en streng toegesproken worden is leerzaam." Voor wat het waard is...

  20. #70
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Tips en opbouwend advies zijn in het algemeen overal meer dan welkom.
    Afbranden en aangeven dat hij maar moet overstappen naar een andere club slaat echt nergens op.

    Vandaar mijn post en excuses aan de goede broeders die zich aangevallen voelen.

  21. #71
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ervani View Post
    Ik heb heel bewust de topic een tijd gevolg en niet gereageerd, maar nu kan ik het toch niet laten. Nu weet ik dat hier op het forum een aantal GG fans rondhangen maar het begint wel heel voorspelbaar te worden dat je dan na elke verlies partij van een vechter een reactie leest in de trant van hij moet bij GG gaan trainen...


    Wat nou? je kan er van uit gaan dat de vechters zelf het beste weten wat goed voor hen is. Wij hebben Stefan intensief gevolgd en daardoor weet ik dat hij gewoon goed bezig is en tevreden is met de samenwerking met Bob. Waarom dan altijd dat geneuzel over overstappen naar een andere gym? Ja en ook ik was natuurlijk teleurgesteld door het resultaat van de laatste partij maar denk je dat Stefan dat zelf niet is? Hij is letterlijk en figuurlijk een grote jongen en zal zelf ook weten wat er niet goed is gegaan.
    Dat lees ik niet en wat ik ook aangaf, misschien is het handig dat hij af en toe mee traint met andere zwaargewichten in Nederland, en dan zou het toch logisch zijn dat hij meedraait met GG. Daar zitten toch de beste zwaargewichten in het MMA... ik zou als Stefan ook lekker bij Bob blijven, dat is een gouden team, maar wat is er mis om mee te trainen met andere sparringpartners, ik zie er alleen maar voordelen in. Doen ze in de US toch ook?

  22. #72
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Maar Stefan heeft toch in zijn voorbereidingen van zijn laatste partij ook getraind bij Hardonk in de vs? En volgens mij traint hij in nl de laatste tijd BJJ met die jongens van aqua. Het lijkt mij dus niks nieuws dat Stefan ook bij andere gyms/teams traint/leert. En het lijkt er ook op dat hij alle ruimte hiervoor krijgt van zijn gym.

    Ik denk ook dat Stefan ook nog kan leren en dat ook moet doen op het niveau van de ufc. Maar of dat nou ligt aan zijn gym? Krijg er een beetje een "voetbalgevoel" van. Het team presteert slecht en de trainer mag meteen vertrekken.. Alsof de spelers geen verantwoordelijkheid dragen.

    Ik denk dat de investering (tijd, kennis, etc) van Bob in Stefan ook mee mag tellen. Dus lekker bij team schreiber blijven en op ad hoc basis de samenwerking aangaan met anderen. In de VS en Europa.

    En als de chemie ooit weg gaat tussen trainer&vechter, dan is het tijd voor een ander team....

    Noot: ik heb nooit iets gelijkswaardigs gepresteerd en ook geen Stefan-look-à-like voortgebracht (geproduceerd).... Excuus voor mijn bescheiden mening. Ik ben maar een liefhebber& recreant.
    Last edited by basblue; 07-07-2011 at 13:01.

  23. #73
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    haha als je alleen je mening mocht posten als je iets gelijkwaardigs hebt gepresteerd, dan was het een stille bedoeling geweest hier

  24. #74
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Nederland
    Posts
    1.871
    vCash
    126000

    Default

    Stefan is al heel ver gekomen, maar om op dit nivo te blijven wordt een heel gevecht. Ik denk dat hij nog wel wat kan bereiken in de UFC en van zijn fouten zal gaan leren. Bob lijkt me staand en voor het mentale gedeelte een goeie trainer, en op de grond heeft hij Remco! Ik ben benieuwd naar zijn volgende wedstrijd.

  25. #75
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    Tips en opbouwend advies zijn in het algemeen overal meer dan welkom.
    Afbranden en aangeven dat hij maar moet overstappen naar een andere club slaat echt nergens op.

    Vandaar mijn post en excuses aan de goede broeders die zich aangevallen voelen.
    kijk als we dus ff een geeltje geven aan degene die dit duidelijk als eerste heeft gezegd, zal ik ff mijn rekening nr doorgeven.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •