MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 25 of 103
  1. #1
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default Saki wil David Haye?

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat de wereldkampioen badminton ook wel even voor Wimbledon-euro's wil tennisen tegen Rafael Nadal...

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Shikoku View Post
    Ik denk dat de wereldkampioen badminton ook wel even voor Wimbledon-euro's wil tennisen tegen Rafael Nadal...
    LOL

    Denk wel dat hij het beste zich kan focussen op het kickboksen, hij is nu ook al bezig met mma.. zou zeggen schoenmaker blijf bij je leest..
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    pffff ik wil ook zoveel

  5. #5
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    172
    vCash
    126000

    Default

    WTF, saki heeft geen shijn van kans tegen hem op boxing , 0 op 100 voor haye , ik zie saki van niemand winnen in de boxing , ik zou op boxing wel badr hari vs gokhan saki willen zien , ik zeg da saki ook geen kans heeft maar beter dan haye

  6. #6
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Haye maakt een durum donor van Saki

  7. #7
    Join Date
    May 2011
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default

    Saki heeft serieus last van hoogmoedswaanzin. Haye maakt zonder enige moeite gehakt van Saki!!!!!!!

  8. #8
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    172
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=Nikko;1051660]Saki heeft serieus last van hoogmoedswaanzin. Haye maakt zond
    Last edited by chechen; 04-07-2011 at 11:47. Reason: sorry

  9. #9
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Haye maakt een durum donor van Saki
    LOL

    tja, saki is een goede vechter en heeft een prachtige techniek. Hij wint door snel te zijn en door zijn voetenwerk... Iets waar Haye toevallig veel beter in is dan Saki. En ook te sterk voor Saki. En laten we niet over het ervaring verschil beginnen... = Haye first round on homocide

  10. #10
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Beetje arro als je denkt één van de beste boksers aan te kunnen met nul boks ervaring.
    Zou de partij wel graag willen zien

  11. #11
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Dezelfde Saki die KO is gegaan tegen Bregy en outboxed werd door Kyotaro?
    Max. 400 x 125

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Call me crazy maar denk echt dat het een leuke partij kan worden... Was niet heel erg onder de indruk van de bokswedstrijd van afgelopen zaterdag. Hoewel het logisch is dat Haye favoriet is wil ik graag wel een kickbokser met goede handen (Badr, Alistair, Saki) zien vechten tegen een prof bokser, gewoon om te zien hoe groot het niveau verschil eigenlijk is...

    Bokser die K-1 gingen vechten waren ook niet bepaald in het voordeel op het gebied van boksen binnen de K-1 regels dus waarom zou dit in een bokswedstrijd heel anders zijn.

    De kickbokser Nordin deed het ook erg goed en die vocht in een zeer competitieve gewichtscategorie aangezien er niet heel veel zwaargewichten zijn denk ik dat er heus wel een uitdaging in zit..

    Maar goed wellicht heeft iemand praktijk voorbeelden waarbij uit te sluiten is dat kickbokser kansloos zijn dus dan hoor ik ze graag...

  13. #13
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Call me crazy maar denk echt dat het een leuke partij kan worden... Was niet heel erg onder de indruk van de bokswedstrijd van afgelopen zaterdag. Hoewel het logisch is dat Haye favoriet is wil ik graag wel een kickbokser met goede handen (Badr, Alistair, Saki) zien vechten tegen een prof bokser, gewoon om te zien hoe groot het niveau verschil eigenlijk is...

    Bokser die K-1 gingen vechten waren ook niet bepaald in het voordeel op het gebied van boksen binnen de K-1 regels dus waarom zou dit in een bokswedstrijd heel anders zijn.

    De kickbokser Nordin deed het ook erg goed en die vocht in een zeer competitieve gewichtscategorie aangezien er niet heel veel zwaargewichten zijn denk ik dat er heus wel een uitdaging in zit..

    Maar goed wellicht heeft iemand praktijk voorbeelden waarbij uit te sluiten is dat kickbokser kansloos zijn dus dan hoor ik ze graag...
    You're crazy, Alistair boksen??? Hij kan niet eens een jab geven, vangt stoten meestal op en counter hoekt terug en houdt het echt geen 12 ronden vol.
    Last edited by SjorsWilms; 04-07-2011 at 12:54. Reason: Gewoon... omdat het kan!

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by SjorsWilms View Post
    You're crazy, Alistair boksen??? Hij kan niet eens een jab geven, vangt stoten meestal op en counter hoekt terug en houdt het echt geen 12 ronden vol.
    Heb jij mij horen zeggen dat ik denk dat Alistair het 12 ronde volhoudt? nee
    Gaf Alistair als voorbeeld omdat hij een grote zwaargewicht is en in het K-1 circuit veel van zijn laatste partijen met zijn stoten heeft gewonnen. Dat het een hele andere stijl is en zich niet vertaald naar het boksen zal ook van toepassing zijn op een Badr of een Saki.
    Ben alleen erg benieuwd hoe een wedstrijd tussen een K-1 vechter en een prof bokser uitpakt, zolang er geen praktijk voorbeelden zijn blijft het speculeren... Het schijnt dat Rossi het ook goed kan racen in een auto maar om te zeggen dat hij meteen kampioen wordt is ver gezocht, wil het gewoon een keer zien...

  15. #15
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Win nou maar de K-1 Saki., jij kan niet bobben en weaven zoals Haye.
    Heeft Saki nog gezeur met Showtime trouwens?
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  16. #16
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Er is geen 1 K1 of MMA vechter in zwaargewicht die kans maakt met boksen tegen David Haye, altijd dat eindeloos gediscussieer

  17. #17
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    In yo face!
    Posts
    1.776
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Shikoku View Post
    Ik denk dat de wereldkampioen badminton ook wel even voor Wimbledon-euro's wil tennisen tegen Rafael Nadal...
    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Er is geen 1 K1 of MMA vechter in zwaargewicht die kans maakt met boksen tegen David Haye, altijd dat eindeloos gediscussieer
    Dit.... nuff said... reps trouwens boys.
    Fat girlz need lovin too!



  18. #18
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Call me crazy maar denk echt dat het een leuke partij kan worden... Was niet heel erg onder de indruk van de bokswedstrijd van afgelopen zaterdag. Hoewel het logisch is dat Haye favoriet is wil ik graag wel een kickbokser met goede handen (Badr, Alistair, Saki) zien vechten tegen een prof bokser, gewoon om te zien hoe groot het niveau verschil eigenlijk is...
    Je was niet onder de indruk omdat Klitschko een zeer goede bokser is, dat was de reden dat Haye niet zo goed leek en het feit dat beide vechters gewoon goed zijn maakt dat de partij enigszins saai was.

    Mocht haye staan tegen iemand als Saki dan zal je gegarandeerd onder de indruk zijn van Haye.

  19. #19
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    N-H
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb net mijn eerste bedrijfsgroepsles zumba gehad, kan iemand mij vertellen hoe ik met m1 contact kan maken , zou het graag op willen nemen tegen F. Emelianenko..........

  20. #20
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    dat de partij enigszins saai was.
    Om het zachtjes uit te drukken.

  21. #21
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Zou het ook wel willen zien, maar Saki maakt natuurlijk geen kans.
    Haye zou ook vet verliezen in een kickboks partij overigens.

  22. #22
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Is dit Saki's echte Twitter account? Twitter
    Hij is hier namelijk best arrogant... : @SjorsWilms en nog iets 12 rondes heb ik niet nodig voor haye 3 hooguit 4 rondes

  23. #23
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    the hague
    Posts
    374
    vCash
    126000

    Default

    Waarom zou Haye tegen Saki willen vechten?
    Levert niets op en is geen uitdaging....slaat werkelijk nergens op.

  24. #24
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    saki heeft geen schijn van kans tegen hem op boks regels

  25. #25
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.680
    vCash
    125750

    Default

    David Haye is een no joke. Oke, hij stelde teleur maar goed, Klitschko is dan ook niet een afgeschreven 2e rangs zwaargewicht.
    Ik denk dat Gokhan Saki zich idd beter kan richten op K1. En even voor de duidelijkheid, wie de fuck wil deze partij ooit gaan promoten?
    Alsof Saki marketable is voor boksen, niemand die hem kent.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •