MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 76 to 100 of 103
  1. #76
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fan1976 View Post
    Ben jij dan toevallig David Haye? nee.....oohhhhh blijft dan ontoppic
    Moet je vooral zo een reactie plaatsen dat ik ontopic moet blijven. al die Sakifans in opmars hoor haha.

    Quote Originally Posted by Great Gambler View Post
    Haye kan ook als een bitch janken. Haye heeft veel matige tegenstanders gehad. Hij wordt echt te veel opgehyped.
    Wat praat je toch zo stoer, zelf ik word bijna bang van je. Wel triest hoe onrespectvol je praat namens andere vechters. Haye is zeker geen hype, je moet misschien maar eens een paar gevechten van hem bekijken, ik weet gewoon zeker dat je nog nooit een gevecht van hem gezien hem behalve de meest recente klitchko gevecht.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    280
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Great Gambler View Post
    Haye kan ook als een bitch janken. Haye heeft veel matige tegenstanders gehad. Hij wordt echt te veel opgehyped.
    als je Haye in de cruiserweight zag, dan weet je wel dat hij goed kan boksen

  3. #78
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk als je Chaid (the pitbull) op de schouders van Mike Zambidisplakt dat je nog best een leuke partij krijgt tegen die Haye.
    [SIGPIC]

  4. #79
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    61
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Vinand View Post
    Moet je vooral zo een reactie plaatsen dat ik ontopic moet blijven. al die Sakifans in opmars hoor haha.
    Ik ben zelf meer een Bonjasky fan, maar om iemand gelijk af te schilderen als een saki fan, omdat hij goede kansen aan Saki geeft vind ik ook weer makkelijk.

    Kijk even naar het boxing record van Haye op wiki . De enige naam waarvan ik denk, dat heeft Haye wel goed gedaan is in mijn ogen Valuev. Bij veel namen in dat record is er zelfs geen wiki verwijzing (omdat de tegenstander verre van bekend is).
    Ik denk dat Haye het nog wel eens erg moelijk kan krijgen met een zwaargewicht dat supersnelle combo's stoot.

  5. #80
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.680
    vCash
    125750

    Default

    Laat Saki zich maar eerst bewijzen. Wil hem wel tegen Briggs of Ruslan Chagaev zien

  6. #81
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Saki heeft snelle combinaties maar zijn verdediging is ver van het niveau van Hayes. Daarnaast trek ik zijn kin en power in twijfel. David Haye slaat snoeihard. Je moet wel een fanboy zijn om Saki een kans te geven. Saki wint het boksend niet eens van Hari laat staan van Haye.
    Max. 400 x 125

  7. #82
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Waarom zou Saki willen boksen?
    Hij gaat prima in de k1 en is echt gegroeid de afgelopen jaren, waarom dat op het spel zetten?

  8. #83
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    010
    Posts
    86
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by smike View Post
    Waarom zou Saki willen boksen?
    Hij gaat prima in de k1 en is echt gegroeid de afgelopen jaren, waarom dat op het spel zetten?
    x2

    Ik snap deze hele discussie sowieso niet zo goed. Waarschijnlijk heeft Saki gewoon in een lollige bui dat bericht geplaatst. Kan me niet voorstellen dat hij het serieus bedoelde.

    Zoal gezegd, hij is gewoon een hele goede kickbokser en heeft een beetje pech dat hij net te klein en te licht is om met de echte zware jongens mee te kunnen, want qua techniek en snelheid doet hij voor niemand onder.

    Maar een bokspartij tegen Haye slaat nergens op. Dan krijgen we hetzelfde als een gevecht tussen Badr en Ali O. op MMA regels. We weten allemaal hoe dat afgelopen is...

  9. #84
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Apeldoorn
    Posts
    150
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by VetteVis View Post
    Ik ben zelf meer een Bonjasky fan, maar om iemand gelijk af te schilderen als een saki fan, omdat hij goede kansen aan Saki geeft vind ik ook weer makkelijk.

    Kijk even naar het boxing record van Haye op wiki . De enige naam waarvan ik denk, dat heeft Haye wel goed gedaan is in mijn ogen Valuev. Bij veel namen in dat record is er zelfs geen wiki verwijzing (omdat de tegenstander verre van bekend is).
    Ik denk dat Haye het nog wel eens erg moelijk kan krijgen met een zwaargewicht dat supersnelle combo's stoot.
    daar heb je een site voor

    BoxRec Boxing Records

    alle record van profboksers

  10. #85
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Als je van Valuev wint ben je sowieso een hele grote.

  11. #86
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    Vinand waar heb jij het over?? Ik ben vorig jaar naar england geweest voor die partij van David Gay vs Ruiz. Moest 10 ronde duren.. ben je dan zo goed? Ruiz is een oude prof lang niet meer zo goed als vroeger. Laat die gaylord maar vechten tegen Tomasz Adamek. Dan ga je zien.... wie er gaat verliezen. Dan zal die wel weer gaan janken over zijn gebroken teen. Dan ben je gewoon een sukkel als je dat gaat gebruiken omdat je zogenaamd niet kon bewegen. Thunder Gatti, had elke wedstrijd gebroken hand maar vocht door en won die partij. Dan krijg je respect. Wat doe Gay hij praat poep beetje stoer praten tegen iemand die tegen NAMEN heeft staan boksen. Maar wel 12 ronde maar weg rennen van Vladimir. Kijk er is 1 bokser die grote bek heeft maar ook iedere keer waar maakt en dat Floyd. Check zijn laatste partij tegen mosley. Hij is aangeslagen door die rechtse maar toch die rechtse doorslikken en na die ronde laten zien wat boksen is. Mosley heeft alleen maar klappen gehad. Dan verdien je respect, en niet zoals David Gay... En tuurlijk Saki maakt geen kans op boksen regels dat weet iedereeen wel. Maar kickboksers kunnen ook boksen en alles is te leren zolang je die inzicht hebt en jong bent. Kijk maar naar Ramon Dekkers. HIj is een kickbokser maar die maar die bokscombo's is te gruwelijk.

  12. #87
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    010
    Posts
    86
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Great Gambler View Post
    Vinand waar heb jij het over?? Ik ben vorig jaar naar england geweest voor die partij van David Gay vs Ruiz. Moest 10 ronde duren.. ben je dan zo goed? Ruiz is een oude prof lang niet meer zo goed als vroeger. Laat die gaylord maar vechten tegen Tomasz Adamek. Dan ga je zien.... wie er gaat verliezen. Dan zal die wel weer gaan janken over zijn gebroken teen. Dan ben je gewoon een sukkel als je dat gaat gebruiken omdat je zogenaamd niet kon bewegen. Thunder Gatti, had elke wedstrijd gebroken hand maar vocht door en won die partij. Dan krijg je respect. Wat doe Gay hij praat poep beetje stoer praten tegen iemand die tegen NAMEN heeft staan boksen. Maar wel 12 ronde maar weg rennen van Vladimir. Kijk er is 1 bokser die grote bek heeft maar ook iedere keer waar maakt en dat Floyd. Check zijn laatste partij tegen mosley. Hij is aangeslagen door die rechtse maar toch die rechtse doorslikken en na die ronde laten zien wat boksen is. Mosley heeft alleen maar klappen gehad. Dan verdien je respect, en niet zoals David Gay... En tuurlijk Saki maakt geen kans op boksen regels dat weet iedereeen wel. Maar kickboksers kunnen ook boksen en alles is te leren zolang je die inzicht hebt en jong bent. Kijk maar naar Ramon Dekkers. HIj is een kickbokser maar die maar die bokscombo's is te gruwelijk.

    Ga jij ff een rondje tegen Gay staan dan.
    Kijken hoe je je voelt na afloop...

  13. #88
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by testarossa666 View Post
    Ga jij ff een rondje tegen Gay staan dan.
    Kijken hoe je je voelt na afloop...
    heb je spuit 11 weer....

  14. #89
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    010
    Posts
    86
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Great Gambler View Post
    heb je spuit 11 weer....
    Zegt de held die David Haye gaylord noemt en vindt dat hij geen respect verdiend.
    Helaas zegt dit genoeg over jou.

  15. #90
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    172
    vCash
    126000

    Default

    mensen , waarom discuseren julie zo veel , die partij gaat zeker nooit komen , en als die komt gaan ze saki ni direckt tegen haye zetten , ze gaan hem eersty testen , en als die ooit komt haye verkracht hem met 1 hand , haye gaat hem in de 1ste of 2de ronde KO slagen , of naar 4de 5de ronde pak slaag geven , als het om boks gaat zie ik liever badr hari vs gokhan saki en dan toch zie ik saki nooit winne van badr hari met box of thaibox

  16. #91
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    172
    vCash
    126000

    Default

    ik denk dat saki wilt vechten omdat je miljoenjen krijgt bij boxing

  17. #92
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ik denk dat het gewoon om de aandacht gaat... tis een beetje stil rond k-1 enzo de laatste tijd. Als ie dit roept valt z'n naam weer even en hebben de mensen het weer over em. Natuurlijk gaat deze partij er nooit komen....

  18. #93
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by testarossa666 View Post
    Ga jij ff een rondje tegen Gay staan dan.
    Kijken hoe je je voelt na afloop...
    waar slaat dat op dan?
    jezus wat een post he

  19. #94
    Join Date
    May 2011
    Location
    Osaka
    Posts
    353
    vCash
    126000

    Default

    Leuk, gogogo Saki!!

  20. #95
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    010
    Posts
    86
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    waar slaat dat op dan?
    jezus wat een post he
    Ik neem aan dat je op de uitspraken doelt die hij doet, anders begrijp ik je reactie niet helemaal. Tenzij je het met hem eens bent natuurlijk, maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen.

    Wat ik probeerde duidelijk te maken is dat het wel heel erg triest is om zo respectloos op een wereldkampioen boksen te reageren.

  21. #96
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by testarossa666 View Post
    Ik neem aan dat je op de uitspraken doelt die hij doet, anders begrijp ik je reactie niet helemaal. Tenzij je het met hem eens bent natuurlijk, maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen.

    Wat ik probeerde duidelijk te maken is dat het wel heel erg triest is om zo respectloos op een wereldkampioen boksen te reageren.
    Weet je wat triest is?
    Om je als `wereldkampioen` boksen zo denigrerend uit te laten over de èchte wereldkampioen (klitschko)
    Ik heb je niet zien reageren in topics die over Haye gingen dat hij zwaar respectloos deed tegenover de Klitschko brothers.
    Dat is wel normaal?
    Als je de fanboy uit wil hangen prima, maar probeer wel enigzins objectief te blijven

    En dan ook nog zeggen:
    Ga jij ff een rondje tegen Gay staan dan.
    dat slaat helemaal nergens op

  22. #97
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    010
    Posts
    86
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Weet je wat triest is?
    Om je als `wereldkampioen` boksen zo denigrerend uit te laten over de èchte wereldkampioen (klitschko)
    Ik heb je niet zien reageren in topics die over Haye gingen dat hij zwaar respectloos deed tegenover de Klitschko brothers.
    Dat is wel normaal?
    Als je de fanboy uit wil hangen prima, maar probeer wel enigzins objectief te blijven

    En dan ook nog zeggen:

    dat slaat helemaal nergens op
    Fanboy? Waar maak je dat uit op dan? Omdat ik respect heb voor de sportieve prestaties van Haye? Dan zijn er heel veel fanboys hier zeker, maar jij natuurlijk niet?

    En ik heb inderdaad niet gereageerd op de topics die over het respectloze gedrag van Haye gingen, maar dat betekent niet dat ik het eens ben met zijn gedrag. Dat is meer de stijl van Haye, laten zien die ie van de straat komt. Maar goed, iedereen zijn eigen imago en presentatie. Badr Hari kan je ook niet vergelijken met Sem Schilt, maar ik zie ze allebei graag vechten. Hopelijk mag dat van jou, of ben ik nu weer een fanboy?

    Klitschko heeft duidelijk laten zien wie de baas is, die heeft geen trashtalk nodig. Maar om Haye uit te maken voor iemand die niets kan en Gay is en weet ik wat allemaal, dat slaat pas nergens op.

  23. #98
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by testarossa666 View Post
    Fanboy? Waar maak je dat uit op dan? Omdat ik respect heb voor de sportieve prestaties van Haye? Dan zijn er heel veel fanboys hier zeker, maar jij natuurlijk niet?

    En ik heb inderdaad niet gereageerd op de topics die over het respectloze gedrag van Haye gingen, maar dat betekent niet dat ik het eens ben met zijn gedrag. Dat is meer de stijl van Haye, laten zien die ie van de straat komt. Maar goed, iedereen zijn eigen imago en presentatie. Badr Hari kan je ook niet vergelijken met Sem Schilt, maar ik zie ze allebei graag vechten. Hopelijk mag dat van jou, of ben ik nu weer een fanboy?

    Klitschko heeft duidelijk laten zien wie de baas is, die heeft geen trashtalk nodig. Maar om Haye uit te maken voor iemand die niets kan en Gay is en weet ik wat allemaal, dat slaat pas nergens op.
    Gay is bij jou gevoelig merk ik hehehehe

  24. #99
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    010
    Posts
    86
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Great Gambler View Post
    Gay is bij jou gevoelig merk ik hehehehe
    Hehe, eindelijk een leuke grap!

  25. #100
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    Weet je wat ik triest vond van die Gaylord. Hij keek iedere keer naar de scheidsrechter??? Help me please.... Hij had gewoon meer respect moeten hebben voor Klitschko.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •