MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 16 of 16
  1. #1
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default Mayhem Miller vs. Diaz



    Wanneer durft Nick Diaz? Dit gevecht wil ik echt graag zien

    Na die laffe actie van Melendez en Diaz broers, hoop ik echt dat hij zijn payback krijgt.

    Ik denk dat Mayhem dit zou winnen
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    172
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post


    Wanneer durft Nick Diaz? Dit gevecht wil ik echt graag zien

    Na die laffe actie van Melendez en Diaz broers, hoop ik echt dat hij zijn payback krijgt.

    Ik denk dat Mayhem dit zou winnen
    bent jij op u kop gevallen , miller winnen van diaz phahahaa , ik zie miller niet van een top 10 vechter winne en jij praat dan over iemand die nummer 2 is in de wereld , ik zie diaz miller gewoon verkrachten , hij gaat met hem spelen als een hond , da word het zelfde als jones vs rua , gewoon mishandeling

  3. #3
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by chechen View Post
    bent jij op u kop gevallen , miller winnen van diaz phahahaa , ik zie miller niet van een top 10 vechter winne en jij praat dan over iemand die nummer 2 is in de wereld , ik zie diaz miller gewoon verkrachten , hij gaat met hem spelen als een hond , da word het zelfde als jones vs rua , gewoon mishandeling
    Inderdaad Diaz sloopt Miller. Enige wat Miller heeft gepresteerd is winnen van een 8 jaar past his prime Sakuraba en een clownsact opvoeren bij MTV.

  4. #4
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Gelukkig kunnen we hier op Mixfight fights allemaal goed voorspellen. Waarom heb je toch in elke sport wijsneuzen rondlopen die doen alsof ze tarrot kaarten en glazenbollen op hun kamer hebben staan?

    Ik kan een lijst fights op noemen waar jullie er allemaal naast zaten, en sinds wanneer is vechtsport te voorspellen? Ik zag vorige week 60 procent hier roepen dat Haye Klitschko wel even KO zou slaan, om maar even een voorbeeld te geven.

  5. #5
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    hij word een beetje vervelend met dat `grappige` gedoe van hem

  6. #6
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Als ik Diaz was, fuck no! Ik mag tegen GSP voor the belt. Gsp is 170pound en kan hij nog hebben. Waarom Mayham in een zwaardere klasse met wat te winnen? Mayham moet maar aan zijn weg timmeren in de UFC tot bij Diaz.

    Ik geloof wel dat Mayhem potten kan breken in ufc.

  7. #7
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Even terug komen op mijn eigen woorden: ik denk niet dat Mayhem dit bij voorbaat wint, natuurlijk niet, dan zou ik ook een glazen bol hebben hehe. Maar ik denk wel dat Mayhem zo gebrand is om Diaz te defeaten. Aan de andere kant heeft Diaz niets te verliezen, maar wil Mayhem nog wel iets recht zetten. Hoop toch dat deze fight ooit komt

  8. #8
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Even terug komen op mijn eigen woorden: ik denk niet dat Mayhem dit bij voorbaat wint, natuurlijk niet, dan zou ik ook een glazen bol hebben hehe. Maar ik denk wel dat Mayhem zo gebrand is om Diaz te defeaten. Aan de andere kant heeft Diaz niets te verliezen, maar wil Mayhem nog wel iets recht zetten. Hoop toch dat deze fight ooit komt
    Ik hoop het niet want dat zou betekenen dat Diaz van GSP verliest. Volgens mij is Miller helemaal niet zo gebrand om Diaz te verslaan. Diaz mag dan wel een idioot zijn voor de camera maar hij meent wel wat hij zegt. Bij Miller heb ik het idee dat het een beetje een toneelstukje is.

    Miller is natuurlijk niet bij voorbaat kansloos maar ik denk wel dat Diaz hem verslaat.

  9. #9
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Beide jongens die zich dom gedragen, maar niet dom zijn. Vind het beide toffe vechters om te zien, maar Diaz is da man.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  10. #10
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Miller had al lang kunnen vechten, maar dan wel op 178 zoals Diaz toen gevraagd had. Dat is prima in het midden, en echt niet onmogelijk voor Miller.

  11. #11
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Limburg
    Posts
    1.426
    vCash
    126000

    Default

    Was leuke partij geweest, maar dit filmpje is al oud. De kans dat deze partij er nog van komt wordt met de dag kleiner. Diaz gaat niet omhoog in gewicht en Miller niet omlaag. En catchweight zie ik niet snel gebeuren nu ze allebei in UFC zitten, ufc doet dit niet zo snel. Bovendien zijn ze op andere posities in hun weight classes; Diaz mag om de titel vechten tegen GSP en Mayhem moet eerst eens een partij of 2/3 winnen van goede tegenstanders voor hij zich een contender mag noemen
    Aoki - Hellboy - Gomi - Diaz Bros - GSP - Sonnen - Barnett

  12. #12
    Join Date
    May 2011
    Posts
    45
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Aan de andere kant heeft Diaz niets te verliezen,
    niets te verliezen? volgens mij heeft ie toch meer te verliezen dan miller :S hij was de strikeforce welterweight champ, hij is de nummer 1 contender als je het mij vraagt heeft ie juist een hoop te verliezen

  13. #13
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basser View Post
    niets te verliezen? volgens mij heeft ie toch meer te verliezen dan miller :S hij was de strikeforce welterweight champ, hij is de nummer 1 contender als je het mij vraagt heeft ie juist een hoop te verliezen
    Je hebt gelijk, bedoelde het meer zo van dat Diaz de favoriet is en veel geluk heeft

  14. #14
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Ik hoop het niet want dat zou betekenen dat Diaz van GSP verliest. Volgens mij is Miller helemaal niet zo gebrand om Diaz te verslaan. Diaz mag dan wel een idioot zijn voor de camera maar hij meent wel wat hij zegt. Bij Miller heb ik het idee dat het een beetje een toneelstukje is.

    Miller is natuurlijk niet bij voorbaat kansloos maar ik denk wel dat Diaz hem verslaat.
    Miller ouwehoert wel, maar in interviews heeft hij er veel over gepraat en dan is hij wel serieus. Hij zegt toch ook dat hij hem in de ring wil slopen, en niet zomaar jumpen zoals hun bij Jason deden? Getuigd van wel wat meer respect en eer

  15. #15
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    110
    vCash
    126000

    Default

    Altijd leuk om te zien die gast, Mayhem is weliswaar een beetje gestoord, maar ik kan altijd om hem lachen. Maar goed, of de fight er komt..denk het niet. Mayhem gaat sowieso niet omlaag, en Diaz ook niet omhoog waarschijnlijk.
    Do today what others won't, so tomorrow you can do what others can't

  16. #16
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    mayhem maakt nog niet eens 0,1% kans

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •