MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 24 of 24
  1. #1
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    22
    vCash
    126000

    Default En weer een gala minder

    Het college van B & W van Enschede heeft besloten om gemeentelijke panden niet meer beschikbaar te stellen voor vechtsportgala's.
    Deze gala's blijken volgens het college vaak een platform of aanleiding te zijn voor gewelddadige uitingen, intimidatie, vechtpartijen en andere criminele activiteiten. Het verzoek voor 'Blood, Sweat and Tears', een Thaiboksgala dat ieder najaar in de Pathmoshal plaatsvindt, zal worden afgewezen.


    bron: RtvOost
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Ik zoui sowieso daar niet heen gaan, dalijk stort t dak in

    flauwwwwwwwwwwwwww

  3. #3
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Ik zoui sowieso daar niet heen gaan, dalijk stort t dak in

    flauwwwwwwwwwwwwww
    Het is maar goed dat ik geen admin ben anders had je nu een ban gekregen!!!!!!! Idioot!


    Ontopic: Dit is een zeer droevig bericht! Ik kan niet oordelen over andere gala's maar Blood, Sweat and Tears was altijd tot in de puntjes geregeld en nooit geen ernstige voorvallen.

    Ik wordt hier altijd zo moedeloos van als ik het vergelijk met het voetbal. Nee daar zijn weer teveel partijen bij gemoeid die hun zakken vullen!!

    Ik ben Nederland moe!

  4. #4
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    De woorden van Justsomeone zorgen nu al voor "vuurwerk" op mixfight.

  5. #5
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    De woorden van Justsomeone zorgen nu al voor "vuurwerk" op mixfight.
    Ik geef je vast reps voor die neg reps die je gaat krijgen van `joost`
    Last edited by justsomeone; 13-07-2011 at 03:30.

  6. #6
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by joost View Post
    Het is maar goed dat ik geen admin ben anders had je nu een ban gekregen!!!!!!! Idioot!

    Of probeer je op deze manier zieltjes te winnen zodat ik toch een ban krijg??????? Badmuts

  7. #7
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    ONTOPIC AUB! @ Justsomeone, als het al een grappige opmerking had moeten zijn, dan is het er 1 van lik mn reet en erg ongepast!
    ----

    Het is gewoonweg weer erg jammer dat een vechtsportgala geen vergunning krijgt, omdat het volgens B & W, "vaak" een platform of aanleiding voor criminele activitetien is.. pfffff
    Be a Warrior, not a Worrier

  8. #8
    Join Date
    May 2011
    Posts
    362
    vCash
    126000

    Default

    Nou, da's ook fijn als je bijvoorbeeld Peter Aerts heet en zojuist je eigen gym in Enschede hebt geopend...

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Als ik het goed lees gaat het niet zo zeer over de vergunning, maar over de huur van het pand. Slechte zaak in ieder geval!

  10. #10
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Voor Aerts zie ik hier verder geen probleem eigenlijk. Als ik het zo lees gaat het inderdaad over het verhuur/gebruik van gemeentelijke panden. Aerts heeft particulier een gigantische gym die voor alle doeleinden gebruikt kan worden.

  11. #11
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Q$@^#&&$$(()^%@$@@#!!!

  12. #12
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    En om de hoek laten ze "kooivechten" toe? Jammer dat ze niet even met elkaar kunnen overleggen. Het ligt er maar gewoon aan wie je in zo'n gemeenteraad hebt zitten...

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  13. #13
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het meer klote voor Angelo Meola... hij is diegene die de RINGS gala's in het oosten goed verzorgt neerzet. En door een stel malloten op een ander gala is zijn concept verpest.

  14. #14
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    stuur iemand met diplomatieke skills naar de gemeente want het enige wat nu nog helpt is praten . zorg dat je alles op papier hebt (en dan bedoel ik niet op een kladje ) kleed je netjes en wees beschaaft . maak een afspraak met de wethouder van sport en jeugdzaken en ga praten dan moet het goed komen . overal is een mouw aan te passen ook bij de gemeente . gr hans

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    Wel vreemd om dit te horen... juist nu Enschede van plan is om flink in vechtsport op breedtesport niveau te gaan investeren haal je de 'topsport' kant van het verhaal weg. Zal binnenkort eens vragen hoe het zit daar

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  16. #16
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Almelo
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Quote Originally Posted by Patrick25 View Post
    Het college van B & W van Enschede heeft besloten om gemeentelijke panden niet meer beschikbaar te stellen voor vechtsportgala's......
    Als ik het goed lees gaat het niet zo zeer over de vergunning, maar over de huur van het pand. Slechte zaak in ieder geval!
    Misschien een mogelijkheid om het in een niet-gemeentelijk pand te houden?!


    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    En om de hoek laten ze "kooivechten" toe? Jammer dat ze niet even met elkaar kunnen overleggen. Het ligt er maar gewoon aan wie je in zo'n gemeenteraad hebt zitten...
    Juist tussen " .." . Het waren gewoon sportwedstrijdjes in een octagon. Die kun je ook op een mat doen, maar dan rol je ervan af.

    Quote Originally Posted by Khanom Thom View Post
    Ik vind het meer klote voor Angelo Meola... hij is diegene die de RINGS gala's in het oosten goed verzorgt neerzet. En door een stel malloten op een ander gala is zijn concept verpest.
    Juist. Angelo was de eerste in het oosten van het land die een groot gala neerzette en het was het meest prestigieuze gala van het oosten. Wie wilde daar niet vechten? Iedereen keek er elk jaar naar uit.
    Misschien dat het alsnog doorgang kan vinden, desnoods op een andere locatie in Enschede.
    Momentopname bij benadering (niet wetenschappelijk onderbouwd) :
    Former Reputation Received (400 point(s) total)
    Latest Reputation Received (509 point(s) total)

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oldenzaal
    Posts
    1.839
    vCash
    126000

    Default

    WTF??? Ik had het e.e.a. al gehoord.....pfffff!! Als er ergens een strak gala neergezet wordt, dan is het wel het gala van Angelo in de Pathmos....leuke partijen, veel bekenden in/om de Ring en een super publiek!! Dit is typiusch weer zo'n politiek spel van de gemeente.....

    osu

    chris

  18. #18
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Patrick25 View Post
    Deze gala's blijken volgens het college vaak een platform of aanleiding te zijn voor gewelddadige uitingen, intimidatie, vechtpartijen en andere criminele activiteiten.
    bron: RtvOost
    Hoe weten ze dat zo zeker?
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  19. #19
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Zonde, Rings-gala's zijn 1 van de weinige gala's waar echt bijna nooit iets voorvalt...Erg zonde dit, kan me niet herinneren dat er in Enschede ooit iets voorgevallen is.

  20. #20
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Hoe weten ze dat zo zeker?
    Ze hebben het in de krant gelezen. Met deskundige argumenten van vd Laan die het door de politie HEEEEEEEEEEEeellll goed heeft laten onderzoeken. Natuurlijk kunnen ze geen nadere informatie verstrekken omdat ze hun bronnen moeten beschermen. *winkwinknudgenudge*
    Maar Simon Rutz heeft net als onderwereld figuur Dino Soerel in Purmerend gewoond. Dat spreekt toch boekdelen?

  21. #21
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Driebergen Rijsenburg
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    En om de hoek laten ze "kooivechten" toe? Jammer dat ze niet even met elkaar kunnen overleggen. Het ligt er maar gewoon aan wie je in zo'n gemeenteraad hebt zitten...
    geen kooivechten! dragontail had een octagon geregeld!

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    stuur iemand met diplomatieke skills naar de gemeente want het enige wat nu nog helpt is praten . zorg dat je alles op papier hebt (en dan bedoel ik niet op een kladje ) kleed je netjes en wees beschaaft . maak een afspraak met de wethouder van sport en jeugdzaken en ga praten dan moet het goed komen . overal is een mouw aan te passen ook bij de gemeente . gr hans
    Kijk dit vind ik nu een goede reply want zo werkt het wel en volgens mij is het de enige manier om iets voor elkaar te krijgen, succes

    Osu

  23. #23
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Ze hebben het in de krant gelezen. Met deskundige argumenten van vd Laan die het door de politie HEEEEEEEEEEEeellll goed heeft laten onderzoeken. Natuurlijk kunnen ze geen nadere informatie verstrekken omdat ze hun bronnen moeten beschermen. *winkwinknudgenudge*
    Maar Simon Rutz heeft net als onderwereld figuur Dino Soerel in Purmerend gewoond. Dat spreekt toch boekdelen?
    Oei, Dino Soerel heeft in Purmerend gewoond ?? Reden om deze stad in Nederland te verbieden. Toch ?
    Is toch om weer doodmoe van te worden, Ben het met Hans eens dat we de dialoog moeteen zoeken met gemeentes die dit soort fantastische gala's verbieden.

  24. #24
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by de Stiep View Post
    Oei, Dino Soerel heeft in Purmerend gewoond ?? Reden om deze stad in Nederland te verbieden. Toch ?
    Is toch om weer doodmoe van te worden, Ben het met Hans eens dat we de dialoog moeteen zoeken met gemeentes die dit soort fantastische gala's verbieden.
    Maar dat moet eigenlijk al gebeuren voordat er een verbod wordt uitgesproken.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •