MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 12 of 12

Thread: Been stapt op

  1. #1
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default Been stapt op

    Ik kan hem trouwens geen ongelijk geven, want er is niets meer over daar!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  2. #2
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Been gooit de handdoek bij gebrek aan vertrouwen

    13/07/2011 10:04
    Feyenoord gaat op zoek naar een nieuwe trainer. Het merendeel van de spelersgroep zou het vertrouwen in Mario Been hebben opgezegd, waarop de trainer, nadat hij eenmaal door technisch directeur Martin van Geel was geinformeerd, besloot de handddoek in de ring te gooien.

    Feyenoord heeft de training van woensdagochtend geschrapt. In plaats daarvan is met spoed een persconferentie ingelast in Ermelo, waar de club op trainingskamp is. Dat meldt de Rotterdamse club, die als aanleiding 'zeer recente ontwikkelingen' opgeeft.

    Bij de persconferentie om 13.00 uur zullen aanvoerder Ron Vlaar, algemeen directeur Eric Gudde en technisch directeur Martin van Geel aanwezig zijn.

    Later meer...

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  3. #3
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Triest! Zal de club niet ten goede komen. Niemand is zo gek om voor een paar centen zich wekelijks te laten afzeiken door fans, spelers en bestuur. Ik snap ze daar niet.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  4. #4
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Als je al zo'n kutteam hebt en je laat je twee beste spelers (Castaignos en Wijnaldum) gaan dan zou ik er ook moedeloos van worden. Fer gaat waarschijnlijk ook weg.
    Max. 400 x 125

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    tja jammer.. ben wel benieuwd wie er dan voor die groep gaat staan..
    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #6
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Wie zou er nu aan het roer willen staan van dat zinkende schip.

  7. #7
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Tsja het blijft Feyenoord en er zal dus altijd wel iemand voor te porren zijn. Ik had niet verwacht dat Been juist nu zou opstappen. Tuurlijk hij verliest wat spelers, maar die waren ook niet zo geweldig. Laten we niet lullig doen: vanaf de komst van Ryo van Arsenal kon Feyenoord weer klimmen. Toen het nog enkel met Wijnaldum, Vlaar, Castaignos en Fer moest, ging het absoluut nergens over. Geeft al aan hoe het kan lopen in het voetbal. Hij had gewoon moeten blijven denk ik. Nu begin je het seizoen weer negatief en onrustig, terwijl vorig jaar in de latere seizoenshelft de schade beperkt bleef...

  8. #8
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    Triest! Zal de club niet ten goede komen. Niemand is zo gek om voor een paar centen zich wekelijks te laten afzeiken door fans, spelers en bestuur. Ik snap ze daar niet.

    Heeft nog lang geduurd, als het een andere trainer had geweest zonder Feyenoord verleden dan had hij er verleden jaar al uit gelegen!!
    Het klikte totaal niet tussen spelers en trainer dan moet je op een gegeven moment kiezen.....
    Alleen is het een beetje een raar moment midden in je voorbereiding had het dan een paar weken eerder gedaan.
    Ben benieuwd wie er komt misschien Willem van Hanegem die loopt al maanden openlijk te soliciteren
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  9. #9
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    persconferentie nu op journaal24........dat krijg je met zo'n groep kinderen, nooit geen signaal afgeven en nu na 2 weken voorbereiding deugd er niks meer van de trainer :S ik zou ook mn spullen pakken...houdoe en zoek het maar uit

  10. #10
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Ben benieuwd wie er komt misschien Willem van Hanegem die loopt al maanden openlijk te soliciteren
    Dat was het eerste wat ik dacht

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Dit was wel het nieuws van de dag zeg! Had het zeker niet aan zien komen....

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Jongens jongens jongens wat gebeurt er al jaren met Feijenoord. Dit is een heel slecht boek.

    Dit doet zo'n zeer in Rotterdam. Als je kijkt naar de selectie kan je niet anders stellen dat er met dit "elftal" weinig of niets te halen valt. Dit is de reinste middelmaat en aansprekende namen behalve Vlaar zijn er niet (meer). Er is geen enkele trainer die met dit materiaal mee kan doen om het kampioenschap. Er zijn minimaal 15 elftallen met een betere selectie en ook dit seizoen wordt het degredatie voetbal. Goede en zelfs redelijke voetballers kiezen niet meer voor Feijenoord en dat zegt meer dan genoeg.

    Rotterdam huilt .......

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •