MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 32 of 32
  1. #26
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    sorry mods maar nu gaan jullie zelf totaal offtopic. Ook al is het geen serieuse topic meer, mede door jullie toedoen.

    Ontopic: heb je zo veel pijn dat je echt niet meer kan, GA DAN NAAR DE DOKTER.
    Als je denkt, het lukt wel, ik red me wel, hou je kop dan en niet zeiken niemand hier gaat je beter maken.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Home mtk-gym.nl


  2. #27
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by poep View Post
    kon jij ook niet je voet goed bewegen toen jij je scheen ontstoken had? na hoelang was je blessure weg?
    Ik kon mn voet wat minder goed bewegen maar kwam door vocht ophoping ten gevolge van de ontsteking. Na het nemen van de ibuprofen was het binnen twee dagen weg. Als je ibuprofen hebt geprobeerd, en het is na een paar dagen niet minder zou ik toch zeker naar de dokter gaan.

  3. #28
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    sorry mods maar nu gaan jullie zelf totaal offtopic. Ook al is het geen serieuse topic meer, mede door jullie toedoen.

    Ontopic: heb je zo veel pijn dat je echt niet meer kan, GA DAN NAAR DE DOKTER.
    Als je denkt, het lukt wel, ik red me wel, hou je kop dan en niet zeiken niemand hier gaat je beter maken.
    Ja dames...... zo is het wel welletjes met jullie facepalm oorlog.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  4. #29
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    20
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Ik kon mn voet wat minder goed bewegen maar kwam door vocht ophoping ten gevolge van de ontsteking. Na het nemen van de ibuprofen was het binnen twee dagen weg. Als je ibuprofen hebt geprobeerd, en het is na een paar dagen niet minder zou ik toch zeker naar de dokter gaan.
    bedank voor de tips, ik zal zometeen of morgen ibuprofen halen bij de apotheek

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

    Default

    Wat we ermee proberen aan te geven is dat je niet op een forum om doktersadviezen moet vragen.

    En dat ondersteunen we met een aantal plaatjes..

    Die jongen gaat nu op jullie aanraden ibuprofen slikken. Wie weet is hij wel een hartpatient en is het superslecht..

    @poep: Ga naar de dokter als je ergens last van hebt!

  6. #31
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by B3 lik3 M3 View Post

    @poep: Ga naar de dokter als je ergens last van hebt!
    2X
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  7. #32
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.385
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by B3 lik3 M3 View Post
    Die jongen gaat nu op jullie aanraden ibuprofen slikken. Wie weet is hij wel een hartpatient en is het superslecht..
    Jah lees de bijsluiter.

    De dokter is idd beste, maar ga jij voor elk kwetsuur naar de dokter? Vaak heb je iets en hoor je van een team maatje of wat dan ook wat je er aan kan doen, dan is dat toch geen probleem. Wat wel benadrukt moet worden is dat na een paar dagen geen verbetering de dokter altijd opgezocht moet worden.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •