MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 35

Thread: Webshop klaar

  1. #1
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default Webshop klaar

    Jongens mijn webshop is zo goed als klaar !

    Home - Fashioned Jewelry
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Nice, ziet er goed uit man!

  3. #3
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    ziet er goed uit.
    mag ik een klein beetje kritiek leveren?

    ik moest gelijk denken aan Joop Ubeda toen ik die site zag
    die gooit vaak engels en Nederlands door elkaar heen.
    `Jongens don`t hold de touwen` zegt ie vaak

    Op je site zie ik bijvoorbeeld staan: Red oorbellen.
    nederlands en engels
    Maak er dan bv van rode oorbellen, of red earrings.

    maar verder netjes man.

    Succes ermee

  4. #4
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Tuurlijk, alle kritiek is welkom!

    Dat klopt. Ik moest de namen van de producten zelf verzinnen. Ik kon wel enkele mooie namen in het Nederlands verzinnen maar dat lukte mij niet voor alle producten. In het Engels ging het toch wat makkelijker, daarom heb ik ervoor gekozen om de namen van alle producten in het Engels te schrijven. Het zou nog raarder zijn als ik sommige producten in het Nederlands had geschreven en anderen weer in het Engels. Ik heb dus uiteindelijk gekozen om alle namen in het Engels te schrijven.

    Dankjewel.

  5. #5
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Ok duidelijk.
    Succes ermee in ieder geval

    Spammen die handel

  6. #6
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    hahahah.. dankjewel man!

  7. #7
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Yo tof man, hoop dat je wat goed geld ermee verdient. Bij Over ons staat niks ingevuld trouwens.
    Qua namen kan je ook latijns/gaelic/keltische namen gebruiken ipv engels, past wel bij die stijl.

    Nog iets, ik vind die prijzen nogal "generic" neergezet. Je kan echt van links naar rechts steeds zien dat je steeds "odd-even pricing*" toepast. Dat je steeds die .99 gebruikt maakt niet uit maar het de manier hoe je het presenteert springt het te snel in het oog. Ik zou de prijzen net op een andere plek neerzetten, en wellicht de font & size aanpassen.

    Maar je moet zelf aanvoelen wat het best bij je doelgroep past.


    *http://www.ehow.com/about_7421400_ps...strategy_.html
    Beetje simpele versie maar om even aan te tonen wat ik bedoel.

    "For example, a luxury item will not likely benefit from odd-even pricing. In fact it might actually hurt the product by making it appear cheap"

    Last edited by Asura; 19-07-2011 at 03:20.

  8. #8
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Kritiek is alleen maar omdat marketing mijn ding is en waar je ermee eens ben kan je er iets mee doen. Je assortiment is goed en vind het een leuke variatie. Hoe ga je nou klanten trekken?

  9. #9
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Succes, ziet er goed uit!
    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #10
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Leuk man. Succes!

  11. #11
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    deventer
    Posts
    1.437
    vCash
    126000

    Default

    Leuke site en lijken me redelijke prijzen! (ik zit niet in die shit dus als noob ziet de prijs er goed uit)

    Puntje van kritiek.. In gastenboek zou ik email van klanten (of ze nu "real" zijn of niet) weghalen...
    voegt volgens mij niets toe...

    afijn ik ben een techneut en geen marketing boy....

    groeten P.
    What the ßleep do w∑ (K)π0w!?
    As a ATHEIST.... If you exist and will prove mine unbelief was wrong:
    PLEASE GIVE US BACK STEVE JOBS AND TAKE JUSTIN BIEBER!!

  12. #12
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Goed man ! Succes met de business Armenia !

  13. #13
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Leuke site en nu tijd voor een bannertje

  14. #14
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Hey Asura, interessant dat marketing jouw ding is, want ik studeer ook marketing! Aangezien je marketing begrijpt zal ik het zo proberen uit te leggen.
    De namen in het Engels is voor mij een goede keus. Mijn doelgroep zijn voornamelijk vrouwen van 17 t/m 35 jaar. Ik kan wel aparte namen gaan gebruiken maar het moet ook herkend worden door de klant, misschien niet eens bewust maar onbewust. Het klinkt ook vriendelijker, je hebt het eerder gehoord, je kan het ergens aan relateren. Dit zorgt voor meer connectie met het product. Producten die ik ook verkoop zijn een trend in de westerse wereld, waar Engels de norm is... als de namen dan in het Engels zijn, is dit ook beter.

    stel ik verkoop een pak, de meeste mensen denken bij fashion gelijk aan italie. Stel ik zat op die pak de naam: Kimura. Of ik zet erop Cornelliani.
    Geheid dat Corneliani meer zou verkopen, het is precies dezelfde pak. Daarom moet het herkenbaar zijn. Mijn producten zijn in, in de westerse wereld. Als ik keltische namen zou gebruiken dan zou dit overeenkomen met naamherkenningspatroon voor sieraden van klanten.


    En over de prijzen: dat ik een strategische prijsstelling zou hanteren, was één ding wat zeker was. Het maakt voor de klant niet uit of het 6,99 is of 6,95. Beide prijsstellingen vallen in de categorie €6. Je hebt gelijk over de fonts en plaatsing, maar dit kan ik helaas niet veranderen in me webshop.

    Thanks voor het meedenken, heb je nog andere kritische punten gezien.

  15. #15
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Thanks jongens.. we zullen zien hoe het zal lopen!

  16. #16
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    top bro, hoop dat het een succes wordt!
    Home mtk-gym.nl


  17. #17
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Lol, deze webshop lijkt echt HEEL erg veel op de webshop van een ander forummember hier.
    Maarja beter goed gejat dan slecht gemaakt zeggen ze wel ns.
    Last edited by lopez86; 19-07-2011 at 13:53.
    Fighting is poetry in motion

  18. #18
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    ziet er goed uit.
    mag ik een klein beetje kritiek leveren?

    ik moest gelijk denken aan Joop Ubeda toen ik die site zag
    die gooit vaak engels en Nederlands door elkaar heen.
    `Jongens don`t hold de touwen` zegt ie vaak

    Op je site zie ik bijvoorbeeld staan: Red oorbellen.
    nederlands en engels
    Maak er dan bv van rode oorbellen, of red earrings.

    maar verder netjes man.

    Succes ermee
    Break!.... STOP!!!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  19. #19
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Even voor de duidelijkheid dus jongens, dit is een slechte ripoff van YDELTUYT van forumzuster Simone.
    De overeenkomsten zijn zo groot dat het net een slechte grap is.
    ARMENIA heeft zelfs nog tips van haar gekregen toen hij daarom vroeg, kortweg een halfjaar terug.
    Blijkbaar probeerde hij dus gewoon schaamteloos haar complete concept te kopieëren.
    Behoorlijk triest.
    Fighting is poetry in motion

  20. #20
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    deventer
    Posts
    1.437
    vCash
    126000

    Default

    Hij heeft wel een gastenboek.....









    sorry kon het niet laten
    What the ßleep do w∑ (K)π0w!?
    As a ATHEIST.... If you exist and will prove mine unbelief was wrong:
    PLEASE GIVE US BACK STEVE JOBS AND TAKE JUSTIN BIEBER!!

  21. #21
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Even kalm aan doen.

    Voordat je een oordeel geeft moet je weten hoe het zit. Ik wil al enkele jaren een webshop gericht op mode beginnen. Doordat er elke keer iets tussenkwam heb ik het altijd maar laten zitten. Ik heb toen contact gehad met Simone en haar enkele vragen gesteld omtrent het opzetten van een webshop. Ze gaf me een aantal links betreffende de beste aanbieders van webshops, waaronder biedmeer.nl. Ik heb Prestashop, Biedmeer, en nog vele anderen webshops beoordeeld op allerlei punten. Mijn conclusie was dat biedmeer.nl het meest bij mij paste. Het is het meest complete en het goedkoopste. Moet ik dan een andere webshop kiezen omdat iemand die ik op een forum heb gesproken ook daar een webshop heeft? Wat is dat nou voor beredenering?

    Biedmeer.nl is geen open source! je kan kiezen uit enkele templates. Één van de templates is verreweg het meest uitgebreide, de template die ik op dit moment gebruik. Weetje wat het uitgebreide eraan is? Dat je de kleuren op bepaalde onderdelen van de pagina kan kiezen (denk aan de rubrieken bovenin). Ik kan helemaal niets anders kiezen vriend! Denk je dat als ik de mogelijkheid had, mijn webshop er op deze manier eruit zou laten zien? Dan zou ik wel kijken naar Fair Trade Webwinkel o.a Tassen, Sieraden en Hangmatten - EerlijkeWereld ofzo. Maar helaas heb ik die mogelijkheid niet.

    Ik heb foto's met witte achtergronden, dan lijkt met me logisch dat je de achtergrond van je webshop ook wit maakt zodat alles vloeiend op elkaar overloopt. Dit werd echter ook door biedmeer.nl zelf aangeraden. Je kan je categorieën/rubrieken alleen aan de bovenkant of aan de zijkant plaatsen. Zijkant valt sowieso al af, dan blijft de bovenkant over. Ik kan paypal, ideal logo maar aan 1 kant zetten en dat is de rechterkant! Snap je wat ik bedoel als ik zeg het is geen open source, dus ik kan haast niets doen. Op de enkele dingen waarin mijn webshop anders kan inrichten als degene waar je het over hebt zijn bijv. de foto's. Ik heb 2 grote foto's naast elkaar, die keuze heb je dan wel nog.

    Wat betreft de producten, na heel erg lang zoeken ben ik in contact gekomen met enkele suppliers. Via via ben ik weer in contact gekomen met andere mensen en op gegeven moment vind je enkele goede leveranciers. Nou die leveranciers bieden enkele producten aan die Simone ook heeft, ze zijn mooi dan mag ik ze toch bestellen. Ik denk namelijk dat ik die producten kwijt kan. Je komt overal in Nederland winkels tegen die dezelfde producten in het assortiment hebben. En het is niet zo dat mijn producten grotendeels met die van haar overeenkomen, ik heb in mijn assortiment 6 producten die matchen met haar producten. Zij heeft wel honderd producten op haar webshop!

    Mijn prijzen zijn anders, mijn producten zijn anders, de namen van de producten zijn anders, mijn marketing is anders, mijn verzendkosten zijn anders, etc. Het enige waar we veel opelkaar lijken is de lay out van de website. Maar Hier kan ik niet veel aandoen omdat de webshop waarvan ik gebruik maak geen open source is! Er is haast geen ruimte voor verandering, waar ik iets kon veranderen dan heb ik dat ook gedaan.

    Lopez86, voordat je gaat schreeuwen dat het een ripoff is, moet je wel weten wat de verhoudingen zijn.





    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Even voor de duidelijkheid dus jongens, dit is een slechte ripoff van YDELTUYT van forumzuster Simone.
    De overeenkomsten zijn zo groot dat het net een slechte grap is.
    ARMENIA heeft zelfs nog tips van haar gekregen toen hij daarom vroeg, kortweg een halfjaar terug.
    Blijkbaar probeerde hij dus gewoon schaamteloos haar complete concept te kopieëren.
    Behoorlijk triest.

  22. #22
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    lol haha

    Quote Originally Posted by Bagheera View Post
    Hij heeft wel een gastenboek.....





    sorry kon het niet laten

  23. #23
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Even voor de duidelijkheid dus jongens, dit is een slechte ripoff van YDELTUYT van forumzuster Simone.
    De overeenkomsten zijn zo groot dat het net een slechte grap is.
    ARMENIA heeft zelfs nog tips van haar gekregen toen hij daarom vroeg, kortweg een halfjaar terug.
    Blijkbaar probeerde hij dus gewoon schaamteloos haar complete concept te kopieëren.
    Behoorlijk triest.
    Ja man........


    Just kiddin... succes met je webshop ziet er netjes uit. Vul alleen je veld "over ons" in het kan onbetrouwbaar overkomen als daar geen info staat.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  24. #24
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    Even kalm aan doen.

    Voordat je een oordeel geeft moet je weten hoe het zit. Ik wil al enkele jaren een webshop gericht op mode beginnen. Doordat er elke keer iets tussenkwam heb ik het altijd maar laten zitten. Ik heb toen contact gehad met Simone en haar enkele vragen gesteld omtrent het opzetten van een webshop. Ze gaf me een aantal links betreffende de beste aanbieders van webshops, waaronder biedmeer.nl. Ik heb Prestashop, Biedmeer, en nog vele anderen webshops beoordeeld op allerlei punten. Mijn conclusie was dat biedmeer.nl het meest bij mij paste. Het is het meest complete en het goedkoopste. Moet ik dan een andere webshop kiezen omdat iemand die ik op een forum heb gesproken ook daar een webshop heeft? Wat is dat nou voor beredenering?

    Lopez86, voordat je gaat schreeuwen dat het een ripoff is, moet je wel weten wat de verhoudingen zijn.
    Je hebt in eerste instantie gezegd dat je een webshop in mannen merkkleding wou starten.
    Dat is heel wat anders.
    Makkelijk leugentje om toch tips te krijgen, je kon natuurlijk niet zeggen dat je in dezelfde branche wou gaan opereren want dan had je ze nooit gekregen.
    Voor mijn part verkoop je paddo's, de manier waarop je bent gestart en gelogen hebt om aan inlichtingen te komen schiet mij in het verkeerde keelgat.
    Kan je wel zeggen dat "alles anders is", wat btw ook bullshit is, jullie verkopen nagenoeg dezelfde producten en je opereert in precies dezelfde branche en dan lijkt de layout ook nog verdomd veel op die van haar.
    Alsof je niks anders had kunnen kiezen.
    Maar heej, veel succes met je onderneming joh!
    Fighting is poetry in motion

  25. #25
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •