MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 9 12345 ... LastLast
Results 1 to 25 of 216
  1. #1
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default Breaking: Overeem out of Strikeforce GP. Silva fights Cormier on September 10

    Hopelijk is dit niet waar.


    The champion is out.

    Alistair Overeem, the Strikeforce heavyweight champion, defeated Fabricio Werdum at Strikeforce GP’s first round, but he’s no longer fighting at the tournament.

    The fighter told MMA Fighting he wouldn’t fight at September 10th, and TATAME learned with sources close to the situation that he has been removed from the GP.

    Antonio “Bigfoot” Silva, who defeated Fedor Emelianenko at the first round, fights undefeated wrestler Daniel Cormier next. On the other semifinal, Josh Barnett takes on Sergei Kharitonov.

    Bron: tatame.com
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Toch wel waar. mmajunkie bevestigd het.

  3. #3
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    ik denk dat de GP zo wel veel van zijn aantrekkelijkheid verliest.... in mijn ogen geen slimme zet van zuffa
    maarja... zoals ze al vaker hebben laten zien bij zuffa, alles moet volgens hun wensen...

  4. #4
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Zag het ook net. Waarom wilt Overeem dan niet vechten?

  5. #5
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Nog kleine blesures en hij wilde meer tijd om te trainen. Zuffa wil het perse 12 September, Overeem heeft het liever in october.

  6. #6
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Zag het ook net. Waarom wilt Overeem dan niet vechten?
    zuffa wil dat hij op 10 september tegen silva vecht maar alistair gaat niet akkoord met deze datum

  7. #7
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Erg jammer.
    Net nu hij een tegenstander van eigen formaat krijgt.

  8. #8
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Nog kleine blesures en hij wilde meer tijd om te trainen. Zuffa wil het perse 12 September, Overeem heeft het liever in october.
    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    zuffa wil dat hij op 10 september tegen silva vecht maar alistair gaat niet akkoord met deze datum
    Erg jammer. Nu zul je dat gelul over steroids weer maandenlang moeten aanhoren

  9. #9
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Erg jammer. Nu zul je dat gelul over steroids weer maandenlang moeten aanhoren
    Nu je het zegt.....................

  10. #10
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    kuuuut!!!!! nee joh, dit is echt kutnieuws...

    kut zuffa probeert strikeforce te slopen door dit soort dingen te flikken...

  11. #11
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    uhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

    WTF

    Denk het ook Vinand.

  12. #12
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Maastricht
    Posts
    570
    vCash
    126000

    Default

    Dat toernooi boeit me nu verder ook niet meer zoveel....
    LIKE mijn MMA Nieuws Pagina op Facebook !!!!!

    http://www.facebook.com/MmaFinest

  13. #13
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Scott jonge, 12 jaar(?) werk weggegooid.Strikeforce word de scheitbak van de UFC. Nog een jaartje ben je de bitch van Dana en dan is het weg met SF.

  14. #14
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    eerst pride, en nu strikeforce... word echt steeds erger met mma... Met kickboksen gaat het nu ook al achteruit nu k1 naar de tyfus is.. En als het waar is dat GG k1 over gaat nemen weet ik echt niet of dat positief of negatief is.

    2011: slecht jaar voor de vechtsport...

  15. #15
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    idd. En het leek in het begin van het jaar nog z'on mooi jaar voor de vechtsport te worden..

  16. #16
    Join Date
    May 2010
    Posts
    510
    vCash
    126000

    Default

    omg... Ben best pist.. geen goed begin van de dag dit :s

  17. #17
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    wat een kolerezooi...

    Alistair Overeem Out of Grand Prix Semis, but Still a Strikeforce Fighter

    Early on Monday afternoon, Alistair Overeem revealed on The MMA Hour that he may not be ready to fight at September 10's Strikeforce World Grand Prix semifinals.

    It turns out, he won't have to be.

    UFC president Dana White, who as a Zuffa co-owner oversees the Strikeforce brand, told MMA Fighting that Overeem is out. White's confirmation backed up an original report from Tatame, which reported that Overeem was out and Daniel Cormier will replace him.

    But while there was speculation as to whether this meant the end of Overeem's run in Strikeforce, White also told MMA Fighting that while Overeem is out of the tourney, he is still employed by the company
    MA Fighting

    http://www.mmafighting.com/2011/07/1...-a-strikeforc/

    Overeem, the current Strikeforce heavyweight champion, won his quarterfinal round fight against Fabricio Werdum on June 18 via unanimous decision.

    A September 10 semifinal would have been a three-month turnaround, and Overeem said that he could not be ready after taking vacation and nursing some injuries. He added that Zuffa had threatened to remove him from the tournament if he would not participate.

    "I don't know if they're going to do it," he said. "Personally, I don't like to be threatened. If people start talking like that then...be my guest, but then I'm really not going to sing to their tune."

    He also discussed the possibility of boxing in the future against one of the world champion Klitschko brothers. For now, he has no date in either MMA or boxing, though a non-exclusive MMA deal gives him the ability to compete overseas.

    The 8-0 Cormier will step in to face Antonio "Bigfoot" Silva, Overeem's originally scheduled opponent. The other semifinal pits Sergei Kharitonov vs. Josh Barnett.
    Be a Warrior, not a Worrier

  18. #18
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Halfweg
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Tis een toernooi! Niet een gewoon gevecht. Als vechter heb je niks te willen! Hij kan wel meedoen aan een toernooi met 3 gevechten op 1 avond, maar 3 maanden trainen voor 1 man is ineens te kort. Ophouden met die nonsense! Gewoon vechten tegen de best zodat je ook naar de UFC kan gaan om het daar te bewijzen.

    Begin een beetje te twijfelen aan al deze excuusjes.

  19. #19
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Zo, kon niet kutter mn dag beginnen... Toernooi heeft ineens gaan waarde meer... Erg jammer!

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  20. #20
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Splinta View Post
    Tis een toernooi! Niet een gewoon gevecht. Als vechter heb je niks te willen! Hij kan wel meedoen aan een toernooi met 3 gevechten op 1 avond, maar 3 maanden trainen voor 1 man is ineens te kort. Ophouden met die nonsense! Gewoon vechten tegen de best zodat je ook naar de UFC kan gaan om het daar te bewijzen.

    Begin een beetje te twijfelen aan al deze excuusjes.
    Helemaal mee eens!
    Jarenlang lees ik Overeem gaat UFC veroveren, Overeem dit dat. Het is slechts een oranje luchballon!

  21. #21
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Splinta View Post
    Tis een toernooi! Niet een gewoon gevecht. Als vechter heb je niks te willen! Hij kan wel meedoen aan een toernooi met 3 gevechten op 1 avond, maar 3 maanden trainen voor 1 man is ineens te kort. Ophouden met die nonsense! Gewoon vechten tegen de best zodat je ook naar de UFC kan gaan om het daar te bewijzen.

    Begin een beetje te twijfelen aan al deze excuusjes.
    Gelukkig weten we allemaal dat 3 MMA wedstrijden op 1 avond hetzelfde is als 3 kickboks partijen op 1 avond. Hij wil best vechten, alleen wanneer hij klaar is ( en terecht ). Hij moet ook niet alles gaan riskeren door een gevecht op te korte tijd aan te nemen, omdat zuffa dan wat meer geld kan verdienen.

  22. #22
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Dana White heeft te kennen gegeven dat Alistair een blessure heeft en daarom niet klaar zal zijn voor 10 september. Daarnaast heeft Showtime afgesprokendat het toernooi op 10 september uitgezonden dient te worden ivm de tv planning. Dit las ik op de app van MMAweekly

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    - Wat ik niet in het artikel kan vinden is wanneer Overeem WEL zou willen/kunnen vechten?
    - Blessures van de vorige wedstrijd van 18 juni jl. zou in principe kunnen natuurlijk maar vakantieplannen mogen geen toernooi in de weg staan (hoe vervelend het ook is dat een wedstrijd/toernooi onverwacht verplaatst wordt). Hiermee benadeel je ook de tegenstanders en fans.
    - Ik kan de speculaties m.b.t. steroids best begrijpen (heren bodybuilders zijn vast alweer aan het rekenen geslagen m.b.t. de detectietijden) maar daar is Overeem nog nooit op betrapt.
    - 7 weken vanaf nu lijken mij (afgezien van de eventuele blessures van 18 juni jl.) een redelijke voorbereidingstijd voor een vechter en ik mag aannemen dat dit ook enige tijd vooraf dit bericht is medegedeeld aan de vechters (dus meer dan 7 weken voorbereidingstijd).
    - In welke staat zou dit toernooi gehouden worden (m.b.t. de athletic commission)?

    Jammer ik had Overeem graag zien vechten tegen Bigfoot (die ik erg sterk vind overigens) en vond Overeem na zijn K1 winst + Strikeforce Heavyweight titel een van de belangrijkste contenders voor de glans van dit toernooi.

  24. #24
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Jezus.... wat waardeloos allemaal zeg
    Echt een hele vette domper dit. Strikeforce wordt zo wel een joke.
    Hopelijk gaat Ali nu meteen gewoon naar de UFC.

  25. #25
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Quote Originally Posted by sportfan View Post
    - Wat ik niet in het artikel kan vinden is wanneer Overeem WEL zou willen/kunnen vechten?
    - Blessures van de vorige wedstrijd van 18 juni jl. zou in principe kunnen natuurlijk maar vakantieplannen mogen geen toernooi in de weg staan (hoe vervelend het ook is dat een wedstrijd/toernooi onverwacht verplaatst wordt). Hiermee benadeel je ook de tegenstanders en fans.
    - Ik kan de speculaties m.b.t. steroids best begrijpen (heren bodybuilders zijn vast alweer aan het rekenen geslagen m.b.t. de detectietijden) maar daar is Overeem nog nooit op betrapt.
    - 7 weken vanaf nu lijken mij (afgezien van de eventuele blessures van 18 juni jl.) een redelijke voorbereidingstijd voor een vechter en ik mag aannemen dat dit ook enige tijd vooraf dit bericht is medegedeeld aan de vechters (dus meer dan 7 weken voorbereidingstijd).
    - In welke staat zou dit toernooi gehouden worden (m.b.t. de athletic commission)?

    Jammer ik had Overeem graag zien vechten tegen Bigfoot (die ik erg sterk vind overigens) en vond Overeem na zijn K1 winst + Strikeforce Heavyweight titel een van de belangrijkste contenders voor de glans van dit toernooi.
    Oktober was volgens jij afgesproken, en daar heeft Alistair zijn zich op gericht qua schema

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •