MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 9 FirstFirst 123456 ... LastLast
Results 26 to 50 of 216
  1. #26
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    90
    vCash
    126000

    Default Overeem out of Strikeforce GP!!

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    10 sep is toch tijd zat, moet toch te doen zijn, begrijp niet waarom hij zijn kans om te bewijzen dat hij top 5 is laat varen.

  3. #28
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    90
    vCash
    126000

    Default

    Oeps, stond er al op, mag gesloten worden...

  4. #29
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    White: Overeem still under contract with Strikeforce, will fight again when toe heals

    by John Morgan on Jul 18, 2011 at 8:30 pm ET
    While Alistair Overeem (35-11 MMA, 3-0 SF) will no longer compete in Strikeforce's heavyweight grand prix, he will fight again under the promotion's banner.

    MMAjunkie.com (UFC blog for UFC news, UFC rumors, fighter interviews and event previews/recaps | MMAjunkie.com
    ) today confirmed with UFC president Dana White that the Strikeforce heavyweight champion is still under contract with the promotion and will return to action when a nagging toe injury is healed.

    "Sept. 10 was the date Showtime wants us to go, so it's the date we've got to go," White said. "It's unfortunate that Alistair is unavailable, but situations like this are why there are alternates in the tournament."

    In addition to his duties as UFC boss, White is also a minority owner of Zuffa, LLC, the parent company of the UFC that recently acquired Strikeforce, as well.

    Overeem today revealed on MMA Fighting's "The MMA Hour" that the promotion requested he return to action against Antonio "Bigfoot" Silva (16-2 MMA, 3-1 SF) on Sept. 10. However, the Dutch striker said he asked for more time and preferred an October booking.

    With the company planning for a September event to host the promotion's heavyweight grand prix semifinal bouts, some obvious tension was built. Overeem said the company threatened his release even before today's official announcement.

    "What's going to happen next, I don't know," Overeem told MMA Fighting. "I've had some threats of cutting me out of the tournament if I don't participate. I don't know if they're going to do it."

    Overeem's publicly stated position was that the Sept. 10 date was too soon to return to action and that he needed time for a broken toe to heal.

    However, MMAjunkie.com spoke with several sources who suggested Overeem may be posturing in hopes of better terms on a new contract. It's believed his current Strikeforce deal has just one fight remaining. However, White declined to comment on any potential ongoing negotiations.

    According to the UFC boss, it's simple. Overeem is hurt, but the show must go on.

    "Overeem is under contract, and when his pinky toe heals up, we'll get him another fight," White said.

    Strikeforce brass today officially announced it will conduct an event on Sept. 10. However a location and venue have yet to be revealed.

    For more on Strikeforce in September, stay tuned to the MMA Rumors section of the site.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  5. #30
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Zie hierboven wat mijn eerdere post bevestigd

  6. #31
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Dan mag ik toch hopen dat hij naar de UFC gaat
    met wie wil hij bij Strikeforce nog knokken, Chad griggs? lol

  7. #32
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Iedereen vind Zuffa nu de boosdoener, maar eigenlijk is het Showtime die moeilijk doet...

  8. #33
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Krijgen we straks een Strikeforce partij met de winnaar van de GP tegen de HW champ Alistair Overeem...
    Be a Warrior, not a Worrier

  9. #34
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Splinta View Post
    Tis een toernooi! Niet een gewoon gevecht. Als vechter heb je niks te willen! Hij kan wel meedoen aan een toernooi met 3 gevechten op 1 avond, maar 3 maanden trainen voor 1 man is ineens te kort. Ophouden met die nonsense! Gewoon vechten tegen de best zodat je ook naar de UFC kan gaan om het daar te bewijzen.

    Begin een beetje te twijfelen aan al deze excuusjes.
    mee eens, hij heeft ook niet zoveel schade opgelopen tegen Werdum

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    504
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by yuko View Post
    Oktober was volgens jij afgesproken, en daar heeft Alistair zijn zich op gericht qua schema
    - Welk schema bedoel je?

    Dat is je enige motivatie voor je antwoord? Het is toch een toernooi? Moet iedere deelnemer, de promotor en Showtime TV zich aanpassen aan dat schema?

    Als Overeem zoals ik lees zijn teen gebroken heeft zou dat best een reden kunnen zijn om niet mee te doen en dan is dat lastig. Hoewel hersteltijd van een gebroken teen tussen de 4-6 weken is (uitzonderingen daargelaten) en tussen 18 juni en 12 september 13 weken zit (waar ook uiteraard getraind moet worden).

    Had David Haye ook niet een gebroken teen laatst als excuus aangevoerd voor zijn verlies tegen Klitschko?

    Ik vind het gewoon jammer en ben geen hater; maar de glans van toernooi is er af.

  11. #36
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    @deco hoe kun jij nou weten hoeveel schade hij heeft opgelopen ?

    Hij heeft groot gelijk, zou ook mooi mijn positie gebruiken om een beter contract te krijgen.

    en dat gelul "hij is toch een vechter" hou toch op, moet ie ook vechten voor de eer ????
    Goldenglorynutloverhater

  12. #37
    Join Date
    Mar 2008
    Location
    Switzerland
    Posts
    915
    vCash
    126000

    Default

    So what?

    UFC 133 fallouts:
    Nogueira, Davis etc...

    Business as usual...

  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    it's all about the benjamins ...............

  14. #39
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Mooie bende weer!

  15. #40
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Quote Originally Posted by sportfan View Post
    Hoewel hersteltijd van een gebroken teen tussen de 4-6 weken is (uitzonderingen daargelaten) en tussen 18 juni en 12 september 13 weken zit (waar ook uiteraard getraind moet worden).
    De vraag is of hij z'n gebroken teen als heeft opgelopen de 18e juni, of misschien later tijdens een training.

    Hoe dan ook, 13 weken tussen 2 MMA partijen is zeker gezien het feit dat Alistair een behoorlijke blessure heeft, gewoonweg krap.
    Zeker als de datum nog niet is vastgesteld.

  16. #41
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    Tja, Big Foot is niet iemand die je graag aanpakt met een half trainingskamp.

    Wel fucked up zeg.

  17. #42
    Join Date
    May 2011
    Location
    Malta
    Posts
    23
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Splinta View Post
    Tis een toernooi! Niet een gewoon gevecht. Als vechter heb je niks te willen! Hij kan wel meedoen aan een toernooi met 3 gevechten op 1 avond, maar 3 maanden trainen voor 1 man is ineens te kort. Ophouden met die nonsense! Gewoon vechten tegen de best zodat je ook naar de UFC kan gaan om het daar te bewijzen.

    Begin een beetje te twijfelen aan al deze excuusjes.
    Helemaal mee eens. Gebroken kleine teen...
    13 wkn tussen 2 gevechten is misschien wat krap, maar niet onredelijk.
    Zullen ongetwijfeld wel weer andere zaken spelen. Hoe dan ook, zwaar teleurstellend dit..

  18. #43
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Dit is zo ongelofelijk klote! Wist Alistair dit niet eerder ofzo? Als ik hem was zou ik dan alsnog vechten... maar dat is nu te laat. gvd!

  19. #44
    Join Date
    May 2011
    Location
    Osaka
    Posts
    353
    vCash
    126000

    Default


  20. #45
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Limburg
    Posts
    1.426
    vCash
    126000

    Default

    Kutzooi.. maarja dan GP gewoon afmaken en winner tegen Overeem. Problem solved
    Aoki - Hellboy - Gomi - Diaz Bros - GSP - Sonnen - Barnett

  21. #46
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Halfweg
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Als ik goed gelezen heb, ging hij het gevecht tegen Werdum in met een gebroken teen. Dus die zou tegen deze tijd al weer beter horen te zijn. Zo niet, hij heeft ook tegen Werdum gevochten ermee, dus zou nu ook moeten kunnen.

    Vindt again dat hij gewoon moet vechten, hij verliest zijn belt toch niet. Mocht hij verliezen (wat ik niet zie gebeuren).

    Waarschijnlijk ziet ie in dat de kans om Te verliezen groter begint te worden nu hij tegen ECHTE tegenstanders vecht. Hij dacht (net als ons alle) dat hij door Werdum zou stormen. Mooi niet et geval!

    Vindt dit zo jammer! Want het zouden 3 wins over 3 grote namen zijn! Vraag me nu ook af als ie gaat boxen (want dat lees ik ook overal). Het zou gaar zijn.

  22. #47
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by Mule-Kick View Post
    Kutzooi.. maarja dan GP gewoon afmaken en winner tegen Overeem. Problem solved
    Dat is een goeie.

    Maar de rest kan me nu niet veel uit maken... Silva wint easy mode en Sergei zal waarschijnlijk Josh verslaan. Sergei vs Silva vind ik wel interessant.

  23. #48
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.H. View Post
    Gelukkig weten we allemaal dat 3 MMA wedstrijden op 1 avond hetzelfde is als 3 kickboks partijen op 1 avond. Hij wil best vechten, alleen wanneer hij klaar is ( en terecht ). Hij moet ook niet alles gaan riskeren door een gevecht op te korte tijd aan te nemen, omdat zuffa dan wat meer geld kan verdienen.
    Bij Pride had je regelmatig meer dan 1 wedstrijd op 1 avond, Overeem alleen niet volgens mij.

    Ik geloof dat de blessure een gebroken betreft. Dat voedt natuurlijk enkel de twijfels die omtrent Overeem al bestaan. Erg veel talk en tot nu toe weinig walk sinds K-1. Iemand die steeds blijft herhalen dat hij top fit is en 'zo vaak mogelijk wil vechten', tja. Het is nu 2 maanden weg, ben erg benieuwd wat er met die teen is gebeurd en waarom dat met 3 manden helemaal opgelost zou zijn.

    Of het toernooi nu waardeloos is? Absoluut niet. Kharitonov, Silva en Barnett verdienen allen een maincard bij de UFC.

  24. #49
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by KN View Post
    Bij Pride had je regelmatig meer dan 1 wedstrijd op 1 avond, Overeem alleen niet volgens mij.

    Ik geloof dat de blessure een gebroken betreft. Dat voedt natuurlijk enkel de twijfels die omtrent Overeem al bestaan. Erg veel talk en tot nu toe weinig walk sinds K-1. Iemand die steeds blijft herhalen dat hij top fit is en 'zo vaak mogelijk wil vechten', tja. Het is nu 2 maanden weg, ben erg benieuwd wat er met die teen is gebeurd en waarom dat met 3 manden helemaal opgelost zou zijn.

    Of het toernooi nu waardeloos is? Absoluut niet. Kharitonov, Silva en Barnett verdienen allen een maincard bij de UFC.
    1 maand verschil is een hoop training hoor...

  25. #50
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ivo C. View Post
    So what?

    UFC 133 fallouts:
    Nogueira, Davis etc...

    Business as usual...
    Dit is wel een verschil vind ik, na de partij van Overeem was de datum nog niet eens bekend. Dat doe je dan toch in overleg?
    Juni was ook echt laat voor de 1e ronde ten opzichte van Silva en Sergei. Hoe dan ook er zijn alleen maar verliezers hier.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •