MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 9 FirstFirst 1234567 ... LastLast
Results 51 to 75 of 216
  1. #51
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Splinta View Post
    Tis een toernooi! Niet een gewoon gevecht. Als vechter heb je niks te willen! Hij kan wel meedoen aan een toernooi met 3 gevechten op 1 avond, maar 3 maanden trainen voor 1 man is ineens te kort. Ophouden met die nonsense! Gewoon vechten tegen de best zodat je ook naar de UFC kan gaan om het daar te bewijzen.

    Begin een beetje te twijfelen aan al deze excuusjes.
    x2
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    hahahaha.....wat een grap dit.

    Een teen blessure? Sinds wanneer speelt die dan en wat is het dan voor blessure?



    Nu mag je ook geen commentaar meer hebben dat Fedor niet wilde vechten.


    Bah!

  3. #53
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Ja en dan zul je zien dat hij in Oktober tegen 1 of andere 3e rangs jap staat in Dream.
    Max. 400 x 125

  4. #54
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Overeem ducks Antonio Silva, gets kicked out of grand prix

    http://www.cameldog.net/empire-ufc-s...rand-prix.html

  5. #55
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Hij had ook tegen Silva kunnen staan inderdaad, maar de organisatie kiest daar niet voor.

  6. #56
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Wat is een faggot?

  7. #57
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Ze hebben hem er gewoon uit getrapt omdat hij fatsoenlijke tijd wil om trainen, gaat echt nergens over dit. Tenzij het een taktiek is om 'm naar de UFC te krijgen, maar daar heb ik zo mijn twijfels bij.

  8. #58
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Wat vind jij een fatsoenlijke tijd om te trainen?


    [quote]
    Originally Posted by Splinta
    Tis een toernooi! Niet een gewoon gevecht. Als vechter heb je niks te willen! Hij kan wel meedoen aan een toernooi met 3 gevechten op 1 avond, maar 3 maanden trainen voor 1 man is ineens te kort. Ophouden met die nonsense! Gewoon vechten tegen de best zodat je ook naar de UFC kan gaan om het daar te bewijzen.

    Begin een beetje te twijfelen aan al deze excuusjes.

  9. #59
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Dat ligt eraan wat er dus van te voren is afgesproken. En ze hadden dus mondeling een afspraak met sf dat het in oktober zou gaan gebeuren en dat hij na Werdum eerst vakantie ging houden. En nou moet hij halverwege die vakantie snel Trainers, sparringpartners en alles bij elkaar rapen om dan nog ff te kunnen trainen. Mensen doen net alsof hij zomaar kan beginnen met serieuze training.

  10. #60
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Laat Werdum dan invallen he ipv Daniel Cormier... Werdum Ali was al twijfelachtig wie er echt gewonnen had. Komen ze met een pannekoek af... Daniel Cormier. Ale geen pannekoek maar iet wat ik niet wil zien...

    Zal goedkoper zijn zeker...

  11. #61
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Overeem ducks Antonio Silva, gets kicked out of grand prix

    http://www.cameldog.net/empire-ufc-s...rand-prix.html
    lol, ben totaal geen overeem fan ofzo maar waarom zou hij ducken voor silva?? alsof hij die match zou gaan verliezen... maar hopelijk is UFC bezig met buisness as usual en dat is SF afmaken.. diaz hebben ze al en de rest van de WW is niet zo boeiend, dan heb je nog melendez voor de rest heeft SF geen relevante LW(aoki is niet eens top10) MW hebben ze al miller en nu nog alleen jacare en bij lhw hebben ze mousasi nog nodig. 2 van de 5 hebben ze al(diaz en miller) en overeem/melendez hebben al aangegeven graag naar UFC te willen gaan en jacare zal ook nie lang duren en dan is het bye bye met SF!!

    WAR UFC!!

  12. #62
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Daagt een toendertijd nog ongeslagen Fedor meerdere malen uit en vecht op eigen verzoek tegen Werdum, waar hij eerder van heeft verloren en nu duckt hij Silva. Tuurlijk. Had er alle vertrouwen in, maar toen de eerste ronde van Overeem al naar juni werd verplaatst...en nu dit. Wat een kutzooi, dit geeft waarschijnlijk weer zoveel vertraging voor Overeem. Wat moet hij nu doen? Alleen Silva en Barnett zijn interessant en mogelijk Sergei, dat wordt niet eerder dan januari ofzo.
    Last edited by Guile; 19-07-2011 at 12:56.

  13. #63
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben wel Overeem fan, maar waarom zou hij Silva ducken?

    Hierom misschien?
    http://assets.sbnation.com/assets/54...onio_Silva.jpg

  14. #64
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

    Default

    Haters gonna hate..

    Misschien dat iemand dicht bij het vuur de zaak kan ophelderen..

  15. #65
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    dus? werdum had een half minuutje nodig, overeem denk ik 2minuten, JDS slaat fedor letterlijk binnen 2min. de octagon uit. henderson heeft ook maar 2rondes nodig om maar te zwijgen over de LHW top van UFC, jon jones bv. wint hinkelind,een hand op de rug en een blinddoek om van fedor. die stelt niks meer voor

  16. #66
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    dus? werdum had een half minuutje nodig, overeem denk ik 2minuten, JDS slaat fedor letterlijk binnen 2min. de octagon uit. henderson heeft ook maar 2rondes nodig om maar te zwijgen over de LHW top van UFC, jon jones bv. wint hinkelind,een hand op de rug en een blinddoek om van fedor. die stelt niks meer voor
    je kan mooi praten.
    maar die voorspellingen van jou kennen we hier onderhand wel

  17. #67
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    ik heb het gevoel dat die bigfoot echt overschat wordt... hij won van fedor.. so what? een jaar of 5 geleden was dat een wereldprestatie maar nu niet meer, iedereen slaat arlovski de laatste jaren KO behalve bigfoot, bigfoot verloor van werdum, bigfoot had bijna verloren van kyle nog niet zo lang geleden. voor de rest staan er veel onbekende namen op z'n palmares of allang afgeschreven toppers. dus op basis van een fedor in het herfst van z'n carierre verslaan is die een topvechter?

  18. #68
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Limburg
    Posts
    1.426
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    dus? werdum had een half minuutje nodig, overeem denk ik 2minuten, JDS slaat fedor letterlijk binnen 2min. de octagon uit. henderson heeft ook maar 2rondes nodig om maar te zwijgen over de LHW top van UFC, jon jones bv. wint hinkelind,een hand op de rug en een blinddoek om van fedor. die stelt niks meer voor
    Aoki - Hellboy - Gomi - Diaz Bros - GSP - Sonnen - Barnett

  19. #69
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    lol, ben totaal geen overeem fan ofzo maar waarom zou hij ducken voor silva?? alsof hij die match zou gaan verliezen... maar hopelijk is UFC bezig met buisness as usual en dat is SF afmaken.. diaz hebben ze al en de rest van de WW is niet zo boeiend, dan heb je nog melendez voor de rest heeft SF geen relevante LW(aoki is niet eens top10) MW hebben ze al miller en nu nog alleen jacare en bij lhw hebben ze mousasi nog nodig. 2 van de 5 hebben ze al(diaz en miller) en overeem/melendez hebben al aangegeven graag naar UFC te willen gaan en jacare zal ook nie lang duren en dan is het bye bye met SF!!

    WAR UFC!!
    Ik denk dat je gelijk hebt. Aoki is 4# LW btw.

  20. #70
    Join Date
    May 2011
    Posts
    45
    vCash
    126000

    Default

    als het zo is dat het maar kleine blessures zijn vind ik het ook niet erg slim van Alistair. hij roept allemaal dat ie zich zal bewijzen enzo en dan krijgt ie de kans en dan gaat ie moeilijk doen, nja denk dat ie veel fans zou verliezen als het zo is dat ie alleen maar niet vecht omdat ie niet zo kort er achter na WIL vechten als ie echt niet KAN zou ik het snappen.

  21. #71
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Snap het gezeur om ontwijken niet echt...
    Topsport lijkt het mij gewoon.
    Als je ergens voor gaatm moet je wel zeker van jezelf zijn dat je er 100% klaar voor bent.
    Dus als je van jezelf weet dat je er nog niet 100% klaar voor bent, logisch dat je dan nog niet wilt vechten.
    Je hebt mooie partijen staan de laatste jaren, dan ga je lijkt mij ook geen risico nemen.

    Terwijl Silva al een hele tijd langer zit te trainen, dus ja...

    F*ck Dana

  22. #72
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Ik denk ook dat het slim is van Overeem. Het heeft niks met ducking te maken. Ik denk dat Bigfoot tot nu toe zijn grootste uitdaging is en zo'n uitdaging ga je niet aan met een half trainingskamp. Vlak voor het gevecht moet hij tegen zichzelf kunnen zeggen dat hij er alles voor gedaan heeft en als hij nu het gevecht aan zou gaan op 10 september dan zou hij dat niet kunnen.

  23. #73
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Geef die beker maar vast aan Barnett.

  24. #74
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    3 weken na de K1 wgp durft ie wel Fujita en het jaar daarop Dufee aan te nemen.
    Is dat een optimale voorbereiding dan?

  25. #75
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Geef die beker maar vast aan Barnett.
    haha X2

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •