MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 9 FirstFirst 12345678 ... LastLast
Results 76 to 100 of 216
  1. #76
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Fujita en duffee zijn geen Silva's.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.H. View Post
    Fujita en duffee zijn geen Silva's.
    Dus hiermee geef je aan dat die dream titel geen moer voorstelt?

  3. #78
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Geen moer zou ik nog net niet zeggen. maar het is niks vergeleken met de SF titel

  4. #79
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    3 weken na de K1 wgp durft ie wel Fujita en het jaar daarop Dufee aan te nemen.
    Is dat een optimale voorbereiding dan?
    Hij zei ook dat hij voor serieuze tegenstanders als Silva dus WEL een optimale voorbereiding nodig heeft. Hij wist dus dat hij Dufee en Fujita makkelijk aan kon.

  5. #80
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    zullen de andere vechters in het toernooi die nu eerder moeten vechten ook afzeggen?

    zwakke vertoning.

  6. #81
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Ik snap Ali wel... als je van oktober uitgaat stem je daar je hele training op af om in oktober te pieken.
    Als je dan opeens een maand eerder moet vechten, denk je wel 2x na voor je de ring in stapt met een Silva die al maanden heeft kunnen voorbereiden.
    Wel erg jammer hoe dit allemaal gaat en nu wordt de twijfel over hoe goed Ali nu werkelijk is alleen maar weer groter.
    Vraag me af wat er nu op zijn pad komt.

  7. #82
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Washington DC
    Posts
    556
    vCash
    126000

    Default

    Ze hadden gewoon alle eerste rondes op de zelfde avond moeten afwerken dan was er nu geen gezeik over wie de beste voorbereidingstijd heeft gehad.

  8. #83
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    lol, ben totaal geen overeem fan ofzo maar waarom zou hij ducken voor silva?? alsof hij die match zou gaan verliezen... maar hopelijk is UFC bezig met buisness as usual en dat is SF afmaken.. diaz hebben ze al en de rest van de WW is niet zo boeiend, dan heb je nog melendez voor de rest heeft SF geen relevante LW(aoki is niet eens top10) MW hebben ze al miller en nu nog alleen jacare en bij lhw hebben ze mousasi nog nodig. 2 van de 5 hebben ze al(diaz en miller) en overeem/melendez hebben al aangegeven graag naar UFC te willen gaan en jacare zal ook nie lang duren en dan is het bye bye met SF!!

    WAR UFC!!
    Bye Bye SF
    Hello lay n pray!!!!!!!!!!

    wooooo. Meer vechters moeten angstvallig naar de klok en hun punten kijken tijdens het vechten omdat Dana ze voor het minste geringste ontslaat.

  9. #84
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Beetje wazig verhaal tot nu toe. Ik persoonlijk denk niet dat dit allemaal tot stand is gekomen door onsportiviteit van Allistair zijn kant maar meer door een samenloop van omstandigheden. De man heeft intussen al bewezen een groot sportman te zijn dus het lijkt mij niks meer als logisch dat hij het voordeel van een twijfel krijgt totdat er iets meer kennis van zaken is.

    Hoe dan ook,het is en blijft een puinhoop in de vechtsport wereld. Lekker allemaal enorme ego's zoals Bas Boon,Dana White en Simon Rutz alles laten regelen en dan verbaasd zijn als dit soort ellende zich voordoet..

    Wanneer komt er nou is een goeie organisatie die b.v gerunt word door een sterk comite ( b.v onder andere oud sporters zoals Ernesto) die elkaar van fouten kunnen behoeden en zo een mooie wereldwijde zwaar en lichtgewicht klasse kunnen neerzetten voor zowel kickboksen als MMA zodat dat er niet weer elke maand van die kinderachtige voorvallen plaatsvinden.

    Het lijkt toch allemaal gewoon op een soap af en toe op deze manier.. Erg jammer.

  10. #85
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Ik denk dat je gelijk hebt. Aoki is 4# LW btw.
    top10 dan misschien wel maar top5 zeker niet, aoki wordt door elke redelijke/goede worstelaar verslagen, edgar,melendez,guida,maynard,miller,en henderson zijn beter denk ik

  11. #86
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Beetje wazig verhaal tot nu toe. Ik persoonlijk denk niet dat dit allemaal tot stand is gekomen door onsportiviteit van Allistair zijn kant maar meer door een samenloop van omstandigheden. De man heeft intussen al bewezen een groot sportman te zijn dus het lijkt mij niks meer als logisch dat hij het voordeel van een twijfel krijgt totdat er iets meer kennis van zaken is.

    Hoe dan ook,het is en blijft een puinhoop in de vechtsport wereld. Lekker allemaal enorme ego's zoals Bas Boon,Dana White en Simon Rutz alles laten regelen en dan verbaasd zijn als dit soort ellende zich voordoet..

    Wanneer komt er nou is een goeie organisatie die b.v gerunt word door een sterk comite ( b.v onder andere oud sporters zoals Ernesto) die elkaar van fouten kunnen behoeden en zo een mooie wereldwijde zwaar en lichtgewicht klasse kunnen neerzetten voor zowel kickboksen als MMA zodat dat er niet weer elke maand van die kinderachtige voorvallen plaatsvinden.

    Het lijkt toch allemaal gewoon op een soap af en toe op deze manier.. Erg jammer.
    Ja wat een domme beslissing ook van de organisatie om te zeggen dat je uit kan gaan van Oktober en dan word het een maand eerder... Ik ben ontzettend teleurgesteld...

  12. #87
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Net Alistair en Martijn gesproken en samengevat :

    Nadat Alistair van Werdum had gewonnen is hem verteld (en dit kan je ook zien in één van de episode) dat het toernooi in de herfst verder zou gaan (dat is volgens mij vanaf 23 september), zij hebben toen aangegeven dat het waarschijnlijk oktober/november zou gaan worden. Alistair is na zijn partij tegen Werdum een tijd in Amerika gebleven voor vakantie en heeft ook wat seminars gedaan. Hij is vervolgens 2 weken geleden terug gekomen. Alistair neemt zijn training erg serieus en zet een trainingskamp op door vechters te halen naar Nederland. Deze had hij gepland staan op 1 augustus. Trek daar ook een week vanaf omdat je een week eerder in Amerika moet zijn voor de medicals en pers dan heb je dus nog maar 4 weken training terwijl Bigfoot er een aantal maanden op heeft zitten...

    Alistair heeft dus weloverwogen beslissing genomen om het gewoon niet te doen, hij is niet geheel blessurevrij en gezien de huidige klimaat in M.M.A. is winnen de belangrijkste motivatie geworden voor vechters. Wil je tegen een sterke tegenstander als Bigfoot goed voor de dag komen moet je meer dan 100% zijn zowel lichamelijk als geestelijk. Als van te voren de datum al bekend was geweest dan had hij zich op tijd hiervoor kunnen aanpassen door bijvoorbeeld; zijn vakantie te verkorten, of seminars over te slaan of zijn trainingskamp eerder te organiseren. Doordat de organisatie op het laatste moment druk wil uit oefenen om hem te laten vechten kan ik het mij dan ook voorstellen dat hij geen risico gaat nemen te kosten van zijn carrière.

    Zowel Alistair en Martijn balen enorm maar soms moet je beslissingen nemen die niet populair zijn maar dat is nou eenmaal het leven van een prof vechter, het is zijn carrière en zijn leven en hij is de enige die weet wat hij moet doen om zo'n partij in te gaan. Ik als fan baal ook enorm, dit was het toernooi om te zien waar Alistair zou staan. Maar nadat ik Alistair en Martijn had gesproken begrijp ik wat meer van de situatie. Het is uiteindelijk Alistair die het meest baalt denk ik...

  13. #88
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    wat een baaldag zeg, balen balen balen wat baal ik toch.. balen jullie ook?

  14. #89
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    N-H
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    Wellicht dat haye in Oktober nog een plekkie vrij heeft

    J/K

    Ontopic , Jammer dat het niet doorgaat. Ik baal voor Overeem!

  15. #90
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Kan me herinneren dat fedor en co voor van alles en nog wat uitgemaakt werden

  16. #91
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    @justsomeone; dat is toch een heel ander verhaal man, dat was gewoon iemand uitdagen en dat M-1 daar niet in mee wilde gaan was misschien voor hun een weloverwogen beslissing maar ik kan mij niet menen dat Alistair Fedor uitmaakte voor alles en nog wat

  17. #92
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Gewoon erg verdacht allemaal.
    En ik ben echt geen hater ofzo, ik ben gewoon gezond kritisch, waar andere door hun pink glasses kijken

  18. #93
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    N-H
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Gewoon erg verdacht allemaal.
    En ik ben echt geen hater ofzo, ik ben gewoon gezond kritisch, waar andere door hun pink glasses kijken
    Dus jij verdenkt Overeem van pussyheid??Nou Volgens mij kun je echt niet op het nivo van Overeem opereren als je bang bent hoor , hij heeft tegen alle toppers van k1 gestaan , je kunt het ook andersom zien.Hij mist nu een grote kans om zich tegen een topper op mma gebied te bewijzen(hoewel Werdum dat ook al is).

  19. #94
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Ik snap niet zo goed waarom je het zo verdacht vindt om eerlijk te zeggen, het is toch duidelijk dat door de overname van Zuffa er ineens andere belangen spelen. Denk dat de UFC niet zit te wachten op de maand Oktober aangezien er twee grote UFC title evenementen zijn 136: Edgar vs Maynard en 137: GSP vs Diaz. Als je een dik showtime evenement er tussen zet wat geen PPV (dus indirect gratis) is dan kan het zeker gevolgen hebben voor de PPV UFC evenementen.

    Uiteindelijk draait het allemaal om communicatie, denk dat de grootste fout die SF heeft gemaakt is dat er niet van te voren een blauwdruk was wanneer er gevochten zou worden. Dat ging vanaf het begin al meteen fout...

  20. #95
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    @justsomeone; dat is toch een heel ander verhaal man, dat was gewoon iemand uitdagen en dat M-1 daar niet in mee wilde gaan was misschien voor hun een weloverwogen beslissing maar ik kan mij niet menen dat Alistair Fedor uitmaakte voor alles en nog wat

    @ Fabricenovic,
    Justsomeone snapt het niet helemaal, "Alistair had het idd duidelijk gemunt op het management van Fedor".

    @ Justsomeone,
    Je kunt elke keer de roze bril erbij halen en je eigen conspiacy theory de vrije loop laten dat niet eens is onderbouwd, maar wellicht is het raadzaam om de post van Fabice aan te nemen. Of je hebt je eigen informatie bron, tell us?

    We hadden het vorige keer al over, Mixfight is de Baas! Informatieve relevante content.

    Tot op heden zie ik er bij jou niets tot weinig van terug, iemand met een gezonde kritische blik (zoals je zegt) kan zonder informatie bron een duidelije heldere visie geven, doe eens je best en overtuig me.

    En ga niet weer de moeite nemen om op shutterstock.com een roze bril te zoeken en deze copy/pasten om Mixfight.nl.

    Waarom vind je het 'gewoon erg verdacht'?

    Collina

  21. #96
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    @justsomeone; dat is toch een heel ander verhaal man, dat was gewoon iemand uitdagen en dat M-1 daar niet in mee wilde gaan was misschien voor hun een weloverwogen beslissing maar ik kan mij niet menen dat Alistair Fedor uitmaakte voor alles en nog wat
    Waar lees jij in mijn post dat ik interpreteer dat Alistair Fedor voor van alles uitmaakte?

  22. #97
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    conspiacy theory

    Als je iets dik drukt, zorg dan op zijn minst dat je het goed schrijft
    Last edited by justsomeone; 19-07-2011 at 16:59. Reason: foutjeeeeee :D

  23. #98
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Als je iets duk drukt, zorg dan op zijn minst dat je het goed schrijft
    Bedoel je als ik iets DIK druk of DUK Druk?

    "Klopt, 1 verkeerde leesteken of letter, maakt van Jezus nog een ketter", maar gelukkig weten we beide wat we bedoelen toch?

    Collina

  24. #99
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Waar lees jij in mijn post dat ik interpreteer dat Alistair Fedor voor van alles uitmaakte?
    "Kan me herinneren dat fedor en co voor van alles en nog wat uitgemaakt werden"

    Nu je het zo zegt zal je waarschijnlijk bedoelen de fans of de mensen die posten op mixfight. Als er een topic over Alistair is en ik lees snel zo'n zin dan kan ik denken dat je Alistair bedoeld maar ik neem aan door je laatste post dat ik het verkeerd heb dus bij deze, sorry pik....

  25. #100
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Zolang Alistair maar geen can gaat vechten in oktober... anders ga ik met tafels gooien! (╯°□°)╯︵ ┻━┻

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •