MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 9 FirstFirst 123456789 LastLast
Results 101 to 125 of 216
  1. #101
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Saaie discussie
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Jun 2011
    Location
    Amsterdam
    Posts
    73
    vCash
    126000

    Default

    Echt jammer ik had ali bigfoot echt willen zien slopen

  3. #103
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.572
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Ik snap niet zo goed waarom je het zo verdacht vindt om eerlijk te zeggen, het is toch duidelijk dat door de overname van Zuffa er ineens andere belangen spelen. Denk dat de UFC niet zit te wachten op de maand Oktober aangezien er twee grote UFC title evenementen zijn 136: Edgar vs Maynard en 137: GSP vs Diaz. Als je een dik showtime evenement er tussen zet wat geen PPV (dus indirect gratis) is dan kan het zeker gevolgen hebben voor de PPV UFC evenementen.

    Uiteindelijk draait het allemaal om communicatie, denk dat de grootste fout die SF heeft gemaakt is dat er niet van te voren een blauwdruk was wanneer er gevochten zou worden. Dat ging vanaf het begin al meteen fout...
    amen.
    Nobody Said It Was Gonna Be Easy

  4. #104
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Is inderdaag een saaie discussie, het is eigenlijk geen eens een discussie te noemen.
    Ik vind het gewoon vreemd dat je met nog bijna 8 weken te gaan geen partij aanneemt die mogelijk de kroon op je carriere kan zijn.
    Nogmaals ik ben helemaal geen alistair hater, integendeel.
    Eerst roept Alistair dat hij zich volledig wil focussen op MMA, nu krijgt hij de kans om zich eindelijk te meten met een #10HW en dan gaat alistair praten over boksen.
    Ik wil Alistair gewoon zien vlammen, misschien komt het dat ik iets te emitioneel reageer doordat ik gewoon erg teleurgesteld ben.
    Elk argument wat hier word aangehaald door iedereen is makkelijk te weerleggen imo.
    uiteindelijk balen we allemaal.

  5. #105
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    108
    vCash
    126000

    Default

    Als ik zo deze telkens terugkomende discussies lees over wel of niet gebleseerd. Ben ik bijna geneigdt om te zeggen dat de meeste vechters (atleten) een keer moeten kijken naar het wielrennen dat is tegenwoordig de enigste sport waarbij ze nooit zeuren en altijd maar doorgaan.
    Mogen de heren vechters wel eens naar kijken.

  6. #106
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by boola View Post
    Als ik zo deze telkens terugkomende discussies lees over wel of niet gebleseerd. Ben ik bijna geneigdt om te zeggen dat de meeste vechters (atleten) een keer moeten kijken naar het wielrennen dat is tegenwoordig de enigste sport waarbij ze nooit zeuren en altijd maar doorgaan.
    Mogen de heren vechters wel eens naar kijken.
    QFT

  7. #107
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by boola View Post
    Als ik zo deze telkens terugkomende discussies lees over wel of niet gebleseerd. Ben ik bijna geneigdt om te zeggen dat de meeste vechters (atleten) een keer moeten kijken naar het wielrennen dat is tegenwoordig de enigste sport waarbij ze nooit zeuren en altijd maar doorgaan.
    Mogen de heren vechters wel eens naar kijken.
    jah, maar je gaat mij niet vertellen dat zij niet stijf staan van de roids.

  8. #108
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.572
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by R.H. View Post
    jah, maar je gaat mij niet vertellen dat zij niet stijf staan van de roids.
    zucht... wat heeft roids nou weer te maken met een vechtershart....
    Nobody Said It Was Gonna Be Easy

  9. #109
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik vond het een heel irritante eigenschap van Strikeforce dat ze nooit duidelijk waren over wanneer iets plaats zou gaan vinden. Overleg met de vechters duurde eeuwen en elke keer werd alles uitgesteld. Het toernooi zou dit jaar plaatsvinden en dat halen ze niet eens.
    Wat dat betreft vind ik het van Zuffa wel goed dat ze gewoon in overleg met de uitzendpartij data vaststellen. Kun je daarin niet mee dan heb je pech.
    werkt bij UFC ook zo. Niet fit ? replacement.

    Maar het is voor de fans natuurlijk onverteerbaar dat het op zo'n manier gaat. Vind ik niet netjes. Maar ali kan natuurlijk ook gewoon ja zeggen. Voorbereiding of niet. De onzekerheid over zijn carriere lijkt me nu even groot als met een verlies tegen Silva.

  10. #110
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LJ Silver View Post
    zucht... wat heeft roids nou weer te maken met een vechtershart....
    niks, dat probeer ik juist te zeggen.

  11. #111
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by R.H. View Post
    niks, dat probeer ik juist te zeggen.
    Ik snap jou niet

  12. #112
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    348
    vCash
    126000

    Default

    Miss een idee dat iemand van MF van Overeem of Martijn de J een officiele statement te krijgen. Heb mma hour gistere gemist.
    Alvast bedankt!

  13. #113
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Check post 88 van Fasada Vince

  14. #114
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Vince View Post
    Miss een idee dat iemand van MF van Overeem of Martijn de J een officiele statement te krijgen. Heb mma hour gistere gemist.
    Alvast bedankt!
    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Net Alistair en Martijn gesproken en samengevat :

    Nadat Alistair van Werdum had gewonnen is hem verteld (en dit kan je ook zien in één van de episode) dat het toernooi in de herfst verder zou gaan (dat is volgens mij vanaf 23 september), zij hebben toen aangegeven dat het waarschijnlijk oktober/november zou gaan worden. Alistair is na zijn partij tegen Werdum een tijd in Amerika gebleven voor vakantie en heeft ook wat seminars gedaan. Hij is vervolgens 2 weken geleden terug gekomen. Alistair neemt zijn training erg serieus en zet een trainingskamp op door vechters te halen naar Nederland. Deze had hij gepland staan op 1 augustus. Trek daar ook een week vanaf omdat je een week eerder in Amerika moet zijn voor de medicals en pers dan heb je dus nog maar 4 weken training terwijl Bigfoot er een aantal maanden op heeft zitten...

    Alistair heeft dus weloverwogen beslissing genomen om het gewoon niet te doen, hij is niet geheel blessurevrij en gezien de huidige klimaat in M.M.A. is winnen de belangrijkste motivatie geworden voor vechters. Wil je tegen een sterke tegenstander als Bigfoot goed voor de dag komen moet je meer dan 100% zijn zowel lichamelijk als geestelijk. Als van te voren de datum al bekend was geweest dan had hij zich op tijd hiervoor kunnen aanpassen door bijvoorbeeld; zijn vakantie te verkorten, of seminars over te slaan of zijn trainingskamp eerder te organiseren. Doordat de organisatie op het laatste moment druk wil uit oefenen om hem te laten vechten kan ik het mij dan ook voorstellen dat hij geen risico gaat nemen te kosten van zijn carrière.

    Zowel Alistair en Martijn balen enorm maar soms moet je beslissingen nemen die niet populair zijn maar dat is nou eenmaal het leven van een prof vechter, het is zijn carrière en zijn leven en hij is de enige die weet wat hij moet doen om zo'n partij in te gaan. Ik als fan baal ook enorm, dit was het toernooi om te zien waar Alistair zou staan. Maar nadat ik Alistair en Martijn had gesproken begrijp ik wat meer van de situatie. Het is uiteindelijk Alistair die het meest baalt denk ik...
    alstu

  15. #115
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

  16. #116
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    348
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    alstu
    Quote Originally Posted by amilster View Post

    Thnx! Jammer dat hij eruit is, maar snap het wel.
    Het toernooi was voor mij (voor dit voorval al) ook minder imposant dan verwacht.

  17. #117
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    haha

  18. #118
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Overeem heeft 100 % gelijk met wat hij doet. Hij moet zich zelf goed kunnen klaar stomen voor een man als Silva. Het is gewoon die zuffa boeven en die dana shit die gewoon die sporters afpersen en tot slaafjes proberen te maken.. het zijn geen kleine kindjes die je de les leest werkgever of niet.

  19. #119
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    417
    vCash
    126000

    Default

    IF FEAR HAS A STRANGLEHOLD ON YOUR LIFE, TURN AROUND, FACE IT...AND BEAT THE SHIT OUT OF IT!

  20. #120
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    Dat hele toernooi is gewoon al zwak opgezet vanaf het begin.

    Het feit dat niet alle kwartfinales op 1 avond waren maakt het al niet eerlijk.

  21. #121
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    BigFoot Silva zou Overeem toch slopen denk ik ahah maar het is wel een partij die ik wel wil zien dus jammer dat overeem niet vecht...
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  22. #122
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Alistair heeft dus weloverwogen beslissing genomen om het gewoon niet te doen, hij is niet geheel blessurevrij en gezien de huidige klimaat in M.M.A. is winnen de belangrijkste motivatie geworden voor vechters.
    Is z'n teen nu wel of niet gebroken? 'Niet geheel blessurevrij' is niet hetzelfde als 'geblesseerd'.

    En boksen en geld lijkt voor sommige vechters de motivatie, niet winnen, lijkt het.

  23. #123
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    271
    vCash
    126000

    Default

    tsja typisch nederlands om de beste man dan meteen af te kraken en zijn integriteit in twijfel te trekken, hij heeft gewoon een blessure..net alsof zijn carriere van dit toernooi af zou hangen?? pure overmacht dit

  24. #124
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Hij zij gisteren bij Ariel Hawani dat hij een gebroken teen had/heeft.

  25. #125
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.H. View Post
    Hij zij gisteren bij Ariel Hawani dat hij een gebroken teen had/heeft.
    dat is zo verholpen

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •