MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 9 FirstFirst ... 23456789 LastLast
Results 126 to 150 of 216
  1. #126
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Las op MMAFighting.com nog een interessant gegeven:

    I'm not interested in taking sides in what appears to be a dispute between the Zuffa brass and Overeem, but it's hard not to be disappointed in Overeem for declining to fight. One of the reasons I've always liked Overeem as a fighter is he has seemed so willing to fight anyone, at any time, in any place: In 2009 he had four kickboxing fights and three MMA fights, and in 2010 he had five kickboxing fights and two MMA fights. But so far in 2011 he's had zero kickboxing fights and one MMA fight, and now he says he can't be ready to fight Bigfoot by September. What happened to the Overeem who was willing to take seven fights a year?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Met een K1 GP kom je snel aan zo'n groot aantal.

  3. #128
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default

    Er zijn paar opties

    Meer gewicht wil gainen voor deze partij, mede doordat als silva in een mount positie komt dan krijg je hem er nooit meer af.
    snel gewicht gainen kan niet op een naturel manier. verboden middelen detectie tijden

    tactiek: maar dat lijkt mij niet ik zou zo niet uit een organisatie willen stappen

    Maar je ziet nou toch wel dat de harde hand van zuffa er al inzit. fedor kon alles maken bij strikeforce en nu kan dat ook niet meer.
    Ze willen gewoon de baas spelen, wil je meer tijd dan vervangen wij je .. minder persoonlijke belangstellingen alleen maar geld geld gel, wordt tijd dat ze bobb sapp en akibono maar eens moeten bellen en die een paar circus act laten doen .

    Ik denk niet dat dit een blessure kwestie is, hij is niet zo geblesseerd dat je een andere datum kan/mag regelen denk ik.
    strikeforce is de dupe geworden van de strenge regels, wat voor de organisatie goed is, maar voor de vechters totaal niet..

    Vechten dus BAM ... Show must go onnnnnnnnnnnn

  4. #129
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Volgens Dana was het de beslissing van Showtime, aangezien die al de SF HW GP aan het promoten was voor die datum.

  5. #130
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Las op MMAFighting.com nog een interessant gegeven:
    mocht k-1 doorgaan en hij komt weer tot de finale en hij vecht op NYE een gevecht komt die uit op een totaal van 6, nou eentje minder dan de afgelopen 2 jaar. dat zijn dus 20 gevechten in 3 jaar, daar heeft fedor 8 jaar voor nodig, en lesnar is in zijn 4 jaar carierre pas op 35% van wat overeem de afgelopen 3 jaar gevochten heeft dan

  6. #131
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Dit is gewoon een contract-issue. Overeem wil ook buiten Zuffa kunnen vechten en dat willen de heren natuurlijk niet. Strikeforce-contract ( "business as usual" my ass) liep alleen voor dit toernooi door. Overeem komt niet tot een akkoord met Zuffa (mislukte besprekingen voor de UFC in 2012?) en veinst een blessure, contractbesprekingen worden gestaakt.

    Nu krijgt dat boks-verhaal een hele andere lading (een te zware lading?)

  7. #132
    Join Date
    May 2010
    Posts
    510
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    mocht k-1 doorgaan en hij komt weer tot de finale en hij vecht op NYE een gevecht komt die uit op een totaal van 6, nou eentje minder dan de afgelopen 2 jaar. dat zijn dus 20 gevechten in 3 jaar, daar heeft fedor 8 jaar voor nodig, en lesnar is in zijn 4 jaar carierre pas op 35% van wat overeem de afgelopen 3 jaar gevochten heeft dan
    Vergelijken met Lesnar is een beetje overbodig.. die man struggelt al een paar jaar met een ziekte..

  8. #133
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Nu ik dat interview met Ariel terugzie lijkt het er veel op dat dat boksverhaal dus echt serieus is. Heeft een Amerikaanse promotor hem misschien al een aanbieding gegeven die hoger is dan die van Zuffa? Ik zat me altijd al af te vragen hoe het zou aflopen met gasten als Overeem en Fedor in de handen van Zuffa... Is Fedor de volgende die uitgeknepen gaat worden? Dan wordt de buy-out van Strikeforce door Zuffa een kale kip zonder gouden eieren.

  9. #134
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Overeem toont ballen. Als je niet fit bent ben je niet fit. Hij wordt natuurlijk ook een dagje ouder.

  10. #135
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by detje View Post
    tsja typisch nederlands om de beste man dan meteen af te kraken en zijn integriteit in twijfel te trekken, hij heeft gewoon een blessure..net alsof zijn carriere van dit toernooi af zou hangen?? pure overmacht dit
    Misschien ben jij degene met een groot oranjebril op en de realitieit niet wil zien??
    Feit is en blijft, als je werkelijk de beste van de wereld wilt worden dan heb je alles maar dan ook alles voor over. Dan was Overeem blijven trainen al die tijd om klaar te zijn voor anytime! Overeem moet een voorbeeld aan een JDS en Cain Velasquez nemen, die hebben alles maar dan ook alles voor over om de beste te zijn ! Waar een wil is, is een weg!

  11. #136
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ReZp View Post
    Dus jij verdenkt Overeem van pussyheid??Nou Volgens mij kun je echt niet op het nivo van Overeem opereren als je bang bent hoor , hij heeft tegen alle toppers van k1 gestaan , je kunt het ook andersom zien.Hij mist nu een grote kans om zich tegen een topper op mma gebied te bewijzen(hoewel Werdum dat ook al is).
    HAHAHA tegen alle toppers van K1. We hebben het over MMA!
    We hebben met eigen ogen kunnen zien, hoe zwaar ie het had tegen een Werdum. Wat zou het worden tegen een Velasques en een JDS?
    Ik verdenk Overeem ook van niet durfen, zijn (grote) naam staat op het spel, naam gebaseerd tegen pannenkoeken vechten en nooit tegen een topper!

  12. #137
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Misschien ben jij degene met een groot oranjebril op en de realitieit niet wil zien??
    Feit is en blijft, als je werkelijk de beste van de wereld wilt worden dan heb je alles maar dan ook alles voor over. Dan was Overeem blijven trainen al die tijd om klaar te zijn voor anytime! Overeem moet een voorbeeld aan een JDS en Cain Velasquez nemen, die hebben alles maar dan ook alles voor over om de beste te zijn ! Waar een wil is, is een weg!
    Ik heb het nu een aantal keer gelezen en ben bang dat je gelijk hebt. Als je al jaren roept dat je tegen alles en iedereen wilt vechten dan moet je dat ook doen.
    Maar nu is het te laat. Als hij nu zegt dat hij het toch wil doen lacht zuffa hem vierkant uit.

    Helaas pindakaas.

  13. #138
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Misschien ben jij degene met een groot oranjebril op en de realitieit niet wil zien??
    Feit is en blijft, als je werkelijk de beste van de wereld wilt worden dan heb je alles maar dan ook alles voor over. Dan was Overeem blijven trainen al die tijd om klaar te zijn voor anytime! Overeem moet een voorbeeld aan een JDS en Cain Velasquez nemen, die hebben alles maar dan ook alles voor over om de beste te zijn ! Waar een wil is, is een weg!
    Een voorbeeld nemen aan JDS & Cain?? Als jij denkt dat Alistair niet alles over heeft om de beste te zijn, dan ken je de beste man niet..

    Als Alistair van te voren wist dat September de datum was geweest dan kan ik je vertellen dat hij niet op vakantie was gegaan, er is een verschil tussen door trainen en je ritme houden en op vakantie gaan en hierdoor uit je ritme zijn en bij het begin moet beginnen.

    Denk jij dat Dana White van zijn kampioen verwacht binnen 1/2 maanden te knokken?? Dacht het niet, deze mensen vechten niet voor niks maar 2 keer per jaar, juist om goed voorbereid een wedstrijd in te gaan.

  14. #139
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    holland
    Posts
    114
    vCash
    126000

    Default

    Waarom legt iedereen de schuld bij Overeem of Zuffa/Dana? Ik denk dat de grote schuldige nog altijd Showtime is, die niet wilden dat de semi's later werden gevochten. Denk dat iedereen eerst de persconferentie van Jones vs Rampage moet kijken, hier wordt Dana naar de Overeem situatie gevraagd door Ron Kruck van Inside Mma. Volgens mij zie je duidelijk een iritatie bij Dana als hij het over Showtime heeft.

  15. #140
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Misschien ben jij degene met een groot oranjebril op en de realitieit niet wil zien??
    Feit is en blijft, als je werkelijk de beste van de wereld wilt worden dan heb je alles maar dan ook alles voor over. Dan was Overeem blijven trainen al die tijd om klaar te zijn voor anytime! Overeem moet een voorbeeld aan een JDS en Cain Velasquez nemen, die hebben alles maar dan ook alles voor over om de beste te zijn ! Waar een wil is, is een weg!
    Cain heeft 2x in 2008, 3x in 2009 en 2x in 2010 gevochten. Denk je dat hij geen vakantie wil/krijgt?

    HAHAHA tegen alle toppers van K1. We hebben het over MMA!
    We hebben met eigen ogen kunnen zien, hoe zwaar ie het had tegen een Werdum. Wat zou het worden tegen een Velasques en een JDS?
    Ik verdenk Overeem ook van niet durfen, zijn (grote) naam staat op het spel, naam gebaseerd tegen pannenkoeken vechten en nooit tegen een topper!
    Werdum was toch 3 geranked HW. Logisch dat je het daar lastig tegen hebt. Iedereen is op de bandwagon van Cain gesprongen nadat hij Brock verslagen had, maar dat is eigenlijk zijn enige goede win en Brock heeft echt 0 standup en is bang om geraakt te worden.

    Overeem wil gewoon 100% aan het gevecht beginnen en niet op 90% dat heeft niks met niet durven te maken.

  16. #141
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mmaikel View Post
    Waarom legt iedereen de schuld bij Overeem of Zuffa/Dana? Ik denk dat de grote schuldige nog altijd Showtime is, die niet wilden dat de semi's later werden gevochten. Denk dat iedereen eerst de persconferentie van Jones vs Rampage moet kijken, hier wordt Dana naar de Overeem situatie gevraagd door Ron Kruck van Inside Mma. Volgens mij zie je duidelijk een iritatie bij Dana als hij het over Showtime heeft.
    Inderdaad, ik kreeg gisteren de indruk dat hij zo snel mogelijk van dat contract met showtime af wil. Ik denk ook dat zowel Zuffa als Overeem hier weinig aan kunnen doen. Als showtime per se 10 september wil en als Overeem dan niet klaar is met trainen, dan heeft Zuffa toch ook geen andere keus als dan hem verwijderen van het toernooi.

  17. #142
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    "Als" Showtime de hoofdschuldige is zou ik dit erg vreemd vinden want het afgelopen jaar is er toch een paar keer geschoven met datums van Strikeforce events. Zuffa staat er juist om bekend om zich keihard op te stellen wat betreft het vasthouden van geplande datums van UFC-events en gaat van het standpunt uit: is een fighter geblesseerd dan komt er een vervanger (regels zijn regels). Ik vind het op zich wel een goede zaak dat men nu eindelijk vasthoudt aan een bepaalde datum (Scott Coker heeft zich in het verleden teveel laten piepelen). De verstandhouding tussen Zuffa en Showtime is niet al te best dat kan er ook mee te maken hebben.

    Voor de carrière van Overeem is deze situatie wel een major setback hij toont echter wel zijn ballen. Een loss tegen Silva was een nog grotere setback geweest.

  18. #143
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Halfweg
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Ik snap niet waarom iedereen een kant kiest! Het is simpel! Het is een toernooi, je weet je gaat in korte tijd wat vaker vechten. Je moet ready zijn! Heb je een gebroken kaak, been of arm dan kan je niet vechten. Maar volgens mij moet hij gewoon de ring in kunnen stappen. Nu moet hij bewijzen dat hij een top 10 heavyweight is. Anders is ie terug bij af!

  19. #144
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    423
    vCash
    126000

    Default

    Pompidompidom... fijn dat er zoveel experts zijn die precies weten hoe het zit. Als men zegt dat het een teen-blessure is dan is het een teen-blessure. Waarom twijfelen aan wat de betrokkenen zelf zeggen? Ik lees en proef vooral heel veel



    Wat denk je dat de betrokkenen denken als ze al die reacties lezen? Is dat goed voor het beeld dat men heeft/krijgt van de bezoekers van dit forum? Volgens mij moet je de berichtgeving voor kennisgeving aannemen, balen dat het zo is en vervolgens wachten op een officiële reactie van bijvoorbeeld Overeem zelf. Er zal ongetwijfeld wel een reactie komen. Kan mij echter ook heel goed voorstellen (dat zou ik zelf tenminste hebben) f%#$ it met al die lui die zichzelf experts noemen.

  20. #145
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Splinta View Post
    Ik snap niet waarom iedereen een kant kiest! Het is simpel! Het is een toernooi, je weet je gaat in korte tijd wat vaker vechten. Je moet ready zijn! Heb je een gebroken kaak, been of arm dan kan je niet vechten. Maar volgens mij moet hij gewoon de ring in kunnen stappen. Nu moet hij bewijzen dat hij een top 10 heavyweight is. Anders is ie terug bij af!
    Dit is geen normaal toernooi.

    Bewijzen dat hij top 10 HW is Hij heeft net 3# ranked HW verslagen en staat nu zelf 3# geranked.

  21. #146
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Splinta View Post
    Ik snap niet waarom iedereen een kant kiest! Het is simpel! Het is een toernooi, je weet je gaat in korte tijd wat vaker vechten. Je moet ready zijn! Heb je een gebroken kaak, been of arm dan kan je niet vechten. Maar volgens mij moet hij gewoon de ring in kunnen stappen. Nu moet hij bewijzen dat hij een top 10 heavyweight is. Anders is ie terug bij af!

    Er wordt tegen Overeem gezegd dat hij in oktober moet vechten en hij neemt een tijdje vrijaf, doet wat seminars en probeert weer helemaal fit te worden. Dan wordt het ineens september en kan Overeem niet 100% de kooi in. Hij doet dat niet meer gezien zijn verleden. Als Strikeforce het in oktober had gedaan, zoals eerder besproken, was de partij gewoon doorgegaan.

  22. #147
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Manaus - Amazonas - Brazil
    Posts
    438
    vCash
    126000

    Default

    Wie of wat er ook schuld aan is, ik heb er een hele dikke kater van.

  23. #148
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Dit is geen normaal toernooi.

    Bewijzen dat hij top 10 HW is Hij heeft net 3# ranked HW verslagen en staat nu zelf 3# geranked.
    sta je dus tegenwoordig al 3e als je een gecutte UFC vechter verslaat? echt waar? tijd dat ik maar eens ga trainen, top10 zit er dan binnen enkele jaren in dan voor mij....

  24. #149
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    pfffff petrosyan.... top 10 koekebakker ja.
    Home mtk-gym.nl


  25. #150
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Alistair Overeem Explains Why He Was Removed From Strikeforce GP


    Duidelijk verhaal van Overeem.

    If the September date was confirmed right after the Werdum fight, it was no problem to get in shape because I would have skipped my holiday and organized the training camp earlier.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •