MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 92

Thread: Beginnen

  1. #26
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by R.H. View Post
    Als ik het zo lees en jou videos zo bekijk is het enigste van niveau jouw ego.
    Dat je na een half jaar thai-boksen al denk anderen op fouten te kunnen wijzen.
    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Nee hoor, dat denken er heel veel te kunnen.
    Bedankt heren voor het beantwoorden, ik had het waarschijnlijk zelf niet beter gekund!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Don't hate, masturbate.

  3. #28
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    286
    vCash
    124708

    Default

    Quote Originally Posted by Gilaiir View Post
    Bedankt heren voor het beantwoorden, ik had het waarschijnlijk zelf niet beter gekund!!
    Jij lokt gewoon dat soort reacties uit, en er dan aanvallend op ingaan.

    Voel jij je dan beter ofso?

    Echt ontzettend kinderachtig

  4. #29
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by fighterboy View Post
    Ik groei snel, en elke dag.

    Ik zeg niet dat ik perfect ben in thaiboksen, maar heb wel het niveau bereikt dat ik andere op hun fouten kan wijzen.

    Is dat zo raar?
    Lol, ja... Of jij bent een fcking talent óf jou sportschool heeft het niveau van het gemiddelde mongolen tehuis. No way dat jij in 6 maanden zo goed bent dat je anderen op hun fouten kan wijzen.
    Hebben jullie wel wedstrijd vechters? (A/B/C?) Heb je zelf al wedstrijden gedaan?

  5. #30
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by fighterboy View Post
    Jij lokt gewoon dat soort reacties uit, en er dan aanvallend op ingaan.

    Voel jij je dan beter ofso?

    Echt ontzettend kinderachtig
    Gilaiir heeft in de ring gestaan en meerdere grondvechttoernooien mee gedaan. Hierbij was heeft hij een hoop partijen gewonnen (en Europees Kampioen Shooto geworden). Wat heb jij bereikt behalve beetje babbels op een internetforum geven?

  6. #31
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    286
    vCash
    124708

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Gilaiir heeft in de ring gestaan en meerdere grondvechttoernooien mee gedaan. Hierbij was heeft hij een hoop partijen gewonnen (en Europees Kampioen Shooto geworden). Wat heb jij bereikt behalve beetje babbels op een internetforum geven?
    Dat heeft er verder niks mee te maken

  7. #32
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    286
    vCash
    124708

    Default

    Quote Originally Posted by ChingChong View Post
    Lol, ja... Of jij bent een fcking talent óf jou sportschool heeft het niveau van het gemiddelde mongolen tehuis. No way dat jij in 6 maanden zo goed bent dat je anderen op hun fouten kan wijzen.
    Hebben jullie wel wedstrijd vechters? (A/B/C?) Heb je zelf al wedstrijden gedaan?
    Ja er zijn wedstrijdvechters. Ik weet dat er 2 in B zitten, mijn trainer zelf waarschijnlijk wel hoger, en derest weet ik niet. Bijna iedereen doet wedstrijden of heeft ze gedaan. Als ik niet meer overspannen ben, mag ik ook wedstrijden doen.

  8. #33
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by fighterboy View Post
    Dat heeft er verder niks mee te maken
    Dat heeft er alles mee te maken.

  9. #34
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by fighterboy View Post
    Ja er zijn wedstrijdvechters. Ik weet dat er 2 in B zitten, mijn trainer zelf waarschijnlijk wel hoger, en derest weet ik niet. Bijna iedereen doet wedstrijden of heeft ze gedaan. Als ik niet meer overspannen ben, mag ik ook wedstrijden doen.
    Je traint bij HolyGym, die hebben geeneens wedstrijdvechters. En jouw trainer vermeldt niets over zijn wedstrijdverleden op zijn site (Geschiedenis), dan zou het of weinig voorstellen of hij heeft er geen.

    Dont be a interwebz warrior prease =)

  10. #35
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    286
    vCash
    124708

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Dat heeft er alles mee te maken.
    Ik zei alleen dat ik bij Jujitsu en Thaiboksen andere op hun fouten kan wijzen. Hoe goed gillair is of dat hij het beter kan heeft daar toch niks mee te maken. Bij Jujitsu heb ik de meeste ervaring en hoogste band. Thaiboksen is gewoon een kwestie van inzicht. Mijn ene trainer kan mij ook beter op mijn fouten wijzen, dan me andere trainer. Thaiboksen draait voorral om afstand. De Afstand bepaald of de klappen raak zijn, en of de counters goed aankomen. Ik train bij 2 sportscholen, en bij allebei zitten er mensen die niet nadenken over de afstand. Toen ik ze erop wees, wat je wel en niet bij welke afstand moet doen, en dat je zelf die afstand moet maken steeds deden ze het veel beter.

    Ik zeg nergens dat ik beter dan een ander ben, dus ik snap niet waarom je mij zo aanvalt.

  11. #36
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by fighterboy View Post
    Ik zei alleen dat ik bij Jujitsu en Thaiboksen andere op hun fouten kan wijzen. Hoe goed gillair is of dat hij het beter kan heeft daar toch niks mee te maken. Bij Jujitsu heb ik de meeste ervaring en hoogste band. Thaiboksen is gewoon een kwestie van inzicht. Mijn ene trainer kan mij ook beter op mijn fouten wijzen, dan me andere trainer. Thaiboksen draait voorral om afstand. De Afstand bepaald of de klappen raak zijn, en of de counters goed aankomen. Ik train bij 2 sportscholen, en bij allebei zitten er mensen die niet nadenken over de afstand. Toen ik ze erop wees, wat je wel en niet bij welke afstand moet doen, en dat je zelf die afstand moet maken steeds deden ze het veel beter.

    Ik zeg nergens dat ik beter dan een ander ben, dus ik snap niet waarom je mij zo aanvalt.
    Met die instelling word je nooit een rijke vechter jongen. Met jou (gebrek aan) ervaring moet je bek houden en trainen. Hard gezegd, maar is niet anders.

  12. #37
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Oh en met liegen over je ervaring en gradaties kom je nergens en zet je jezelf alleen maar voor lul.

  13. #38
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    286
    vCash
    124708

    Default

    Quote Originally Posted by SjorsWilms View Post
    Je traint bij HolyGym, die hebben geeneens wedstrijdvechters. En jouw trainer vermeldt niets over zijn wedstrijdverleden op zijn site (Geschiedenis), dan zou het of weinig voorstellen of hij heeft er geen.

    Dont be a interwebz warrior prease =)
    Vraag dat maar eerst zelf aan mijn trainer, voordat je dit soort conclusies trekt.
    Er worden wel degelijk wedstrijden gevochten

  14. #39
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    En bast al wezen trainen en hoe beviel het?

    (stille hint? .... bring it to the pit)
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  15. #40
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default

    Haha nee, ik ga strakies beginnen met koken, dan nog even tv kijken denk ik en dan kijken of ik mee kan doen met muay thai bij la sala, mocht ik dan nog puf over hebben sluit ik aan bij MMA :P Update volgt daarna, of morgen (A)

  16. #41
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    Ok succes ermee! Gewoon lekker rustig beginnen en veel plezier!
    Laat maar weten wat het is geworden.

    Mister T.
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  17. #42
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by R.H. View Post
    Als ik het zo lees en jou videos zo bekijk is het enigste van niveau jouw ego.
    Dat je na een half jaar thai-boksen al denk anderen op fouten te kunnen wijzen.
    Ligt er natuurlijk aan hoelang die andere al thaiboksen .
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  18. #43
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Ligt er natuurlijk aan hoelang die andere al thaiboksen .
    2x Volgens mij is het niveau bij hun gym niet zo hoog.
    @fighterboy Welke B-vechters zitten er bij jullie dan? Kan namelijk geen partijen van Holy gym vinden op Google.

  19. #44
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Met die instelling word je nooit een rijke vechter jongen. Met jou (gebrek aan) ervaring moet je bek houden en trainen. Hard gezegd, maar is niet anders.
    Je moet nooit ''je bek houden''. Discussies moet je aangaan om er van te leren.

    Bij ons op de sportschool geeft iedereen elkaar tips. In de gym ben je één team! Niet iedereen houd zijn bek en traint puur voor zichzelf. Je hebt elkaar nodig om van te leren. Als de trainer dan een opdracht geeft en je bent het er niet mee eens dan mag je dit zeggen. Dan krijg je te horen dat je fout of goed denkt en waarom, waardoor je er weer van leert en misschien andere ook. Dit zal ook de rede zijn dat wij een hele fijne groep hebben, iedereen heeft zijn recht, maar er wordt toch hard getraind. In de ring sta je er bijna alleen voor, maar in de gym zeker niet! Het mag dan wel een solo sport zijn, maar in je eentje leer je (bijna) niets...

    Als je iemand tips wilt geven dan moet je weten hoe de techniek werkt, aan alleen inzicht heb je ook vrij weinig. Ik vind het juist goed dat ''fighterboy'' zijn best doet om andere te bevorderen... Natuurlijk moet je wel opletten dat je iemand niet de verkeerde dingen aanleert.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  20. #45
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    286
    vCash
    124708

    Default

    Quote Originally Posted by ChingChong View Post
    2x Volgens mij is het niveau bij hun gym niet zo hoog.
    @fighterboy Welke B-vechters zitten er bij jullie dan? Kan namelijk geen partijen van Holy gym vinden op Google.
    Dat weet ik zelf ook niet zo goed, ik weet ook niet in welke niveau mijn trainer wedstrijden heeft gedaan. Heb alleen toevallig tijdens een praatje met een van de jongens gevraagd of ze wedstrijden deden en hoe hoog. Heb geen idee hoe het zit. Had iemand gevochten en mocht niet op youtube van mijn trainer.

    IK ga morgen avond alles aan mijn trainer vragen, maar ik zeg niet dat ik alles zo hier vertel. Misschien heeft hij er een reden voor dat hij weinig informatie vrijgeeft.

  21. #46
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Je moet nooit ''je bek houden''. Discussies moet je aangaan om er van te leren.

    Bij ons op de sportschool geeft iedereen elkaar tips. In de gym ben je één team! Niet iedereen houd zijn bek en traint puur voor zichzelf. Je hebt elkaar nodig om van te leren. Als de trainer dan een opdracht geeft en je bent het er niet mee eens dan mag je dit zeggen. Dan krijg je te horen dat je fout of goed denkt en waarom, waardoor je er weer van leert en misschien andere ook. Dit zal ook de rede zijn dat wij een hele fijne groep hebben, iedereen heeft zijn recht, maar er wordt toch hard getraind. In de ring sta je er bijna alleen voor, maar in de gym zeker niet! Het mag dan wel een solo sport zijn, maar in je eentje leer je (bijna) niets...

    Als je iemand tips wilt geven dan moet je weten hoe de techniek werkt, aan alleen inzicht heb je ook vrij weinig. Ik vind het juist goed dat ''fighterboy'' zijn best doet om andere te bevorderen... Natuurlijk moet je wel opletten dat je iemand niet de verkeerde dingen aanleert.
    Okay, Pansier...

  22. #47
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Met bek houden en trainen bedoel ik niet letterlijk je bek houden. Maar sommige mensen praten meer dan dat ze trainen, en met mijn rijke ervaring pik je die mensen er zo uit. En raad eens... Ja Fighterboy is zo iemand. Dus... bek houden, trainen.

  23. #48
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Met bek houden en trainen bedoel ik niet letterlijk je bek houden. Maar sommige mensen praten meer dan dat ze trainen, en met mijn rijke ervaring pik je die mensen er zo uit. En raad eens... Ja Fighterboy is zo iemand. Dus... bek houden, trainen.
    Leg het dan duidelijk uit...
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  24. #49
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Je moet nooit ''je bek houden''. Discussies moet je aangaan om er van te leren.

    Bij ons op de sportschool geeft iedereen elkaar tips. In de gym ben je één team! Niet iedereen houd zijn bek en traint puur voor zichzelf. Je hebt elkaar nodig om van te leren. Als de trainer dan een opdracht geeft en je bent het er niet mee eens dan mag je dit zeggen. Dan krijg je te horen dat je fout of goed denkt en waarom, waardoor je er weer van leert en misschien andere ook. Dit zal ook de rede zijn dat wij een hele fijne groep hebben, iedereen heeft zijn recht, maar er wordt toch hard getraind. In de ring sta je er bijna alleen voor, maar in de gym zeker niet! Het mag dan wel een solo sport zijn, maar in je eentje leer je (bijna) niets...

    Als je iemand tips wilt geven dan moet je weten hoe de techniek werkt, aan alleen inzicht heb je ook vrij weinig. Ik vind het juist goed dat ''fighterboy'' zijn best doet om andere te bevorderen... Natuurlijk moet je wel opletten dat je iemand niet de verkeerde dingen aanleert.
    Ik snap wat je bedoelt, maar Fighterboy heeft zat topics gemaakt over ik weet niet wat... en dan denken dat we hem serieus nemen? (:

  25. #50
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Leg het dan duidelijk uit...
    Ik vin het vrij duidelijk..

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •