MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 26
  1. #1
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default Europa speelt smerig spel. Politiek incorrect!

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Zelf heb ik een artikel op internet gelezen van Wilders waar de echte waarheid in stond. Iran gebruikt een techniek, nucleaire aangedreven, die de zonnestralen en warmte verhinderen ons te bereiken. Hierdoor ben wij een slechte zomer en veel regen. Dit is om de Europese volken depressief te maken en zo zwak om hard tegen Iran op te treden.

    Typisch Iran om de waarheid zo te verdraaien terwijl wij in de gure regen zitten en hun lekker in het zonnetje. Bah!
    Enjoy yourself it's later than you think
    Enjoy yourself while you're still in the pink
    The years go by as quickly as you wink
    Enjoy yourself enjoy yourself It's later than you think

  3. #3
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Wat een humor weer op de vroege ochtend!

  4. #4
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Wow.

  5. #5
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Zelf heb ik een artikel op internet gelezen van Wilders waar de echte waarheid in stond. Iran gebruikt een techniek, nucleaire aangedreven, die de zonnestralen en warmte verhinderen ons te bereiken. Hierdoor ben wij een slechte zomer en veel regen. Dit is om de Europese volken depressief te maken en zo zwak om hard tegen Iran op te treden.

    Typisch Iran om de waarheid zo te verdraaien terwijl wij in de gure regen zitten en hun lekker in het zonnetje. Bah!
    LOL! Idd, ze mogen die regen van mij hebben! Of delen Onze bloemkolen hebben ook water nodig!

  6. #6
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Volgens mij is iemand opgelicht bij een woordenboek kopen...
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  7. #7
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    In Iran kan je alles zeggen en het merendeel van het volk gelooft het. Hij zegt zo vaak dit soort dingen, als hij niet bezig is met oproepen tot haat tegen de joden of met het uitmoorden van de concurrentie.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  8. #8
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    deventer
    Posts
    1.437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by goro View Post

    HOAX?? Wie kan het bevestigen (ik versta hem niet) of het een hoax is... Ben wel nieuwsgierig of dit werkelijk gezegd wordt.
    What the ßleep do w∑ (K)π0w!?
    As a ATHEIST.... If you exist and will prove mine unbelief was wrong:
    PLEASE GIVE US BACK STEVE JOBS AND TAKE JUSTIN BIEBER!!

  9. #9
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    Zelf heb ik een artikel op internet gelezen van Wilders waar de echte waarheid in stond. Iran gebruikt een techniek, nucleaire aangedreven, die de zonnestralen en warmte verhinderen ons te bereiken. Hierdoor ben wij een slechte zomer en veel regen. Dit is om de Europese volken depressief te maken en zo zwak om hard tegen Iran op te treden.

    Typisch Iran om de waarheid zo te verdraaien terwijl wij in de gure regen zitten en hun lekker in het zonnetje. Bah!
    hahah, geweldig! Als Wilders het idd zegt is het de waarheid!!

  10. #10
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Fuck Iran overigens, we moeten ons gaan focussen op de BRIC landen.

  11. #11
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Fuck Iran overigens, we moeten ons gaan focussen op de BRIC landen.
    Fuck You Douchebag
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  12. #12
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    Fuck You Douchebag
    Want?

  13. #13
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Want?
    Fuck Iran overigens, we moeten ons gaan focussen op de BRIC landen.
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  14. #14
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

  15. #15
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Wrestler is een 16 jarig mannetje die conspiracy websites afgaat waar mensen denken dat al het slechte uit het Westen en Amerika komt.No offence gast, voor de rest vind ik je tof, maar wie voor Iran is moet echt, echt even wat over de wereld leren. Als er 1 regeringsleider is die een kogel door zijn kop verdient is dat de president van Iran. Mischien moet je even inlezen over de rechtspraak in dat land, dat compleet elk mensenrecht dat ooit is bedacht tegengaat, of wat voor walgelijke tactieken ze hebben gebruikt om protesten in te drukken.

    Weet je hoe oud een meisje moet zijn om daar te trouwen?
    Weet je hoe oud een kind moet zijn volgens de leider van Iran om ermee een seksuele relatie(geen penetratie) te beginnen?

    Het antwoord op de eerste vraag is 9, het antwoord op de tweede vraag zal ik je maag en ieders nachtrust hier besparen.

  16. #16
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Serieus? Dat is echtttt fucked up dan..

    Nu wil ik antwoord op tweede vraag ook weten!

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Wrestler is een 16 jarig mannetje die conspiracy websites afgaat waar mensen denken dat al het slechte uit het Westen en Amerika komt.No offence gast, voor de rest vind ik je tof, maar wie voor Iran is moet echt, echt even wat over de wereld leren. Als er 1 regeringsleider is die een kogel door zijn kop verdient is dat de president van Iran. Mischien moet je even inlezen over de rechtspraak in dat land, dat compleet elk mensenrecht dat ooit is bedacht tegengaat, of wat voor walgelijke tactieken ze hebben gebruikt om protesten in te drukken.

    Weet je hoe oud een meisje moet zijn om daar te trouwen?
    Weet je hoe oud een kind moet zijn volgens de leider van Iran om ermee een seksuele relatie(geen penetratie) te beginnen?

    Het antwoord op de eerste vraag is 9, het antwoord op de tweede vraag zal ik je maag en ieders nachtrust hier besparen.

  17. #17
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    9 jaar om te trouwen... dat is in lijn met het grote voor beeld, een erkend pedosexueel, ja als je die man vereert dan is het logisch dat je er dezelfde fucked up ideeen op nahoudt.

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Wordt een beetje moe van al dat Europa en nog meer van de euro.

    Laat iedereen zijn eigen huishouding goed op orde houden en val ons niet lastig met leningen als je zelf de boel verziekt.

    Opzouten met Europa en al die profiteurs, de euro is het grootste gedrocht van de laatste 1000 jaar.

  19. #19
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    Serieus? Dat is echtttt fucked up dan..

    Nu wil ik antwoord op tweede vraag ook weten!
    Oke, je vraagt erom.

    Ayatollah Khomeini in his Little Green Book asserted “It is not illegal for an adult male to ‘thigh’ or enjoy a young girl who is still in the age of weaning; meaning to place his penis between her thighs, and to kiss her."

    In the age of weaning=baby.Er zijn ook videos waar zijn intieme volgelingen erover spreken, hoe verbaasd ze waren toen Khomeini dit voorstelde, maar dat ze toch niet durfde te protesteren en nu is het onderdeel van de wet in Iran. Maar hier een video van een bekende vechter voor mensenrechten in de Arabische wereld:

    http://www.youtube.com/watch?v=_RMUyAy9zU0


    Het irriteert me, maar verbaasd me niet dat de interviewer haar stil wil houden over dit onderwerp. Er is een ook een langere video van maar die gaat voor de rest over rechten van de vrouw in Saudi Arabië.Khomeini heeft zelf ook sex met kinderen gehad, dit is bekend en gedocumenteerd door zijn eigen volgelingen. Walgelijk verhaal over hoe ze een klein meisje hoorde schreeuwen in de nacht, de dag erna schreef khomeini dat eerste zinnetje in zijn wetboekje. Word er misselijk van. Dan begrijp je ook een beetje waarom ik Khomeini en de rest van zijn regering het liefst onder de grond zie.
    Last edited by Asura; 21-07-2011 at 14:45.

  20. #20
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Wrestler is een 16 jarig mannetje die conspiracy websites afgaat waar mensen denken dat al het slechte uit het Westen en Amerika komt.No offence gast, voor de rest vind ik je tof, maar wie voor Iran is moet echt, echt even wat over de wereld leren. Als er 1 regeringsleider is die een kogel door zijn kop verdient is dat de president van Iran. Mischien moet je even inlezen over de rechtspraak in dat land, dat compleet elk mensenrecht dat ooit is bedacht tegengaat, of wat voor walgelijke tactieken ze hebben gebruikt om protesten in te drukken.

    Weet je hoe oud een meisje moet zijn om daar te trouwen?
    Weet je hoe oud een kind moet zijn volgens de leider van Iran om ermee een seksuele relatie(geen penetratie) te beginnen?

    Het antwoord op de eerste vraag is 9, het antwoord op de tweede vraag zal ik je maag en ieders nachtrust hier besparen.
    Ten eerste jij kent mij niet en ik ken jou niet dus kom niet lullen met wrestler is een 16 jarige mannetje idioot. Ten tweede ik heb nooit gezegd dat ik voor of tegen de regering van Iran ben maar omdat ik in Iran ben geboren wil ik niet dat elke lul hier op de net komt zeggen ''fuck iran'' of 'fuck whatever''. Ik heb nog nooit iemand (een volwassen man) in Iran gezien die met een 9 jarige meisje is getrouwd. De leider van Iran mag zeggen wat ie wilt en jij mag ook lullen wat je wilt maar het is een fokking leugen.
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  21. #21

    Default

    In Iran, sex outside marriage, at any age, is punishable under law. The minimum age of marriage in Iran is 18 for men and 16 for women.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  22. #22
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by goro View Post
    Wij hebben geen kernwapens nodig. Als het moet verzuipen we heel Iran gewoon!!!

  23. #23
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    In Iran, sex outside marriage, at any age, is punishable under law. The minimum age of marriage in Iran is 18 for men and 16 for women.

    FACT
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  24. #24
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Asura zit maar te lullen man , als het een feit is kom dan met bronnen en niet met een of andere video van een arabische hoeren kanaal die 24/7 over iran bullshit te zitten praten. Je zegt dat Khomeini in z'n boek heeft geschreven dat het okay is om je penis tussen de thighs van een baby te zetten, kom maar op met de bron dan. Je zegt ook dat Khomeini sex heeft gehad met kinderen en dat het ZELFS gedocumenteerd is, kom maar op met de bron Asura.
    Kom aub niet met onbetrouwbare bronnen zoals je video...lool
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  25. #25
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    In Iran, sex outside marriage, at any age, is punishable under law. The minimum age of marriage in Iran is 18 for men and 16 for women.
    Meeehh...komt dat niet van het CIA worldfactbook? Je weet toch dat de CIA alleen maar liegt?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •