MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 7 of 7
  1. #1
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default 1000 verschillende handschoennen, en maar 50 euro.... HELP!

    Zo, ik denk dat de title wel een hoop uitlegt? Zo niet dan hier de uitleg:

    Ik wil dus naast mijn grappling/BJJ ook gaan boksen en daar horen ook bokshandschoennen bij! Toch?

    Anyway, ik heb een beetje rond zitten neuzen op tha intarwebs en heb handschoennen gevonden in 1000 soorten, kleuren en maten. En ik heb maar 50 euro. (dat is idd niet zo heel veel nee....)

    Maardus.... welke meot ik nemen?

    Ik weeg rond de 59/62 Kilo, is maar net hoeveel ik eet op een dag, dus dan moet ik 14Oz pakken (toch? Of is 16 beter?)

    Ik vond deze wel mooi opzich
    Adidas Performer training bokshandschoen zwart - Kick- Bokshandschoenen - Handschoen

    Ook deze leken mij wel wat want ik hoor van veel mensen dat Everlast een goed merk is
    Everlast Rodney PU (kick)bokshandschoen Zwart - Kick- Bokshandschoenen - Handschoen

    Maarja ik denk dat jullie mij hier beter bij kunnen helpen!

    Alvast bedankt!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Hayabusa Gloves - MMA Gloves - Hayabusa Sparring Fight Gloves

    Deze heb ik zelf, als je 7 euro meer uitgeeft heb je deze. Extra ondersteuning voor de polsen en blijven lang goed. Is mijn 3e paar, maar hier ben ik het meest tevreden mee.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  3. #3
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    14oz is voor jou denk ik wel genoeg. Als ik jou was zou ik Joya nemen, zijn goedkoop en gaan lang mee.
    Producten - Handschoenen - Kickboksen - VechtsportOnline

    Anders ga je daar een keer langs en vraag je aan de trainer.
    Last edited by ChingChong; 21-07-2011 at 12:47. Reason: Gewoon... omdat het kan!

  4. #4
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Hayabusa Gloves - MMA Gloves - Hayabusa Sparring Fight Gloves

    Deze heb ik zelf, als je 7 euro meer uitgeeft heb je deze. Extra ondersteuning voor de polsen en blijven lang goed. Is mijn 3e paar, maar hier ben ik het meest tevreden mee.
    Daar had ik ook al naar zitten kijken (want ik heb de MMA Pro gloves van Hayabusa) maar hier in nederland zij die gloves boven de 70 euro en ik kan nergens de verzend kosten vinden op de officiele Hayabusa site, dus als jij dat weet zou dat wel tof zijn!

    EDIT:
    Verzends kosten is 11 euro, en dan komt het toch wel flink boven mijn budget wat ik wou uitgeven... >:C
    Al die moeilijke keuzes! haha.
    Last edited by Gilaiir; 21-07-2011 at 12:57.

  5. #5
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    http://www.asahi.nl/vechtsporten/bok...nstleer-29.php

    Windy Bokshandschoen...

    VERGROTEN





    Windy Bokshandschoen Kunstleer
    Windy Bokshandschoen Kunstleer BGNU ClimaCool

    Prijs :
    € 44.95

    Beschrijving


    Aantal In winkelwagen
    Artikel omschrijving De BGNU handschoen is een nieuwe aanwinst voor de Vechtsporter en special ontworpen voor de Europese markt. Deze handschoen is exact hetzelfde als de BGN, alleen is de BGVU van Skintex in plaats van Leer. Met de BGNU is het onnodig u handen nog te zwachtelen, de handschoen zelf functioneert al als bandage. De BGNU is voorzien van een vulling op de pols voor extra bescherm en versteviging. Een vocht doorlaatbare vulling in de palm van de handschoen voor het opvangen van stoten en trappen tijdens het sparren. Ook de duim is voorzien van een speciale vulling, ter voorkoming van blessures.

    Hoge kwaliteit SKINTEX.

    De BGV is voorzien van een geventileerde palmvulling.

    De vulling van de handschoen is opgebouwd uit vier verschillende lagen van schuim en latex hierdoor verkrijgt het de juiste hardheid die een handschoen moet hebben.

    De gehele handschoen is dubbel gestikt voor een langere levensduur.

    De BGP is getest en gekeurd in zowel Thailand (PSB Corporation) als Europa en voldoet aan alle Europese veiligheid eisen.

    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  6. #6
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Thanks voor alle info, ik zal het ook nog even aan mijn trainer vragen!

  7. #7
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Gilaiir View Post
    Daar had ik ook al naar zitten kijken (want ik heb de MMA Pro gloves van Hayabusa) maar hier in nederland zij die gloves boven de 70 euro en ik kan nergens de verzend kosten vinden op de officiele Hayabusa site, dus als jij dat weet zou dat wel tof zijn!

    EDIT:
    Verzends kosten is 11 euro, en dan komt het toch wel flink boven mijn budget wat ik wou uitgeven... >:C
    Al die moeilijke keuzes! haha.
    Sorry, had niet aan de verzendkosten gebracht, maar mocht je ooit meer budget hebben, ze zijn super!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •